En ole koskaan pitänyt bodybildereiden

🤔🏋☕ ulkonäöstä. Nyt on pitänyt sopeutua, kun oma poika näyttää kohta Arskalta. Sitä vaan, että jos mun parvekkeella näkyy liikkuvan lihaksikas uros, niin olen antanut hänelle luvan käydä nukkumassa siellä.

Ei pitäisi valittaa, kun kohta on lunta maassa, värit hävinneet ja päivät liian lyhyitä. Mutta on kyllä hiostava ilma. Ulkona ei tuule yhtään. Kämppä ei jäähdy vaikka ikkunat on auki. Ei tunnu yhtään hienolta naiselta, kun iho on tahmainen koko ajan. Onneksi ei ole edustustehtäviä👰🤵❤

30

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Poika piikittää roinaa...

      • Kateellisten ihmisten puhetta. Kyllä sen ulkonäön eteen on tehty töitä useampia tunteja joka päivä.


      • Kun on fiksu niin osaa aikatauluttaa menonsa. Mites sun omat sairautesi? Aikaa marmattaa täällä keskellä päivää?


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Kateellisten ihmisten puhetta. Kyllä sen ulkonäön eteen on tehty töitä useampia tunteja joka päivä.

        Roinalla voi treenata paljon. Poikkis on roinari. Sitten kun vetää treniä ja saat vähän tuta mitä on hullu psyko mustasukkasuus ilman syytä niin älä vaan sano etteikö sua ole varoitettu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Roinalla voi treenata paljon. Poikkis on roinari. Sitten kun vetää treniä ja saat vähän tuta mitä on hullu psyko mustasukkasuus ilman syytä niin älä vaan sano etteikö sua ole varoitettu.

        Voi hyvänen aika. Palaappas nyt maan pinnalle noissa mielikuvitusleikeissäsi!


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Kateellisten ihmisten puhetta. Kyllä sen ulkonäön eteen on tehty töitä useampia tunteja joka päivä.

        Haha..tietysti treenaavat mutta huimia lihaksia ei saada ilman kamaa.
        Sitten poksahtelee sydämet jne.
        Normaali ruokavalio ja kova treenaus ei kasvata älyttömiä lihaksia.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Voi hyvänen aika. Palaappas nyt maan pinnalle noissa mielikuvitusleikeissäsi!

        Onhan noita tapauksia ties kuinka paljon. Naapurissani lähin, aivan skitso.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haha..tietysti treenaavat mutta huimia lihaksia ei saada ilman kamaa.
        Sitten poksahtelee sydämet jne.
        Normaali ruokavalio ja kova treenaus ei kasvata älyttömiä lihaksia.

        Miten noista lihaksista tuli nyt pääasia tähän ketjuun. Ja mistä ne älyttömät lihaksetkin tuli kuvaan mukaan? Minähän kirjoitin että "KOHTA näyttää Arskalta". Sehän on vain mun oma "worst case scenario" . Ja kuka on edes mistään normaalista ruokavaliosta puhunut. PT:llä on tarkat ohjeet mitä syödä. Taisi olla parhaimmillaan 6000 kcal luokkaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onhan noita tapauksia ties kuinka paljon. Naapurissani lähin, aivan skitso.

        Varo ettei muuteta pojan kanssa naapuriisi 😂


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Miten noista lihaksista tuli nyt pääasia tähän ketjuun. Ja mistä ne älyttömät lihaksetkin tuli kuvaan mukaan? Minähän kirjoitin että "KOHTA näyttää Arskalta". Sehän on vain mun oma "worst case scenario" . Ja kuka on edes mistään normaalista ruokavaliosta puhunut. PT:llä on tarkat ohjeet mitä syödä. Taisi olla parhaimmillaan 6000 kcal luokkaa.

        Anteeks vaan mutta ei todellakaan tule näyttämään arskalta joten nyt suu suppuun. Vedä nyt ne valot päälle jo tauno😂. Vuoden paras läppä tähän mennessä tällä palstalla.
        Kiva että myönsit horkan. 6000kcal in my aaash.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Anteeks vaan mutta ei todellakaan tule näyttämään arskalta joten nyt suu suppuun. Vedä nyt ne valot päälle jo tauno😂. Vuoden paras läppä tähän mennessä tällä palstalla.
        Kiva että myönsit horkan. 6000kcal in my aaash.

        Mitä ihmeellistä tuossa 6000 kcal on? Jotkut vetää tankkivaiheessa 8000 kin:
        https://www.mtvuutiset.fi/makuja/artikkeli/blaine-sumnerin-jarjeton-8000-kilokalorin-ruokavalio-olen-vahalla-oksentaa-koko-ajan/6258260#gs.8wk4bi

        Sovitaanko niin, että tulet nälvimään vasta kun sun yhteistulos on päälle 600!


    • Anonyymi

      Millainen parveke maalaistalossa on?

      • Jos et satu tietämään niin nykyajan maalaistaloissa on parvekkeita (kottaraisia) ja kaikenlaisia terasseja. Sulle ei kyllä tiedolla ole mitään merkitystä. Huolehdi vain omista asioistasi.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Jos et satu tietämään niin nykyajan maalaistaloissa on parvekkeita (kottaraisia) ja kaikenlaisia terasseja. Sulle ei kyllä tiedolla ole mitään merkitystä. Huolehdi vain omista asioistasi.

        Mutta sinne maalaistalolle harva ohikulkija sattuu pölähtämään edes naapuriin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sinne maalaistalolle harva ohikulkija sattuu pölähtämään edes naapuriin.

        Ei tarvi tullakkaan!


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Ei tarvi tullakkaan!

        Yritä jo päättää mitä tarkoitat aloituksella kertoa!

        "Sitä vaan, että jos mun parvekkeella näkyy liikkuvan lihaksikas uros"


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yritä jo päättää mitä tarkoitat aloituksella kertoa!

        "Sitä vaan, että jos mun parvekkeella näkyy liikkuvan lihaksikas uros"

        Mitä ongelmaa tuossa nyt on, se ei ole mikään kutsu kenellekään? En kirjoittanut, että tule katsomaan kun parvekkeellani liikkuu mieshenkilö. Sitäpaitsi parveke on vielä sisäpihalle päin, joten sinne näkee ehkä satunnainen puistossa hiippailija. Ja jos ikkunaasani näkyy valoa, en välttämättä ole itse kotona.


    • Anonyymi

      Ihastuin äskettäin tuollaiseen hieman Arskan malliseen mieheen, vaikka en niistä kyllä pidä. Tuli vain mieleen. Lisäksi on vielä tatuointeja, joista en myöskään niin välitä.
      Ihmetyttää mitä sitä päässä oikeen liikkuu 😅 ei varmasti ole mitään yhteistäkään, niin ihmetyttää vielä enemmän.

      • Ja kerroit tämän tässä syystä että ... ?


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Ja kerroit tämän tässä syystä että ... ?

        Tulipahan mieleen tuosta kirjoituksesta vaan ja on hieman tylsä päivä. Ei sen kummempia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulipahan mieleen tuosta kirjoituksesta vaan ja on hieman tylsä päivä. Ei sen kummempia.

        Mäkään en tykkää tatskoista. Onneksi sain puhuttua ympäri sillä kohtaa kun ne oli tapetilla. Ainakin mun pojalla/nuorella miehellä liikkuu päässä ihan fiksuja ajatuksia. Harrastukset on harrastuksia eikä niitten tarvi olla yhteisiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mäkään en tykkää tatskoista. Onneksi sain puhuttua ympäri sillä kohtaa kun ne oli tapetilla. Ainakin mun pojalla/nuorella miehellä liikkuu päässä ihan fiksuja ajatuksia. Harrastukset on harrastuksia eikä niitten tarvi olla yhteisiä.

        Tämä kommentti oli siis multa. Saunaan lähtökiireissä kommentti onnistui lähtemään anonyyminä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäkään en tykkää tatskoista. Onneksi sain puhuttua ympäri sillä kohtaa kun ne oli tapetilla. Ainakin mun pojalla/nuorella miehellä liikkuu päässä ihan fiksuja ajatuksia. Harrastukset on harrastuksia eikä niitten tarvi olla yhteisiä.

        Se on hyvä, että kuunteli puhetta. Ei sitä ikinä tiedä, vaikka myöhemmin alkaa ne tatuoinnit kaduttamaan. Ei kannata ottaa riskiä. Mutta jokainen tehköön miten parhaaksi näkee ja kokee.
        Entinen oli aikaisemmin tällainen kehonrakentaja ja kyllä se vähän raskasta oli. Sellaista pientä piikittelyä syömisestä ja liikkumisesta. Sitten, kun itse haluaa jäädä sohvalle katsomaan ohjelmaa, niin sekin oli ajoittain väärin. Oli se hieman raskasta. Tuo harrastus tuntuu olevan sellainen, että se kyllä seuraa sinne kotiin myös. Ei sinällään haitannut ne monen tunnin salilla viettämiset, mutta enemmän sitä nykyään kaipaisi ihmistä jonka kanssa tehdä yhdessä asioita. Ei vain tunnu löytyvän saman henkisiä ihmisiä mistään.
        Olipas purkaus 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäkään en tykkää tatskoista. Onneksi sain puhuttua ympäri sillä kohtaa kun ne oli tapetilla. Ainakin mun pojalla/nuorella miehellä liikkuu päässä ihan fiksuja ajatuksia. Harrastukset on harrastuksia eikä niitten tarvi olla yhteisiä.

        Tatuoinneista ja lävistyksistä pitäviä on kaltoinkohdeltu kun ovat olleet lapsia.

        "Kaltoin kohtelua kokeneet hankkivat muita useammin tatuoinnin"

        https://www.hs.fi/tiede/art-2000008932089.html


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tatuoinneista ja lävistyksistä pitäviä on kaltoinkohdeltu kun ovat olleet lapsia.

        "Kaltoin kohtelua kokeneet hankkivat muita useammin tatuoinnin"

        https://www.hs.fi/tiede/art-2000008932089.html

        Ei kannata leimata kakkia tatuoituja suoraa päätä. Jutun tutkimustuloksessakin vain alle puolella oli tuollainen riippuvuus. lisäksi tutkijat varoittavat ettei kannata vetää liian suoria johtopäätöksiä. Tutkimus on tehty saksalaisilla. Jossakin muualla voi tulos olla jotakin aivan muuta kulttuurieroista johtuen. Esimerkiksi jossakin Aasiassa tatuointeja arvostetaan niin paljon, että kuoleman jälkeen tatuoitu iho irrotetaan muistoksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on hyvä, että kuunteli puhetta. Ei sitä ikinä tiedä, vaikka myöhemmin alkaa ne tatuoinnit kaduttamaan. Ei kannata ottaa riskiä. Mutta jokainen tehköön miten parhaaksi näkee ja kokee.
        Entinen oli aikaisemmin tällainen kehonrakentaja ja kyllä se vähän raskasta oli. Sellaista pientä piikittelyä syömisestä ja liikkumisesta. Sitten, kun itse haluaa jäädä sohvalle katsomaan ohjelmaa, niin sekin oli ajoittain väärin. Oli se hieman raskasta. Tuo harrastus tuntuu olevan sellainen, että se kyllä seuraa sinne kotiin myös. Ei sinällään haitannut ne monen tunnin salilla viettämiset, mutta enemmän sitä nykyään kaipaisi ihmistä jonka kanssa tehdä yhdessä asioita. Ei vain tunnu löytyvän saman henkisiä ihmisiä mistään.
        Olipas purkaus 🤭

        Sinulla on kehontrakennuksesta tuollainen kokemus. Hekin ovat kuitenkin yksilöitä ja monet ymmärtävät, ettei salilla punnertaminen ole kaikkien mielestä yhtä kivaa. Jos on tarpeeksi ikävä ihminen, niin kyllä muutkin harrastukset voivat seurata kotiin ikävine kommentteineen.


    • Anonyymi

      Piilota kaikki peilit ja katso mitä tapahtuu.

      • Minä en kyllä jaksa ymmärtää näitä kommentteja. Katso itse omat peilisi!


    • Anonyymi

      Pojalta kannattaa pyytää hieman vinkkejä, lihasvoiman säilyttäminen on tärkeää niin pääsee tuo poikaki aikanaan helpommalla kun teet itsestäs teräsmummon.
      Vielä 18 astetta ja ilmankosteus 91 %, ukkonen tuossa jyrähtelee.

      • Mun poika ei passaa minua periaatteesta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      375
      4397
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      282
      2463
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      140
      1759
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      103
      1534
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1453
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1297
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1295
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      58
      1196
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      39
      1132
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      345
      1050
    Aihe