Voiko lapsi hakea itselleen yksinhuoltajuutta

Anonyymi

Moi onko mahdollista jos lapsi ei halua nähdä toista vanhempaa ja asuu kokoaikaisesti vain yhdellä vanhemmalla, mutta koska lapsen isä ei suostu itse yksinhuoltajuuteen. Joten voiko lapsi hakea itselleen yksinhuoltajuutta

9

693

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kenen huoltajuutta lapsi siis hakee?

      • Anonyymi

        Kyllä on!


      • Anonyymi

        No näitä tyyppejä on paljon. Syytellään toista vanhempaa vierauttamisesta vaikka pohjalla on muut ongelmat melkein aina. Kun vanhemmat hoitavat eronsa asiallisesti niin harvoin tälläisiä valituksia .
        Siis lapsen täytyy saada tuntea olevansa yhtä tärkeä molemmille vanhemmilleen ja tavata heitä
        . Sitten on näitä jotka huomaavat että exä on hommannut uuden partnerin , ja siitä usein alkaa jahti jossa lasta käytetään välikappaleena
        Se on ja lasketaan lapsen pahoinpitelyksi .
        Joten ihan normaalia että löydetään uusi kumppani ja siinä ei exällä ole mitään sanottavaa eikä kilpailua tämän uuden kanssa, sillä hän ei yleensä halua mennä omien vanhempien sijaisiksi mitenkään . Silti ilmenee mustasukkaisuutta siltä joka ei ole päässyt erostansa metriä pidemmälle , vaan tramppaa samoissa jalanjäljissä koko ajan


      • Anonyymi

        Oman isänsä ei äidin uuden puolison äidin teko"isän" huoltajuutta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No näitä tyyppejä on paljon. Syytellään toista vanhempaa vierauttamisesta vaikka pohjalla on muut ongelmat melkein aina. Kun vanhemmat hoitavat eronsa asiallisesti niin harvoin tälläisiä valituksia .
        Siis lapsen täytyy saada tuntea olevansa yhtä tärkeä molemmille vanhemmilleen ja tavata heitä
        . Sitten on näitä jotka huomaavat että exä on hommannut uuden partnerin , ja siitä usein alkaa jahti jossa lasta käytetään välikappaleena
        Se on ja lasketaan lapsen pahoinpitelyksi .
        Joten ihan normaalia että löydetään uusi kumppani ja siinä ei exällä ole mitään sanottavaa eikä kilpailua tämän uuden kanssa, sillä hän ei yleensä halua mennä omien vanhempien sijaisiksi mitenkään . Silti ilmenee mustasukkaisuutta siltä joka ei ole päässyt erostansa metriä pidemmälle , vaan tramppaa samoissa jalanjäljissä koko ajan

        Ihan niin näitä kypsymättömiä vanhempia on paljon, tuijotetaan vaan omaa napaansa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan niin näitä kypsymättömiä vanhempia on paljon, tuijotetaan vaan omaa napaansa

        Ihan niin näitä kypsymättömiä vieraannuttaja äitejä ja Raision "lastensuojelun" viranomaisia on paljon, tuijotetaan vaan omaa ja vieraannuttaja äidin napaa narrsistina - hanki uudet aivot?


      • Anonyymi

        Oman isänsä ei lume"isän" huoltajuutta


      • Anonyymi

        Ihan niin näitä kypsymättömiä vieraannuttaja äitejä ja Raision "lastensuojelun" viranomaisia on paljon, tuijotetaan vaan omaa ja vieraannuttaja äidin napaa narrsistina - hanki uudet aivot?


    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe