Miten lie Hämeenkyrössä putinin ja venäjän mielistelijöitä?
Vastaukset 28
- Anonyymi
Huonosti.
- Anonyymi
populistipersuilla lienee sympatiaa oikean johtajan osaamisesta.
- Anonyymi
Putin ei juo kahvia,se juo teetä ylhäisessä seurassa.
- Anonyymi
Niin. Miksi kirjoitukseni poistettiin, kun totesin ensimmäisen kyrilisen kirjoituksen olevan kirgiisiä ??? Kenellä meni tunteisiin ??? Putiinilla ???
Toinen sitten onkinihan siansaksaa.
No, kai tämäkin viesti kuuluu poistaa ??? - Anonyymi
Mitä lie VKK-Hörhöjä. Niin hullu puolue, että varmasti me hämppäkyröläiset pystytään tähän puolueeseen samaistumaan.
- Anonyymi
Valta kuuluu Kremlille ???
- Anonyymi
VKK on täynnä ikaalislaisia...oikeita perusopulisteja ihailevat vahvoja johtajia,
- Anonyymi
Sehän on jo täälä. Asioi s-marketissa.
- Anonyymi
Puhu suamee
- Anonyymi
joko ne kaikki ovat nousseet korsuistaan esiin ja Voiman kellarista
- Anonyymi
Vladimir Putin vahtaa ja kyttää ruokakaupassa,lukekaa kaleva .
- Anonyymi
Se kyttääminen on ainoa vaihtelu kylällämme,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se kyttääminen on ainoa vaihtelu kylällämme,
Kyllä kyttääminen on hyödyllistä ja hauskaa.. voi vaikka päästä auttamaan poliisia rikoksen selvittämisessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kyttääminen on hyödyllistä ja hauskaa.. voi vaikka päästä auttamaan poliisia rikoksen selvittämisessä
Nyt voi kytätä ohitustien sillalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se oo oikein hyvä paikka.... Oikea kytis henkilö tarkkailee kulkee ja hiippailee eri paikoissa ...Mukana on muisti vihko kiikari kännykkä . Sitkeä tarkkailu tuo aikanaan myös tulosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se oo oikein hyvä paikka.... Oikea kytis henkilö tarkkailee kulkee ja hiippailee eri paikoissa ...Mukana on muisti vihko kiikari kännykkä . Sitkeä tarkkailu tuo aikanaan myös tulosta
Onko kytis sitten lintubongari joka tarkkailee muuttoliikennettä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
wagner-sotilas siellä tarkkailee muija töissä hoitajana
- Anonyymi
Putin ei valehtele.Putin on reilu ja rehtimies.
- Anonyymi
Putin voi katkaista sähköt jouluaattona ja laulella Venäjällä että aattoilta pitkä on taival valoton.Hämeenkyrössä ollaan hiljaa.
- Anonyymi
Ei katkennut sähköt aattona meillä.Kuinka sinun sähösopimuksesi kanssa kävi?
- Anonyymi
Mutta me tuemmekin vihreää siirtymää ja haluamme tukea Ukrainaa. Mitä me olisimme tehneet edullisemmilla polttoaineilla ja sähköllä? Emme mitään. Sähkölaskuja ootellessa.
- Anonyymi
Kannattaa lukea vaihtoehtomediaa jos haluaa rehellisemmän kuvan asioista.
- Anonyymi
eikös kyröskoskella ole ainakin yksi tää p.p. joka välillä täyttelee eläimiä.vankka putinin kannattaja.toivoo suomen joskus liittyvän äitivenäjään .näin olen kuullut.
- Anonyymi
Siis viisi viestiä poistettu, mitähän niissä jorinaa niissä oli ?
- Anonyymi
jäikö niitä Voiman kellariin tai Vaivian metsiin
- Anonyymi
voiman kellarista on linja krelmiin vielä tallella
- Anonyymi
onhan niitä vanhoja mettäkaartilaisia vielä jäljellä
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.135755Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48632- 70619
- 81561
- 39529
- 46500
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64489Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä36465- 21458
Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja261449- 92424
Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko36401Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.25397Sofia ja Jeffrey yhdessä
Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty80385Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.85381Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U32376- 13375
- 29374
- 20367
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain63362