Moi!
Olen nyt n. 40 v mies. Kun olin 16-vuotias minua painostettiin antamaan tuleva tyttöystäväni isälleni ja hänen kavereilleen raiskattavaksi. Elämäni meni tuolloin täysin pilalle. Tuosta lähtien kaikki oli vain alamäkeä. Minulla oli skitsofrenia oireita jo ekaluokkalaisena. Parin vuoden kuluttua olin jo jonkinlaisessa psykoosissa.
Mikä merkitys tuollaisella raiskausuhalla on tuon ikäisen henkiselle terveydelle?
Skitsofrenia ja seks hyväksikäyttö
4
186
Vastaukset
- Anonyymi
Nimittäin kun 21-vuotiaana pääsin armeijasta olin jo psykoosissa ja täysin sekaisin. Jouduin jättämään kokonaan oman elämäni elämättä koska en halunnut lähteä ihmiskauppaan mukaan.
- Anonyymi
Sama henkilö joka painosti minua antamaan tyttöystäväni raiskattavaksi, hyväksikäytti minua joskus 5-7 vuotiaana kun opetti ajamaan Mersuaan. Istuin hänen sylissään hänen erektionsa päällä. Yritin nousta siitä pois kun pidin sitä nolona ja olin hämmentynyt, mutta hän painoi minut takaisin.
- Anonyymi
Covan Cullin Cutsua No Joo Just Joo. JotkutEtukäteishakee Toisten Citumisesta Ongelmavyyhdin. Serbialainen Tussukot - - onkohan seksihurjastelu poliittisesti kordaania - - mene ja tieda.
- Anonyymi
Härski combinaatti yhteisö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457432
- 324098
- 573635
- 503140
- 172826
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons522376- 532327
- 432268
- 372258
- 162246