Mökkiprojekti

Anonyymi

Hankittiin mökki Kihniöltä,nyt tarkoitus pikku remppaa tehä. Mites paikalliset palvelut? Saadaaks Kihniöltä kaikki tarvittavat vai käytteks jossai naapuripaikois ostoil ?

21

3200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onnittelut hankinnasta!

      Paikallinen Sirola toimittaa kaiken mitä tarvitsette, tosin tilauksen kautta.

      Parkanossa Puupiste ja K-Rauta parhaat

      • Anonyymi

        Puupisteelle suositus meiltäkin,K-Rautahan loppuu Parkanosta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puupisteelle suositus meiltäkin,K-Rautahan loppuu Parkanosta?

        Mökkinaapurin lehdestä bongasin K-kauppiaan haastattelun ja siinä ei mainintaa kaupan lopetuksesta. Henkilökunta irtisanottu kuitenkin,mikähän on nyt totta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puupisteelle suositus meiltäkin,K-Rautahan loppuu Parkanosta?

        Tuskin K-rauta loppuu, Rakennustarvike lopetti jo ajat sitten...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin K-rauta loppuu, Rakennustarvike lopetti jo ajat sitten...

        Omistaja ja paikka meni vaihtoon. Uudella hepulla varmasti vähän erilaiset ajatusmaailmat kuin Saarniolla. Tsemppiä!


    • Anonyymi

      Kihniössä haetaan yöllä rakennustarvikkeet naapurin varasosta eli valmistaudu ostamaan heti kärkeen 10 valvontakameraa.

      • Anonyymi

        Kamera nurkalla auttaa, varsinkin kun ei ilmotan siitä kyltillä...


    • Anonyymi

      Oliko tarvikkeet maksettu vai olivatko velaksi ja eräpäivä mennyt umpeen aikoja sitten sitte siinä

      • Anonyymi

        Kunnan vatupassin kylkeen kun kirjoittaa nimensä niin hupsista se muuttuu omaksi.


    • Anonyymi

      Näin on. Tussilla tekee ihmeitä.

    • Anonyymi

      On se kihniö erikoinen paikka. Siellähän on niitä rälläkkä varkaitakin monessa polvessa. Voi harmin paikka.

    • Anonyymi

      Kolmannen polven rälläkkävaras. Siinäpä olisi hieno titteli.

    • Anonyymi

      Onnea projektiin!

    • Anonyymi

      Kihniöltä saa tarvikkeita ja asiantuntemusta, Parkanosta loput mitä ei Kihniöltä löydy.

    • Anonyymi

      Hyvä valikoima ja palvelu Sirola-Centerissä.

    • Anonyymi

      Ostin joskus kihniöltä talon, ja sain kaikenlaiset metsästäjät jotka koiriensa ja autojensa kanssa jahtasivat kettuja ja jäniksiä kotiteillä vaikka ei heillä ollut mitään oikeutta siihen. Heillä on kummallisia oikeuksia mitä ei muilla ihmisillä ole. Vaikuttaa jotenkin sellaiselta vajaamielisten toiminnalta. Ei ikinä mihinkään KIHNIÖÖN sekaseksi porukkaan.

      • Anonyymi

        Kyllä oman kunna n alueela saa riistaa jahdata. kann attaa merkat aidoitta pihansa


    • Anonyymi

      Kyseisen alueen metsästysseuran jäsenet voivat metsästää jos on maanomistajan lupa. Odotetaan tietysti sen verran hienotunteisuutta ettei piha-alueelle tulla aseiden ja koirien kanssa. Koiraahan ei tietysti voi estää, se menee jälkien perässä.

      • Anonyymi

        Naapurin isäntä lopetti metsästyksen kun kaikkien eläinten jäljet alko olla samannäköisiä. Kyrsiihän se kun kettua oot päivän jäljestänyt ja kun vihdoin saavutat sen niin kuusen takaa päällisteleekin naama leveänä mäyrä.

        Hämmennys on takuulla molemminpuolinen: Luulit jälestänees repolaista ja mäyrä jota luulit ketuksi luuli perässään olleen naapurikylän ukon eikä sinä.

        Eksyykin helposti kun myös metsät on samannäköisiä. Kuuset ja männytkään eivät eroa mitenkään toisistaan.

        Metsästä siinä sitten.


    • Anonyymi

      Niin, kannattaa olla tarllana rahoistaan................

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      128
      1315
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      956
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe