Miten lie Hämeenkyrössä putinin ja venäjän mielistelijöitä?
Putinistit
28
3224
Vastaukset
- Anonyymi
Huonosti.
- Anonyymi
populistipersuilla lienee sympatiaa oikean johtajan osaamisesta.
- Anonyymi
Putin ei juo kahvia,se juo teetä ylhäisessä seurassa.
- Anonyymi
Niin. Miksi kirjoitukseni poistettiin, kun totesin ensimmäisen kyrilisen kirjoituksen olevan kirgiisiä ??? Kenellä meni tunteisiin ??? Putiinilla ???
Toinen sitten onkinihan siansaksaa.
No, kai tämäkin viesti kuuluu poistaa ??? - Anonyymi
Mitä lie VKK-Hörhöjä. Niin hullu puolue, että varmasti me hämppäkyröläiset pystytään tähän puolueeseen samaistumaan.
- Anonyymi
Valta kuuluu Kremlille ???
- Anonyymi
VKK on täynnä ikaalislaisia...oikeita perusopulisteja ihailevat vahvoja johtajia,
- Anonyymi
Sehän on jo täälä. Asioi s-marketissa.
- Anonyymi
Puhu suamee
- Anonyymi
joko ne kaikki ovat nousseet korsuistaan esiin ja Voiman kellarista
- Anonyymi
Vladimir Putin vahtaa ja kyttää ruokakaupassa,lukekaa kaleva .
- Anonyymi
Se kyttääminen on ainoa vaihtelu kylällämme,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se kyttääminen on ainoa vaihtelu kylällämme,
Kyllä kyttääminen on hyödyllistä ja hauskaa.. voi vaikka päästä auttamaan poliisia rikoksen selvittämisessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kyttääminen on hyödyllistä ja hauskaa.. voi vaikka päästä auttamaan poliisia rikoksen selvittämisessä
Nyt voi kytätä ohitustien sillalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kyttääminen on hyödyllistä ja hauskaa.. voi vaikka päästä auttamaan poliisia rikoksen selvittämisessä
Nyt voi kytätä ohitustien sillalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt voi kytätä ohitustien sillalta.
Ei se oo oikein hyvä paikka.... Oikea kytis henkilö tarkkailee kulkee ja hiippailee eri paikoissa ...Mukana on muisti vihko kiikari kännykkä . Sitkeä tarkkailu tuo aikanaan myös tulosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se oo oikein hyvä paikka.... Oikea kytis henkilö tarkkailee kulkee ja hiippailee eri paikoissa ...Mukana on muisti vihko kiikari kännykkä . Sitkeä tarkkailu tuo aikanaan myös tulosta
Onko kytis sitten lintubongari joka tarkkailee muuttoliikennettä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se oo oikein hyvä paikka.... Oikea kytis henkilö tarkkailee kulkee ja hiippailee eri paikoissa ...Mukana on muisti vihko kiikari kännykkä . Sitkeä tarkkailu tuo aikanaan myös tulosta
wagner-sotilas siellä tarkkailee muija töissä hoitajana
- Anonyymi
Putin ei valehtele.Putin on reilu ja rehtimies.
- Anonyymi
Putin voi katkaista sähköt jouluaattona ja laulella Venäjällä että aattoilta pitkä on taival valoton.Hämeenkyrössä ollaan hiljaa.
- Anonyymi
Ei katkennut sähköt aattona meillä.Kuinka sinun sähösopimuksesi kanssa kävi?
- Anonyymi
Mutta me tuemmekin vihreää siirtymää ja haluamme tukea Ukrainaa. Mitä me olisimme tehneet edullisemmilla polttoaineilla ja sähköllä? Emme mitään. Sähkölaskuja ootellessa.
- Anonyymi
Kannattaa lukea vaihtoehtomediaa jos haluaa rehellisemmän kuvan asioista.
- Anonyymi
eikös kyröskoskella ole ainakin yksi tää p.p. joka välillä täyttelee eläimiä.vankka putinin kannattaja.toivoo suomen joskus liittyvän äitivenäjään .näin olen kuullut.
- Anonyymi
Siis viisi viestiä poistettu, mitähän niissä jorinaa niissä oli ?
- Anonyymi
jäikö niitä Voiman kellariin tai Vaivian metsiin
- Anonyymi
voiman kellarista on linja krelmiin vielä tallella
- Anonyymi
onhan niitä vanhoja mettäkaartilaisia vielä jäljellä
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752226- 1331452
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1351445- 1491150
- 105987
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674