Millanen oli tunnereaktio

Anonyymi

Millanen tunnereaktio oli viimeksi ku kaipauksen kohteen näit?

70

1348

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yritin unohtaa ja loppujen lopuksi itkin koska tiesin ettei välttämättä tulla enää koskaan näkemään.

      • Anonyymi

        Itselle tuli viime kohtaamisesta tunne, että tämä oli tässä. Enkä todellakaan sitä halunnut. Tapaan hänet piakkoin. Ihanan naisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselle tuli viime kohtaamisesta tunne, että tämä oli tässä. Enkä todellakaan sitä halunnut. Tapaan hänet piakkoin. Ihanan naisen.

        Mistä tiedät että tapaat hänet piakkoin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät että tapaat hänet piakkoin?

        Tarkoitti: tapan hänet hänet piakkoin.
        Jätetyn fantasiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitti: tapan hänet hänet piakkoin.
        Jätetyn fantasiaa.

        Tuskin noin on sitä tarkoittanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät että tapaat hänet piakkoin?

        Olemme sopineet hänen, ihanan naisen kanssa tapaamisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin noin on sitä tarkoittanut.

        En todellakaan ole noin tarkoittanut. Väkivalta ei kuulu minun toimintatapoihin millään tavoin.


      • Anonyymi

        Oletko hänet nähnyt? unohtanut?


    • Anonyymi

      Tunnun näkevän joka puolella, joten en varmaan enää edes usko silmiäni.

      • Anonyymi

        Sama täällä :DD


    • Anonyymi

      Mietin.. mitähän mieltä se on minusta kun siihen taakse yllättäen oli ilmestynyt ja siinä niin mutrussa ovikoodia näppäili kuin tärkeämpääkin kassakaappia. Tapahtui eilen..

    • Anonyymi

      Surullinen.

      • Anonyymi

        Miksi, näytitkin vähän siltä :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi, näytitkin vähän siltä :(

        Se mies ei halua minua omakseen.


    • Anonyymi

      Suunnaton pettymys, lähes epäusko. Mutta avasi silmät.

      • Anonyymi

        ???? 😔😢


      • Anonyymi

        Tuskinpa on näin


    • Anonyymi

      Toivottomuus ja ikävä

    • Anonyymi

      Hämmentynyt ja ikävöivä olo.

      • Anonyymi

        Olet ihana


    • Anonyymi

      Olin tapahtuneen jälkeen kuin puulla päähän lyöty. Ei tunteet mihinkään ole kadonneet.

      • Anonyymi

        Tuttu tunne. Ne silmät 💗


      • Anonyymi

        just näin


    • Anonyymi

      Ensin pieni säikähdys/paniikki, että apua, siinä hän nyt on. Uskallanko katsoa? Saanko edes katsoa?
      Sitten tuli pieni pettymys, kun ei hänestä kyllä huomannut, että olisi minua halunnut nähdä tai, että olisi ilahtunut näkemisestä.
      En tiedä mitä tässä pitäisi taas ajatella. Kai se aika näyttää, tuleeko meille ikinä mahdollisuuksia tutustua. En vain tiedä, kuinka kauan jaksan tätä enää.

      • Anonyymi

        Miksi et saisi katsoa? Onko hän sitten varattu?


      • Anonyymi

        Mä en erottanut kunnolla että olitko se sinä, siksi varmaan näytin miltä näytin.. 🤔 Mutta hymyilin kyllä siinä lopussa hieman kun tuli vahva tunne että ehkä se olit sinä kuitenkin😆


      • Anonyymi

        Mulla oli oikeastaan samat fiilikset. Ei oikein tiennyt mihin katsoisi ja sitten kun katsoin hän ei huomannut (kai?) tai nimenomaan ei halunnut nähdä. Toki tilanne oli hektinen siinä kohtaa.
        Tämä meni miehelle ketä näin heinäkuun alussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et saisi katsoa? Onko hän sitten varattu?

        Ei ole varattu. Välillä vain tuntuu, että en saisi olla ihastunut häneen ylipäätään... Koska hän on nuorempi minua ja muutenkin, ehkä olemme ihan eri lähtökohdista, jos nyt näin voi sanoa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en erottanut kunnolla että olitko se sinä, siksi varmaan näytin miltä näytin.. 🤔 Mutta hymyilin kyllä siinä lopussa hieman kun tuli vahva tunne että ehkä se olit sinä kuitenkin😆

        Miksi et tunnistanut? Voisin väittää, että aika selvät merkit oli kuitenkin, pitäisi jo kaukaa tunnistaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en erottanut kunnolla että olitko se sinä, siksi varmaan näytin miltä näytin.. 🤔 Mutta hymyilin kyllä siinä lopussa hieman kun tuli vahva tunne että ehkä se olit sinä kuitenkin😆

        Minä en kyllä nähnyt mitään hymyä. En nähnyt edes sinun katselevan minua...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en erottanut kunnolla että olitko se sinä, siksi varmaan näytin miltä näytin.. 🤔 Mutta hymyilin kyllä siinä lopussa hieman kun tuli vahva tunne että ehkä se olit sinä kuitenkin😆

        Kyllä sen sun hymyn ja silmät erottaa heti ❤️ sivusta.


      • Anonyymi

        Vieläkö näette vai menikö jo tilaisuus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö näette vai menikö jo tilaisuus?

        Tilaisuus meni jo. Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilaisuus meni jo. Sivusta.

        Tilaisuuksia vielä tulee, käytetän ne oikeasti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö näette vai menikö jo tilaisuus?

        Tilaisuuksia saattaa tulla, mutta selvästikään kumpikaan meistä ei tee asialle mitään, niin ne on aika turhia...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilaisuuksia saattaa tulla, mutta selvästikään kumpikaan meistä ei tee asialle mitään, niin ne on aika turhia...

        Sinä paremminkin voisit koska olet ollut passiivisempi. Ymmärrän kyllä, en vain kehtaa enempää häiritä.
        Sidonko vaikka nilkkaan narusta renkaan merkiksi, sitten tiedät että voit olla rento ja kysyä mitä vaan. Mitä vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et tunnistanut? Voisin väittää, että aika selvät merkit oli kuitenkin, pitäisi jo kaukaa tunnistaa...

        Millaisia merkkejä??? Autoihin sisälle on aina vähän huonompi näköyhteys, ihan siksi vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaisia merkkejä??? Autoihin sisälle on aina vähän huonompi näköyhteys, ihan siksi vain.

        No meillä on sitten ihan päinvastaiset kokemukset. Itse olen se, joka yritti sinne tummaan autoon katsella...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä paremminkin voisit koska olet ollut passiivisempi. Ymmärrän kyllä, en vain kehtaa enempää häiritä.
        Sidonko vaikka nilkkaan narusta renkaan merkiksi, sitten tiedät että voit olla rento ja kysyä mitä vaan. Mitä vaan.

        Voisin väittää, että meistä molemmat olleet ihan yhtä passiivisia. Ehkä minä saatan olla meistä se, joka rohkeammin ottaa katsekontaktia, mutta siihenpä se meillä jää...


    • Anonyymi

      Sinä siinä. Haluan lähellesi maailman eniten. Mene pois.

    • Anonyymi

      Sydän hypähti :) jännitti taas hirveästi.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        ❤️🤗☺️😘


    • Anonyymi

      Kaksoisolennon näkemisen jälkeen ainakin ollut ihan sekaisin. Hyvä tunne tuli. Lämmin . Iloinen.

      • Anonyymi

        Koska näit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska näit?

        Hän kyllä huomasi minut. Ei epäilystäkään . Ja käytyi kyllä niin että huomaan hänet.
        Eli jos oli oikea niin tietää kyllä milloin on nähnyt minut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän kyllä huomasi minut. Ei epäilystäkään . Ja käytyi kyllä niin että huomaan hänet.
        Eli jos oli oikea niin tietää kyllä milloin on nähnyt minut.

        ..Käyttäytyi *


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän kyllä huomasi minut. Ei epäilystäkään . Ja käytyi kyllä niin että huomaan hänet.
        Eli jos oli oikea niin tietää kyllä milloin on nähnyt minut.

        Olet ihana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän kyllä huomasi minut. Ei epäilystäkään . Ja käytyi kyllä niin että huomaan hänet.
        Eli jos oli oikea niin tietää kyllä milloin on nähnyt minut.

        Tänään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään?

        No ei. Ei ollut tänään. Ja jos näki minut tänään. Minä en kyllä huomannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ihana

        Kiitos. Hänkin jonka näin vaikutti ihanalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän kyllä huomasi minut. Ei epäilystäkään . Ja käytyi kyllä niin että huomaan hänet.
        Eli jos oli oikea niin tietää kyllä milloin on nähnyt minut.

        Lauantainako? Toisella puolella tietä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lauantainako? Toisella puolella tietä?

        No ei. Oltiin kyllä ihan ihan pitkään samassa tilassa.


    • Näin vaan kuvan toisella fb tililläni, mitä ei ollut estetty. Hymyilin, hän näyttää niin onnelliselta. Toivottavasti on onnellinen.

      Päätin etten enää häiritse häntä, enkä puhu hänestä tämän enempää. En halua sotkea hänen hyvää elämää, mutta olen iloinen että joskus hetki "tunnettiin", kiitos siitä. Olit tärkeä jo heti, olisit varmaan aina mutta jatketaan elämää näin.

      Kiitos, kun olit totta hetken. :)

      • Anonyymi

        Estetty facetili mutta ei hätää, uusi facetili tulille. :D

        Öh, tota noin niin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Estetty facetili mutta ei hätää, uusi facetili tulille. :D

        Öh, tota noin niin.

        Se on vanha facetili. En tee ketään varten uusia.


    • Anonyymi

      Piti miettiä ihan tosissaan että rakastanko häntä oikeasti, ihanko oikeasti.

      • Anonyymi

        Mihin lopputulokseen tulit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin lopputulokseen tulit?

        Kyllä rakastan, ei muita vaihtoehtoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä rakastan, ei muita vaihtoehtoja.

        Ilmeneekö tämä hänelle?


    • Anonyymi

      Surullinen tunne. Tajusin että yksipuolista on ihastuminen.

    • Anonyymi

      Viimeinen kohtaaminen viime vuodelta oli aika haikea. Tiesin ettei tulla enää näkemään.

    • Anonyymi

      Viimenäkemisestä on kohta 4,5 vuotta. Sydän meinasi jättää pari lyöntiä välistä, kun näin pitkästä aikaa maailman ihanimman miehen maailman ihanimman hymyn hymyn. Vieläkin ikävöin.

    • Anonyymi

      Tunne-erektio.... mutta jooh on hauska joskus höpötellä nuorten naisten kanssa todellisessa elämässä, tulee monesti hassuja juttuja jos jotain sanailee.

    • Anonyymi

      hyvää huomenta.hymyillään ku tavataan.............................

      • Anonyymi

        Hymyillään ☺️ Nähdäänkö tänään? 16.00?


    • Anonyymi

      Ihan kamala. Itketti niin kovin, että yritin purkaa tuskan vetämällä gin tonicia kaksin käsin. 10 vuotta oltiin parhaat ystävät, etäsuhde vaan ei kestänyt. Jouduin ottamaan emännäksi ihmisen, joka ei tunne minua.

    • Anonyymi

      Kun hänet ensimmäisen ja viimeisen kerran näin niin hän vaikutti olevan avoimin mielin liikenteessä ja oli rennon oloinen. Itse lukkiuduin täysin henkisesti siinä tlianteessa ja yritin sulkea tunteeni pois. Olin kivikasvo, vaikka sisälläni oli suunnaton paniikki päällä 😶. Se juttu tyssäsi sitten siihen kun en olisi varmaan pystynyt päästämään edes sanaa suustani.

      • Anonyymi

        Koska olette nähneet? Mulla jäi kummittelemaan yksi mies mieleen pelkästä katseesta ja hymystä.


    • Anonyymi

      Karvat nousivat pystyyn kuminaamaisen elukan lähi tuntumassa!😫😫

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2301
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      64
      1514
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1286
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe