Suikkari ihana kokemus

Anonyymi

Otin saman ikäiseltä jätkältä suihin, parasta oli kun kun kiimatippoja tuli runsaasti ja kielen kärjellä nuolaisin myös välillä mut vaikka imin penistä ja kiusoittelin kielenkärjellä terskaa, jätkä ei kuitenkaan lauennut mun suuhun. Se oli mun eka suihinotto. Kiihottavaa oli kuitenki ja maisteltiin toistemme mällejä. Oisko vinkkejä miten saada toinen jätkä laukeamaan suuseksissä. Ihanaa ois niellä koko lasti.

109

6689

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos käskisit hänen naida suutasi kuin jotain seksilelua

      • Anonyymi

        mun suuta saa nussia syvälle pusseja myöten kun tunnen sykkeen puristan huulet tiukasti kiinni mitään ei mee hukkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mun suuta saa nussia syvälle pusseja myöten kun tunnen sykkeen puristan huulet tiukasti kiinni mitään ei mee hukkaan

        vielä kerran kovaks ja sittenpeppuun


    • Anonyymi

      Suukottelet hellästi aluksi terskaa, nuolet hitaasti ilman kiirettä. Otat sitten suuhun alat naida huulien välissä rauhallisin vedoin, samalla puristelet kevyesti palleja. Kiihdytät tahtia samalla runkaten kädellä kalun vartta juuresta, alat tuntea kun kalu nytkähtelee suussasi, lisäät siinä vaiheessa imua kyllä spermat lentää suuhusi. T. Umuri 63

      • Anonyymi

        Haluis imettää sulla..


      • Anonyymi

        se kalun syke on mahtava tunne huulissas tiedät että kohta silloin tiukka imu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluis imettää sulla..

        Missä päin olet? Imen mielellään. Tm imuri 63v


      • Anonyymi

        yks joll tekniikka hallussa ois kiva tavata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluis imettää sulla..

        tuu tänne


      • Anonyymi

        vieläkö sais parisormee pepussatulisin varmasti


      • Anonyymi

        juuri näin meillä tekniikka hallussa


    • Anonyymi

      vaimon opetuksella syväkurkku tekniikka kyllä kavereilta tulee opettele nenä hengitys dildon kanssa kyllä sen oppii sitte oot peto ja sana kulkee

      • Anonyymi

        samaa mieltä sen kun yhdelle näyttää ja tekee loppuun asti kyllä on kavereita pian


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        samaa mieltä sen kun yhdelle näyttää ja tekee loppuun asti kyllä on kavereita pian

        myös reissu hommissa sai hyvät palkan lisät kun ukm ei sana levinnyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        samaa mieltä sen kun yhdelle näyttää ja tekee loppuun asti kyllä on kavereita pian

        Ai kun olisi mahtavaa olla taitava ja kysytty syväkurkku , joka tuottaisi nautintoa monille ihanille kyrville!!


      • Anonyymi

        Huippuvaimo sinulla, peukutan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        samaa mieltä sen kun yhdelle näyttää ja tekee loppuun asti kyllä on kavereita pian

        vaimo tietää et käyn imemässä muita miehiä kiihottaa kuulemma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vaimo tietää et käyn imemässä muita miehiä kiihottaa kuulemma

        Oooh, tulin housuun!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vaimo tietää et käyn imemässä muita miehiä kiihottaa kuulemma

        Olen täysin naisen näköinen transvestiitti b-kupin rinnat ja täytettä pakaroissa. Miesystäväni on saanut minut käymään vieraissa monta kertaa päivässä, koska sanoo nauttivansa saadessaan minut reissuiltani kotiin puhkinussittuna ja spermaa valuvana muiden panopuuna. Hän nuolee spermat pyllystäni ja laukeaa kasvoilleni kun vähän otan poskeen. Elämäni on ihanaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai kun olisi mahtavaa olla taitava ja kysytty syväkurkku , joka tuottaisi nautintoa monille ihanille kyrville!!

        tänne vaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tänne vaan

        Minne ja milloin, saisinko sitä aamuin illoin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vaimo tietää et käyn imemässä muita miehiä kiihottaa kuulemma

        Ihana tilanne sinulla, kiihoittaa muakin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vaimo tietää et käyn imemässä muita miehiä kiihottaa kuulemma

        Nyyt kyllä iski kiima päälle isosti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vaimo tietää et käyn imemässä muita miehiä kiihottaa kuulemma

        Tuo on todella kiimaista, olet hänen pikku tuhmeliinisuuseksilutkansa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        samaa mieltä sen kun yhdelle näyttää ja tekee loppuun asti kyllä on kavereita pian

        Himoittaisi imeä mulkkua! Olen jyväskylässä, mistähän saisin moloa suuhuni?


    • Anonyymi

      nuorena mentiin puiston penkille yleensä jännitys ohikulkijoista sai kaverin tulemaan suuhun nielin kaiken jatkettiin kaljottelua kaikessa rauhassa

    • Anonyymi

      pidä huulilla hyvä puristus kieli liikkuun ympäri terskan ei tarvi ees liikkua näin oon saanut kaikki tulemaan jotku tykkää myös kun ottaa syvälle

      • Anonyymi

        Ooh@


    • Anonyymi

      Voisit imeä mun munaa . T 42 v mies . Voisin kyllä pannakkin sua .

      • Anonyymi

        onko lupaus


      • Anonyymi

        tänne vaan


      • Anonyymi

        Oiijjj kiihotuin ajatuksesta


    • Anonyymi

      Otin kerran suihin mieheltä westendin uimarannan pukukopissa. Mulkku oli ihana imeä ja lurtsahtelevat äänet kiihottivat erityisesti. Syljen erityksestä johtuen en kuitenkaa huomannut kun hän tuli suuhuni, vaan nielin kaiken . Ihanampaa olisi ehkä antaa laukaista spermat pitkin kasvojani. Rakastan ison kullin nuolemista, tunnen itseni kiimaiseksi nymfonartuksi kyrpää imiessäni se on parasta mitä tiedän!

      • Anonyymi

        Sukkia jaloissa pyörittävä fantasiani ois olla kontallaan alastomien miesten ympäröimänä suuseksipanopuuna...


      • Anonyymi

        kiihottavaa myös jos mies kertoo kavereilleen mistä saa hyvän suihioton


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kiihottavaa myös jos mies kertoo kavereilleen mistä saa hyvän suihioton

        Ja sitten sitä moloa alkaakin tulla riittämiin nuoltavaksi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten sitä moloa alkaakin tulla riittämiin nuoltavaksi...

        voi antaa myös toisen pään käyttöön jos jonoa


      • Anonyymi

        yleisen ranan pukukopissa on ihana katsella kyrpiä aina joku huomaa ja tulee kysymään suihin ottoa jokku haluaa pannakkin no kyllähän komeelle kyrvälle peppua mielellään antaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kiihottavaa myös jos mies kertoo kavereilleen mistä saa hyvän suihioton

        varmistuu myös että kullia löytyy vaikka useampi kerralla ohan mulla 2reikää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten sitä moloa alkaakin tulla riittämiin nuoltavaksi...

        uimarannan pukukopissa voi myös kassista ottaa muka vahingossa ottaa esille aurinko rasvan kanssa liukkari putkilon kyllä yleensä on kiinnostusta joittekin kulli kovenee heti


    • Anonyymi

      sopiva imu kieltä terskan ympäri kyllä lasti lähtee paarasta olisi jos ois 3 erikokoista vois kokeilla eri imu tapoja jotkut tykkää vaan nussia suuhun sillon kannattaa opetella sauvan kanssa syväkurkku ja nenän kautta hengitys niin kurkku rentoutuu pian huomaat että voit ottaa vaikka kuinka suurta syvälle harjoitus tekee mestarin

      • Anonyymi

        Ai kun saiskin mieheltä suihinoton.Hki 69 ukm.


    • Anonyymi

      Missä Helsingin keskustassa sais tänään ottaa suihin? Jossain baarin vessassa.

      • Anonyymi

        Onko jyväskylässä mestoja missä homot tapailee? Tahdon lutkuttaa mulkkua nautinnolla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko jyväskylässä mestoja missä homot tapailee? Tahdon lutkuttaa mulkkua nautinnolla!

        Mulla olis 17-18 senttinen imettäväksi, jos sulla on jyväskylässä paikka missä imeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla olis 17-18 senttinen imettäväksi, jos sulla on jyväskylässä paikka missä imeä.

        Ehkä anonyymisti autossa kumin kanssa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla olis 17-18 senttinen imettäväksi, jos sulla on jyväskylässä paikka missä imeä.

        Vähän kyllä alkoi kiihoittaa ottaa sulta autossa salaisesti anona luottamuksella! Kerro itsestäsi , missä ja milloin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän kyllä alkoi kiihoittaa ottaa sulta autossa salaisesti anona luottamuksella! Kerro itsestäsi , missä ja milloin?

        Paikka varmaan keksittäis, himottaisi maistaa mulkkuasi...


    • Anonyymi

      luja imu kieli ympäri terskaa kyllä tulee jatka vaan kun oot niellyt

    • Anonyymi

      Intohimoni oisi ottaa mulkkua suihin pitkään ja antaumuksella. Voisko toteutua? ehdotelkaa!

      • Anonyymi

        Oletko missä? Terve 19cm kalu sulle valmis suuhusi. M 56v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko missä? Terve 19cm kalu sulle valmis suuhusi. M 56v

        Keskisessä suomessa , mistäspäin sinä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskisessä suomessa , mistäspäin sinä?

        Lahdessa oon.. työni takii liikun myös keski suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lahdessa oon.. työni takii liikun myös keski suomessa.

        Milloin oisit täälläpäin (jkl)? Kiinnostuin (kiihotuin) kalusi koosta, olis uljasta nuoltavaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin oisit täälläpäin (jkl)? Kiinnostuin (kiihotuin) kalusi koosta, olis uljasta nuoltavaa...

        Käyn parinviikon päästä Jämsässä, voisin pyörähtää tapaamassa. Haluisitko autossa vai kotonasi nauttia. M.56v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyn parinviikon päästä Jämsässä, voisin pyörähtää tapaamassa. Haluisitko autossa vai kotonasi nauttia. M.56v

        Otetaan yhteyttä sitten lähemmin. Anoyyminä haluan pysyä ja turvaseksiä, siis kondomi mukaan. Odotan innolla sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otetaan yhteyttä sitten lähemmin. Anoyyminä haluan pysyä ja turvaseksiä, siis kondomi mukaan. Odotan innolla sinua.

        Paras tuntuma suussasi jos paljaana, olen täysin terve ja siisti. Kondomikin käy mulle jos niin halut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paras tuntuma suussasi jos paljaana, olen täysin terve ja siisti. Kondomikin käy mulle jos niin halut.

        Okei, parin viikon päähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko missä? Terve 19cm kalu sulle valmis suuhusi. M 56v

        saisko tuon myös peppuun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        saisko tuon myös peppuun?

        olisinvalmis imemään ja ottamaan peppuunJalasjärvi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyn parinviikon päästä Jämsässä, voisin pyörähtää tapaamassa. Haluisitko autossa vai kotonasi nauttia. M.56v

        Autossa salaisesti jos vielä olet maisemissa?


    • Anonyymi

      Vesalan satamassa.

      • Anonyymi

        Missäpäin tämä vesalan satama on? Himottaa.


    • Anonyymi

      Sylkeä kondomiin ja rullaat sen kaluun niin tulee lasti nopeasti imutellessa.

    • Anonyymi

      Ihanaa olisi suukotella kuumaa terskaa ja liuuttaa mulkku syvälle suuhuni, imeskellä sitä ja kielellä helliä terskaa . Ottaisit hiuksistani kiinni ja nussisit kauan aikaa suuhuni ja lopulta laukoisit lastisi pitkin kasvojani...aaaahh kun saisi unelman todeksi!

    • Anonyymi

      Löytyiskö miestä suuseksiin Helsingistä.

      • Anonyymi

        Hesassa käyn usein. Ukm 60v


      • Anonyymi

        Vakkari imijää Helsingistä etsin.Vanhempi mies olis mielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vakkari imijää Helsingistä etsin.Vanhempi mies olis mielessä.

        Sporttinen 52v. Vantaalta voisi imaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vakkari imijää Helsingistä etsin.Vanhempi mies olis mielessä.

        Ehkä voisimme imeskellä toisiamme…


      • Anonyymi

        Löytyy…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyy…

        Mistähän sut löytäis.Muukin kyl kiinnostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä voisimme imeskellä toisiamme…

        Sellanen sopii vallan mainiosti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyy…

        No missä sä oot himot imemiseen on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä voisimme imeskellä toisiamme…

        Sopis ,panisit kunnolla myös


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopis ,panisit kunnolla myös

        Haluan vain oraalista nautintoa


    • Anonyymi

      ei tartte ottaa kuin terska suuhun sen ympäri kieli liikkumaan hyvä imu varmasti tulee

    • Anonyymi

      kun imet ja nuolet kieli mukana tunnet sykkeen sitten niin syvälle kun saat mahtavaa

    • Monta kertaa mielessä on ollut mies ottamassa suihin.Seisoisin mies kontallaan edessäni ja imis lastin suuhunsa.Tai myös päin vastoin.

      • Anonyymi

        Himottais ottaa suuhun, mutta ujostuttaa! Ihanaa olis naama tulipunaisena jännityksestä tuntea kuuma terska huulilla ja ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Himottais ottaa suuhun, mutta ujostuttaa! Ihanaa olis naama tulipunaisena jännityksestä tuntea kuuma terska huulilla ja ...

        Ottaisitko multa jos antaisin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ottaisitko multa jos antaisin?

        Ehkä, missä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ottaisitko multa jos antaisin?

        Totta kai 69:ssä oltais ja lastit suihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai 69:ssä oltais ja lastit suihin.

        Paikka ja aika? Millainen oot? Anonyyminä tietysti ja terve olen.


    • Anonyymi

      Tuo myös teidän juttu on ihmeellistä... 🤔 Kuinka ihmeessä saada kalu edes pystyyn jos mies on imemässä, kun muutenhan se on aivan sama kuka sitä nyt ensinnä edes imee?

      • Anonyymi

        No se on sun impotentti eunukin ongelma.


    • Anonyymi

      mitä vittua mä luin

      • Anonyymi

        Pitikö paljonkin plarata?


      • Anonyymi

        Kantsii varmaan jättää lukematta, väärällä sivulla olit?


    • Anonyymi

      Minä aloitin imemisen Oulun lähellä helmikuussa ja nyt olen ottanut suuhun ja niellyt lastit seitsemän kertaa neljältä eri mieheltä...ja lisää on tulossa. Spermaan jää koukkuun

      • Kyllä... Nam


      • Anonyymi

        Onko imetettävät tykänneet hoidostasi? Minäkin voisin sulle antaa jos olet hyvä suustasi.


      • Anonyymi

        junassa on hyvä ottaa miehiltä suihin kukaan ei nää luulisin vaihtaa vaan paikkaa aina löytyy joku joka haluaa hyvät imut kla-oulu 5 miestä suihin ottanut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko imetettävät tykänneet hoidostasi? Minäkin voisin sulle antaa jos olet hyvä suustasi.

        joo olen harjotellut sauvalla menee n.20cm kurkkuun asti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        junassa on hyvä ottaa miehiltä suihin kukaan ei nää luulisin vaihtaa vaan paikkaa aina löytyy joku joka haluaa hyvät imut kla-oulu 5 miestä suihin ottanut

        Samalla junamatkallako? Taisit saada kermaa kylliksesi, ihana spermasuu!


      • Anonyymi

        Nyt kokemusta yhdeksästä kerrasta, miehet kehuneet hyväksi imuriksi, kaksi kertonut että olen paras joka heitä on ikinä imenyt. On ihanaa alistua polvillaan imemään miehen siitintä ja lopuksi niellä kaikki. Persikka. netissä "speimu"


    • Anonyymi

      Himoitsisin imeä kiimaisena moloa , mutten taida uskaltaa...

    • Anonyymi

      Kova halu kokeilla maistella ,nuolla kyrpää...leikitellä..

    • Anonyymi

      Lähes pakkomielteenomainen addiktioni olisi ottaa mulkkua suuhuni antaumuksella ja nauttien molemminpuolisesti. En tiedä mistä ja milloin voisin tämän toteuttaa, mutta himo ja kiima on jatkunut jo vuosia. Pakko kai se on kokea...

    • Anonyymi

      Henn(r)i-0311 kans tykkää imee kyrpäö

      • Anonyymi

        Oletko se nymfo henni, mistäpäin olet?


    • Anonyymi

      Tykkään nuolla kyrpää ottaa syvälle . Sperma maistuu hyvälle.

    • Anonyymi

      mulla kans yx kaveri joka ei halua laueta suuhun kun haluu peppuun laukeemisen jälkeen haluu suuhuni uuden panon toivossa no kyllä peppuni kestää imetään kovaks vaan

    • Anonyymi

      Kiinnostaa kyllä. Laita viestiä toiselle kokemattomalle

    • Anonyymi

      Mulla haussa jätkä joka veis mun peppuneitsyyden. Ihanaa ois saada mällit sisään ja iteki voisin ruiskia. Kuhan ei oo tauteja :)

      Bilejätkä

    • Anonyymi

      Hgissä yhdessä paikassa yks tumma arabin näköinen kaveri oli siellä ja mä varmaan vähän tuijotin sitä. Se tuli juttelee ja mä lähdin sen kanssa veskiin. Me mentiin koppiin, se istutti mut pöntölle (kansi oli kiinni) ja avasi housunsa, sieltä tuli tumma mustan karvan ympäröimä varmaan 18 cm pitkä ja paksu kulli, jota se alkoi tunkea mun suuhun. Jouduin ottamaan syvälle ja se alkoi naida mua suuhun. Vaikka kakasin se sanoi että hengitä nenän kautta, rauahallisesti, rauhallisesti. Se otti mua takaaivosta kiinni ja hieroi päätäni kulliinsa, ja sitte tuli: varmaan melkein puoli desiä speguja ja mä jouduin nielemään kaiken. Siitä lähtien oon tykänny sperman mausta.

    • Anonyymi

      H­­­e­i! Ku­­ts­­um­­me sinu­­t kä­ym­ään u­ude­­­ss­a cha­­­tissa! Mei­tä on yl­­­i mil­jo­­­ona! 👉 https://seksi24.online/H/P6d2J1

    • Anonyymi

      Ensimmäisen kerran, kun olen imenyt isoa ja isokullista rotevaa miestä, niin tiesin että tätä haluan aina.Se jännitys, kun laskee mieheltä pullottavat bokserit ja esille tulee paksu kivikova 20 senttinen herkkukanki ja ihanan isot kivekset, jotka täysinäisenä odottavat tyhjäystä.Ison kullin imeminen loppuun asti on ihanaa.

    Ketjusta on poistettu 364 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1846
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe