Ei tartte kuin hymiöitä lähetellä. Niitähän on kännyköissä valmiiksi tarjolla vaikka minkälaisia. Tossa yhdessä jenkkileffassa mies lähetti tälläisiä:
🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆
Nainen vastasi lähettämällä näitä:
💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦
Ja sitten he menivät hotelliin.
Jäin kyllä ihmettelemään, että eikö ne aubergiinit ja vissyt olis voinut syödä/juoda jossain muuallakin kuin hotellissa.
Kommunikointi on tosi helppoa nykyisin
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Liika puhe on yliarvostettua. Jos panettaa niin sillo mieluummin panee ku puhuu, ellei ole Puhemies.
- Anonyymi
Jep mutta minä arvostan edelleen perinteistä kirjettä. Edellisen kerran olin kirjeenvaihdossa v 2009
- Anonyymi
Postin kautta minäkin tärkeimmät asiat lähetän.
Emojit ovat uusia hieroglyfejä.
- Anonyymi
Saahan toki tekstistä helpomman kirjoittaa (lyhyemmän) kun kun käyttää hymiöitä ja lyhennyksiä.
Anonyymi kirjoitti:
Saahan toki tekstistä helpomman kirjoittaa (lyhyemmän) kun kun käyttää hymiöitä ja lyhennyksiä.
Tietysti näin.
- Anonyymi
Mitä tyhmemmästä eliöstä kyse sitä yksinkertaisempaa on viestintä. Taantuvat apinoiksi määrätyt ihmiset.
- Anonyymi
Eli sun logiikalla Kike Elomaa ja mitäs näitä muita kovia pälättäjiä onkaan tuolla eduskunnassa, niin ovat ihmiskunnan kermaa ja älymystöä? Voivat puhua tuntikaupalla samaa asiaa eri sanoin.. keneltä tahansa onnistuu.
Ikävä-palstan logiikkaakin hivelee tämä. Kenties ikävä-palstalla lymyää kaikki Einsteinit…
Ei sentään. Tyhjät tynnyrit kolisee eniten. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli sun logiikalla Kike Elomaa ja mitäs näitä muita kovia pälättäjiä onkaan tuolla eduskunnassa, niin ovat ihmiskunnan kermaa ja älymystöä? Voivat puhua tuntikaupalla samaa asiaa eri sanoin.. keneltä tahansa onnistuu.
Ikävä-palstan logiikkaakin hivelee tämä. Kenties ikävä-palstalla lymyää kaikki Einsteinit…
Ei sentään. Tyhjät tynnyrit kolisee eniten.Tämä on sivusta.
- Anonyymi
Minä en ihan sitä ääneen sanoisi vaikka saattaisin ajatella. Kaikenlaisia ihmisiä tarvitaan. Ei jokaisessa duunissa tarvi olla proffatasoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ihan sitä ääneen sanoisi vaikka saattaisin ajatella. Kaikenlaisia ihmisiä tarvitaan. Ei jokaisessa duunissa tarvi olla proffatasoa.
Kyllä portaikossa ei selitellä, siellä on apinan kakkakasoja, joka portaalla, apinat sinnaa kopeissaan, sellainen on johtoporras, mitä ei ollutkaan vain, sihteerikön tiedustelu kylpy, ettäs tiärät. Ellet tiärä, niin tuut tietään, moro......
Joo, apinoiden kakkajohtoportaat, moikkamoi mmmmmmoi moro moibs.....
https://m.youtube.com/watch?v=aCjM-16Su_4 - Anonyymi
Ihmisen kykyyn viestiä vaikuttaa moninaisemmat seikat.
Huomasin jo vuosia sitten, että kiistatta antoisin ja tuottoisin kommunikaatiomenetelmä oli uskomattoman helppo. Pidän ns. turpani kiinni kaikissa medioissa ja saan olla rauhassa. Jostain uskomattomasta syystä sillä tavalla ei tullut edes parisuhderiitoja, olkoonkin että itseni kanssa riitaannuin useammankin kerran. Ttanan jääräpää peilissä, mutta vielä minä sille kaapin paikan näytän, ttu, jos alkaa mulle aukomaan.
- Anonyymi
Tekis mieli aukoo sulle päätä. Ja sitten…. 🤡🤡🤡🤡
Anonyymi kirjoitti:
Elämä on täynnä mahdollisuuksia ja aina on olemassa vaihtoehtoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä ei ollut aloittajalta.
- Anonyymi
Itse voisin loukkaantua tai pelästyä. Olenko hänestä lihava, onko hän kasvissyöjä tai haluaako heti uimaan? Pitäisin kyllä vähän erikoisena ja saattaisin jättää treffit väliin 😂
- Anonyymi
En kyllä minäkään mihinkään lähtisi tuollaisesta kutsusta kun olen lihansyöjä ja haluan itse päättää mitä syön./Aloittaja
- Anonyymi
Erittäin hyvin sanottu siellä perällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1976008Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442827- 442297
- 932049
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382011Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291395- 771362
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2941346Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131297Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61226