Isoa pyllyyn

Anonyymi

Mikä on isointa mitä ootte saaneet pyllyyn?
Mulla kävi tuuri ja sain kokea viime viikolla että miltä se oikeasti iso tuntuu..alku jäykkyyden jälkeen niin onhan se niin taivaallista..setä paukutti menemään ja kyllä jaksoi hyvin..muutama työntö ennen huipentumaa aloin itse valumaan spermaa ja kohta setä veti ison kalun sisältäni ja laski reiälle reilun satsin..
Yksi parhaista kokemuksista oli kyllä ja todellakin aion antaa lisää peppua!

5

430

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Paskaa sun homppeli suoli valui

• aah sinä onnekas taisin tulla kateelliseksi

• Anonyymi

Oikeasti 18/6. Vaikea oli saada sisään ja tuli vedet silmiin, mutta sitten pikkuhiljaa syvemmälle vaan. Ja kuului vaan tyytyväinen murahtelu, kun työnsi kahvaa myöten ja pumppasi lastin suoleen. Kannattaa antaa veltostua ja sitten vetää varovasti pois, jos ei kuka ole isoa saanut.

• Anonyymi

Mä sain Joensuussa 24senttiä ja paksu.
      Samalla olin naiseksi puettu ja vanhan papan kalu suussa oi kiimaa❤️❤️❤️❤️😘

• Anonyymi

Suurinta mitä olen saanut, on 74v anopin etusormi.
      Vaikka tuntui aluksi pervolta touhulta, kun käski nelinkontin, alkoi lypsämään ja samalla rasvasi sormensa ja alkoi työntelemään sisälleni niin voin sanoa, että en ollut koskaan kokenut sellaista laukeamista.
      Tuo orgasmi tuntui kestävän ja kestävän ja ensimmäisen kerran sain toisen laukeamisen heti perään.

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2328
    2. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1903
    3. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      29
      1636
    4. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      176
      1603
    5. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      1470
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      185
      1243
    7. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      125
      1206
    8. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      25
      1146
    9. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      962
    10. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      77
      959
    Aihe