Mikä on isointa mitä ootte saaneet pyllyyn?
Mulla kävi tuuri ja sain kokea viime viikolla että miltä se oikeasti iso tuntuu..alku jäykkyyden jälkeen niin onhan se niin taivaallista..setä paukutti menemään ja kyllä jaksoi hyvin..muutama työntö ennen huipentumaa aloin itse valumaan spermaa ja kohta setä veti ison kalun sisältäni ja laski reiälle reilun satsin..
Yksi parhaista kokemuksista oli kyllä ja todellakin aion antaa lisää peppua!
Isoa pyllyyn
5
370
Vastaukset
- Anonyymi
Paskaa sun homppeli suoli valui
aah sinä onnekas taisin tulla kateelliseksi
- Anonyymi
Oikeasti 18/6. Vaikea oli saada sisään ja tuli vedet silmiin, mutta sitten pikkuhiljaa syvemmälle vaan. Ja kuului vaan tyytyväinen murahtelu, kun työnsi kahvaa myöten ja pumppasi lastin suoleen. Kannattaa antaa veltostua ja sitten vetää varovasti pois, jos ei kuka ole isoa saanut.
- Anonyymi
Mä sain Joensuussa 24senttiä ja paksu.
Samalla olin naiseksi puettu ja vanhan papan kalu suussa oi kiimaa❤️❤️❤️❤️😘 - Anonyymi
Suurinta mitä olen saanut, on 74v anopin etusormi.
Vaikka tuntui aluksi pervolta touhulta, kun käski nelinkontin, alkoi lypsämään ja samalla rasvasi sormensa ja alkoi työntelemään sisälleni niin voin sanoa, että en ollut koskaan kokenut sellaista laukeamista.
Tuo orgasmi tuntui kestävän ja kestävän ja ensimmäisen kerran sain toisen laukeamisen heti perään.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1256660Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624184Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen513399Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4902974Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2851960Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde351639- 891479
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja151469Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1741419Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151386