Auttakaa miestä mäessä.
Vaimolle synttärilahjaksi aattelin vibraa, mutta mikä olis se "tajunnanräjäyttäjä"?
Ostin sille viimeksi satisfyerin mutta nyt olis hyvä vibraattori vuorossa.
Kerro miksi juuri se sun vibrasi on the best.
Suosittele vibraattoria.
13
3130
Vastaukset
- Anonyymi
Lihashuoltovasara
- Anonyymi
Vihreä kaalimato on aika hyvä. Isokokoinen ja useita eri värinöitä ja sykkeitä. Ei kuitenkaan kovin äänetön.
Vaikka vaimo kiihottuikin kovasti yhdellä leirintäalueen mökillä, kun tiesi, että ohuen väliseinän takana oleva pariskunta kuulee voihkeen ja kaalimadon pärinän. - Anonyymi
Meillä tämä: https://www.hotlips.fi/seksilelut/satisfyer-mister-rabbit-duovibraattori-mykistavan-voimakas/p/4049369016471/
Maksettiin tosin kymppi enemmän kun tilattiin. ☹️ - Anonyymi
Kiitos vastanneille. Vasaran sijaan tilasin Fun Factory - Patchy Paul G5
- Anonyymi
Satisfyer little secret. Aivan ihana! Toimii säätimellä ja sovelluksella, jolloin voi tehdä juuri sellaisen värinäohjelman kuin haluaa ja vaikkapa härnätä toista 🤭. Ja äänetön. T: Nainen
- Anonyymi
Uus mies.
- Anonyymi
Satisfyer Ultra Power Bullet 4.
Tosin itse en enää edes kaipaa miestä, kun tuo on aina valmiina kaapissa.- Anonyymi
Siis eihän surinakone miestä korvaa. Itselläkin Satisfyer pro, mutta mies silti edelleen korvaamaton ☺️
- Anonyymi
täältä löytyy parhaat... https://seksilelut.org/paras-vibraattori/
Tuolta löysin kanssa vaimolleni mukavan laitteen... - Anonyymi
vaimo näytti mulle luettelosta pitkää kaks päistä jossa oli moottori keskellä sano saatais molemmat nauttia emmin hetken vaimo sano oon tilannut jo sinä maksat en tiiä milloin tulee postissa
- Anonyymi
Mun muija käyttää pesäpallo mailaa..klunssipää kuulemma hyvä.Kyllä se paksumpikin pää kelpaa
- Anonyymi
Tietenkin sellainen jota voit itsekkin käyttää
Ketjusta on poistettu 56 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1802220- 1751841
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1701702Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1101528Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise261484- 1091220
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1651099Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771073Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,58945Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud238925