Tässä tapauksessa onnettomuus on varmasti ollut vahinko. Kokemattomuus on varmasti ollut osasyynä. 17 - vuotiaille tulisi antaa korttia vain erityisperustein. Työ ei saisi olla peruste. Minun isä teki pitkän uran kuljetus alalla. 15 vuotta täytettyään hän teki traktorilla töitä niin kauan kun ikä riitti auton ajamiseen. Eikä hän välttynyt kolareilta työurallaan. Liikenne on vaarallista. Onneksi kolareista selvittiin vain aineellisilla vahingoilla.
Tyrnävän päälleajaja 17 - vuotias
Anonyymi
3
220
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mitään paikkaa kannata pitää lintukotona. Hyvät ja huonot puolet yhteisöllisyydessä. On se kumma että heti nousee hirveä haloo kun nuori kuolee. Eikä 17v ole mikään rattimies vielä
- Anonyymi
Lesta jos on ollu ni uutta tulille vaa
- Anonyymi
Isosisko oli 17 ja pikkusisko 1 vuotias tapahtuma-aikaan. Suurperheestä lienee kyse, niissä on kuulemma numerot käytössä kun menee yli kymmenen. Tuossahan voisi olla bisnesideaa kun suomessa on paljon lapsettomia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824797- 1882128
- 1321802
- 1751435
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161301ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj191175- 351106
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3131030- 781003
- 541003