Toyotalla tehdään pitkää päivää turvallisuuden takia

Anonyymi

"– Siitä olen kuitenkin varma, että töitä ongelman korjaamiseksi tehdään yötä päivää. Siinä vaiheessa, kun ollaan 110-prosenttisen varmoja, että autot ovat 150-prosenttisen turvallisia, asiakastoimitukset alkavat vasta, Karvinen sanoo."

Onhan tuo hieno juttu että asiakkaan turvallisuus saa noin paljon huomiota Toyotalla. Toki muut autonvalmistajat tekevät autonsa alusta saakka sellaisiksi että niissä pysyy pyörät kiinni.

https://moottori.fi/ajoneuvot/jutut/toyota-lupaa-jopa-ostaa-vialliset-bz4x-takaisin-yhdysvalloissa-ei-koske-suomea/

70

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näin tekee vastuullinen autonvalmistaja eikä tee turhanpäiväisiä nippusidekorjauksia tai kamalia päästöhuijauksia.

      • Anonyymi

        Vastuullinen valmistaja ei edes suunnittele sekundaa kuten Toyota.


      • Anonyymi

        Kerro toki mikä merkki ei huijannut päästöissä ja kerro myös tuosta nippuside jutusta.


    • Anonyymi

      Ihan samoin kuin yariksen pakkasella häviävät jarrut tai RAV 4 maailmankuulut väistöominaisuudet mitä korjattiin 10v yötäpäivää?

      Valheista jää Toyotan henkilökunta kiinni jatkuvasti, noiden selitysten takia.

      • Anonyymi

        Nyt oli puhetta volkkarin huijauksista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt oli puhetta volkkarin huijauksista.

        Tämä ketju on Toyotan nolsta konttaamisesta kun niiden autrossa ei pysy pyrät kiinni. Volsilla ei ole mitään tekemistä Tojon ongelmien kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ketju on Toyotan nolsta konttaamisesta kun niiden autrossa ei pysy pyrät kiinni. Volsilla ei ole mitään tekemistä Tojon ongelmien kanssa.

        Läänykän autocorrect on perseestä:
        Tämä ketju on Toyotan konttaamisesta kun niiden sähköautoissa ei pysy pyörät kiinni. Volsulla ei ole mitään tekemistä Tojon ongelmien kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt oli puhetta volkkarin huijauksista.

        Ne on kovin vanhoja juttuja ja autot päivitetty viranomaisten halualla tavalla.
        Olisiko jotain asiaa tuohon Toyotan pyörän irtoamiseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Läänykän autocorrect on perseestä:
        Tämä ketju on Toyotan konttaamisesta kun niiden sähköautoissa ei pysy pyörät kiinni. Volsulla ei ole mitään tekemistä Tojon ongelmien kanssa.

        Kyllä VW:llä on sen verran tekemistä, että Toyota joutuu säästämään kaikessa ja ketkuilla pysyäkseen perässä. No perässä se pysyy, mutta jos edes saisi itsensä lähemmäksi kuin 2 sukupolvea lähemmäksi?


    • Anonyymi

      Kauhean usein Toyotan autoissa on ollut kuolemia aiheuttaneita vikoja ja Toyota tyylinsä mukaan on ne aina kieltänyt siihen asti kunnes viranomaiset ovat asettaneet uhkasakon.

      • Anonyymi

        Ei koskaan mutta volkkarit ja teslat tappavat ihmisiä joka päivä.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Miksi edes ottaa esiin muita valmistajia kun tämä ongelma on vain Toyotan ongelma?

      • Anonyymi

        Onko se totta että joku volsu pomo on tuomittu suunnitellusta huijaamisesta kiven sisään seitsemäksi vuodeksi ja konserni tuomittu yli 30 nen miljardin sanktioihin? Olenko saanut virheellistä tietoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se totta että joku volsu pomo on tuomittu suunnitellusta huijaamisesta kiven sisään seitsemäksi vuodeksi ja konserni tuomittu yli 30 nen miljardin sanktioihin? Olenko saanut virheellistä tietoa?

        Kaikki on totta. Toyota on vastuullisin auton valmistaja, nippusiteet kuuluvat yksinomaan vw:lle.


    • Anonyymi

      Moni kuvittelee asioita, totruus tulee aina vähän yllätyksenä Toyotan ostajalle yllätyksenä. Niin hyvin Toyota valehtelee markkinoidessaan surkeita autoja.

