Hyvää tilitoimistoa kaipaava.

Anonyymi

Kirjanpito on tärkeä asia yritykselle,että asiat menee oikein verottajan kanssa.
Liperin alueella ,mikä olisi hyvä kirjanpitoyritys.(koulutusta käyty).
Aikoinaan,kun olin muualla ulkopaikka kuntalaisena,niin siellä ei onnistu oikein hyvin.
Verottajalta tuli usein huomautus,että alv ilmoitus on ilmoittamatta.
Ko.pitäjä oli monessakin asiassa huolimaton.
Tarkoituksena on saada tietoa,osaavista tilitoimistoista Liperin ja Joensuun alueella.

23

1383

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tarkista ensimmäisenä luottoluokitus kun valitset tilitoimistoa, antaa viitteitä yrittäjän luonteesta ja luotettavuudesta.

    • Anonyymi

      Liperin alueen reunamilat en ottasi,kokemusta on kun verottaja hönkii minta kuukautta niskaan ja vaikka on sanottu,tee työsi,niin ei onnistu,kummalista.
      Löysin sitten hyvän ja osaavan,ei hengitä verottaja niskaan.

    • Anonyymi

      Kirjanpitäjissä on eroja,toiset tekee työnsä erittäin hyvin,seassa myös niitä jotka tekee vaan juuri ja juuri pakollisen pitkin hampain,

      • Anonyymi

        Napein ja tupekein sekä kekseinkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Napein ja tupekein sekä kekseinkö?

        Sillä eholla että rahat niihin on otettu voitonjakokelpoisten varojen tililtä.


      • Anonyymi

        Niin mutta kun pitää JUORUTA toisten asioita! Onko hyvä ?


    • Anonyymi

      Nappi neppusta en ottas:)
      lörpöttää kaikien asiat kaikille!

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä, kierrän kaukaa.


    • Anonyymi

      En otas sellaista ,joka sai veromätkyjä useita tonneja ja tahallisesti teki !!

    • Anonyymi

      Itselläni oli LiperiLOINEN, tilitoimisto.
      Verottajalta tuli usein ilmoitus,missä alv ilmoitus jopa usean kuukauden.
      Alkoi vituttaa niin paljon,että pois moisesta.Hyvin epäkäytännöllinen ja ei yhtään luotettava ollut,kunnes löysin toisen Liperiläisen uuden yrittäjän joka ollut kokoajan asiantasalla ja kaikki on sujunut hyvin.
      On hyviä ja osaavia tilitoimistoja myös Liperissä kunhan osaa valita!
      Kysykää toisilta yrittäjiltä.

      • Anonyymi

        Ai se on nyt taas menny pahemmaksi. No sitten vaan varaamaan aikaa lääkärille, mieluiten psykiatrille. Varmaan on parasta, että pyydät päästä lataamoon. Alkuun ihan muutamaksi viikoksi vain. Siellä voidaan sitten säätää sitä lääkkeiden laatua ja määrää. Ei skitsofrenia mikään maailmaloppu ole.


    • Anonyymi

      Onko se joka ei käytä v-o 5,kun takkutukka on ja rääväsuu?

    • Anonyymi

      Itse olin muutaman vuoden asiakkaana eräässä Ylämyllyläisessä tilitoimistossa. Sain sitten tarpeekseni, kun se unohti lähettää veroilmoitukseni eteen päin. Verotoimistosta soittelivat kesäkuussa , että missä sinun veroilmoitus on. Oli minulle hiukan yllätyspuhelu. Tämä yrittäjä sitten väitti että ns. järjestelmissä oli ollut vikaa, josta syystä ilmoitus ei ollut mennyt perille. Seuraavana talvena yritys ei sitten vastannut sähköposteihini, eikä puheluihini. Firmassa oli kyllä yksi työntekijäkin, mutta siitä huolimatta niillä ei ollut ns. aikaa vastailla sähköposteihin. Onneksi pääsin tästä firmasta eroon. Kuulin että nykyisin samainen yrittäjä pyörittää jonkilaista eläinhoitolaa.

      • Anonyymi

        Niin olin minäkin ja lähdin käpälämäkeen..samaa vero-ongelmia oli.
        Mieluten asiat hoidetaan verottjan kanssa,kuin pitää mutta ei aina onnistunut.


    • Anonyymi

      Kuka se lärppä on? Heti haluan asikaakuuden,ois muka että lärppisi kaikille !

    • Anonyymi

      On Honkalammella yksi hyvä tilitoimisto. Toimii omakotitalonsa yhteydessä. Hyvin on hoitanut ainakin minun asiat, Täsmällisesti, ja silloin kun ne pitääkin aikataulullisesti hoitaa. . Tosin sillä taitaa oll jo nyt ihan liikaakin asiakkaita, joten tuskin otaa lisää, Ainahan tietenkin voi asiaa kysyä.

    • Anonyymi

      Sitä yhtä en ota ikinä, niin teki tahallaan mätkyt ja oikein kehu siitä vaahto suussa!
      Rotiskoja ei kaivata !

    • Anonyymi

      Männelin luo en mene..

    • Anonyymi

      Terveys selvitys kannattaa pyytää.Ettei ole lääkkeitä ja viinaa käytetty tai ihan adhd sekoomusta.
      Voi kiesus näitä,monella on jokin perkeleen juttu ja pyörittävät numeroita!

    • Anonyymi

      Hyvää tilitoimistoa kaipaava.

      Missä ei napeil ja viinan huuruss pelata,sekä sos mediassa loukata toisia.
      On tämä saatana yksi tilitoimiston harakka,joka räpeltää höyhenineen ja vinkuu kaakkattaen joka paikassa loukaten.
      Ota niitä nappeja sen verran,että piet kanan pääsi kiinni !

    • Anonyymi

      Vieläkö se räkättävä juopon perä pitää tilitoimistoa?
      On kyllä ihmeelinen,kun kertoo toisten yritysten asioita toisille yritys ihmille..

    • Anonyymi

      En tiedä onko sama mutta kertoi ,kun sai asiakkalleen 55.000e mätkyt ja nauroi perään?
      Katoin,että nyt ollaan väärässä paikassa.

    • Anonyymi

      Tarkista ensimmäisenä,ettei pitäjä ole hullu.
      Perule näitä sekopäitä on ja lapsetkin on sekopäitä.
      Osaataan olevinna kaikkea mutta on saatanallista ilkeyttä myös.
      Hyi helevetti mitä oon kokenut..

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 145
      4097
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      112
      3700
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2575
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      90
      1496
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    Aihe