Varokaa näitä Valopilkkukyytejä

Anonyymi

Ensinnäkin, että ovat autoilijalle törkykalliita....

mitäs sitten, kun tämä Valopilkku työntää jotain paskakeikkaa ja menet sen mielenhäiriössä kuittaamaan?

Soittelet sitten jonkun jurrisen tai muun typeryksen perään

ja mitä sitten tapahtuu?
------------------
Kuljettajanumero (24 h): 0600 418 784 (Puhelun hinta 1,48 € / kpl 0,50 €/min matkapuhelin- tai
paikallisverkkomaksu ALV). Jonotus on maksullinen
----------------------
No niin. artisti maksaa.............., kunnes ymmärtää yskän, eikö niin?

Ei ei Kantonen , ei näin! haukkaat poika vielä paskaa

26

1873

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Maksullinen numero kuljettajille, vi..tu mikä kusetusfirma valopilkku oikein on. Pysykää kaukana.

      • Anonyymi

        Joo, alkaa olemaan törkeys huipussaan. Eipä tulis mieleen soittaa tuohon .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, alkaa olemaan törkeys huipussaan. Eipä tulis mieleen soittaa tuohon .

        Koko homman idea on nähtävästi kusettaa autoilijoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko homman idea on nähtävästi kusettaa autoilijoita.

        Ei taida olla järin vaikeaa…. Miksiköhän taksihommiin hakeutuu väkeä, joilla uskonto 9, laskento 4?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida olla järin vaikeaa…. Miksiköhän taksihommiin hakeutuu väkeä, joilla uskonto 9, laskento 4?

        Miksiköhän sinä kirjoittelet tällaisia kommentteja?
        Mietipä sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksiköhän sinä kirjoittelet tällaisia kommentteja?
        Mietipä sitä.

        Jos et saa hommaasi kannattavaksi, lopeta ainainen valitus ja ota mallia vaikka Mustikka-Oscarista:
        https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/10dbcb2e-071a-4cab-a8cf-7ffd194b6930


    • Anonyymi

      Tän Kantosen ongelma on se, että ei ( kai) oo ajanut päivääkään taksia kuten ei ollut Anne Bernerkään.
      Kaikki kuvittelee, että eihän taksiliikenteen tuottamisessa tarvitse kuin auton ja ajokortin, ja tuloksethan on nähtävissä.

      • Anonyymi

        Alan ongelmana on Valopilkun kaltaiset välitävetäjät, joiden ainoa tarkoitus on saada autoilijat ajamaan tappiolla, jotta saisi itse palkkiot välityksestä. Valopilkku ja muut vastaavat puljut lopettavat toimintansa, koska niiden ajoja ei rehellinen autoilija voi ajaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alan ongelmana on Valopilkun kaltaiset välitävetäjät, joiden ainoa tarkoitus on saada autoilijat ajamaan tappiolla, jotta saisi itse palkkiot välityksestä. Valopilkku ja muut vastaavat puljut lopettavat toimintansa, koska niiden ajoja ei rehellinen autoilija voi ajaa.

        Jälleen yksi "uudistuksen" tuoma ongelma: Hinnat nousivat kun ravintoketjuun ilmestyi uusi lenkki, eli nämä kaupalliset välittäjät.


    • Anonyymi

      On kyllä erikoinen viritys, ollaan vähän ei mikään, mutta joronjäljet
      johtaa Itä-Pasilaan ja Taksi-Helsinkiin

      Esim. Taksi-Helsingin autoissa on puhelin jolla voi soittaa taksikeskukseen,
      mutta nyt tällä liittymällä ei voi soittaa Valopilkku-kyydeistä, hei haloo Kantonen?

      Luuletko tosiaan, että taksinkuljettaja omalla puhelimellaan alkaa
      selvitellä epäselviä tilauksianne, törkyhintaisella "palvelunumerollanne"?

      Ja tätä paskaa on sitten ihan turha alkaa kommentoimaan missään Sanomien
      keskusteluissa esim koska ovat jostain käsittämättömästä syystä
      yhteistyökumppaneina tässä kusetuksessa.

      (https://www.sanoma.fi/)

      • Anonyymi

        Huvittavaa menoa, nämä autoilijoiden kusetukset.

        Taksi Helsingin asiakkaat halutaan ohjataan käyttämään Valopilkkua, jonka omistus ei ole autoilijoilla, vaan Sanomalla ja Kantosella hyvine veljineen. Näin autoilijoiden omistus pienenee ja heidän kulut kasvavat. Autoilijat ovat nyt jo pelkkiä orjia ja köysi kiristyy koko ajan. Ihmetyttää miksi autoilijat nielevät kaiken paskan mitä syötetään.

        On taas vähän saunottu vähän Pasilan porukalla ja keksitty miten kusetetaan lisää yrittäjiä.


      • Anonyymi

        Mielenkiintoista tässä on, että keväällä järjestetyssä Teams infossa todettiin, että Valopilkku integroidaan TH tabletteihin ja kaikille TH:n välityksessä oleville autoille aletaan tarjota näitä kyytejä, ellei sitten nimenomaisesti kiellä niitten tarjoamista. Erittäin mielenkiintoinen oli Kantosen kommentti, että VP kyydistä kieltäytyminen ei aiheuta sanktioita , AINAKAAN TOISTAISEKSI, eli jatkossa saattaapi olla, että kun istut pahaa aavistamatta tolpalla odottamassa TH kyytiä, koneeseen pasahtaa VP kyyti, nouto 5 kilsan päästä, matka 2 km, hinta 10,50 miinus provisiot, jo jos painat ei kiitos, tiput ruudusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoista tässä on, että keväällä järjestetyssä Teams infossa todettiin, että Valopilkku integroidaan TH tabletteihin ja kaikille TH:n välityksessä oleville autoille aletaan tarjota näitä kyytejä, ellei sitten nimenomaisesti kiellä niitten tarjoamista. Erittäin mielenkiintoinen oli Kantosen kommentti, että VP kyydistä kieltäytyminen ei aiheuta sanktioita , AINAKAAN TOISTAISEKSI, eli jatkossa saattaapi olla, että kun istut pahaa aavistamatta tolpalla odottamassa TH kyytiä, koneeseen pasahtaa VP kyyti, nouto 5 kilsan päästä, matka 2 km, hinta 10,50 miinus provisiot, jo jos painat ei kiitos, tiput ruudusta.

        Autoilijoiden omistus alustataloudessa on isoin ongelma. Siksi TH ajetaan alas ja Valopilkku jatkaa ilman yhdenkään autoilijan ääntä tai vaikutusvaltaa. Ei TH:n järjestelmää tarvita, kun valopilkku toimii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Autoilijoiden omistus alustataloudessa on isoin ongelma. Siksi TH ajetaan alas ja Valopilkku jatkaa ilman yhdenkään autoilijan ääntä tai vaikutusvaltaa. Ei TH:n järjestelmää tarvita, kun valopilkku toimii.

        Tätä olen kanssa miettinyt mahdolliseksi syyksi lanseerata rinnakkainen tilausjärjestelmä.
        Oon kyllä ymmärtänyt, että TH:n omistajaporukka on sen verran riitaisaa sakkia rikosilmoitustehtailuineen ynnä muineen että ei ihme jos halutaan siitä eroon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoista tässä on, että keväällä järjestetyssä Teams infossa todettiin, että Valopilkku integroidaan TH tabletteihin ja kaikille TH:n välityksessä oleville autoille aletaan tarjota näitä kyytejä, ellei sitten nimenomaisesti kiellä niitten tarjoamista. Erittäin mielenkiintoinen oli Kantosen kommentti, että VP kyydistä kieltäytyminen ei aiheuta sanktioita , AINAKAAN TOISTAISEKSI, eli jatkossa saattaapi olla, että kun istut pahaa aavistamatta tolpalla odottamassa TH kyytiä, koneeseen pasahtaa VP kyyti, nouto 5 kilsan päästä, matka 2 km, hinta 10,50 miinus provisiot, jo jos painat ei kiitos, tiput ruudusta.

        Pikkasen vaatii vielä Kantoselta markkinointia, että
        asiakkaat uskoisi palveluun.....ja mikä tärkeintä, että asiakkaat saisivat tilaamansa taksin........

        Tähän Valopilkku ei näköjään pysty

        TH:n autoilijathan jo suurin osa ymmärtää kusetuksen luonteen, eikä koskaan kuittaa näitä,
        ellei nyt joku fiksu paluu jostain

        Aamulla Lohjalla Valopilkku-kyyti ja järjestelmä työntää kyytiä
        Espoon Matinkylän ruutuun TH:n välityksessä, Haloo?

        Nyt en tiedä saattoiko jopa menettää jonopaikan tämmöisen järjettömyyden vuoksi, jos kieltäytyy näin hyvästä tarjouksesta?i?

        On sulla Kantonen asetukset päin persettä eikä mahdollisia palveluntarjoajia
        näköjään välillä edes 50-kilometrin säteellä Lohjasta

        Jos joku ihmettelee, niin tämäkin keikka näkyi sen kymmenen minuuttia TH:n välityksessä, eikä autoa löytynyt.

        Ja asiakas jäi ilman autoa..........,Mitäs Kantonen ja Sanomat olette itse mieltä "palvelustanne"?

        Uskoisin, että samaan aikaan Lohjan tolpalla oli autoja istumassa odottamassa keikkaa


        Haloo Kantonen????
        Haloo Sanomat????

        Tai itseasiassa haloo asiakkaat, älkää menkö ns.tähän halpaan, vaikka Sanomien mediassa mainostetaan joka tuutista, aika paska, epävarma
        ja jopa kallis taksipalvelu


    • Anonyymi

      Deittikärpäseksi kattoon 😋🤣😅

    • Anonyymi

      Kuittaako johto itselleen hyvät optiot autoilijoiden avulla?

      • Anonyymi

        Autoilijat rahoittavat johdon ökyelämän ja loisimisen taksinkuljettajien siivellä. Alustatalousyhtiöissä loisii matelijaakin alhaisemmat elukat.


    • Anonyymi

      Kuka taksialan ajoi alas ja miksi? Ovatko hinnat halpuneet ja valitukset loppuneet? Nyt alaa johtaa välittäjät ja sehän ei sovellu harvaa asuttuun Suomeen. Ei kukaan aja luokse kymmeniä kilometrejä, että saa muutaman roposen. Onko harvaanasutulla maalla varaa tuhota taksipalvelut, ilmeisesti on.

      • Anonyymi

        Välittäjät ovat alustataloutta. Heidän tarkoitus on eri mobiilisovelluksien avulla irtisanoa henkilökunta ja ajattaa ajot toiminimiyrittäjillä, jotka jättävät lakisääteiset maksut maksamatta heidän lisäkseen. Kyse samanlaisesta harmaasta taloudesta kuin Wolt ja Foodora sekä Uber ja Yango harjoittavat.

        Jos välitysyhtiöllä on mobiilisovellus eli appi, niin välitysyhtiön työntekijöiden ja autoilijoiden kusetus on käynnistynyt.


      • Anonyymi

        Kirjoituksesi on hyvä ja asiallinen. Voiko harvaanasutulla alueella elää taksilla. Kuitenkin sielläkin asuu aivan suomalaisia veronmaksajia. Kysymys en voisi heittää ministereille.


    • Anonyymi

      Mulla 02Taksi SnapCabin kautta. Kyytejä kuukaudessa noin 1500 €, provisio 8 %. Itse teen hinnastot jolla ajan ja laitan matkan mistä olen valmis hakemaan asiakkaan. Kyydit vähentyneet kun LT liittyi palveluun ja halpuuttaa hintoja.

      • Anonyymi

        1500 €/kk? Moisen ajaa vanhat gonat jopa nykyään kahdessa päivävuorossa oikeassa keskuksessa olevina.


    • Anonyymi

      1500e? Heh, heh

    • Anonyymi

      vai niin?

    • Anonyymi

      Miten tämä ahne kantonen nykyään?

      Pystyykö spede manipuloida pörssiyhtiö Sanomia, kusetuksillaan?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hei sinä nainen

      Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      90
      3376
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

      Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      341
      2969
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

      ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      191
      1596
    4. Martinan firma haastettiin käräjille

      Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      242
      1384
    5. Voi kulta rakas

      Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      62
      1302
    6. Miksi haluat satuttaa

      Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      28
      1051
    7. Toivotko vielä et

      Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      79
      1017
    8. Miksi ette halua kaivattuanne

      Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      74
      1010
    9. Ketä sinä

      Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      117
      980
    10. Sano nyt mitä

      Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      72
      934
    Aihe