      Vai kertrooko myyjä Yariksen menettävän jarrut pakkasella?
      Tai RAB 4 muuttuvan mahdottomaksi ohjata väistöliikkeen seurauksena.
      Tai siitä ettei Toyota hybridi toimi talvella vaan hyytyy eikä lähde käyntiin.
      Tai siitä ettei Toyota uutuus sähköautoa voi ladata pakkasella.
      Tuskin kertoo vaikka nämä on kyllä tieossa olevia asioita.

    • Anonyymi

      "Onko se totta että joku volsu pomo on tuomittu suunnitellusta huijaamisesta kiven sisään seitsemäksi vuodeksi ja konserni tuomittu yli 30 nen miljardin sanktioihin? Olenko saanut virheellistä tietoa?"

      Mitä tekemistä volsulla on sen kanssa että Toyota ei osaa tehdä autoja joissa pyörät pysyvät kiinni?

      • Anonyymi

        Toyotan omapojan viimeiset yritykset jatkuu, eli puheen ja aiheen kääntö muualle ja muiden vetäminen sekaan. Eipä tuo poika muuhun pysty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan omapojan viimeiset yritykset jatkuu, eli puheen ja aiheen kääntö muualle ja muiden vetäminen sekaan. Eipä tuo poika muuhun pysty.

        "Toyotan omapojan viimeiset yritykset jatkuu, eli puheen ja aiheen kääntö muualle ja muiden vetäminen sekaan. Eipä tuo poika muuhun pysty."

        No sepä se. Voiko olla nolompaa?
        Kun kasetti ei kestä totuutta.


    • Anonyymi

      Ihan kaikessa ei kannattaisi säästää.

    • Anonyymi

      Kierteet, mutterit ja pultit on ollut käytössä maailmassa ainakin 1400 luvulta asti, mutta Toyotalla niissäkin alkaa olla ongelmia. Aika noloa. Ennen Toyota kopio kaiken ja heikensi kaikkea, mutta nyt on ilmeisesti heikentäminen mennyt yli vai onko keksinyt ihan itse jotain hienoa ja patentit haettu, hihii!

    • Anonyymi

      Yli kymmenen vuotta jäljessä muita ja silti täysi emämunaus.

      • Anonyymi

        tälle tohjon munaukselle ei voi kun nauraa. muut on jo kauan tehneet täyssähkiksiä jotka toimii ja arvo vaan on noussut. tohjo ei saa ekaa malliaankaan valmiina markkinoille vaikka on muka-sähkökokemusta


    • Anonyymi

      Huono auto ja myy parhaiten! 🤣🤣 AAAAAAAAAH HAAAAAA!!!!

      • Anonyymi

        Ajokiellossa. Vain tyhmä ostaa auton jolla ei voi ajaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajokiellossa. Vain tyhmä ostaa auton jolla ei voi ajaa.

        Toyotat voi turvallisuuden ja ominaisuuksien takia rinnastaa mopoautoihin.
        Nehän on ihan samaa tasoa hyvin mopoautojen kanssa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotat voi turvallisuuden ja ominaisuuksien takia rinnastaa mopoautoihin.
        Nehän on ihan samaa tasoa hyvin mopoautojen kanssa!

        Kun vilunkivagina huijasi suunnitellusti ja tarkoituksella oikein kaksin käsin ja olan takaa
        asiakkaansa niin miten järjesti takaisin kutsun? Kerro vaikka on pala kurkussa. Joskus tunnustaminenkin voi helpottaa vaikka Toyotan etumatka masentaa kun joutuu niitä kriminaalikonsernin merkkejä jo laskelmamaan yhteen kun ei niistä oikein mikään tahdo kelvata kun kansa on alkanut oppia väistelemään vilunkia ja vilppiä.


      • Anonyymi

        Yhtään ei ole myyty Suomessa!


    • Anonyymi

      Toyota rekrytoi lisää toistakymmentä huippuinsinööriä tutkimaan pyöräongelmaa. He tosiaan tekevät vuoroissa työtä eli 24/7. He ovat olleet mm. avaruusalusten lujuusteknologian parissa töissä, eli heille on helppo nakki.

      Missään muussa merkissä et saa sellaista mielenrauhaa mitä Toyotassa. Siksi sen arvo säilyy.

      • Anonyymi

        Oma luottomyyjäni (vuodesta 2001 alkaen) kertoi kaupanteossamme että taatusti ongelmat on selätetty kun omani saan. Tuli nyt sitten tilattua etuvetoisena ja arvioitu luovutusajankohta maalis-huhtikuun vaihde 2023.

        Halusin ostaa tuossa hintaluokassa parhaan ja käyttövarmimman sähköauton ja bZ4X sellainen on.


    • Anonyymi

      on syytäkin tehdä, mutta ei se mitään muutra.

    • Anonyymi

      "Missään muussa merkissä et saa sellaista mielenrauhaa mitä Toyotassa. Siksi sen arvo säilyy."

      Kaikilla muilla autoilla saa ajaa. Ei ei ajokieltoa tai pelkoa että pyörä irtoaisi.
      Siinä se ero tojon ja länsiauton välillä.

      • Anonyymi

        Tojoilla onkin syytä ajella hiljaa, kun pelko osien putoamisesta jäytää koko ajan takaraivossa.


    • Anonyymi

      Toyota on laittanut itse autonsa ajokieltoon. Ei tojo ole trolli.

      • Anonyymi

        Tojo on vastuullisin valmistaja maan päällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tojo on vastuullisin valmistaja maan päällä.

        Miksi tojo teki autoja joissa ei pyörät pysy kiinni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tojo on vastuullisin valmistaja maan päällä.

        Erikoinen käsitys sinulla asioista, taidat olla tyhmä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erikoinen käsitys sinulla asioista, taidat olla tyhmä?

        Yleisesti on jo tiedossa, mikä valmistaja on automaailman velkaisin ja suurin huijari. Ehkä sellainen on tyhmä ja hyväuskoinen hölmö joka suostuu toistuvasti itsensä kusetukseen. Vai mitä?


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo on yleisesti tiedossa et Toyota on se valmistaja mikä huijaa ja peittelee vikoja.
        Oikeudessa Toyota maksaa isoja korvauksia usein.

        kerran huijari on aina huijari. https://www.abc.net.au/news/2014-03-20/toyota-pays-1-3-billion-for-defect-cover-up-statements/5332894

        Tässä ihmiskunnan historian pahin huijaus:

        Volkswagenin dieselskandaali: 11 miljoonaa autoa

        Viimeisen 10 vuoden suurin muutos autoilussa starttasi muutaman saksalaisen insinöörin ideasta, ettei dieselmoottoristen autojen päästöhuijauksesta voisi jäädä kiinni. Tarina on kerrottu moneen kertaan eri medioissa, mutta kerrataan vielä avainluvut: 8 miljoonaa autoa, 40 miljardin loppulasku.
        40 000 000 000!!!


        Ja loppukevennys:

        Volkswagen Kuplan tuulilasipyyhkijät: 3,7 miljoonaa kuplaa

        Yhdysvaltain liikenneturvallisuusviranomainen NHTSA alkoi 1960-luvun lopulla saada valituksia siitä, että Volkswagen Kuplien tuulilasinpyyhkijät löystyivät. Organisaatio patisteli Volkswagenia korjaamaan pyyhkijät, mihin valmistaja suostuikin. Autoja tosin oli melkoinen määrä, sillä takaisinkutsu koski vuosien 1949-1969 välillä valmistettuja autoja. Carverticalin mukaan karmeinta tapauksessa oli, että asiakkaiden oli maksettava uudet osat, vaikkakaan ne eivät olleet kovin kalliita.

        Hahhaahhaaa! Asiakkaat maksoivat lystin!!! Sama jatkuu konsernin osalta myös tänäpäivänä!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo on yleisesti tiedossa et Toyota on se valmistaja mikä huijaa ja peittelee vikoja.
        Oikeudessa Toyota maksaa isoja korvauksia usein.

        kerran huijari on aina huijari. https://www.abc.net.au/news/2014-03-20/toyota-pays-1-3-billion-for-defect-cover-up-statements/5332894

        Minusta vain vikavaginan tarkoituksellinen ja suunniteltu petostoiminta täyttää huijaamisen kriteerit josta vuosien vankeustuomiokin on osoituksena puhumattakaan nyt kymmenien miljardien sanktioista ja korvauksista joita huijari on tuomittu maksamaan. Ei mistään vikavaginan laajasta vikaisuudestaan ole huijaustuomiota annettu. Ei ole tiedossa että mitään muuta merkkiä olisi tuomittu tarkoituksellisesta ja suunnitellusta huijaamisesta. Ei korvauksen maksaminen tarkoita huijausta mutta oikeuden tuomio petoksesta ja huijaamisesta tarkoittaa sitä kirjaimellisesti ainakin täyspäisille ja lukutaitoisille. Kumpi ominaisuus sinulle tuottaa ongelmaa? Kerro vaan vaikka vähän hävettäisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta vain vikavaginan tarkoituksellinen ja suunniteltu petostoiminta täyttää huijaamisen kriteerit josta vuosien vankeustuomiokin on osoituksena puhumattakaan nyt kymmenien miljardien sanktioista ja korvauksista joita huijari on tuomittu maksamaan. Ei mistään vikavaginan laajasta vikaisuudestaan ole huijaustuomiota annettu. Ei ole tiedossa että mitään muuta merkkiä olisi tuomittu tarkoituksellisesta ja suunnitellusta huijaamisesta. Ei korvauksen maksaminen tarkoita huijausta mutta oikeuden tuomio petoksesta ja huijaamisesta tarkoittaa sitä kirjaimellisesti ainakin täyspäisille ja lukutaitoisille. Kumpi ominaisuus sinulle tuottaa ongelmaa? Kerro vaan vaikka vähän hävettäisi.

        Tuo "petos" eli ohjelmistohuijaus oli yleinen tapa ihan kaikilla merkeillä, mutta VW suurena dieselin valmistajana nostettiin tikun nokkaan esimerkkinä, mutta siitä on jo kauan.
        Tuo ei kuitenkaan vaikuttanut mitenkään auton turvallisuuteen ja käyttöön. Ne on jo vuosia sitten päivitetty hyväksyttyyn kuntoon.
        Puhe on kuitenkin Toyotan vaarallisesta viasta joka on uudessa autossa ja siksi ne on käyttökiellossa. Nolo ongelma tuollainen pyörän mahdollinen irtoaminen vuonna 2022.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä ihmiskunnan historian pahin huijaus:

        Volkswagenin dieselskandaali: 11 miljoonaa autoa

        Viimeisen 10 vuoden suurin muutos autoilussa starttasi muutaman saksalaisen insinöörin ideasta, ettei dieselmoottoristen autojen päästöhuijauksesta voisi jäädä kiinni. Tarina on kerrottu moneen kertaan eri medioissa, mutta kerrataan vielä avainluvut: 8 miljoonaa autoa, 40 miljardin loppulasku.
        40 000 000 000!!!


        Ja loppukevennys:

        Volkswagen Kuplan tuulilasipyyhkijät: 3,7 miljoonaa kuplaa

        Yhdysvaltain liikenneturvallisuusviranomainen NHTSA alkoi 1960-luvun lopulla saada valituksia siitä, että Volkswagen Kuplien tuulilasinpyyhkijät löystyivät. Organisaatio patisteli Volkswagenia korjaamaan pyyhkijät, mihin valmistaja suostuikin. Autoja tosin oli melkoinen määrä, sillä takaisinkutsu koski vuosien 1949-1969 välillä valmistettuja autoja. Carverticalin mukaan karmeinta tapauksessa oli, että asiakkaiden oli maksettava uudet osat, vaikkakaan ne eivät olleet kovin kalliita.

        Hahhaahhaaa! Asiakkaat maksoivat lystin!!! Sama jatkuu konsernin osalta myös tänäpäivänä!!!

        Olisit käyttänyt Toyotan hulluimpia takaisinkutsuja kevennyksen, niitä oli samassa artikkelissa ja olemme Toyotan palstalla, hihii!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä ihmiskunnan historian pahin huijaus:

        Volkswagenin dieselskandaali: 11 miljoonaa autoa

        Viimeisen 10 vuoden suurin muutos autoilussa starttasi muutaman saksalaisen insinöörin ideasta, ettei dieselmoottoristen autojen päästöhuijauksesta voisi jäädä kiinni. Tarina on kerrottu moneen kertaan eri medioissa, mutta kerrataan vielä avainluvut: 8 miljoonaa autoa, 40 miljardin loppulasku.
        40 000 000 000!!!


        Ja loppukevennys:

        Volkswagen Kuplan tuulilasipyyhkijät: 3,7 miljoonaa kuplaa

        Yhdysvaltain liikenneturvallisuusviranomainen NHTSA alkoi 1960-luvun lopulla saada valituksia siitä, että Volkswagen Kuplien tuulilasinpyyhkijät löystyivät. Organisaatio patisteli Volkswagenia korjaamaan pyyhkijät, mihin valmistaja suostuikin. Autoja tosin oli melkoinen määrä, sillä takaisinkutsu koski vuosien 1949-1969 välillä valmistettuja autoja. Carverticalin mukaan karmeinta tapauksessa oli, että asiakkaiden oli maksettava uudet osat, vaikkakaan ne eivät olleet kovin kalliita.

        Hahhaahhaaa! Asiakkaat maksoivat lystin!!! Sama jatkuu konsernin osalta myös tänäpäivänä!!!

        "ihmiskunnan pahin huijaus" oletko ihan terve? VW on hoitanut vastuunsa ja korvaukset.
        Nythän on kuitenkin kyse Toyotan uutuuden hengenvaarallisesta viasta jonka takia auto on laitettu ajokieltoon ja Toyota ei oikein osaa ratkaista kuinka pyörät pysyisi paikoillaanja se jos mikä on huvittavaa ja samalla järkyttävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "ihmiskunnan pahin huijaus" oletko ihan terve? VW on hoitanut vastuunsa ja korvaukset.
        Nythän on kuitenkin kyse Toyotan uutuuden hengenvaarallisesta viasta jonka takia auto on laitettu ajokieltoon ja Toyota ei oikein osaa ratkaista kuinka pyörät pysyisi paikoillaanja se jos mikä on huvittavaa ja samalla järkyttävää.

        Eikö kasetti kestä konsernin kieroa peliä? Miksi puolustelet kättä joka voisi viedä äidiltäsi leivän suusta?


    • Anonyymi

      Nuo "pitkät päivät" kannattaisi käyttää suunnitteluun ennen tuotannon alkua, mutta kun siinäkin pitää säästää. Kumma kun eivät saa autojaan valmiiksi lupauksiensa mukaan ja tahtiin. Montako vuotta ensimmäinen oikea sähköauto on myöhässä ja se surullisen kuuluisa SolidState akku?

      • Anonyymi

        Myyjä sanoi että solid state akku testataan kunnolla ja vienee 4-5 vuotta vielä, koska tehdas ei halua lastentauteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myyjä sanoi että solid state akku testataan kunnolla ja vienee 4-5 vuotta vielä, koska tehdas ei halua lastentauteja.

        Ne piti julkaista jo pari vuotta sitten.
        Kusi sekin keissi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne piti julkaista jo pari vuotta sitten.
        Kusi sekin keissi.

        Miksi tuoda kiireessä markkinoille? Testaa sen kunnolla ensin. Uskon että solid state akut ovat 4-5 vuoden päästä mullistava juttu ja Toyota nousee sähköautojen kuninkaaksi.


    • Anonyymi

      Hauskinta oli tuo tuulilasin pyyhkimien maksatus asiakkailla, ei polvihousuniksmannien ahneudella ole mitään rajaa. Jo saksalaiset bussituristit varastivat kaiken mitä irti saivat lapin matkoillaan.

    • Anonyymi

      Toyota parantaa ummetuksen.

    • Anonyymi

      Saksalaisilla autoilla ei ole mitään tekemistä se kanssa että toyotalta lörähti nolosti housuihin sähköautonsa kanssa.

      • Anonyymi

        Vilppivaginarölli joutunut jo niin ahtaalle että vertauksena jo Toyota vastaan kaikki muut saksalaiset? Syytäkin olla huolissaan kun ennen on laskenut yhteen vikavaginakonsernin kaikki vilunkitekeleet ja nyt jo kaikki saksalaiset. No onhan ne muut saksalaiset paljon luotettavempia kuin huijaamisesta kärähtäneen valmistajan kansanautot. Oliko ajokiellossakin peräti puolisen miljoonaa vaarallisuutensa vuoksi?
        Vilunkimerkiin sortuneet varmaankin muistaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vilppivaginarölli joutunut jo niin ahtaalle että vertauksena jo Toyota vastaan kaikki muut saksalaiset? Syytäkin olla huolissaan kun ennen on laskenut yhteen vikavaginakonsernin kaikki vilunkitekeleet ja nyt jo kaikki saksalaiset. No onhan ne muut saksalaiset paljon luotettavempia kuin huijaamisesta kärähtäneen valmistajan kansanautot. Oliko ajokiellossakin peräti puolisen miljoonaa vaarallisuutensa vuoksi?
        Vilunkimerkiin sortuneet varmaankin muistaa?

        Kyllä nyt vedetään näitä hinaustilastojen johtajia ihan satanolla mutta kova on trollin luonto vaikka kotteronsa olisi käyttäjävirheitä pullollaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nyt vedetään näitä hinaustilastojen johtajia ihan satanolla mutta kova on trollin luonto vaikka kotteronsa olisi käyttäjävirheitä pullollaan.

