No niin, ongelma on siis se, että olen poika 06, ja minulla on tosi vaivautunut olo terveystiedon tunneilla; ope on noin 20 v, ja käyttää aika paljastavia vaatteita. Olen pari kertaa lauennut kesken tunnin, sillä kun kyseinen ope kävelee ohi, tissit meinaavat pullahtaa ulos topista. Hän käyttää myös tiukkoja minihameita, ja paitaa, jossa lukee punaisella SEX. Olen myös monesti nähnyt, kuinka hän kävelee käytävillä perse keikkuen, ja iskee pojille silmää. Onko ihan normaalia?
Paljasteleva ope?
Anonyymi
4
132
Vastaukset
- Anonyymi
On kyllä ihan normaalia....ainakin mielikuvituksessa sillä opet on hiukan vanhempia kun opiskelu kestää pidempään.
- Anonyymi
Painu niuvanniemeen pipipää
Masturbate dude!
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904342
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?502787Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132491Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1082268Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281957- 321945
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2121644Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91617- 291598
- 791426