Miksi taas juhlitaan häitä. Häät olivat 8/2021 ja silloinkin juhlittiin, tpsin Beata oli viimeisillään raskaana.
Homma menee amerikan tyyliin, samat häät juhlitaan monena vuonna. Vähän noloa toimintaa Leppilammen pariskunnalta. Julkisuudessa pitää olla tavalla tai toisella. Setämies ja tyttönen.
Mikko ja Beata Leppilammen häät
9
258
Vastaukset
- Anonyymi
Beatalla oli valkoinen hääpuku. Synnyttänyt ja jo naimisissa olevan ei kannattaisi näin pukeutua. No saipa Beata olla hetken julkisuudessa ja kaikkien huomion keskipisteessä 😂
- Anonyymi
Vanha setämies talutti nuorikkoaan
- Anonyymi
No siinä saivat nuija ja tosi nuija toisensa.
- Anonyymi
Häät pelastettu, Selänteet oli myös häissä.
- Anonyymi
No kaikesta pitää olla kateellisia!
Mun sisko ja sen mies uusivat häävalansa joka viides vuosi (Hääpuvut , kakku ja kaikki)ja sen jälkeen pidetäään aina hääjuhlaa. Ei siinä nykyään mitään ihmettelemistä enää ole.
Ja Beatan valkoinen hääpuku...voi yhden kerran, entäs sitten!
Systerillä on kansa valakee mekko joka kerran ja huntu myös!
Säilyttää jokaisen mekkonsa pukupukupussissa vintillä ihan vaan sen takia että kateellisilla on juoruamista.
Kyllä teillä on mitätön elämä jos toisten ilonpidosta pitää marista.
Eipä kai teidän tarvinnu maksaa Leppilampien bileitä, vai kuinka.
Vai vituttaako kun ei kutsuttu messiin? - Anonyymi
Mitä tää nainen on tehny huulilleen? Lienee joku kauneuleikkaus epäonnistunut 😩 sen verran karmea näköiset ovat
- Anonyymi
Halavalla ei hyvää saa.
- Anonyymi
Ihmeellinen virnistys kun yrittää hymyillä 🙄
- Anonyymi
Komea pari
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672774
- 2012027
- 711756
- 921648
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.491643Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91481- 811174
- 811070
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes194987