Ruotsinkielisten taistelu suomenkielisen väestön ruotsivelvoitteen (pakkoruotsin) säilyttämiseksi

Anonyymi

vertautuu Venäjän tapaan rakentaa lorea Ukrainassa.

8

124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Venäjä on keksinyt kaikkien muiden todellisuudelle vieraan "oikeutuksen" alistaa naapurikansaansa ja perustelee taistelua esim. historialla.

Kuulostaako tutulta?

Aivan vastaavia piirteitä on ruotsinkielisten taistelussa enemmistön ruotsivelvoitteen puolesta.

Kummassakaan ei lopulta tiedetä, minkä asian puolesta taistellaan, vaan naapurin alistaminen on itseisarvo.

Havainto yhteneväisyyksissä voi vaikuttaa hätkähdyttävältä, mutta samoja piirteitä näissä taisteluissa tosiaan on.

• Anonyymi

Hyvinkin yhtäläisyyksiä.

• Anonyymi

Minä en näe tällaista yhtenevyyttä.

Se, mitä minä näen, on pikkuinen joukko aikuisia, jotka maalittavat ruotsin kieltä ja ruotsinkielisiä, ja heitä ottaa kovasti päähän, kun kukaan muu ei ole kiinnostunut heidän touhuistaan.

Tämän minä näen.

• Anonyymi

Jokaisen suomenkielisen tai uussuomalaisen lapsella pakkoruotsia alakoulusta yliopistoon - ja vain RKP:n pakkoskandinavismin vuoksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokaisen suomenkielisen tai uussuomalaisen lapsella pakkoruotsia alakoulusta yliopistoon - ja vain RKP:n pakkoskandinavismin vuoksi.

Rkp:n ja hurrien aatemaailma on aika sairas.

• Anonyymi

Kolonialistinen asenne yhdistää

• Anonyymi

Surullista mutta näin

• Anonyymi

Surkea homma, pakkoruotsittajat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Siivooja Auri Kananen ei hätkähdä "mörskäkoteja": Tuhohyönteisiä, tiskit likoamassa pari vuotta...

Kananen siivoaa järkyttävään kuntoon päässeitä koteja - ja elättää itsensä somesisällöillä. Vastaan on tullut kaikkea maan ja taivaan väliltä: vuosien
      Maailman menoa
      41
      2450
    2. Ok. Hyvä sait mut vihaamaan itseäsi

Oletko nyt tyytyväinen . Hyvästi
      Ikävä
      313
      2383
    3. Nyt ei enää kantaverkon siirtokyky kestä tuulivoiman lisäystä

Uudet tuulivoimalat joutuvat seisomaan tyhjän panttina. Tuliko ongelma taas yllättäen ja pyytämättä. Mitä siellä Fingridissä on nämä vuodet puuhailtu,
      Maailman menoa
      156
      2141
    4. En oikein tiedä mitä mun pitäisi tehdä

Mies, auttaisitko minua? Sinä olet ihana, mutta toisinaan aiheutat minulle ahdistusta. Olen niin sekaisin ja se on sun syy. Miksi tämä on niin vaikeet
      Ikävä
      116
      1789
    5. Ensitreffit alttarilla: Otto ja Assi hörppivät viiniä - Otto harmistuu Assin reaktiosta: "Mikä..."

Otto ja Assi viettävät ekaa juhannusta yhdessä. Yhteinen viinihetki ei suju ihan kuin strömsössä… Tsemii Otolle, oot symppis! Varo juonipaljastuksi
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1702
    6. Onko sinulla ja hänellä

kuinka paljon ikäeroa?
      Ikävä
      103
      1693
    7. Persut erotti rokotekriitikon

Turun ”korona­paasaaja” heitettiin ulos perus­suomalaisten ryhmästä: https://www.hs.fi/kotimaa/turku/art-2000009111451.html?share=b969f2bb00583cc8f0a2
      Maailman menoa
      235
      1527
    8. Mitä luulet muiden ajattelevan jos näkisi

käsipuolessas hänen, sen ihmisen jota täällä ikävöit?
      Ikävä
      113
      1342
    9. Se on mies nyt niin, että sydämeni ei kestä tätä

Kaipuuta, eikä tätä radiohiljaisuutta. Voitko tehdä jotain?
      Ikävä
      72
      1109
    Aihe