Uusi Paypalin käyttäjä täällä hei!
Paypal perii ilmeisesti palkkiota vastaanotetusta rahasta 2 % Eli kun vastaanotan rahaa Paypaliin, saan sitä 2% vähemmän kuin lähettäjä on lähettänyt? Vai periikö Paypal palkkionsa vasta sitten, jos esim. siirrän Paypaliin tulleen rahan pankkitililleni?
Jos taas siirrän rahaa jollekulle Paypalissa, minulta ei veloiteta silloin Paypalin palkkiota?
Kiitos, jos viitsitte valistaa tyhmää :)
Paypalin perimät palkkiot
4
191
Vastaukset
- Anonyymi
Vähän riippuu tapauksesta. Jos myyt esim ebayn kautta, niin myyjä maksaa palkkion. Tietyissä tapauksissa myös rahan lähettäjä voi maksaa palkkion. Palkkio on yleisesti 5%
- Anonyymi
5 % ? Mistähän olen keksinyt tuon 2 %...
Jos minulla on rahaa sisässä Paypalissa, voinko kuitata Paypalin kautta tehtyjä ostoksia ensisijaisesti tästä saldosta ja loput sitten pankkitililtä? Vai pitääkö/kannattaako Paypalin saldo siirtää ensin pankkitilille, ja sitten maksaa Paypalin kautta tehdyt ostokset kokonaan pankkitililtä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
5 % ? Mistähän olen keksinyt tuon 2 %...
Jos minulla on rahaa sisässä Paypalissa, voinko kuitata Paypalin kautta tehtyjä ostoksia ensisijaisesti tästä saldosta ja loput sitten pankkitililtä? Vai pitääkö/kannattaako Paypalin saldo siirtää ensin pankkitilille, ja sitten maksaa Paypalin kautta tehdyt ostokset kokonaan pankkitililtä?Ap täällä huutelee.
Olisiko kenelläkään tietoa, voiko ostoksen maksaa osaksi Paypal-saldolla ja osaksi pankki- tai luottokortilla?
- Anonyymi
paypaliin tais tulla uusi tos, eli kannattaa tarkkaan nyt lukea se ennekuin avaa paypal tilin, eli hyväksyy sen tossin koska se on sit sopimus. Siellä kuulema nyt uutena et he voi pidättää kaikki rahat tililtä tai sakottaa $2500 jos esim sanot jotain josta he ei tykkää tj ???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä3910573Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on12610142- 227927
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776334Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.304922- 564733
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1174076Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1263429- 623147
Adonikselle
Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin2263085