Uusi Paypalin käyttäjä täällä hei!
Paypal perii ilmeisesti palkkiota vastaanotetusta rahasta 2 % Eli kun vastaanotan rahaa Paypaliin, saan sitä 2% vähemmän kuin lähettäjä on lähettänyt? Vai periikö Paypal palkkionsa vasta sitten, jos esim. siirrän Paypaliin tulleen rahan pankkitililleni?
Jos taas siirrän rahaa jollekulle Paypalissa, minulta ei veloiteta silloin Paypalin palkkiota?
Kiitos, jos viitsitte valistaa tyhmää :)
Paypalin perimät palkkiot
4
155
Vastaukset
- Anonyymi
Vähän riippuu tapauksesta. Jos myyt esim ebayn kautta, niin myyjä maksaa palkkion. Tietyissä tapauksissa myös rahan lähettäjä voi maksaa palkkion. Palkkio on yleisesti 5%
- Anonyymi
5 % ? Mistähän olen keksinyt tuon 2 %...
Jos minulla on rahaa sisässä Paypalissa, voinko kuitata Paypalin kautta tehtyjä ostoksia ensisijaisesti tästä saldosta ja loput sitten pankkitililtä? Vai pitääkö/kannattaako Paypalin saldo siirtää ensin pankkitilille, ja sitten maksaa Paypalin kautta tehdyt ostokset kokonaan pankkitililtä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
5 % ? Mistähän olen keksinyt tuon 2 %...
Jos minulla on rahaa sisässä Paypalissa, voinko kuitata Paypalin kautta tehtyjä ostoksia ensisijaisesti tästä saldosta ja loput sitten pankkitililtä? Vai pitääkö/kannattaako Paypalin saldo siirtää ensin pankkitilille, ja sitten maksaa Paypalin kautta tehdyt ostokset kokonaan pankkitililtä?Ap täällä huutelee.
Olisiko kenelläkään tietoa, voiko ostoksen maksaa osaksi Paypal-saldolla ja osaksi pankki- tai luottokortilla?
- Anonyymi
paypaliin tais tulla uusi tos, eli kannattaa tarkkaan nyt lukea se ennekuin avaa paypal tilin, eli hyväksyy sen tossin koska se on sit sopimus. Siellä kuulema nyt uutena et he voi pidättää kaikki rahat tililtä tai sakottaa $2500 jos esim sanot jotain josta he ei tykkää tj ???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167150- 1972510
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021947En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708