        Toyotan omapoika sekoaa ihan kohta, poksahtaakohan pää halki?? Hihii!


    • Anonyymi

      Melkoista vuodatusta saksalaisista mutta ei muuta miksikään sitä että tojo on nyt koko maailman naurunaihe. Miten on mahdollista että tojo on päästänyt tuollaisen suden ja sekundan markkinoille. Eikä edes pysty korjaamaan mokaansa.

      • Anonyymi

        Rölli käy jo niin lämpimänä ja on jo niin sekaisin että vertaa jo vastuun kantajaa petoksesta seitsemäksi vuodeksi petoksesta lusimaan tuomittuun huijariin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rölli käy jo niin lämpimänä ja on jo niin sekaisin että vertaa jo vastuun kantajaa petoksesta seitsemäksi vuodeksi petoksesta lusimaan tuomittuun huijariin.

        Toyota yhyy, mokaa ja sössii perusasioiden kanssa. Ruostuukin heti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota yhyy, mokaa ja sössii perusasioiden kanssa. Ruostuukin heti.

        Sakemanni sössii myös perusasioiden lisäksi kaikessa muussakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sakemanni sössii myös perusasioiden lisäksi kaikessa muussakin.

        Mites sakamanni liittyy mitenkään siihen että Toyota ei saa ratkaistua pyörän pysymistä kiinni autossaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites sakamanni liittyy mitenkään siihen että Toyota ei saa ratkaistua pyörän pysymistä kiinni autossaan?

        siksi koska klonksvageni huijasi sikamaisesti päästöissä ja huijaa edelleen surkeissa sähköautoissaan paskalla multimediasoftalla


    • Anonyymi

      Jännä juttu ettei Toyota ole testannut autoaan. Luulisi tuollaisen ongelman tulevan esiin pitkän testi ja koeajojen aikana, vai onko tuo joku viimehetken säästö patentti joka kusas oikein kunnolla. Patenttejahan Toyota tehtailee urakalla, hihii!

      • Anonyymi

        Tojon kyvyttömyys perusasioissa on yksi juttu. Paljon hauskempaa on seurata miten tojohönöjen ainoa puolustusmekanismi on yrittää epätoivoisesti kääntää keskustelu volsuun.
        Oikeesti. Miten volsunliittyy mitenkään siihen että tojossaei pysy pyörät kiinni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tojon kyvyttömyys perusasioissa on yksi juttu. Paljon hauskempaa on seurata miten tojohönöjen ainoa puolustusmekanismi on yrittää epätoivoisesti kääntää keskustelu volsuun.
        Oikeesti. Miten volsunliittyy mitenkään siihen että tojossaei pysy pyörät kiinni?

        Maailmassa on kymmeniä parempia automerkkejä kuin Tojo ja Volkkari. Ei ole autojen vika, jos pinkka ei niihin riitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailmassa on kymmeniä parempia automerkkejä kuin Tojo ja Volkkari. Ei ole autojen vika, jos pinkka ei niihin riitä.

        Ja kymmeniä huonompia Toyotan osalta, vw:hän kuuluu niihin huonoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kymmeniä huonompia Toyotan osalta, vw:hän kuuluu niihin huonoihin.

        Eipä tuo Toyotan ongelma korjaannu vaikka kuinka kiukuttelet ja yrität dissata parempia autoja.
        Jännä juttu ettei tuollaista perusasiaa olet testattu ja huomattu ajoissa?
        Eikö Toyotalla tehdä enää minkäänlaista testiohjelmaa ja koeajo ohjelmaa. Ehkä se on liian kallista ja ulkoistettu asiakkaille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tuo Toyotan ongelma korjaannu vaikka kuinka kiukuttelet ja yrität dissata parempia autoja.
        Jännä juttu ettei tuollaista perusasiaa olet testattu ja huomattu ajoissa?
        Eikö Toyotalla tehdä enää minkäänlaista testiohjelmaa ja koeajo ohjelmaa. Ehkä se on liian kallista ja ulkoistettu asiakkaille?

        Puppua. Huolloissakin noissa tullaan aina tulostamaan akusta ja moottoreista diagrammitiedot ja virtatiedot paperille, huolellista työtä. Testaus parasta.


    • Anonyymi

      Todella nolo rähmäys Toyotalta. Kukaan ei tiedä milloin sähkötoyotat ovat ajokelpoisia.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4403
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4000
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2701
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      20
      1641
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1561
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe