Ensinnäkin, että ovat autoilijalle törkykalliita....
mitäs sitten, kun tämä Valopilkku työntää jotain paskakeikkaa ja menet sen mielenhäiriössä kuittaamaan?
Soittelet sitten jonkun jurrisen tai muun typeryksen perään
ja mitä sitten tapahtuu?
------------------
Kuljettajanumero (24 h): 0600 418 784 (Puhelun hinta 1,48 € / kpl 0,50 €/min matkapuhelin- tai
paikallisverkkomaksu ALV). Jonotus on maksullinen
----------------------
No niin. artisti maksaa.............., kunnes ymmärtää yskän, eikö niin?
Ei ei Kantonen , ei näin! haukkaat poika vielä paskaa
Varokaa näitä Valopilkkukyytejä
26
1873
Vastaukset
- Anonyymi
Maksullinen numero kuljettajille, vi..tu mikä kusetusfirma valopilkku oikein on. Pysykää kaukana.
- Anonyymi
Joo, alkaa olemaan törkeys huipussaan. Eipä tulis mieleen soittaa tuohon .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, alkaa olemaan törkeys huipussaan. Eipä tulis mieleen soittaa tuohon .
Koko homman idea on nähtävästi kusettaa autoilijoita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko homman idea on nähtävästi kusettaa autoilijoita.
Ei taida olla järin vaikeaa…. Miksiköhän taksihommiin hakeutuu väkeä, joilla uskonto 9, laskento 4?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida olla järin vaikeaa…. Miksiköhän taksihommiin hakeutuu väkeä, joilla uskonto 9, laskento 4?
Miksiköhän sinä kirjoittelet tällaisia kommentteja?
Mietipä sitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksiköhän sinä kirjoittelet tällaisia kommentteja?
Mietipä sitä.Jos et saa hommaasi kannattavaksi, lopeta ainainen valitus ja ota mallia vaikka Mustikka-Oscarista:
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/10dbcb2e-071a-4cab-a8cf-7ffd194b6930
- Anonyymi
Tän Kantosen ongelma on se, että ei ( kai) oo ajanut päivääkään taksia kuten ei ollut Anne Bernerkään.
Kaikki kuvittelee, että eihän taksiliikenteen tuottamisessa tarvitse kuin auton ja ajokortin, ja tuloksethan on nähtävissä.- Anonyymi
Alan ongelmana on Valopilkun kaltaiset välitävetäjät, joiden ainoa tarkoitus on saada autoilijat ajamaan tappiolla, jotta saisi itse palkkiot välityksestä. Valopilkku ja muut vastaavat puljut lopettavat toimintansa, koska niiden ajoja ei rehellinen autoilija voi ajaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alan ongelmana on Valopilkun kaltaiset välitävetäjät, joiden ainoa tarkoitus on saada autoilijat ajamaan tappiolla, jotta saisi itse palkkiot välityksestä. Valopilkku ja muut vastaavat puljut lopettavat toimintansa, koska niiden ajoja ei rehellinen autoilija voi ajaa.
Jälleen yksi "uudistuksen" tuoma ongelma: Hinnat nousivat kun ravintoketjuun ilmestyi uusi lenkki, eli nämä kaupalliset välittäjät.
- Anonyymi
On kyllä erikoinen viritys, ollaan vähän ei mikään, mutta joronjäljet
johtaa Itä-Pasilaan ja Taksi-Helsinkiin
Esim. Taksi-Helsingin autoissa on puhelin jolla voi soittaa taksikeskukseen,
mutta nyt tällä liittymällä ei voi soittaa Valopilkku-kyydeistä, hei haloo Kantonen?
Luuletko tosiaan, että taksinkuljettaja omalla puhelimellaan alkaa
selvitellä epäselviä tilauksianne, törkyhintaisella "palvelunumerollanne"?
Ja tätä paskaa on sitten ihan turha alkaa kommentoimaan missään Sanomien
keskusteluissa esim koska ovat jostain käsittämättömästä syystä
yhteistyökumppaneina tässä kusetuksessa.
(https://www.sanoma.fi/)- Anonyymi
Huvittavaa menoa, nämä autoilijoiden kusetukset.
Taksi Helsingin asiakkaat halutaan ohjataan käyttämään Valopilkkua, jonka omistus ei ole autoilijoilla, vaan Sanomalla ja Kantosella hyvine veljineen. Näin autoilijoiden omistus pienenee ja heidän kulut kasvavat. Autoilijat ovat nyt jo pelkkiä orjia ja köysi kiristyy koko ajan. Ihmetyttää miksi autoilijat nielevät kaiken paskan mitä syötetään.
On taas vähän saunottu vähän Pasilan porukalla ja keksitty miten kusetetaan lisää yrittäjiä. - Anonyymi
Mielenkiintoista tässä on, että keväällä järjestetyssä Teams infossa todettiin, että Valopilkku integroidaan TH tabletteihin ja kaikille TH:n välityksessä oleville autoille aletaan tarjota näitä kyytejä, ellei sitten nimenomaisesti kiellä niitten tarjoamista. Erittäin mielenkiintoinen oli Kantosen kommentti, että VP kyydistä kieltäytyminen ei aiheuta sanktioita , AINAKAAN TOISTAISEKSI, eli jatkossa saattaapi olla, että kun istut pahaa aavistamatta tolpalla odottamassa TH kyytiä, koneeseen pasahtaa VP kyyti, nouto 5 kilsan päästä, matka 2 km, hinta 10,50 miinus provisiot, jo jos painat ei kiitos, tiput ruudusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoista tässä on, että keväällä järjestetyssä Teams infossa todettiin, että Valopilkku integroidaan TH tabletteihin ja kaikille TH:n välityksessä oleville autoille aletaan tarjota näitä kyytejä, ellei sitten nimenomaisesti kiellä niitten tarjoamista. Erittäin mielenkiintoinen oli Kantosen kommentti, että VP kyydistä kieltäytyminen ei aiheuta sanktioita , AINAKAAN TOISTAISEKSI, eli jatkossa saattaapi olla, että kun istut pahaa aavistamatta tolpalla odottamassa TH kyytiä, koneeseen pasahtaa VP kyyti, nouto 5 kilsan päästä, matka 2 km, hinta 10,50 miinus provisiot, jo jos painat ei kiitos, tiput ruudusta.
Autoilijoiden omistus alustataloudessa on isoin ongelma. Siksi TH ajetaan alas ja Valopilkku jatkaa ilman yhdenkään autoilijan ääntä tai vaikutusvaltaa. Ei TH:n järjestelmää tarvita, kun valopilkku toimii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Autoilijoiden omistus alustataloudessa on isoin ongelma. Siksi TH ajetaan alas ja Valopilkku jatkaa ilman yhdenkään autoilijan ääntä tai vaikutusvaltaa. Ei TH:n järjestelmää tarvita, kun valopilkku toimii.
Tätä olen kanssa miettinyt mahdolliseksi syyksi lanseerata rinnakkainen tilausjärjestelmä.
Oon kyllä ymmärtänyt, että TH:n omistajaporukka on sen verran riitaisaa sakkia rikosilmoitustehtailuineen ynnä muineen että ei ihme jos halutaan siitä eroon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoista tässä on, että keväällä järjestetyssä Teams infossa todettiin, että Valopilkku integroidaan TH tabletteihin ja kaikille TH:n välityksessä oleville autoille aletaan tarjota näitä kyytejä, ellei sitten nimenomaisesti kiellä niitten tarjoamista. Erittäin mielenkiintoinen oli Kantosen kommentti, että VP kyydistä kieltäytyminen ei aiheuta sanktioita , AINAKAAN TOISTAISEKSI, eli jatkossa saattaapi olla, että kun istut pahaa aavistamatta tolpalla odottamassa TH kyytiä, koneeseen pasahtaa VP kyyti, nouto 5 kilsan päästä, matka 2 km, hinta 10,50 miinus provisiot, jo jos painat ei kiitos, tiput ruudusta.
Pikkasen vaatii vielä Kantoselta markkinointia, että
asiakkaat uskoisi palveluun.....ja mikä tärkeintä, että asiakkaat saisivat tilaamansa taksin........
Tähän Valopilkku ei näköjään pysty
TH:n autoilijathan jo suurin osa ymmärtää kusetuksen luonteen, eikä koskaan kuittaa näitä,
ellei nyt joku fiksu paluu jostain
Aamulla Lohjalla Valopilkku-kyyti ja järjestelmä työntää kyytiä
Espoon Matinkylän ruutuun TH:n välityksessä, Haloo?
Nyt en tiedä saattoiko jopa menettää jonopaikan tämmöisen järjettömyyden vuoksi, jos kieltäytyy näin hyvästä tarjouksesta?i?
On sulla Kantonen asetukset päin persettä eikä mahdollisia palveluntarjoajia
näköjään välillä edes 50-kilometrin säteellä Lohjasta
Jos joku ihmettelee, niin tämäkin keikka näkyi sen kymmenen minuuttia TH:n välityksessä, eikä autoa löytynyt.
Ja asiakas jäi ilman autoa..........,Mitäs Kantonen ja Sanomat olette itse mieltä "palvelustanne"?
Uskoisin, että samaan aikaan Lohjan tolpalla oli autoja istumassa odottamassa keikkaa
Haloo Kantonen????
Haloo Sanomat????
Tai itseasiassa haloo asiakkaat, älkää menkö ns.tähän halpaan, vaikka Sanomien mediassa mainostetaan joka tuutista, aika paska, epävarma
ja jopa kallis taksipalvelu
- Anonyymi
Deittikärpäseksi kattoon 😋🤣😅
- Anonyymi
Kuittaako johto itselleen hyvät optiot autoilijoiden avulla?
- Anonyymi
Autoilijat rahoittavat johdon ökyelämän ja loisimisen taksinkuljettajien siivellä. Alustatalousyhtiöissä loisii matelijaakin alhaisemmat elukat.
- Anonyymi
Kuka taksialan ajoi alas ja miksi? Ovatko hinnat halpuneet ja valitukset loppuneet? Nyt alaa johtaa välittäjät ja sehän ei sovellu harvaa asuttuun Suomeen. Ei kukaan aja luokse kymmeniä kilometrejä, että saa muutaman roposen. Onko harvaanasutulla maalla varaa tuhota taksipalvelut, ilmeisesti on.
- Anonyymi
Välittäjät ovat alustataloutta. Heidän tarkoitus on eri mobiilisovelluksien avulla irtisanoa henkilökunta ja ajattaa ajot toiminimiyrittäjillä, jotka jättävät lakisääteiset maksut maksamatta heidän lisäkseen. Kyse samanlaisesta harmaasta taloudesta kuin Wolt ja Foodora sekä Uber ja Yango harjoittavat.
Jos välitysyhtiöllä on mobiilisovellus eli appi, niin välitysyhtiön työntekijöiden ja autoilijoiden kusetus on käynnistynyt. - Anonyymi
Kirjoituksesi on hyvä ja asiallinen. Voiko harvaanasutulla alueella elää taksilla. Kuitenkin sielläkin asuu aivan suomalaisia veronmaksajia. Kysymys en voisi heittää ministereille.
- Anonyymi
Mulla 02Taksi SnapCabin kautta. Kyytejä kuukaudessa noin 1500 €, provisio 8 %. Itse teen hinnastot jolla ajan ja laitan matkan mistä olen valmis hakemaan asiakkaan. Kyydit vähentyneet kun LT liittyi palveluun ja halpuuttaa hintoja.
- Anonyymi
1500 €/kk? Moisen ajaa vanhat gonat jopa nykyään kahdessa päivävuorossa oikeassa keskuksessa olevina.
- Anonyymi
1500e? Heh, heh
- Anonyymi
vai niin?
- Anonyymi
Miten tämä ahne kantonen nykyään?
Pystyykö spede manipuloida pörssiyhtiö Sanomia, kusetuksillaan?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa903376Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3412969Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911596Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2421384Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621302Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281051- 791017
- 741010
- 117980
- 72934