Eikö olenkin niin, että

Anonyymi

jos sinulla mies on ikävä, niin sinä otat yhteyttä vaikka sinua olisi kielletty. Jos, oikeasti tuntee ja haluaa, sitä taistelee.. eikös?

Teen vain päätelmiä käyttäytymisestäsi..

101

2081

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älä kiusaa mua kulta... Minä yritän...

      • Anonyymi

        Ei ole ikävä, ku rakas tossa vieressä!


    • Anonyymi

      joskus kauan sitten olisin ottanut, ei ongelmaa. mutta kaiken tapahtuneen jälkeen ei vaan pysty, arvaa miten olen taistellut päässäni mitä voisin tehdä? molemmilla olkapäillä kuiskuttaa vuorotellen. ota yhteyttä, hän se on, sinua hän tarkoittaa etkö näe selviä merkkejä, hän on se oikea....toisella olkapäällä toinen varoittelee, käy kuitenkin vielä pahemmin kuin edellisillä kerroilla, olet erehtynyt, en tunne, jätä rauhaan, levitetään paskaa pitkin pitäjää, soitetaan haukkuma puheluita tutuillesi, lopetetaan tervehtiminen tai näytetään jotain merkkejä, kaikki katsoo kieroon kun taas se munas itsensä ja nauretaan päin naamaa! Ehkä ymmärrät että on pikkuisen iso kynnys päästä tuon kaiken yli ja ottaa yhteyttä "tuntemattomaan" vaikka miten vitusti haluis ja tunteet olis niin isot että yötkin valvoo sängyssä pyörien. tää on ihan vitun raskasta taistella itsensä kanssa, yrittäisit ymmärtää :(

      • Anonyymi

        Mulle soiteltu haukkumapuheluita tähän tyyppiin liittyen ja muutenki lapsena jo. Jää traumat. Itse en oo ikinä soitellu kellekään semmosia.


      • Anonyymi

        Häh? Mikä pitäjä se tuommonen on jos yhdestä rakkaudentunnustuksesta saa paskamyrskyn niskaan? Suosittelen vaihtamaan maisemaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häh? Mikä pitäjä se tuommonen on jos yhdestä rakkaudentunnustuksesta saa paskamyrskyn niskaan? Suosittelen vaihtamaan maisemaa.

        tais olla yhteensä kolme eri juttua mut se eka oli tuollainen eikä sen jälkeen kukaan tuntenut minua tai olin ymmärtänyt väärin ym. eli paskan kylväminen oli varmasti onnistunut. olisin lähtenyt tältä paikkakunnalta ja kylästä jo ajat sitten mutta ei ole enää oikein mahdollista,..


      • Anonyymi

        Ymmärrän mulla taitaa olla samat pirut olkapäillä
        kuiskimassa. Aika erikoinen ongelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän mulla taitaa olla samat pirut olkapäillä
        kuiskimassa. Aika erikoinen ongelma.

        itse en kertois kenellekkään jos joku olis yhteydessä jotenkin minuun, jos siitä jotain hyvää seurais niin sitten kaikki näkis miten asiat on. se olisi tärkeintä että saisi asiaan selvyyden, ei mikään syö miestä niin paljon kuin epätietoisuus ja kuvitelmat siitä toisesta....


      • Anonyymi

        Jos tuollaisessa kylässä asuu niin eikö kannattaisi jo lähteä? Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häh? Mikä pitäjä se tuommonen on jos yhdestä rakkaudentunnustuksesta saa paskamyrskyn niskaan? Suosittelen vaihtamaan maisemaa.

        Varman Pohjanmaa. Nehän tekee lapsia lähisukulaisten kanssakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tuollaisessa kylässä asuu niin eikö kannattaisi jo lähteä? Sivusta.

        juu kannattais, ehkä vielä niin käykin jos/kun päädyn yhteen erään naisen kanssa. jätän tämän lomapaikaksi tai myyn pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        itse en kertois kenellekkään jos joku olis yhteydessä jotenkin minuun, jos siitä jotain hyvää seurais niin sitten kaikki näkis miten asiat on. se olisi tärkeintä että saisi asiaan selvyyden, ei mikään syö miestä niin paljon kuin epätietoisuus ja kuvitelmat siitä toisesta....

        Ketkä ihmeen kaikki ootko sä jollekin porukalle todistelemassa jotain vai mikä homma?Erityäin erikoista kommentointia. Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varman Pohjanmaa. Nehän tekee lapsia lähisukulaisten kanssakin.

        Sen kyllä huomaa, oma rotu😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen kyllä huomaa, oma rotu😅

        mut ei mikään huono rotu ja mahtava murre


    • Anonyymi

      Jännää se on

    • Anonyymi

      Millä tavalla minun käyttäytymistä seuraat?

      • Anonyymi

        En stalkkaa, kuin omaa viestiboxiani.


    • On kielletty. Vaan mitä siitä seuraisi?

      • Anonyymi

        niin kuka on kieltänyt ja miksi? mitä sillä yritetään saada aikaiseksi? että hän ei koskaan tule saamaan ketään vai mikä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        niin kuka on kieltänyt ja miksi? mitä sillä yritetään saada aikaiseksi? että hän ei koskaan tule saamaan ketään vai mikä?

        Luulenpa että se oli hänen poikakaveri.


      • Anonyymi

        Kieletty?!


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Luulenpa että se oli hänen poikakaveri.

        Ai kukas sinä hänelle sitten olet?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin kuka on kieltänyt ja miksi? mitä sillä yritetään saada aikaiseksi? että hän ei koskaan tule saamaan ketään vai mikä?

        Ovatkohan kollegoja työpaikalla tai asiakassuhteessa? Ei toki silloinkaan kiellettyä ottaa yhteyttä mutta ehkä kynnys isompi, voi vaikuttaa lähentelijältä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai kukas sinä hänelle sitten olet?!

        Ihailija vain. Emme ole olleet missään tekemisissä toistemme kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kieletty?!

        No siitä on jo yli puolivuotta aikaa...


    • Anonyymi

      ei ittu! menee koko elämä vittuiks menneisyydessä tehtyjen virheiden takia, vaikka en ole edes oikeasti tehnyt mitään väärää ikinä! alkaa silmät kostumaan kun tappelee itsensä kanssa. :(

    • Anonyymi

      Joo, mutta silläkin on hintansa. Täyttä haihattelua väittää ettei hinnalla, miten se sitten maksetaankin, olisi väliä. En kaipaa ketään jonka kanssa en olisi nyt tekemisissä ja johon olisi realististisesti ajateltuna mahdollista tai järkevää ottaa yhteyttä.

    • Anonyymi

      Asia on juuri niinkuin sen esitit.

    • Anonyymi

      Ei se aina ole niin simppeliä mitä aloittaja kirjoitti.
      Jos on kielletty tai muuten osoitettu että yhteyden otto ei ole sallittu niin mitäs siinä teet. Jäät kuin pask** mättäälle.

      • Anonyymi

        Siis miten kielletty? Kuka kieltänyt?


    • Anonyymi

      No jos nainen kieltää niin kyllä siinä omatkin halut lopahtaa samantien. Jotain primitiivistä leikkiäkö siinä pitäisi sitten muka alkaa leikkimään elukoiden lailla? Häh?

      • Anonyymi

        No sitten joo parempi perääntyä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitten joo parempi perääntyä

        Asia on myös täysin sama jos joku naisen läheinen ilmoittaa naisen pyynnöstä olla enää ottamatta yhteyttä. Vai onko joku erimieltä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asia on myös täysin sama jos joku naisen läheinen ilmoittaa naisen pyynnöstä olla enää ottamatta yhteyttä. Vai onko joku erimieltä?

        Samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asia on myös täysin sama jos joku naisen läheinen ilmoittaa naisen pyynnöstä olla enää ottamatta yhteyttä. Vai onko joku erimieltä?

        Riippuu ketä läheinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asia on myös täysin sama jos joku naisen läheinen ilmoittaa naisen pyynnöstä olla enää ottamatta yhteyttä. Vai onko joku erimieltä?

        Yleensä henkilö itse ei tiedä puolestaan pyydetyn mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä henkilö itse ei tiedä puolestaan pyydetyn mitään.

        Mutta tietää että on kielletty vaikka kukaan ei ole kertonut? Eikä näe asiassa mitään väärää jos on ilman suostutumsta menty puolesta kieltämään? Ei ole tarpeellista tehdä omaa tahtoaan selväksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asia on myös täysin sama jos joku naisen läheinen ilmoittaa naisen pyynnöstä olla enää ottamatta yhteyttä. Vai onko joku erimieltä?

        En ole eri mieltä tästä enkä silloinkaan jos tämä pyytäjä on tämän häiritsevän ”läheinen”.


    • Anonyymi

      itse olen ainakin niin rikki että jos joku ottais yhteyttä ja tavattas ym niin vois olla että itku pääsis. on sen verran tapellut asiasta jo vuosia

    • Anonyymi

      Ei kukaan täysjärkinen ota yhteyttä jos on kielletty.
      Aivan turhaan odottelet. Hiljaista tulee olemaan.
      Joudut itse kyllä ottamaan yhteyttä jos haluat että
      Juttusi etenee.

      • Anonyymi

        Näin juurikin.

        Olimme olleet jo vuoden verran lähes päivittäin yhteyksissä ja tavanneet useita kertoja sekä viettäneet öitä yhdessä. Sitten kaikki muuttui kun eräänä lauantaina lähdin hänen luotaan. Kyse ei ollut siitä, että olisin hänelle kertonut, että yhteydenpitomme loppuu siihen viikonloppuun. Moni asia lähtöni mukaanluettuna meni pieleen. Itse tein myös isoja virheitä ja tietysti se lähtöni ilman, että olisi vielä asioista juteltu, oli iso virhe. Olisi pitänyt malttaa rauhassa jutella. Tapahtunutta ei saa kuitenkaan tekemättömäksi.

        Lähtöni jälkeen olin lähettänyt hänelle viestiä ja pyytänyt anteeksi tekojani, mutta niihin ei ollut tullut enää vastausta. Sitten kesäkuussa kirjoitin hänelle sähköpostiin viestin, niin sain vastauksen "Lopeta! Jätä minut rauhaan."

        Koska kyse oli selkeästi kielloista, niin silloin päätin, että ainakaan minä en voi olla se henkilö, joka ensimmäisenä yhteyttä ottaa, vaikka tuntuisi kuinka kurjalta ja ikävältä ja sydänkin vuotaisi verta. Hänellä (naisella) on kuitenkin yhteydenpidon avaimet käsissään.

        Vaikka hän onkin ajatuksissani päivittäin, niin enää ei ole mahdollista kuin odottaa hänen yhteyttään. Jos sitä yhteydenottoa ei koskaan kuulu, niin sitten vaan ei kuulu. Viimeistään kuolema lopettaa kaipuuni häntä kohtaan.

        Mies naiselle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin juurikin.

        Olimme olleet jo vuoden verran lähes päivittäin yhteyksissä ja tavanneet useita kertoja sekä viettäneet öitä yhdessä. Sitten kaikki muuttui kun eräänä lauantaina lähdin hänen luotaan. Kyse ei ollut siitä, että olisin hänelle kertonut, että yhteydenpitomme loppuu siihen viikonloppuun. Moni asia lähtöni mukaanluettuna meni pieleen. Itse tein myös isoja virheitä ja tietysti se lähtöni ilman, että olisi vielä asioista juteltu, oli iso virhe. Olisi pitänyt malttaa rauhassa jutella. Tapahtunutta ei saa kuitenkaan tekemättömäksi.

        Lähtöni jälkeen olin lähettänyt hänelle viestiä ja pyytänyt anteeksi tekojani, mutta niihin ei ollut tullut enää vastausta. Sitten kesäkuussa kirjoitin hänelle sähköpostiin viestin, niin sain vastauksen "Lopeta! Jätä minut rauhaan."

        Koska kyse oli selkeästi kielloista, niin silloin päätin, että ainakaan minä en voi olla se henkilö, joka ensimmäisenä yhteyttä ottaa, vaikka tuntuisi kuinka kurjalta ja ikävältä ja sydänkin vuotaisi verta. Hänellä (naisella) on kuitenkin yhteydenpidon avaimet käsissään.

        Vaikka hän onkin ajatuksissani päivittäin, niin enää ei ole mahdollista kuin odottaa hänen yhteyttään. Jos sitä yhteydenottoa ei koskaan kuulu, niin sitten vaan ei kuulu. Viimeistään kuolema lopettaa kaipuuni häntä kohtaan.

        Mies naiselle

        Naurettavaa.

        .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naurettavaa.

        .

        Mikä on naurettavaa?


    • Anonyymi

      En todellakaan ota yhteyttä, jos on kielletty. Sä olet oikee pelle, kuka leikkii ihmisten tunteilla. Sen verran arvostan ja kunnioitan ihmistä, jos hän sanoo että älä ota yhteyttä, niin en ota vaikka sydän repeäisi. J

    • Anonyymi

      Selvennän tähän tunnisteena vielä että, kielto sisältää myös tunnustuksen kaipaamisesta ja kielto koskee unohtamista. - Ap

      • Anonyymi

        On sulla satusetä johdattelut


    • Anonyymi

      Asiat ei ihan näin yksinkertaisia jos tosiaan kielletty tai annettu ymmärtää ettei kiinnosta.
      Voi nimittäin käydä niin että kyseinen henkilö mieltää yhteydenoton omassa mielessään jo jopa ahdisteluksi ja siksi jättää tämän tekemättä, tilanne on silloin sellainen että torjuvan osapuolen pitää näyttää että on oikeasti kiinnostunut.

      -kunhan pohdiskelen

    • Anonyymi

      Ei ole virallisesti kielletty, mutta ei hyväksytty seuraajiin. Tämäkin asia itselläni johtaa siihen siihen päätelmään, että ei ole soveliasta viestitellä. Eikä muutenkaan häiritä henkilöä.

      • Anonyymi

        Vaikka sut hyväksyttäis mihin ja miten vaan niin ei takaa sitä että saat vastakaikua sen enempää, on kokemusta. Vaikka hyväksytään niin älä odottele että esim. saat viestiin koskaan vastausta, ei vaikka on mennyt perille ja luettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka sut hyväksyttäis mihin ja miten vaan niin ei takaa sitä että saat vastakaikua sen enempää, on kokemusta. Vaikka hyväksytään niin älä odottele että esim. saat viestiin koskaan vastausta, ei vaikka on mennyt perille ja luettu.

        Siksi onkin parempi ettei ota yhteyttä milläänlailla. Nostaa vain toisen egoa että kokee olevansa haluttu, ei muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka sut hyväksyttäis mihin ja miten vaan niin ei takaa sitä että saat vastakaikua sen enempää, on kokemusta. Vaikka hyväksytään niin älä odottele että esim. saat viestiin koskaan vastausta, ei vaikka on mennyt perille ja luettu.

        Tarkoitus perät olivat ihan kunnialliset. En nyt availe tätä enempää. Ompahan se tehty, enkä ole pahoillani asiasta. No, ihme se olisikin ollut, jos olisi hyväksynyt. Vähän niin kuin kaunotar ja hirviö asetelma? Ei tuo homma käsitystä hänestä muuta yhtään. Kukapa tietää, ehkä joskus kiinnostus hänellä heräisi ja uskaltuisi ottaa yhteyttä. Kanaviahan on.


    • Anonyymi

      En ota yhteyttä ja käsittelin mielessäni asian jonka johdosta unohdin hänet.

    • Anonyymi

      Terapeutitar?

      • Anonyymi

        Tästä en ole vielä saanut selvää, että onko tämä tänne eri hahmoja luovan miehen oma hokema tai lisäys vai kyseleekö joku innokkaana ihan tosissaan joidenkin mielikuvitushahmojen perään niitä elävöittänyt todellisiksi henkilöiksi. Mikään sekoilu ei yllätä.


    • Anonyymi

      Minun pitäisi eka löytää sinut. Se on vähän tässä ongelmana.

      • Anonyymi

        Kenet sun pitäis löytää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenet sun pitäis löytää?

        Minut tietenkin.


      • Anonyymi

        Minut on helppo löytää, jos yhtään halukas.


    • Anonyymi

      Jos on kielletty, vain hullut itsensä tyrkyttäjät ottavat kiellon jälkeen yhteyttä. Jos sellaisen varaan lasket, sinulla on filtteri päällä, mikä suodattaa fiksummat tapaukset pois. Seurauksista saat itse kärsiä.

      Ihan normaali mieskin tekee tulkintoja epäsuorista viesteistä, että onko sopivaa ottaa yhteyttä, ettei lukedu tuohon tyrkkyjen osastoon ja nolaa itseään.

      Mitä suositumpi mies on naisten näkökulmasta, sitä epätodennäköisempää on, että mies ottaa sinuun oma-aloitteisesti yhteyttä ollenkaan, kun tottunut siihen, että naiset ovat aloitteellisia.

      • Anonyymi

        Tämä on kyllä varsin kiinnostava ilmiö kun tässä itse uskotaan tällainen provokirjoitus täpöllä aidoksi, mutta minkäänsorttisen itsereflektion sijaan lähdetään analysoimaan antaumuksella oletettua aloittajaa. Tämäkin kommentti on provo ja minun vastaus simulaatio/sovellettavissa vastaaviin tosissaan kirjoitettuihin kommentteihin. Olkaapa hyvät. Sivusta.


    • Anonyymi

      Ei vaan jos pallo on sinulla en ota enää yhteyttä. Koen ettet halunnut tavata jos olet hiljaa ja jatkan matkaani. Sanoin jo kaiken mitä sinusta ajattelen. Olet varattu en voi tehdä mitään.

      • Anonyymi

        Sama homma, naiselta miehelle.


    • Anonyymi

      Kuka tästä yksinpuhelusta mitään ymmärtää?

    • Anonyymi

      Ei kukaan ota yhteyttä, jos on kielletty. Herätkää nyt jo tähän päivään. Ei on ei.

      • Anonyymi

        Niin, trollaus on aika epälooginen, mutta ei se kaikkia estä pohdiskelemasta🤦‍♀️


    • Anonyymi

      En trodellakaa ota yhteyttä, jos on kielletty.
      Jos kieltäjä haluaa olla tekemisissä, saa ottaa itse yhteyttä.

    • Anonyymi

      Pelkkää harhaa.

    • Anonyymi

      Minäkin luen signaalejasi, eikä niiden perusteella paljon ole annettu aihetta lähestyä.

    • Anonyymi

      Toivottavasti saatte mielen-ja muihinkin terveysongelmiin apua.

      • Anonyymi

        Kaikille näitä kirjoituksia jonain muuna kuin provoina pitäville pitäisi kyllä perustaa joku vertaistukiryhmä netistä takaisin todellisuuteen ym


    • Anonyymi

      Tietäisitpä mitä päätelmiä täällä tehdään, ei suotuisia.

      • Anonyymi

        Mielesi tekee kertoa, niin kerro.


      • Anonyymi

        No voi hellan duudeli. Sivusta.


    • Anonyymi

      Riippuu kauanko aikaa, mikä tilanne silloin ja nyt. Asiat ovat voineet muuttua.Ei voi tehdä mitään jos toista ei kiinnosta enää. Tietysti silloin kieltäjä on jollain tavoin ottanut itse yhteyttä eikä jää odottamaan että toinen uskaltaa.
      No jos oikeasti tykkää varmaan kohteliaasti kysäisee.

    • Anonyymi

      Olipa hassu provo, jos on kielletty/evätty/hylätty niin aika daiju saa olla jos kinkeää väkisin toisen elämään. Mistä sä mies nää jutut oikein aina repäiset? Joku hakee restraining orderia tai vastaavaa ja sinä rakennat sen päässäs noin. Joo moro ja toiset ei vaan yn-märrä

    • Anonyymi

      No voehan ny. Immeiset ne tahtoo olla vähä sellasii et ne tahtoopi sellasen immeisen joka tahtoopi tosiaan takasin. Ei epäoikeuttenmukkauella saa kettee itellee.

    • Anonyymi

      En varmasti tule laittamaan ainoatakaan viestiä ihmiselle, joka on kieltänyt viestiä laittamasta.

      • Anonyymi

        Tämä on tullut selväksi. Sinulle/hänelle tämä on helppoa, tämä hiljaisuus. Minun on vain tyytyminen kohtalooni - ap


    • Anonyymi

      Mikäs naista estää ottamasta yhteyttä? Kun elämme tasa-arvo maassa? Ei, se tee tyrkkyy jos nainen ottaa yhteyttä.

      • Anonyymi

        Tilanne on monimutkainen; kirjan kannet on suljettu.


    • Anonyymi

      Eräs nainen sanoi minulle, että olet tunteesi nyt kertonut ja pyysi etten jatka siitä eteenpäin. Tuota pyyntöä olen luonnollisesti kunnioittanut.
      Tiedän, että hänellä on jonkin asteista kiinnostusta myös minua kohtaan, mutta tilanne on hankala. Olemme toistemme kanssa tekemisissä aika usein ja olemme säilyttäneet hyvät välit.
      Mieleni tekisi joskus laittaa viestiä ja kysyä vaan ihan, että mitä kuuluu, mutta en halua aiheuttaa ongelmia. Ei tarkoittaa Ei kunnes sen kumoaa Kyllä.
      Ota sinä häneen kontaktia, jos toivot kanssakäymistä. Eihän toisen voi olla kovin helppoa laittaa viestiä, jos kerran on kielletty?
      Tuskin se on tunteista kiinni vaan enemmänkin siitä, että kunnioittaa toisen rajoja ja pyyntöä.

      Mies n. nelikymppinen

      • Anonyymi

        Alle vai yli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alle vai yli?

        Muutamia vuosia yli neljänkymmenen.

        Mies n. nelikymppinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutamia vuosia yli neljänkymmenen.

        Mies n. nelikymppinen

        Nainen vanhempi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen vanhempi?

        Nainen on minua vanhempi. Enemmän kuin muutaman vuoden.

        Mies n. nelikymppinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen on minua vanhempi. Enemmän kuin muutaman vuoden.

        Mies n. nelikymppinen

        Mielestäni en ihan niin vanha ole..🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni en ihan niin vanha ole..🤔

        Jos nyt sattuisit olemaan hän, niin laita viestiä vaikka tänään. Meillä on yhteistä sen verran paljon, että vaikka tikusta keksii asiaa.
        Itse kunnioitan toisen pyyntöä enkä ota kontaktia tämän asian tiimoilta. Muutamia viestejä olemme vaihtaneet tuon tunteiden paljastamisen jälkeen, mutta ne ovat olleet ihan pelkästään asiapitoisia.
        Olisin todella iloinen viestistäsi.

        Mies n. nelikymppinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos nyt sattuisit olemaan hän, niin laita viestiä vaikka tänään. Meillä on yhteistä sen verran paljon, että vaikka tikusta keksii asiaa.
        Itse kunnioitan toisen pyyntöä enkä ota kontaktia tämän asian tiimoilta. Muutamia viestejä olemme vaihtaneet tuon tunteiden paljastamisen jälkeen, mutta ne ovat olleet ihan pelkästään asiapitoisia.
        Olisin todella iloinen viestistäsi.

        Mies n. nelikymppinen

        Sille tietylle henkilölle voisin antaa vinkin, että hänhän voisi vaikka Instagramissa laittaa jokun viestin niin ei tunnu niin viralliselta.
        Kysyä vaikka yksityisviestillä johonkin kuvaan liittyvää asiaa. Olisi sopivan kevyt keskustelun avaus.

        Mies n. nelikymppinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sille tietylle henkilölle voisin antaa vinkin, että hänhän voisi vaikka Instagramissa laittaa jokun viestin niin ei tunnu niin viralliselta.
        Kysyä vaikka yksityisviestillä johonkin kuvaan liittyvää asiaa. Olisi sopivan kevyt keskustelun avaus.

        Mies n. nelikymppinen

        Hieman turhaa tietysti odottaakaan, mutta eipä ole viestiä näkynyt. Mukavaa oli silti pitää yllä pientä toivon kipinää. ❤

        Mies n. nelikymppinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieman turhaa tietysti odottaakaan, mutta eipä ole viestiä näkynyt. Mukavaa oli silti pitää yllä pientä toivon kipinää. ❤

        Mies n. nelikymppinen

        En ole tuo kaivattusi meillä ei ole välejä tällä hetkellä. Ja emme tapaa. - Ap


    • Anonyymi

      No en taida ottaa. Odotan naiselta vastavuoroisuutta. M42.

      • Anonyymi

        Vastavuoroisuutta?


    • Anonyymi

      Riippuu todella paljon tilanteesta. Jos on paha ihastus päällä ja tunteikas olo, niin tulee kyllä todennäköisesti väännettyä vaikka tikusta asiaa. Sitten kun tunteet pääsevät pääsevät tasaantumaan, niin järki toimii taas päässä paremmin, eikä sitten tule enää häirittyä ihastuksen kohdetta.

      • Anonyymi

        Tätä juuri hain - jos on oikeasti tunteita, sitä raivaa Tiensä kohteeseen vaikka olisi mitä esteitä ja kieltoja. Tai näin ainakin itse toimisin - Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä juuri hain - jos on oikeasti tunteita, sitä raivaa Tiensä kohteeseen vaikka olisi mitä esteitä ja kieltoja. Tai näin ainakin itse toimisin - Ap

        Miksi et toimi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et toimi?

        En halua häiritä häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua häiritä häntä.

        Onko kielletty?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kielletty?

        No ei varsinaisesti kielletty.


    • Anonyymi

      Ei kyllä se menee niin että jos nainen kieltää lopetan siihen. En halua mitään ahdistelusyytettä. Nykyään ei voi sitkeydellä saada naista. Joskus viime vuosituhannen puolella se vielä onnistui nykyään ei.

    • Anonyymi

      Ok tajusin. Älä pelkää

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      581
      1008
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1007
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      910
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe