Rölli, tänään aiheena psyykkiset ongelmat

Anonyymi

ja suhdesekoilut. Tasapainoisella ihmisellä on tunteet ja järki sopusoinnussa. Tämä johtaa siihen että, myös parisuhdeasioissa ja rakkauselämän puolella tekee tasapainoisia hyviä päätöksiä, jotka edistää ko. henkilön onnellisuutta.

Epätasapainoisella ihmisellä taasen on tunteet ja järki sisällissodassa. Sekaisin ja solmussa sisällään. Henkilö ei tunnista omia tunteitaan ja tarpeitaan. Ei ymmärrä itseään eikä osaa järkeistää omia tunteitaan ja sitä mistä mikäkin tunne johtuu.
Tämän kaltainen ihminen usein saattaa paeta tunteitaan ja ehtiä sekoileen tekojen tasolla, koska vallitseva tunneumpisolmu saa aikaan hyvin irrationaalista käytöstä. Päätökset ei ole linjassa omien tunteiden, todellisten halujen/tavoitteiden eikä järjen kanssa.

Näin useimmiten syntyy tilanteet jossa henkilö solmii parisuhteen ihmiseen, jota ei todellisuudessa edes rakasta. Hän hakee ensisijaiselle tarpeelleen eli vaikka tunneumpisolmun hätään lohduttajaa joka antaa edes hetkittäin jotain lohtua joka hetkeksi helpottaa sitä sisäistä ahdistus.

Samoin usein syntyy pettämisen tilanteet. Haetaan välitöntä helpotusta, eikä etsitä pysyvää pitkäaikaisempaa ratkaisua. Tää siksi että pitkäaikaiseen ratkaisuun ei joko uskalleta tai tunteet niin sekaisin ettei vaan kyetä järkiperäiseen ajatteluun jolla oivaltaisi mikä on ongelma ja mikä sen ratkaisee pysyvästi.

Psyykkinen ongelma voi olla ihan terveen ihmisen hetkellinen kriisi, jostain tapahtuneesta tai sitten ihan mielenterveyshäiriö. Mielenterveyshäiriöstä mm. masennus, ahdistuneisuushäiriö voi aiheuttaa sellasta näköalattomuutta ja sokeutumista omille tunteilleen, Eli ei pysty löytään tunteen ja tunteen sytykkeen ja ongelman ratkaisun välistä yhteyttä. Siihen tarvitaan se terapeutti auttaan löytään ne yhteydet takas itseensä. Moni muukin mielenterveyshäiriö aiheuttaa sitä että tuntuu että omat tunteet on itselleen jotenkin mysteeri. Itkee eikä tiedä miksi itkee, ahdistaa mutttei tiedä mikä ahdistaa. Saa paniikkikohtauksia muttei tiedä mikä ne laukaisi. Tuntee tyhjältä sisältä ja kuin jotain elämästään puuttuis, muttei tiedä mitä tarvitsee. jne. mutta mä en osaa kertoo kuin masennuksesta ja ahdistuneisuudesta, koska niistä joskus itse kärsin.

Ne tunteet solmuineen on mulle tuttuja säveliä. Uskoisin kuitenkin että vielä pahemmat sairaudet, kuten psykoottiset mielenterveyshäiriöt luo vielä suurempia katkoksia oman itsensä, tunteidensa ja tarpeidensa välille.

Siksi monesti kuulee sanottavan että ensin pitää itse olla terve ja tasapainoinen ennen kuin voi aidosti rakastaa toista ihmistä. Sen minäkin nykysin allekirjoitan. Masentuneena en ymmärtänyt sanomaa. Sen sanoman totuuspohja valkeni mulle vasta kun olin parantunut ja aloin näkemään eron sairauden ja terveen minän välillä ajattelussani ja tunteideni tulkitsemisessa/ itsetuntemuksessa ja tunteiden hallinassa ja järkeilyssä.

Sairaana ajelehti tunteiden mukana ja terveenä järki määrää suunnan huusi tunteet mitä vaan. Järki tekee silti sen lopullisen päätöksen, mutta tunteet avittaa siinä hieman. Järki kuitenkin päättää onko tunteet nyt oikeessa vai väärässä. Masentuneena tunteet ohjasi ja järki oli samaa mieltä. Eli jos teki mieli kuolla niin järki ei laittanu vastaan. Sit yritettiin itsaria. jne

140

1220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lukematta ja pelkän otsikon, sekä aiemman kirjottelus perusteella sanoen:

      Olet seinähullu

      • Anonyymi

        Useimmiten silloin kun henkilö pelkää katsoa rehellisesti itseään, tuntuu että tarvitsee suojakseen ja kilvekseen muiden haukkumisen. Henkinen väkivalta on minän selviytymiskeino. Suojakeino jonka henkilön psyyke rakentaa suojakseen jotta ei joutuisi tarkasteleen itseään eikä näin ollen huomaamaan itsessään virheitä jotka aiheuttaisi psyykeelle säröö ja itsetunnon notkahduksen.

        Terveen ihmisen psyyke kestää sen tarkastelun hajoamatta. Pystyy näkeen ja myöntää että itse tehnyt virheen tai on virheellinenkin. Sairas ei pysty. Itsekin masentuneena sain viiltelykohtauksia jos jouduin vastatusten itseni viallisuuden kanssa. Psyyke ei kestäny. Oli niin hauras että hain defenssiksi itsetuhoisuuden, jottei itsetuntoni hajoa kappaleiksi

        Sairaan mieli toimii sairaasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Useimmiten silloin kun henkilö pelkää katsoa rehellisesti itseään, tuntuu että tarvitsee suojakseen ja kilvekseen muiden haukkumisen. Henkinen väkivalta on minän selviytymiskeino. Suojakeino jonka henkilön psyyke rakentaa suojakseen jotta ei joutuisi tarkasteleen itseään eikä näin ollen huomaamaan itsessään virheitä jotka aiheuttaisi psyykeelle säröö ja itsetunnon notkahduksen.

        Terveen ihmisen psyyke kestää sen tarkastelun hajoamatta. Pystyy näkeen ja myöntää että itse tehnyt virheen tai on virheellinenkin. Sairas ei pysty. Itsekin masentuneena sain viiltelykohtauksia jos jouduin vastatusten itseni viallisuuden kanssa. Psyyke ei kestäny. Oli niin hauras että hain defenssiksi itsetuhoisuuden, jottei itsetuntoni hajoa kappaleiksi

        Sairaan mieli toimii sairaasti

        Sinähän oot joka tyypin jakorasia ja varsinainen tuuliviiri, niin varmaan sulla pahoja psyykeongelmia onkin. Oisko bipolaari tai epävakaa persoona tai milemmat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän oot joka tyypin jakorasia ja varsinainen tuuliviiri, niin varmaan sulla pahoja psyykeongelmia onkin. Oisko bipolaari tai epävakaa persoona tai milemmat

        Niin sä olit se palstan ainoo varattu joka pettää kumppaniaan?

        Eroa on mun vinkkini sulle rölli, mutta sehän ei ollu susta ratkaisu vaan se oli hävyttömin neuvo minkä sulle voi antaa. Eiks niin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän oot joka tyypin jakorasia ja varsinainen tuuliviiri, niin varmaan sulla pahoja psyykeongelmia onkin. Oisko bipolaari tai epävakaa persoona tai milemmat

        Rölli sit vinkkinä vielä. Sä et tiedä kuka mä oon. Sä luulet tietäs ja luulet et oon joku persettä jakava punatukkas jostain oulusta koiraansa Rekoo kusettamassa nurmikentilla sinisissä adidas shortseissa ja roikotan sua

        Ja olen joku MINNA. tai muu lorttos. Sulla on pää täynnä sielunkumppaneita ja sielupareja ja horoskooppeja. Ennnustat suomi24:ssä petokset ja tulevat ja menneet rakkaus suhteet palstalaisen tukan ja silmien värin ja alkukirjaimen perusteella ja väität että MUUT ON HULLUJA-

        jep jep. hyvä rölli. Näin ne hommat etenee

        Hienosti osaa suhtees hoitaa! Pisteet sulle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rölli sit vinkkinä vielä. Sä et tiedä kuka mä oon. Sä luulet tietäs ja luulet et oon joku persettä jakava punatukkas jostain oulusta koiraansa Rekoo kusettamassa nurmikentilla sinisissä adidas shortseissa ja roikotan sua

        Ja olen joku MINNA. tai muu lorttos. Sulla on pää täynnä sielunkumppaneita ja sielupareja ja horoskooppeja. Ennnustat suomi24:ssä petokset ja tulevat ja menneet rakkaus suhteet palstalaisen tukan ja silmien värin ja alkukirjaimen perusteella ja väität että MUUT ON HULLUJA-

        jep jep. hyvä rölli. Näin ne hommat etenee

        Hienosti osaa suhtees hoitaa! Pisteet sulle!

        Täällähän kehuskelet päivittäin panojes määriä. Ei ehi jäähtyä tavara kun uutta sisään tulee. Panomarathon.

        Huomaa ihan tuosta kiihtymisestäs aina, että oikeaan uppoaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällähän kehuskelet päivittäin panojes määriä. Ei ehi jäähtyä tavara kun uutta sisään tulee. Panomarathon.

        Huomaa ihan tuosta kiihtymisestäs aina, että oikeaan uppoaa

        Mä oon pannu kuule 4000 miestä. Nonni. Mitäs siihen rölli sanot.

        Voin sanoo sulle mitä mua huvittaa. Se onko sillä mirään väliä tollaselle sekolle joka itse muka on suhteessa palstalla kaikkiin kun kun luulee kaikkia oulun punaletikseen.


        'Mua ei ainakaan kiinnosta mitävikiset mun panoista, Teen mitä lystäään ja jos sä et kestä niin vedäittes hirteen roikottaan ittees valittaja narisija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rölli sit vinkkinä vielä. Sä et tiedä kuka mä oon. Sä luulet tietäs ja luulet et oon joku persettä jakava punatukkas jostain oulusta koiraansa Rekoo kusettamassa nurmikentilla sinisissä adidas shortseissa ja roikotan sua

        Ja olen joku MINNA. tai muu lorttos. Sulla on pää täynnä sielunkumppaneita ja sielupareja ja horoskooppeja. Ennnustat suomi24:ssä petokset ja tulevat ja menneet rakkaus suhteet palstalaisen tukan ja silmien värin ja alkukirjaimen perusteella ja väität että MUUT ON HULLUJA-

        jep jep. hyvä rölli. Näin ne hommat etenee

        Hienosti osaa suhtees hoitaa! Pisteet sulle!

        Noihin sinun manioihis saattaa olla hoitojakin. Eka kannattaa tosin käydä sukupuolitautien erikoislääkärillä, sen jälkeen psykiatrilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon pannu kuule 4000 miestä. Nonni. Mitäs siihen rölli sanot.

        Voin sanoo sulle mitä mua huvittaa. Se onko sillä mirään väliä tollaselle sekolle joka itse muka on suhteessa palstalla kaikkiin kun kun luulee kaikkia oulun punaletikseen.


        'Mua ei ainakaan kiinnosta mitävikiset mun panoista, Teen mitä lystäään ja jos sä et kestä niin vedäittes hirteen roikottaan ittees valittaja narisija.

        No miltä tuntuu olla h*ora? Mitkä fiilikset?


      • Anonyymi

        Se on silleen, että minä en tyrkkyä ota. Monestihan oot koettanu tyrkyttää, vaan kun ei kiinnosta.

        Vain laatu käy, ei sekunda.


      • Anonyymi

        Mielenterveysongelmainen, tunnevammainen bimbo, jolla vakavia käytöshäiriöitä, ei kyllä kuulu minun suosikkilistalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenterveysongelmainen, tunnevammainen bimbo, jolla vakavia käytöshäiriöitä, ei kyllä kuulu minun suosikkilistalle.

        Mut voin kysellä noilta toisen luokan kansalaisilta tarviisko ne. Ilmottelen, jos ne kiinnostuu.


      • Anonyymi

        En tiedä kumpiko järjestys sinun suhteen on parempi, eka sukupuolitautien erikoislääkärille vaiko psykiatrille, vaiko toistepäin


      • Anonyymi

        Sukulaisesi ja eläimet taitaa olla vielä ainoat, joita et oo pannu? Paitsi että ettet ite vaan oo sukurutsan tulos?


      • Anonyymi

        Oikeassa taisin olla, sukurutsauksesta sait alkusi. No sitten ei tarviikaan ulosantia juurikaan ihmetellä.


      • Anonyymi

        Ootko muistanu puhistaa peräsilmän tänä aamuna? Vai noinko pahasti se pska sun suustas lemottaa?


      • Anonyymi

        En ihmettele, kyllähän tolla tahdilla haisee ksikki aukot.


      • Anonyymi

        🤣🤣🤣😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rölli sit vinkkinä vielä. Sä et tiedä kuka mä oon. Sä luulet tietäs ja luulet et oon joku persettä jakava punatukkas jostain oulusta koiraansa Rekoo kusettamassa nurmikentilla sinisissä adidas shortseissa ja roikotan sua

        Ja olen joku MINNA. tai muu lorttos. Sulla on pää täynnä sielunkumppaneita ja sielupareja ja horoskooppeja. Ennnustat suomi24:ssä petokset ja tulevat ja menneet rakkaus suhteet palstalaisen tukan ja silmien värin ja alkukirjaimen perusteella ja väität että MUUT ON HULLUJA-

        jep jep. hyvä rölli. Näin ne hommat etenee

        Hienosti osaa suhtees hoitaa! Pisteet sulle!

        Olet Karoliina/ajattelijan_osa. Tarjoilija Tampereelta.


      • Anonyymi

        08.47 on itse latentti "hölly" sillä ei normaali ihminen todellakaan roiku vuosikausia uskottelemassa itselleen, että tämäntyylisen aloituksen takana on joku nainen. Enemmän tämä sinun kommentointi tuntuu lannistuneelta pakkotoistelulta kuin miltään muulta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän oot joka tyypin jakorasia ja varsinainen tuuliviiri, niin varmaan sulla pahoja psyykeongelmia onkin. Oisko bipolaari tai epävakaa persoona tai milemmat

        Hmm, kiinnostavaa kyllä, että kuinka tarkkaan sinä koet tietäväsi jonkun miehen luoman mielikuvitushamon elämänkaaren. Toisaalta onhan tämä kirjoitellaan mitä sylki suuhun tuo- tekniikka jo nähty, jossa verbaalinen kohtaus kumoaa lause toiselta itsensä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rölli sit vinkkinä vielä. Sä et tiedä kuka mä oon. Sä luulet tietäs ja luulet et oon joku persettä jakava punatukkas jostain oulusta koiraansa Rekoo kusettamassa nurmikentilla sinisissä adidas shortseissa ja roikotan sua

        Ja olen joku MINNA. tai muu lorttos. Sulla on pää täynnä sielunkumppaneita ja sielupareja ja horoskooppeja. Ennnustat suomi24:ssä petokset ja tulevat ja menneet rakkaus suhteet palstalaisen tukan ja silmien värin ja alkukirjaimen perusteella ja väität että MUUT ON HULLUJA-

        jep jep. hyvä rölli. Näin ne hommat etenee

        Hienosti osaa suhtees hoitaa! Pisteet sulle!

        No nyt kyllä mies nolasit jonkun minnan kun oikein isoilla kirjaimilla kirjoitit tuon. Muusta ei ota tolkkua ja onko niin väliksikään, toiset ilmeisesti kieli poskella yrittää kovasti muodostaa sönkkeestäsi jotain synteesejä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noihin sinun manioihis saattaa olla hoitojakin. Eka kannattaa tosin käydä sukupuolitautien erikoislääkärillä, sen jälkeen psykiatrilla.

        Eikö se ole vähän niinkuin kiipeäis puuhun väärä pää edellä? En tiedä miten sinä olet järjestellyt asioitasi vai yritätkö olla kovinkin leppoisa ja vitsikäs tässä miehen kirjoittelemassa feikkivuoropuhelussa ja muka sohia jotain naista, ei oota myy suomi24


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miltä tuntuu olla h*ora? Mitkä fiilikset?

        Olisiko sinulta saanut tilattua maagisen feministisen esityksen slutsheimaamisesta tai vaihtoehtoisesti turvallisen tilan patoutumien purkumetodeista suomi24n trollauksissa naispuolisille inceleille ym erityisryhmille? Innovaatioprojektia pukkais nääs


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤣🤣🤣😂😂😂

        Joku hidastahtinen viihdyttänyt itseään jo varmaan kolmatta päivää tällä trollivuoropuhelulla, mihin se gingermuffe karvoistaan pääsis tai mihin ne vaihtois sano. oishohan tämä esimerkiksi sivusta sivuhuomio menköön samaaan pakettiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet Karoliina/ajattelijan_osa. Tarjoilija Tampereelta.

        En tunne sen nimistä, mutta silti sanon ihan vaikka esimerkin vuoksi, että älä mies maalittele ketään naista omien mielikuvitushahmojesi ja nikkiesi taakse. Itse en osoittelisi ketään sormellla ellei tämä henkilö ole itse kokenut tarpeelliseksi tehdä näin muille tai itselleni. Usein vasta sitten ymmärtää tekojensa seuraukset kun saa maistaa omaa lääkettään ja voi sitä porun määrää yhyy julmaa olet kiusaajaa ym kaksoisstandardismia


    • Anonyymi

      Kuin pässiä narussa 😂😂

      • Anonyymi

        Minkä takia nuo muut osallistuisivat tuollaiseen jos sinä hiillyt turhanpäiväisistä palsta jutuista? Sinun pyynnöstäsikö ajavat itsensä yhtä raivoon ja väkivalta fantasiointiin? Mistä vihasi lopulta syntyy, taitaa syy löytyä itsestäsi. Luuletko oikeasti olevasi oikeutettu kontrollointiin, haluat olla despootti? Ei hyvä


    • Anonyymi

      Tämä ap on Tamperelainen. Värittää juttuja ja muuttaa faktoja, ettei kukaan muka tunnistaisi.

      • Anonyymi

        Tämmönen leikki ei kelpaa meille että joku pikku teinilikka täällä lupailee panoja ja leikittelee asialla, eikä sit annakaan. Me haetaan nyt se minkä se pikku teini on luvannu. Se otetaan nyt väkisin.
        '
        Teininkin pitää oppia et se mitä lupaa se myös pitää. Janette on pilluaan tarjoillu täällä joten se on sovittu et sitä se antaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämmönen leikki ei kelpaa meille että joku pikku teinilikka täällä lupailee panoja ja leikittelee asialla, eikä sit annakaan. Me haetaan nyt se minkä se pikku teini on luvannu. Se otetaan nyt väkisin.
        '
        Teininkin pitää oppia et se mitä lupaa se myös pitää. Janette on pilluaan tarjoillu täällä joten se on sovittu et sitä se antaa.

        Ootko laittanu tummelia utareisiis? Sehän lehmille sopii.


      • Anonyymi

        Ai? Milläs sinä 3 minuutissa meinaat yli 500km taittaa? Ufollako? 😂😂


      • Anonyymi

        Niin niin, olen ymmärtänyt, että sinä tätä kerrontaa pitävä mies olet kyllä oikein kovasti aina kertomassa, että kuka tämä mystinen mielikuvitushahmo oikein on. Milloin hän on oulusta, milllpin tampereelta milloin jyväskylästä ja saamme hengästyttävän listan muitakin yksilöiviä tietoja sekä erittäin tärkeää taustatietoa muista kerrontaan liittyvistä henkilöistä. Roskaväen huvia uskoa tämmöiseen varsinkaan feminiinin yksilön suhteen.


    • Anonyymi

      Hyvä aina kattoa kun pelle tekee näitä alotuksiaan. Ei tarvia kummasestikaan sohasta kun kiihtyy kuin nato-ohjus. 😂😂😂

      • Anonyymi

        Oletko varma ettei meitä ole useampi. Tässäkin keskustelussa ei oo vaan ap ja trollaaja. ;)


      • Anonyymi

        Ainoa pelle täällä olet sinä. Ja aloittaja tietysti.


      • Anonyymi

        Kato kaverin puolesta "you know" tehdään kaikkee esim. Käydään opettaan parille tampereen teinille mitä netissä kannattaa luvata muille,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoa pelle täällä olet sinä. Ja aloittaja tietysti.

        Tonin kannatas akkansa laittaa kuriin ettei ärsytä lisää rikollisa peräänsä. Sen teinilikan uho on suurta mutta akka ei tajua ettei mahda mitään kun tullaan se tappaan. Ei sen turvan auonta estä


      • Anonyymi

        Roikkuuko "saatanalliset säkit" silmien alla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Roikkuuko "saatanalliset säkit" silmien alla?

        Kiva että otit tuon asian puheeksi. Tuo on juuri se ongelma josta puhuin.


      • Anonyymi

        Niin, olen ymmärtäny, että sinä saat elämääsi syvempiäkin onnistumisen kokemuksia kun tappelet tuon miehen kanssa niin tässä kerrostumassa kuin kaikessa muussakin ja sen sijaan, että menisit irvistelemään sille henkilölle, jolle olet jostain olemattomasta syystä sairaalloisen kateellinen ja siksi näet hänet aloitusten takana ja yrität lanseerata tätä yleiseksi totuudeksi ja saavuttaa katharsistasi joka päivä uudestaan. Teillä on tuon ns vastapuolimiehen kanssa eräänlainen symbioosi teistä kummankaan tätä ymmärtämättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Roikkuuko "saatanalliset säkit" silmien alla?

        Olen ymmärtänyt, että tätä trollikerrontaa taustajuontavien hieman sekavien yksilöiden kohdalla on juuri näin, yölläkään ei voi nukkua jos palstalta löytyy vaikka jotain mitä väittää jonkun tietyn kirjoittamaksi ja tehdä naurettavia tarkistuskierroksia siltä pohjalta


    • Anonyymi

      Nämä on kyllä niin 10-0. Mut tämä oli jopa 100-0 tällä kertaa. 🤣🤣

      • Anonyymi

        Milloin sinä nyt et lapsirassu jaksaisi innostua tämän aloituksen kirjoittaneen miehen yllyttämänä "vaitträssäämään" täällä. Ilmeisesti e ole elämässä kertakaikkiaan mitään muuta sisältöä. Sillä erotuksella, että kuvittelet aloittajaa oikeasti naiseksi.


    • Anonyymi

      Idiootti mikä idiootti. Vastasuudessa tulee vieläkin kovemmat vastaiskut täällä.

      Palstahäirikölle sitä mitä tilannut monta kuukautta.

      • Anonyymi

        Siis koetko sinä oikeasti vaivannäön arvoiseksi tehdä jotain vastaiskuja naisena esiintyvän miehen juttuja vastaan ja jatkokysymys- loppuisiko kiinnostus lyhyeen kuin lehmänhäntä jos ymmärtäisit, ettei mitään "häirikkönaista" ole koskaan ollutkaan ? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis koetko sinä oikeasti vaivannäön arvoiseksi tehdä jotain vastaiskuja naisena esiintyvän miehen juttuja vastaan ja jatkokysymys- loppuisiko kiinnostus lyhyeen kuin lehmänhäntä jos ymmärtäisit, ettei mitään "häirikkönaista" ole koskaan ollutkaan ? :D

        Taisin vastata naperolle tarkoitettuun kysymykseen ihan itse, toimittajan huamio


    • Anonyymi

      Ok. Osui ja upposi. Jutellaan siis näitä. Siis minun pitäisi mennä terapiaan? Mitähän minä siellä voin sanoa? Ei kestä mun jutut päivänvaloa, vaikka en mikään rikollinen olekaan.

      • Anonyymi

        No purkaa tuo olosi. On aika huolestuttavaa tekstiä välillä.


      • Anonyymi

        Terapeutit tekee työtään. Ei ne siitä painajaisia, töitä kotiinsa vie.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No purkaa tuo olosi. On aika huolestuttavaa tekstiä välillä.

        On vai yksi asia tällä hetkellä jota en osaa ajatella selkeästi. Terapeutti tai lääkäri ei ole mikään jumala, joka mulle voi sanoa sellaista mitä en komppaa. En voi asemoitua terapeuttiin tai lääkäriin, koska en vaan voi luovuttaa valtaa elämästäni tai siitä mikä on minun kenelläkään muulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terapeutit tekee työtään. Ei ne siitä painajaisia, töitä kotiinsa vie.

        Se on hyvin fiksua, jos potilas on ns. painajainen.


      • Anonyymi

        Onhan se ollut jo tiedossa että tietoturva on yksinkertainen murtaa. Olenkin opettanut jo vuosia sitten myös lapsille missä kannattaa kertoa ja mitä. Tänä päivänä käsken heitä valehteleen "viranomaisille" ja he tekevät sen omasta ymmärryksestä. Tämä nykytouhu on onneksi saanut tulevat aikuiset kapinoimaan. Heistä on kasvamassa fiksuja oikeudenmukaisia nuoria kelle ei vittuile edes virkut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On vai yksi asia tällä hetkellä jota en osaa ajatella selkeästi. Terapeutti tai lääkäri ei ole mikään jumala, joka mulle voi sanoa sellaista mitä en komppaa. En voi asemoitua terapeuttiin tai lääkäriin, koska en vaan voi luovuttaa valtaa elämästäni tai siitä mikä on minun kenelläkään muulle.

        Omahan on valintasi. Minäki oon käyny terapiasa 25 vuotta jo ja psykiatri kirjottanu, etten ole terapialla autettavissa enkä lääkkeillä. Niin itsepintaset taudinkuvat on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omahan on valintasi. Minäki oon käyny terapiasa 25 vuotta jo ja psykiatri kirjottanu, etten ole terapialla autettavissa enkä lääkkeillä. Niin itsepintaset taudinkuvat on.

        Ja lisään, etten oo kyllä minäkään syvintä itseäni antanu heille koskaan. Kontrolli pysyy sulla silti. Ei ne pääse pääsi sisään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lisään, etten oo kyllä minäkään syvintä itseäni antanu heille koskaan. Kontrolli pysyy sulla silti. Ei ne pääse pääsi sisään.

        Mutta SE VOI keventää taakkaa kun puhuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta SE VOI keventää taakkaa kun puhuu

        Jungilainen seksisuhde terapia olisi jotain. Jos menen terapiaan tarvitsen terapeutistani otteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omahan on valintasi. Minäki oon käyny terapiasa 25 vuotta jo ja psykiatri kirjottanu, etten ole terapialla autettavissa enkä lääkkeillä. Niin itsepintaset taudinkuvat on.

        Ja siis eihän se useinkaan onnistu kelle vain terapeutille puhua. Pitäs löytää se, johon luottas itse. Useinkaan se ei pikkupaikkakunnilla mahollista, mut suuremmissa todennäkösempää ja helpompaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siis eihän se useinkaan onnistu kelle vain terapeutille puhua. Pitäs löytää se, johon luottas itse. Useinkaan se ei pikkupaikkakunnilla mahollista, mut suuremmissa todennäkösempää ja helpompaa.

        Sukupuoli, ikä, terspiamuoto, luonteenpiirteet, ENSIVAIKUTELMA, moni asia vaikuttaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sukupuoli, ikä, terspiamuoto, luonteenpiirteet, ENSIVAIKUTELMA, moni asia vaikuttaa

        Se on herkkää viilausta. Herkälle, tuntevalle, rikkoutuneelle ihmiselle yks väärä terapeutin ilme tai äänensävyki voi olla liikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on herkkää viilausta. Herkälle, tuntevalle, rikkoutuneelle ihmiselle yks väärä terapeutin ilme tai äänensävyki voi olla liikaa.

        Eli, taustatutkimusta ja aluksi pitäs kokeilla 4-5 terapeutin ensivastaanottoa.
        Psykiatreja on, ikävä kyllä, vaikeampi kokeilla. Niitä nyt ei pilvin pimein oo kuin ehkä hesassa jos sielläkään.
        Mutta psykoterapeutteja.


    • Anonyymi

      Narsisti kasvattaa lapsestaan pakostakin narsistin. Eli silloinkin vanhemman synti on siirtynyt lapseen. Eli jos ette vaihda suuntaa lapsenne kärsii teidän synnit ja se jatkuu pitkälle sukuun jos lapset ei ymmärrä kierrettä katkaista. Tämä kierre on alkanut aatamista ja eevasta ja tässä kierteessä monet suvut edelleen elää. Vitun narsisti horot

      • Anonyymi

        Lääketiede on kusetusta ja rahan keruuta. Esimerkiksi mieleen vaikuttavat sienet ovat tutkitusti erittäin tehokas keino hoitaa mielenterveyttä. Mutta tätä ei hyväksytä koska lääketiede ei pystyisi kerään rahaa tuotteesta mikä on kaikkien saatavilla luonnosta. He mielummin syöttävät lääkettä, mikä aiheuttaa sivuoireita ja sivuoireisiin lisää lääkettä mikä tekee uusia sivuoireita jonka jälkeen potilas huomaa syövänsä kymmenen eri pilleriä päivässä.


      • Anonyymi

        Etelä Amerikassa missä kokaiini kasvaa, on sallittu kokaiinipensaan lehtien syönti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääketiede on kusetusta ja rahan keruuta. Esimerkiksi mieleen vaikuttavat sienet ovat tutkitusti erittäin tehokas keino hoitaa mielenterveyttä. Mutta tätä ei hyväksytä koska lääketiede ei pystyisi kerään rahaa tuotteesta mikä on kaikkien saatavilla luonnosta. He mielummin syöttävät lääkettä, mikä aiheuttaa sivuoireita ja sivuoireisiin lisää lääkettä mikä tekee uusia sivuoireita jonka jälkeen potilas huomaa syövänsä kymmenen eri pilleriä päivässä.

        Totta osittain. Sienet on kyllä hyviä niille joille sopii.


      • Anonyymi

        Oon RÖLLI VITUN HUORA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta osittain. Sienet on kyllä hyviä niille joille sopii.

        Riippuu taudinkuvasta, mutta bentsot on minulla toiminu parhaiten. Rivatril, Opamox, Diapam, Xanor.


      • Anonyymi

        "Kerään", nyt puhuu röllitär itse itselleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta osittain. Sienet on kyllä hyviä niille joille sopii.

        Niin on. Sama pätee lääkkeissä. Luonto on tarjonnut meille hoitokeinon. Jokaiselle sitä tarvitsevalle. Mutta se halutaan kieltää koska ei sillä on vaikea rahastaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu taudinkuvasta, mutta bentsot on minulla toiminu parhaiten. Rivatril, Opamox, Diapam, Xanor.

        Vahvuusjärjestyskin itse asiassa vasemmalta oikealle tuossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta osittain. Sienet on kyllä hyviä niille joille sopii.

        Nämä on varmaan hyviä ja käyttäjän omasta mielestää sopii aina itselle hyvin:
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Psilosybiinisienet

        ympärillä olevat muut ihmiset saattaa olla eri mieltä kun eivät näe samoja taruolentoja joille tuo yksi keskustelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu taudinkuvasta, mutta bentsot on minulla toiminu parhaiten. Rivatril, Opamox, Diapam, Xanor.

        Opioidikin on kasvista. Synteettiset lääkkeet aiheuttaa eniten haittavaikutuksia ja näitähän tarjotaan kun tarjottimella että saadaan rahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kerään", nyt puhuu röllitär itse itselleen

        Luuletko, ettei muut opi apinioimaan tuota n-kirjaimen viljelemistä, jota hän harrastaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko, ettei muut opi apinioimaan tuota n-kirjaimen viljelemistä, jota hän harrastaan?

        On tässä parempiakin ongelmia ratkottavaksi kun kirjoituksen oikeanlaisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opioidikin on kasvista. Synteettiset lääkkeet aiheuttaa eniten haittavaikutuksia ja näitähän tarjotaan kun tarjottimella että saadaan rahaa.

        Mulle on yks hailee. En edes lue niitä pakkauselosteita. Pääasia kun vaikuttaa ja auttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä on varmaan hyviä ja käyttäjän omasta mielestää sopii aina itselle hyvin:
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Psilosybiinisienet

        ympärillä olevat muut ihmiset saattaa olla eri mieltä kun eivät näe samoja taruolentoja joille tuo yksi keskustelee.

        Jos sulla ei ole samaa mielipidettä tai hyvää vastaväitettä niin painu vittuun tästä keskustelusta. Mene taruolento vaikka masentuun ja suunnittele miten voisit tehdä elämästäsi vieläkin paskempaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on. Sama pätee lääkkeissä. Luonto on tarjonnut meille hoitokeinon. Jokaiselle sitä tarvitsevalle. Mutta se halutaan kieltää koska ei sillä on vaikea rahastaa

        Magneettimedian lukijat nyt on salaliittoteoreetikoita ja ufojen näkijöitä muutenkin. Kyllä minä vaan luotan länsimaiseen lääketieteeseen, enkä joutavuuksiin.

        Ei se syöpäkään pakuriteellä lähde.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle on yks hailee. En edes lue niitä pakkauselosteita. Pääasia kun vaikuttaa ja auttaa.

        Kuka niitä jaksaa lukee. Jokaisessa on sama teksti. Enkä syyllistä sua sun lääkkeistä. Hyvä kun auttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka niitä jaksaa lukee. Jokaisessa on sama teksti. Enkä syyllistä sua sun lääkkeistä. Hyvä kun auttaa.

        Niinpä niissä on varmaan. Järjettömän kokosia lappuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä niissä on varmaan. Järjettömän kokosia lappuja.

        Mitenkäs sun uskon asiat? Tälläset lääkehörhöt kun pääsee utopiatilaan. Uskotko että meillä on Jumala ja sielu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkäs sun uskon asiat? Tälläset lääkehörhöt kun pääsee utopiatilaan. Uskotko että meillä on Jumala ja sielu?

        Jaa a. En tiiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkäs sun uskon asiat? Tälläset lääkehörhöt kun pääsee utopiatilaan. Uskotko että meillä on Jumala ja sielu?

        Minun lääkkeet lamaa tunteet, eipä sen ihmeempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun lääkkeet lamaa tunteet, eipä sen ihmeempää.

        Eläkkeellä olen pysyvästi näillä näkymin ja pääni takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläkkeellä olen pysyvästi näillä näkymin ja pääni takia.

        3 persoonallisuushäiriötä, ahdistuneisuushäiriö, vaikea masennus ja paniikkihäiriö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Magneettimedian lukijat nyt on salaliittoteoreetikoita ja ufojen näkijöitä muutenkin. Kyllä minä vaan luotan länsimaiseen lääketieteeseen, enkä joutavuuksiin.

        Ei se syöpäkään pakuriteellä lähde.

        Kommentteja poistetaan. Miksi. Länsimainen lääketiede on kusetusta ja rahastusta. Kannabis on yksi tutkittu hoitomuoto syöpään ja sen toimivuudesta on todisteita. Silti sekin halutaan kieltää. Mielummin keräävät rahaa lastensairaalaan ja pitävät huolen että lapset pysyvät sairaina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommentteja poistetaan. Miksi. Länsimainen lääketiede on kusetusta ja rahastusta. Kannabis on yksi tutkittu hoitomuoto syöpään ja sen toimivuudesta on todisteita. Silti sekin halutaan kieltää. Mielummin keräävät rahaa lastensairaalaan ja pitävät huolen että lapset pysyvät sairaina.

        Ja pskat. Minä ilmiannan tänäki päivänä joka ikisen kuka kukkaa vetää! Oon tehnyki muutaman kerran niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        3 persoonallisuushäiriötä, ahdistuneisuushäiriö, vaikea masennus ja paniikkihäiriö.

        Paniikkihäiriö on tämän listan pahin. Sitä kun ei pysty ennakoimaan. Siitä ei tiedä koska se tulee. Olotilana se on todella pelottavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja pskat. Minä ilmiannan tänäki päivänä joka ikisen kuka kukkaa vetää! Oon tehnyki muutaman kerran niin.

        Joopajoo. Alankomaat ei olekaan sitten sinun lomakohteena. Onneksi muutamat valtiot on jo hyväksyneet kannabiksen osaksi hoitomuotoja. Siitä kun on apua moneenkin sairauteen. Intiassa missä lääketuotanto kukoistaa, on isoja ympäristöön vaikuttavia haittoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joopajoo. Alankomaat ei olekaan sitten sinun lomakohteena. Onneksi muutamat valtiot on jo hyväksyneet kannabiksen osaksi hoitomuotoja. Siitä kun on apua moneenkin sairauteen. Intiassa missä lääketuotanto kukoistaa, on isoja ympäristöön vaikuttavia haittoja.

        Luonnonmukaisilla ja vähemmän synteettisillä lääkkeillä maapallokin voisi paremmin. Meitä ihmisiä unohtamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paniikkihäiriö on tämän listan pahin. Sitä kun ei pysty ennakoimaan. Siitä ei tiedä koska se tulee. Olotilana se on todella pelottavaa.

        Tämä totta. Ja oon saanu todella kauheita millonnmisäki. Terv se "bentsopää"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja pskat. Minä ilmiannan tänäki päivänä joka ikisen kuka kukkaa vetää! Oon tehnyki muutaman kerran niin.

        No en nyt noin tuomitseva olis. Anna käyttää jos jolleki apua?!
        Mulle itelle bentsot on se juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en nyt noin tuomitseva olis. Anna käyttää jos jolleki apua?!
        Mulle itelle bentsot on se juttu.

        Taitaa olla kommentoija terapeutti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommentteja poistetaan. Miksi. Länsimainen lääketiede on kusetusta ja rahastusta. Kannabis on yksi tutkittu hoitomuoto syöpään ja sen toimivuudesta on todisteita. Silti sekin halutaan kieltää. Mielummin keräävät rahaa lastensairaalaan ja pitävät huolen että lapset pysyvät sairaina.

        Kannabiksesta en tiedä mutta lääketieteessä on kusetusta paljonkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paniikkihäiriö on tämän listan pahin. Sitä kun ei pysty ennakoimaan. Siitä ei tiedä koska se tulee. Olotilana se on todella pelottavaa.

        Minulla on esiintymiskammo eli en pysty luokan edessä pitämään puhetta ja sen kyllä tietää koska se tulee. Lääkäri määräsi pillereitä siihen. Ei auttanut mitenkään.


      • Anonyymi

        Nostetaan nyt tämä vielä illan päätteeksi ja horojen iloksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nostetaan nyt tämä vielä illan päätteeksi ja horojen iloksi.

        Luetko vinkkejä miten voisit hoitaa despoottimaisuuttasi? Onko kukaan ehdottanut hoitoa?

        Onko kukaan koskaan sanonut sinulle ettet voi tehdä noin, äitisi, kaverisi, satunnainen tyttöystävä, poliisi?

        Vai luotko heihin despoottisen otteen ja saat alistettua?

        Harmittaako kun randomit ei ole otettuja despoottisen vaikutelmasi tekemisestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luetko vinkkejä miten voisit hoitaa despoottimaisuuttasi? Onko kukaan ehdottanut hoitoa?

        Onko kukaan koskaan sanonut sinulle ettet voi tehdä noin, äitisi, kaverisi, satunnainen tyttöystävä, poliisi?

        Vai luotko heihin despoottisen otteen ja saat alistettua?

        Harmittaako kun randomit ei ole otettuja despoottisen vaikutelmasi tekemisestä?

        Tulit tähän ketjuun ikäänkuin hlökohtaisella agendalla, niinä despoottisen harhaisilla väkivalta fantasioilla jotka kohdistit sinulle jossain määrin tuttuun hlöön tai sitten olet tunkeillut kontrolloivasti ko hlön elämään?

        Yleensähän tuollaiset despoottiset toimet ovat näkyvämpiä vain lähisuhteissa, sen takia poliisit ym vastaavat eivät pysty/uskalla vastustaa koska rikkovat muuten miehen "asemaa" ja tiedostamattaan alistuvat. Eivät pysty edes toteamaan että tästä poikki ja noin ei voi toimia.

        Näytät haluavan ulottaa kontrollisi kaikkiin naisiin despoottisen harhaisilla otteilla, missä kaikki alistetaan "lähisuhteeseen"(mikä ikäänkuin antaisi miehisen oikeutuksen tunteen toimilleen) tunkeilun myötä.

        Ja te muut sivusta seuraajat, voisitte vähän miettiä, miltä tuollainen vaikuttaa, miksi kiihotutte (kovis poika kiihotus) ja haluatte alistua ko toimivien edessä, leimojen myötä "kovempia" esittäen kun alistuneisuus viedään myötäilemiseen asti.

        Despoottiset vievät kaaokseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulit tähän ketjuun ikäänkuin hlökohtaisella agendalla, niinä despoottisen harhaisilla väkivalta fantasioilla jotka kohdistit sinulle jossain määrin tuttuun hlöön tai sitten olet tunkeillut kontrolloivasti ko hlön elämään?

        Yleensähän tuollaiset despoottiset toimet ovat näkyvämpiä vain lähisuhteissa, sen takia poliisit ym vastaavat eivät pysty/uskalla vastustaa koska rikkovat muuten miehen "asemaa" ja tiedostamattaan alistuvat. Eivät pysty edes toteamaan että tästä poikki ja noin ei voi toimia.

        Näytät haluavan ulottaa kontrollisi kaikkiin naisiin despoottisen harhaisilla otteilla, missä kaikki alistetaan "lähisuhteeseen"(mikä ikäänkuin antaisi miehisen oikeutuksen tunteen toimilleen) tunkeilun myötä.

        Ja te muut sivusta seuraajat, voisitte vähän miettiä, miltä tuollainen vaikuttaa, miksi kiihotutte (kovis poika kiihotus) ja haluatte alistua ko toimivien edessä, leimojen myötä "kovempia" esittäen kun alistuneisuus viedään myötäilemiseen asti.

        Despoottiset vievät kaaokseen.

        Despotismi- henkilön omaisuus, jolle on ominaista ympärillä olevien täydellinen ja ehdoton alistuminen hänen tahtoonsa, muiden ihmisten oikeuksien ja vapauksien ankara tukahduttaminen.

        Despootin aggressiivinen käytös ruokkii hänen pelkoaan, jatkuvia epäilyksiään ja epäluulojaan. Alitajuinen tyytymättömyyden, puutteen tunne saa tyrannnin kostamaan muille, mikä palauttaa heikentyneen itsetunnon. Yrittäessään tyrkyttää tahtoaan muille despootti käyttää usein moraalista ja fyysistä ylivoimaansa puolustaen itseään nöyryyttämällä uhria.

        Psykoterapeutit ja sosiologit näkevät despotismin syyn lapsuudessa. Yleensä tyranneista tulee ihmisiä, jotka lapsuus hallitsevat ja autoritaariset vanhemmat vaikuttivat heihin. Jatkossa he kopioivat isänsä tai äitinsä käyttäytymistä ja "siirtävät" kaunaa lapsilleen tai puolisoilleen. Oman tärkeyden, ainutlaatuisuuden ja omaperäisyyden tunteen kasvattaminen lapsessa luo perustan myös itseluottamukselle ja luonteeltaan despotismille.

        Päästäksesi eroon despotismin ilmenemismuodoista, on välttämätöntä ymmärtää tyrannian merkityksettömyys keinona vahvistaa itseään - tapana, joka ei millään tavalla auta saavuttamaan sitä, mihin despootti implisiittisesti pyrkii - ei rakkautta tai kunnioitusta muilta.

        Despotismi on taipumus henkiseen ja fyysiseen väkivaltaan.
        Despotismi on oman tahdon jäykkää pakottamista muille.
        Despotismi on pelkoa toisten hallinnan menettämisestä.
        Despotismi on kostoa alemmuudesta.
        Despotismi on itsensä vahvistamista heikkojen kustannuksella.
        Despotismin haitat
        Despotismi aiheuttaa riitoja ja konflikteja.
        Despotismi sulkee pois keskinäisen kunnioituksen ja yhteistyön.
        Despotismi johtaa muiden ihmisten oikeuksien ja vapauksien loukkaamiseen.
        Despotismi synnyttää vihamielisyyttä ja kostonhimoa.
        Despotismi johtaa väärinymmärrykseen, hylkäämiseen ja yksinäisyyteen.
        Despotismin ilmenemismuotoja jokapäiväisessä elämässä

        Perhe-elämä. Despotismi sisällä perhe-elämä on yleinen ilmiö. Kotimaisen tyranni tärkeimmät menetelmät: sanallinen nöyryytys, mustasukkaisuus, jatkuva valvonta. Despotismi kukoistaa usein perheissä, joissa toinen puoliso (usein vaimo) on riippuvainen toisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luetko vinkkejä miten voisit hoitaa despoottimaisuuttasi? Onko kukaan ehdottanut hoitoa?

        Onko kukaan koskaan sanonut sinulle ettet voi tehdä noin, äitisi, kaverisi, satunnainen tyttöystävä, poliisi?

        Vai luotko heihin despoottisen otteen ja saat alistettua?

        Harmittaako kun randomit ei ole otettuja despoottisen vaikutelmasi tekemisestä?

        Kyllä horot tietävät minun diagnoosin. He ovat rikollisella tavalla penkonut syyttömän asioita ja levittävät niitä tääläkin. Vielä ottavat lapset mukaan leikkeihinsä. Tälläisten diagnoosien tekijät käyttävät sanoja hoi haloo camoon. Horot ketä tässä tarkoitetaan ovat pahoja saastaisia ylensyöjiä. Narsisteja. Syntisiä. Tekopyhiä ja vitun tyhmiä. Piilottavat oman surkeutensa keksimällä vian olevan aina muissa.

        --Filosofi Hannah Arendt on luonnehtinut tekopyhyyttä vakavaksi eettiseksi ongelmaksi ja on katsonut sen edustavan jopa ihmisen läpikotaista turmelusta. Arendtin mielestä tekopyhyys on paheiden pahe ja nimenomaan siksi, että kaikkien muiden paheiden paitsi tekopyhyyden alta voi vielä löytyä vilpittömyys. Tekopyhä ihminen on siten suorastaan juuriaan myöten turmeltunut.

        Suomalaisista yhteiskuntatieteilijöistä muun muassa valtio-opin professori Pertti Ahonen on omaksunut Hannah Arendtin ajatukset tekopyhyyden syvästä pahuudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä horot tietävät minun diagnoosin. He ovat rikollisella tavalla penkonut syyttömän asioita ja levittävät niitä tääläkin. Vielä ottavat lapset mukaan leikkeihinsä. Tälläisten diagnoosien tekijät käyttävät sanoja hoi haloo camoon. Horot ketä tässä tarkoitetaan ovat pahoja saastaisia ylensyöjiä. Narsisteja. Syntisiä. Tekopyhiä ja vitun tyhmiä. Piilottavat oman surkeutensa keksimällä vian olevan aina muissa.

        --Filosofi Hannah Arendt on luonnehtinut tekopyhyyttä vakavaksi eettiseksi ongelmaksi ja on katsonut sen edustavan jopa ihmisen läpikotaista turmelusta. Arendtin mielestä tekopyhyys on paheiden pahe ja nimenomaan siksi, että kaikkien muiden paheiden paitsi tekopyhyyden alta voi vielä löytyä vilpittömyys. Tekopyhä ihminen on siten suorastaan juuriaan myöten turmeltunut.

        Suomalaisista yhteiskuntatieteilijöistä muun muassa valtio-opin professori Pertti Ahonen on omaksunut Hannah Arendtin ajatukset tekopyhyyden syvästä pahuudesta.

        Tästä tuleekin mieleen Anna-liisa Härkösen kolumni tekopyhyys mutta mielessä, jossa oli kyllästynyt ihmisiin jotka vartioivat käveleekö hiljaisella kadulla punaisia päin mutta voivat kuitenkin vetää naapuriaan turpaan.

        Ilmeisesti tarkoitat samaa ilmiötä?

        Mutta onko hyväksi vartioida kuin haluaisit varmistaa ettei punaisia päin saa kävellä vai kertoa että tunnet tuollaisia jotka vartioivat sinun punaisia päin kävelyjä ja tekevät itse toisaalla paljon pahempaa?

        Niin tai näin edistääkö despoottimaisen vaikutelman tekeminen kostonhimossa mitään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Magneettimedian lukijat nyt on salaliittoteoreetikoita ja ufojen näkijöitä muutenkin. Kyllä minä vaan luotan länsimaiseen lääketieteeseen, enkä joutavuuksiin.

        Ei se syöpäkään pakuriteellä lähde.

        Syöpä lähtee tai ei lähde huolimatta siitä mitä tehdään.


      • Anonyymi

        Jaa, vai tuollaista "keskustelua" . Käännät lauseita vastakkaiseksi, tuo kertoo tarpeeksi, ettet halua miettiä minkä vaikutelman teet ja menetkö liian pitkälle. Ymmärrys puuttuu käyttäytymisestäsi.

        Toivottavasti jossain vaiheessa joku poliisi on vastassa joka ei enää pelkää vastustaa miehistä "asemointia". Kyllä se päivä vielä tulee.


      • Anonyymi

        Sinua myös harmittaa se että olen fiksu. Herätän sinussa ja muissa mätisäkeissä paljon kateutta. Olen ollut sinunlaisten uhri lapsuudesta asti. Silti sinä mätisäkki siinä yrität puolustaa omia tekojasi. Fiksuuteni olen itse ansainnut jättämällä horojen juorupöydät ja mielipiteet. Luen mielummin tähtitiedettä kun puhun pahaa muista. Mitä sinä teet vapaa-ajallasi. Muuta kun pengot toisten asioita ja iniset kun sika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, vai tuollaista "keskustelua" . Käännät lauseita vastakkaiseksi, tuo kertoo tarpeeksi, ettet halua miettiä minkä vaikutelman teet ja menetkö liian pitkälle. Ymmärrys puuttuu käyttäytymisestäsi.

        Toivottavasti jossain vaiheessa joku poliisi on vastassa joka ei enää pelkää vastustaa miehistä "asemointia". Kyllä se päivä vielä tulee.

        Sinulla on paha despoottinen mätisäkki vaiva. Voi kun olet surkea. Sattuuko sanani liikaa. Olet sisältä ja ulkoa mätä. Sinua kiinnostaa millaisen vaikutelman itsestäsi annat ja silti annat surkean vaikutelman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinua myös harmittaa se että olen fiksu. Herätän sinussa ja muissa mätisäkeissä paljon kateutta. Olen ollut sinunlaisten uhri lapsuudesta asti. Silti sinä mätisäkki siinä yrität puolustaa omia tekojasi. Fiksuuteni olen itse ansainnut jättämällä horojen juorupöydät ja mielipiteet. Luen mielummin tähtitiedettä kun puhun pahaa muista. Mitä sinä teet vapaa-ajallasi. Muuta kun pengot toisten asioita ja iniset kun sika.

        Hyvähän se on ettei käytä aikaa muiden asioiden penkomiseen ja ala inisemään kuin siat.

        Tiedät sitten varmaan myös senkin että jos koet olevasi uhri (narsisteja on varmasti naisissa, ei käy kieltäminen) josta jää /syntyy alemmuutta, se synnyttää despoottisuutta (jos se jää päälle, jatkuva alemmuuden tunne, puutteen kokeminen), kun tilanne tulee, eikä sellaisessa ole mitään hyvää. Moralisoit (horo-puheet) despoottisen tavoin, kuitenkin itse luot kuvaelmia rajuista väkivallan teoista?

        Et taida osata päättää vartiotko sinä kuin punaisia päin kävelijöitä ja samalla hankit klaania tueksesi toteuttamaan "kostoa" ("kosto" sulkeissa koska puheet vaikuttavat vain moralisoivalta tunkeilulta hlöön johon ei oikeasti ole syytä itseään liittää) vai onko sinua vartioitu punaisia päin kävelemisestä ilman syytä hlöiden osalta jotka tekevät toisaalla pahempaa?

        Limbomainen kehä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvähän se on ettei käytä aikaa muiden asioiden penkomiseen ja ala inisemään kuin siat.

        Tiedät sitten varmaan myös senkin että jos koet olevasi uhri (narsisteja on varmasti naisissa, ei käy kieltäminen) josta jää /syntyy alemmuutta, se synnyttää despoottisuutta (jos se jää päälle, jatkuva alemmuuden tunne, puutteen kokeminen), kun tilanne tulee, eikä sellaisessa ole mitään hyvää. Moralisoit (horo-puheet) despoottisen tavoin, kuitenkin itse luot kuvaelmia rajuista väkivallan teoista?

        Et taida osata päättää vartiotko sinä kuin punaisia päin kävelijöitä ja samalla hankit klaania tueksesi toteuttamaan "kostoa" ("kosto" sulkeissa koska puheet vaikuttavat vain moralisoivalta tunkeilulta hlöön johon ei oikeasti ole syytä itseään liittää) vai onko sinua vartioitu punaisia päin kävelemisestä ilman syytä hlöiden osalta jotka tekevät toisaalla pahempaa?

        Limbomainen kehä

        Pitäisikö sinun pirkkis tehdä töitä. Muuten ilmoitan työyhteisölleni että maksetaan sinunkin palkka muiden kiusaamisesta. Sinä olet käyttänyt rajua väkivaltaa. Olet raiskannut verbaalisti tuntemattomia ihmisiä. Jopa lapsia. Olet kostanut tuntemattomille ja jatkat samaa. Yrität syöttää minulle sinun omaa despoottista mätisäkki vaivaa. Olet kostonhimoinen ja väkivaltinen ja narsistin tavoin siirrät syyn uhriin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisikö sinun pirkkis tehdä töitä. Muuten ilmoitan työyhteisölleni että maksetaan sinunkin palkka muiden kiusaamisesta. Sinä olet käyttänyt rajua väkivaltaa. Olet raiskannut verbaalisti tuntemattomia ihmisiä. Jopa lapsia. Olet kostanut tuntemattomille ja jatkat samaa. Yrität syöttää minulle sinun omaa despoottista mätisäkki vaivaa. Olet kostonhimoinen ja väkivaltinen ja narsistin tavoin siirrät syyn uhriin.

        Sinä se osaat kääntää omia tekojasi, käytöstapaasi muiden teoiksi. Tuossa kerrot omista toimintamalleistasi, mikä tässäkin ketjussa on tullut ilmi ja nähtäväksi.

        Despoottisen seurassa saa varovainen olla, siinä hetkessä musta muuttuu valkoiseksi. Todistit sen juuri.

        Ei muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä se osaat kääntää omia tekojasi, käytöstapaasi muiden teoiksi. Tuossa kerrot omista toimintamalleistasi, mikä tässäkin ketjussa on tullut ilmi ja nähtäväksi.

        Despoottisen seurassa saa varovainen olla, siinä hetkessä musta muuttuu valkoiseksi. Todistit sen juuri.

        Ei muuta.

        Kyllä se sinä tulit minulle kertoo sinun omia diagnooseja despoottisesta mätisäkki vaivastasi. Eikö sinulle mikään riitä. Todistat itsesi koko ajan ja kyllä, valheesi muuttuu mustaksi. Sinun seurassa varsinkin lasten täytyy olla varuillaan. Sinun ajatusmaailmassa olet oikeutettu tekoihisi. Minun ajastusmaailmassa minä kohtelen ihmisiä niin kun haluan minua kohdeltavan. Sinä olet kohdellut minua rumasti ja vieläkin, narsistin tavoin yrität siirtää syyn uhriin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syöpä lähtee tai ei lähde huolimatta siitä mitä tehdään.

        Kyllä valtaosa syövistä parannetaan länsimaisella lääketieteellä.

        Hoitamattomana syöpä vie hautaan

        Huuhaan hoitojen antaminen, eli uskominen tarotteihin ja sellerin pureksintaan on sairasta kohtaan jopa vastuutonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä se osaat kääntää omia tekojasi, käytöstapaasi muiden teoiksi. Tuossa kerrot omista toimintamalleistasi, mikä tässäkin ketjussa on tullut ilmi ja nähtäväksi.

        Despoottisen seurassa saa varovainen olla, siinä hetkessä musta muuttuu valkoiseksi. Todistit sen juuri.

        Ei muuta.

        Tässä ollaan kyllä jo aika jännän äärellä kun miettii, että millaisella henkisellä kapasiteetilla varustellun henkilön tuo aloituksen tuottanut mies saa vänkäämään kanssaan "itse olet"- periaatteella? Kysymys vastaa itse itselleen ns


      • Anonyymi

        Kuulehan miespuolinen aloittaja, kaiiki ei ole äitien tai naisten vika vaikka selvästi äitisi on myötävaikuttanut persoonallisuushäiriösi syntyyn ja naisiin liittyvät alemmuuskompleksit ja sitä kautta autoritäärisuuteen liittyvä problematiikka on käynyt varsin selväksi. Toisille liian monimutkaista tirkisteltävää ei riitä kapasiteetti muuhun kuin lukea alkeellisen kirjaimellisesti ja omien naissukupuoleen liittyvien kieroutumien kautta sukupuolesta riippumatta, naiset voi olla jopa pahempia uffaffaaspirittejä. t ilopilleri


      • Anonyymi

        Mutta millä meinasit selittää itse sen, että uskot johonkin netin satuhahmoihin ja väität niitä irl todellisiksi henkilöiksi? Eikö sulla muuten ole joku muodikas julkinen tilittäminen terapiakäynneistäsi menossa, puhutko siellä oikeasti asioista esim ymmärryksestäsi suomi24n tapahtumista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon RÖLLI VITUN HUORA

        Osa1/ Jo tämä kommentti riitti erottelemaan, että "joku" puolinen todella nöyryyttää itseään osallistumalla tähän miehen lähinnä yksin vetämään keskusteluun muka älykkäästi tauatajuontamalla niinikään saman miehen hahmoista. Osa2/ Taidat mies oikeasti uskoa itse näihin alter egoihisi ja jos esim tätä naispuolista alter egoa haavoittaa kilpeydyt miesukupuolen taakse. Olen laittanut merkille, että usein muuten piiloudut naissukupuolen taakse kun joku haastaa argumentaatiotasi ikäänkuin naisena hakisit itsellesi vahvistusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kerään", nyt puhuu röllitär itse itselleen

        Hmm, jaa- a että nyt koitetaan tiristää miehen kerronnasta tällaista "tulkintaa" lol


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tässä parempiakin ongelmia ratkottavaksi kun kirjoituksen oikeanlaisuus.

        No ei vaikuta okein olevan huolta huomisesta tai tulevaisuudesta kun jonkun suomikaksneljä satuilun dramaattinen jatkokerronta tuntuu olevan elämän suurin missio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Magneettimedian lukijat nyt on salaliittoteoreetikoita ja ufojen näkijöitä muutenkin. Kyllä minä vaan luotan länsimaiseen lääketieteeseen, enkä joutavuuksiin.

        Ei se syöpäkään pakuriteellä lähde.

        Samantyyppinen" siioninveljeskunta" uskoo esimerkiksi ihan vakavissaan suoomi24n kirjoituksiin, erityisesti tähän kurrenttiin ketjuun ja samaa kaavaa noudattavaan hevonpeehen. Sellaisilla porukoilla on myös omat spesifit salaliittoteoriat joista pdetään kiinni vaikka muut kuinka hirnuisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommentteja poistetaan. Miksi. Länsimainen lääketiede on kusetusta ja rahastusta. Kannabis on yksi tutkittu hoitomuoto syöpään ja sen toimivuudesta on todisteita. Silti sekin halutaan kieltää. Mielummin keräävät rahaa lastensairaalaan ja pitävät huolen että lapset pysyvät sairaina.

        Vähän kaksinaamaista meininkiä ylläpidolta siivota näennäisesti tätö sinun aloituksen kirjoittaneen miehen saagaa sitä kuitenkaan kokonaisuudessaan poistamatta sillä periaatteella, että "kyllä kansa tietää". Juu ei aina ole näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja pskat. Minä ilmiannan tänäki päivänä joka ikisen kuka kukkaa vetää! Oon tehnyki muutaman kerran niin.

        Pilveä poltetaan, ei esimerkiksi sniffata. Toisekseen kannabiksen käyttörikos ei ole varsinaisesti mikään jättipotti tai sulka hattuun, joten normaalisti renkaat ei vingu moisen takia vaan jotenkin hyvin tulokseton ynnä muu poikkeustilanne saa olla että korvaa lotkauttavat ja minusta se on hyvä näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla kommentoija terapeutti.

        Suutarin lapsella olisi siis kengät tässä tapauksessa?


    • Anonyymi

      Semmonen ainakin rauhottaa hermostoa kun laittaa märät sukat yöksi jalkaan

      • Anonyymi

        Aloituksen kirjoittaneella miehellä on varmaan jäänyt asepalvelus kesken, että sikäli neuvo ei kohdennu oikealle kohderyhmälle, mutta jos sinulla olisi joku puheenparsi vapautuksen hakeneille, niin saattaisi mennä kaaliin paremmin ;)


    • Anonyymi

      Mielisairas on huonoin valinta parisuhteeseen.Hullua
      Ei voi opettaa,eikä se välitä järkipuheesta.Monta kertaa parempi valinta on mikä tahansa selväjärkinen nainen.

      • Anonyymi

        Ootko jo löytänyt selväjärkisen?


      • Anonyymi

        No kuka meistä sitten ei ole mielisairas? Psykiatrien mukaan upseerit jotka opettavat lapsia tappamaan eivät ole mielisairaita eikä meillä sodat sitten koskaan lopukaan.


    • Anonyymi

      Oli niin pitkä teksti ettei kukaan mieleltään terve viitti tuollaista lukea. Sen verran näin että meillä tässä sellainen ongelma että kun ei kaikki ole itsestä kiinni kun täällä on miljoonia muitakin. Joku haluaa olla terapeutti ja sitte sille täytyy olla töitä ja niitä täytyy sitten järjestää. Meidän mielenterveyden ammattilaiset ovat valehtelijoita he eivät näe mitään mielenterveydellistä ongelmaa siinä että puolustusvoimat kouluttavat lapsia tappamaan. Sitten taas esiintymiskammoiselle läimäistään masennusdiagnoosi. Kukaan ei tiedä yhtään mitään mutta silti toimitaan asiantuntijoina.

      • Anonyymi

        No mulla onneks toimi niin, että inttilääkäri torppasi jo tien. Olisinnarvaamaton jos käämi palaa.

        Ja että muutki dg:t osuneet. Niin oma kokemus ollu hyvä.


      • Anonyymi

        Nämä samaiset muka ammattilaiset syyttävät virtuaalipelejä ongelmaksi. Kuten Battlefield. Jossa taistellaan kuin sodassa. Itse olen peliä pelannut ja se on oikein hauskaa ajanvietettä. Vihani syntyy todellisuudesta ja muista ihmisistä, eikä Battlefield:lla ole mitään tekemistä sen kanssa. Tämä peli jopa sai minut onnelliseksi. Täytyy kyllä jatkaa sitä uraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä samaiset muka ammattilaiset syyttävät virtuaalipelejä ongelmaksi. Kuten Battlefield. Jossa taistellaan kuin sodassa. Itse olen peliä pelannut ja se on oikein hauskaa ajanvietettä. Vihani syntyy todellisuudesta ja muista ihmisistä, eikä Battlefield:lla ole mitään tekemistä sen kanssa. Tämä peli jopa sai minut onnelliseksi. Täytyy kyllä jatkaa sitä uraa.

        Olen myös huomannut että kaikenlaisia syitä keksitään hatusta mutta totuutta ei haluta myöntää. Joku kuuntelee metallimusiikkia ja se on sitten syy huonoon oloon. Samaan aikaan kuitenkin lyödään turpaan ja pakotetaan istumaan kirkossa laulamassa hallelujaa mutta siitähän huono olo ei tietenkään voi johtua.


    • Anonyymi

      Sopusointu on hyvä asia. Itselläkin kaikki sopusoinnussa. Työtä harrastustoimintaa lepoa.

    Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1856
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe