Uusi Paypalin käyttäjä täällä hei!
Paypal perii ilmeisesti palkkiota vastaanotetusta rahasta 2 % Eli kun vastaanotan rahaa Paypaliin, saan sitä 2% vähemmän kuin lähettäjä on lähettänyt? Vai periikö Paypal palkkionsa vasta sitten, jos esim. siirrän Paypaliin tulleen rahan pankkitililleni?
Jos taas siirrän rahaa jollekulle Paypalissa, minulta ei veloiteta silloin Paypalin palkkiota?
Kiitos, jos viitsitte valistaa tyhmää :)
Paypalin perimät palkkiot
4
136
Vastaukset
- Anonyymi
Vähän riippuu tapauksesta. Jos myyt esim ebayn kautta, niin myyjä maksaa palkkion. Tietyissä tapauksissa myös rahan lähettäjä voi maksaa palkkion. Palkkio on yleisesti 5%
- Anonyymi
5 % ? Mistähän olen keksinyt tuon 2 %...
Jos minulla on rahaa sisässä Paypalissa, voinko kuitata Paypalin kautta tehtyjä ostoksia ensisijaisesti tästä saldosta ja loput sitten pankkitililtä? Vai pitääkö/kannattaako Paypalin saldo siirtää ensin pankkitilille, ja sitten maksaa Paypalin kautta tehdyt ostokset kokonaan pankkitililtä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
5 % ? Mistähän olen keksinyt tuon 2 %...
Jos minulla on rahaa sisässä Paypalissa, voinko kuitata Paypalin kautta tehtyjä ostoksia ensisijaisesti tästä saldosta ja loput sitten pankkitililtä? Vai pitääkö/kannattaako Paypalin saldo siirtää ensin pankkitilille, ja sitten maksaa Paypalin kautta tehdyt ostokset kokonaan pankkitililtä?Ap täällä huutelee.
Olisiko kenelläkään tietoa, voiko ostoksen maksaa osaksi Paypal-saldolla ja osaksi pankki- tai luottokortilla?
- Anonyymi
paypaliin tais tulla uusi tos, eli kannattaa tarkkaan nyt lukea se ennekuin avaa paypal tilin, eli hyväksyy sen tossin koska se on sit sopimus. Siellä kuulema nyt uutena et he voi pidättää kaikki rahat tililtä tai sakottaa $2500 jos esim sanot jotain josta he ei tykkää tj ???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206959Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297865- 72855
- 40851