Tesla tappoi ihmisen Helsingissä

Anonyymi

8

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siinä loppui kaverin Tesloilla ajelu pitkäksi aikaa, kun ajeli ilman ajokorttia.

      • Anonyymi

        Eikös se Tesla nytkin liikkunut ilman korttia?


    • Anonyymi

      Tesla ei sittenkään ollut syyllinen vaan pyöräilijä itse ja Teslaa kuljettanut ajokortiton jotka ovat yleensä duunari- tai työttömien perheistä lähtöisin !

    • Anonyymi

      Vai sen Teslan kuljettaja?

    • Anonyymi

      Ihmetyttää tuo Teslaviha. Millä ihmeen ajatusmallilla kukaan voi kuvitella, jopa tuomita auton olevan syyllinen liikenneonnettomuuteen?
      Täysin autonomista autoa ei liikenteessä ole, ja siihen menee vähintään vuosikymmen että sellainen tulee. Mutta yksi automerkki on koko ajan tikunnokassa vain siksi, koska se sellaista havittelee.

      • Anonyymi

        Kateus on suomalaisen voimavara ja sen eteen tekee työtä täälläkin 24/7.


    • Anonyymi

      Tuohan on hyvä jos autosta saadaan syyllinen, pääsee kuski helpolla.

    • Anonyymi

      Maailma on täysin käsittämätön. Amerikassa on aloitettu tutkinta Teslaa vastaan kun AUTO on ajanut moottoripyrän PERÄÄN. Kyllä normaalisti suomessa käy niin että PERÄÄNAJAJA on syyllinen, ei auto. Ihmeellistä porukkaa päästetään liikenteeseen. Osa nukkuu surutta ratissa ja laittaa rattiin vastapainoja jotka aiheuttaa sen että auto luulee kaiken olevan kuskin hallinnassa. Se että auto on kuin ufo ei posta kuskin vastuuta vaan helpottaa kuskin tuntoja sillä että jos kriisitilanne tulee niin auto mahdollisesti pystyy estämään pahimmat seuraukset. Se ei poista sitä tosiseikkaa että kuskin pitää pyrkiä estämään se itse kaikin tavoin.

      Jos joku Helsingissä ajaa toisen päälle niin asiaa tutkitaan siten kuin liikennesäännöt vaatii ja myös teslakuski joutuu noudattamaan nopeusrajoituksia. Jos käy niin ettei teslakuski pysty 40km/h nopeudella väistämään mummoa Helsingin keskustassa niin kyllä kyse on huolimattomuudesta ja siihen ei ole edes pyritty vaan joko huijattu järjestelmää tai näpytelty kännykkää ajossa yms. Auton käyntiäänillä ei ole tämän kanssa mitään tekemistä vaan liikennesäännöillä ja vaatimuksilla mitä sääntöihin sisältyy.

      Nykymeno on menossa ihan hurjaksi. Muistan tapauksen Oulussa Toppilan kohdalla. Mies ajoi pyörällä Hartwallin risteyksen kohdalla suojatien yli suoralla tiellä. Risteyksessä seisoi rekka joka oli kääntymässä taskilaan päin. Rekka lähti liikenteeseen ja pyöräilijä sjoi suojatielle, rekkakuski ei nähnyt pyöräilijää tai sitten noudatti vain liikennesääntöjä. Pyöräilijä varmaan tuumi että hän myöskin koska ajaa suojatiellä. Noh pyöräilijä tietysti arveli ettei anna periksi joten kumpikin liikkui yhtäaikaa ja pyöräilijä säntäsi rekan keulan eteen jotta pystyi näyttämään nyrkkiä etuikkunasta kuskille ja tuli nähdyksi. Tilanne oli koominen, en ota kantaa kumpi oli oikeassa vaan otan kantaa nykytilanteeseen. Eikä siinä mitään, ei kait kauan mennyt kun mummeli polki pyörällä samalle suojatielle, autokuskien kanssa ei tullut yhtä koomista tilannetta mutta siinä näki selvästi että mummo ei ollut enää tässä maailmassa, sitkutti vaan pokkana ajamaan ihan kuin olisi ajatellut että toivottavasti joku sutii päälle, katse suuntautuneena maahan.

      Itse pidän tervetulleena erilaisia automaattisia järjestelmiä koska ajovirheitä ilman tahallisuutta tulee itse kullekin. Myös itselleni ja ne tilanteet on pelottavia koska kun tahallisuutta ei ole niitä ei myöskään pysty estämään, muutoin kuin automatiikalla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9789
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      402
      4226
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2936
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2845
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2614
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      212
      2613
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1823
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1667
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1610
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1413
    Aihe