Martinan itsekehu on vähän noloa.

Anonyymi

Monet kirjan lukeneet ovat maininneet että Martina kehuu ja ylistää itseään siinä aivan liian paljon..
Ja kehuminen on jo jatkunut koko viikon instassa kirjan mainostamisen merkeissä.
Kylläpä on itseriittoinen nainen.

79

1087

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuota samaahan se on joka haastattelussa. Mitään muuta sanottavaa hänellä ei ikinä ole kuin omakehua (ja joskus kiroilua sekä ööööm nöööm mmmm)

    • Anonyymi

      Olen kyllä huomannut kehuja ainoastaan Martinan instassa kirjan lukeineita ja Martina kiittänyt kaikkia hyvästä palautteesta.

      • Anonyymi

        Olet huomannut ainoastaan kehuja Martinan Instassa? Luulet vissiin, että se on koko totuus eikä poista sieltä kommentteja, jos ne ei häntä syystä tai toisesta miellytä?

        Onkos missään objektiivista kirja-arvostelua tästä huikeasta teoksesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet huomannut ainoastaan kehuja Martinan Instassa? Luulet vissiin, että se on koko totuus eikä poista sieltä kommentteja, jos ne ei häntä syystä tai toisesta miellytä?

        Onkos missään objektiivista kirja-arvostelua tästä huikeasta teoksesta?

        Ei saa olla liian utelias.🤔.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet huomannut ainoastaan kehuja Martinan Instassa? Luulet vissiin, että se on koko totuus eikä poista sieltä kommentteja, jos ne ei häntä syystä tai toisesta miellytä?

        Onkos missään objektiivista kirja-arvostelua tästä huikeasta teoksesta?

        Tämä kirjahan on tämän kesän suurin tapahtuma, aivan mielettömän magee ja järjettömän huikeen jännä seikkailu Minna / Martina / Kortelampi/Aitolehti elämään. Miten minusta ei tullut edes YO, vaikka olin kympin tyttö, ei ei yliopistoon, vaan halusin heti ja äkkiä julkisuuteen salapanoksi, sillä keinolla sitä äkkiä tunnetuksi tulee ja vaikka kielitaitoni on erittäin heikko ja rajattu ( äidinkieltä en välitä edes oppia, on sen verran alaluokkaista touhua ) niin eteenpäin pusken ja miehet vaihtuu, mut kaveeraan kaikkien exien kanssa ... joo öööö mmm hhhm joo... mä on vaan niin helvetin hyvä tyyppi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä kirjahan on tämän kesän suurin tapahtuma, aivan mielettömän magee ja järjettömän huikeen jännä seikkailu Minna / Martina / Kortelampi/Aitolehti elämään. Miten minusta ei tullut edes YO, vaikka olin kympin tyttö, ei ei yliopistoon, vaan halusin heti ja äkkiä julkisuuteen salapanoksi, sillä keinolla sitä äkkiä tunnetuksi tulee ja vaikka kielitaitoni on erittäin heikko ja rajattu ( äidinkieltä en välitä edes oppia, on sen verran alaluokkaista touhua ) niin eteenpäin pusken ja miehet vaihtuu, mut kaveeraan kaikkien exien kanssa ... joo öööö mmm hhhm joo... mä on vaan niin helvetin hyvä tyyppi.

        Annan ilmaisen vinkin sinulle: älä lue sitä kirjaa! Problem solved!


    • Anonyymi

      Juu siis kiittää lukijoita instassa ilman taka-ajatuksia. Finlandia- palkinto sekä fiktiossa että faktakirjasta. Ja satukirjasta.

      • Anonyymi

        Aloituksen tekijä kyselee ja haluaa tietoja,voi voi sentään 👏.Ei hyvä jos kirjan kirjoittaja moittii ja antaa negatiivisia lausuntoja omasta kirjastaan.Vai kuinka ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloituksen tekijä kyselee ja haluaa tietoja,voi voi sentään 👏.Ei hyvä jos kirjan kirjoittaja moittii ja antaa negatiivisia lausuntoja omasta kirjastaan.Vai kuinka ?

        Kirjan kirjoittaja ??? Martina on ainoastaan satuillut tarinoita kirjaan, jonka haamukirjoittaja on laittanut luettavaan muotoon.


    • Anonyymi

      Storytel arvosteluissa on arvosana 3.25, kun äkkiseltään katsottuna muiden julkkisten elämäkerrat on saaneet 4 alkavia arvosteluja mm. Elina Gustafsson, Linda Lampenius, Kaija Koo ym. Jopa Janne Nacci 🤮 on saanut 3,5,

    • Anonyymi

      Martinahan lahjoitti tutuille ja julkkiksille kirjan jotta he kehuisivat sitä ja hän saisi kehuja instaansa. Eihän ne muuta uskalla kun kehua….

    • Anonyymi

      Meneekö jo yhden ihmisen vainoamisen puolelle koska eniten on aloituksia Martinasta, myös Martinan äidistä, ex-aviomiehestä ja ex-miehestä, jota tapaili muutaman kuukauden. Sitten on aloituksia myös muista miehistä (3 kpl), joita on tapaillut muutaman kerran ja jopa oletetuista miehistä puhutaan. Väitetään monessakin kirjoituksessa että olisi ollut 100 miestä Stefusta eron jälkeen. Stefua ei kyseinen henkilö moiti mitenkään. Mielestäni menee jo vainoamisen puolelle.

      • Anonyymi

        Ettei vaan johtuisi siitä, että kaikki nuo on olleet julkisuuteen tunkemassa? Eerikäinen nyt etsii seuraa jossain deittirealityssä, Martina juuri julkaisi paljastuskirjan elämästään ja tämä Anne-äitikin on antanut lehtihaastatteluja ja ollut televisiossa. Martina on myös ihan itse tuonut näitä mieskuvioitaan julkisuuteen MeNaiset, Iholla jne. Sinusta ihmisillä ei saisi olla mielipiteitä, pitäisi vaan ihastella vai?


      • Anonyymi

        Täällä yksi vainoaa Martinaa, tekee aloituksia, kysymyksiä ja itse vastailee niihin. Tänään ainakin hänen yksi aloitus poistettiin, oli tosi härski.


      • Anonyymi

        Sen verran on karmeata porukkaa, ettei ole ihme, jos aloituksia tulee. Moukkia koko porukka. Enkä tarkoita näitä satunnaisia miesystäviä.


      • Anonyymi

        Juuri näin. Rattijuoppo on uhri.

        Hahhaaaaa


      • Anonyymi

        Sun mielipidettä ei ole kysytty eikä kysytä! 💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun mielipidettä ei ole kysytty eikä kysytä! 💩

        Klo15:49 kommentoineelle tämä..


    • Anonyymi

      Lukeeko joku tuollaisia kirjoja, ei kai sentään?

      • Anonyymi

        Sinä Martinan vainooja. Kaivat kaikki jopa 20 vuotta vanhoja juoruja mediasta,kyllä pitäis löytyä negatiiviset arvostelut ainakin Martinan kirjasta.Vai kävikö niin onnettomasti sinulle kuitenkin,ettei niitä ole edes olemassa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä Martinan vainooja. Kaivat kaikki jopa 20 vuotta vanhoja juoruja mediasta,kyllä pitäis löytyä negatiiviset arvostelut ainakin Martinan kirjasta.Vai kävikö niin onnettomasti sinulle kuitenkin,ettei niitä ole edes olemassa ?

        Martina on omahyväinen ilkeä narttu joka käyttää kaikkia hyväksi oman edun tavoitteluun, sitä on myös kelly ja Sofia rahattomat velkaiset ja asunnottomat, rikollisuudesta puhumattakaan..., ,,,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä Martinan vainooja. Kaivat kaikki jopa 20 vuotta vanhoja juoruja mediasta,kyllä pitäis löytyä negatiiviset arvostelut ainakin Martinan kirjasta.Vai kävikö niin onnettomasti sinulle kuitenkin,ettei niitä ole edes olemassa ?

        Mutta juurikin Martina itse kertoo kirjassaan 20 vuotta vanhoista asioista, alkaen peruskoulusta (ei lukupäätä), talliharrastuksesta, Eremenkosta jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta juurikin Martina itse kertoo kirjassaan 20 vuotta vanhoista asioista, alkaen peruskoulusta (ei lukupäätä), talliharrastuksesta, Eremenkosta jne.

        Saiko sitä peruskoulun päättötodistusta koskaan??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina on omahyväinen ilkeä narttu joka käyttää kaikkia hyväksi oman edun tavoitteluun, sitä on myös kelly ja Sofia rahattomat velkaiset ja asunnottomat, rikollisuudesta puhumattakaan..., ,,,,

        Älä tukehdu katkeruutesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saiko sitä peruskoulun päättötodistusta koskaan??

        No onpa kumminkin rehellisesti kertonut.


    • Anonyymi

      Martina Aitolehti on mennyt pintaa syvemmälle ja aivan turhaa mitään jaarittelu konsteja käyttäen.💯% 👍.

    • Anonyymi

      Epätoivoista touhua

      • Anonyymi

        Ei pidä sinun vaipua epätoivoon, pois negatiivista asioista ja löydä itsellesi ensin harrastuksista parhain juuri sinulle sopiva.Rakkaus ja toisten ihmisten kunnioitus on alku soitto, oman elämän ilon ja tasapainon löytämiseen.♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä sinun vaipua epätoivoon, pois negatiivista asioista ja löydä itsellesi ensin harrastuksista parhain juuri sinulle sopiva.Rakkaus ja toisten ihmisten kunnioitus on alku soitto, oman elämän ilon ja tasapainon löytämiseen.♥️

        Paraskin neuvoja!! 😃 Palstan ilkein Martina-fani! 😤


    • Anonyymi

      Vain ”vähän” noloa. 😂😂

    • Anonyymi

      Ketä kiinnostaa Feikkilehden satuilut? 😁

      • Anonyymi

        Luin Mestan arvioinnin ja olin kirjasta aivan samaa mieltä,oli mennyt pintaa syvemmälle ja ilman jaaritteluja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin Mestan arvioinnin ja olin kirjasta aivan samaa mieltä,oli mennyt pintaa syvemmälle ja ilman jaaritteluja.

        Satuili suoraan ilman jaaritteluja, onhan sitä siinäkin 👍


      • Anonyymi

        Tiedätkös... Ne joita kiinnostaa, lukevat Martinan kirjan. Kun taas ne, joita ei kiinnosta, eivät lue Martinan kirjaa. Yksinkertaista eikö vain?


    • Anonyymi

      Aloituksen tekijä vaikuttaa kovin onnettomalta, oma elämä kuulostaa kovin tylsältä, kun pitää täällä jatkuvasti roikkua " julkkista" arvostellen. Kannattaa keksiä joku järkevämpi harrastus, kuin juorupalstat

      • Anonyymi

        Vaki vainooja ja ei pidä hänestä välittää ollenkaan.🌅


    • Anonyymi

      Kehuskelun aiheet ovat vähintäänkin kummallisia, kuten salapanot ja pettämiset 🤔

    • Anonyymi

      Olet varmaan fixuna ihmisenä instassa huomannut, että Martinan ystävät ja kirjan lukeneet tägäävät kirjan storeihin, ei Martina?

      • Anonyymi

        Eiväthän ne kehtaa olla tägäämättä!Jos kirja on tullut lahjana sitä pitää kehua. Tuskin edes lukeneet sitä😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiväthän ne kehtaa olla tägäämättä!Jos kirja on tullut lahjana sitä pitää kehua. Tuskin edes lukeneet sitä😏

        Miksi teet tuosta ongelman? Olen iäkkäämpi henkilö, eikä fanit ja idolit kuulu elämääni. Mutta Martinan kirja kiinnostaa minua ja aion lukea sen. En tiedä, onko hyvä vai huono, mutta jo tämä mahdoton meuhkaaminen on aikaansaanut mielenkiinnon heräämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiväthän ne kehtaa olla tägäämättä!Jos kirja on tullut lahjana sitä pitää kehua. Tuskin edes lukeneet sitä😏

        Eikös pikajuoksija Annemari Korte siteerannut kirjaa ja yhtyi täysin Martinan mielipiteeseen hänen kirjassaan kirjoittamaan mielipiteeseen some kiusaamisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi teet tuosta ongelman? Olen iäkkäämpi henkilö, eikä fanit ja idolit kuulu elämääni. Mutta Martinan kirja kiinnostaa minua ja aion lukea sen. En tiedä, onko hyvä vai huono, mutta jo tämä mahdoton meuhkaaminen on aikaansaanut mielenkiinnon heräämään.

        Jahas, Mara on itkenyt kirjassaan somekiusaamista vaikka totuus on että hänestä ei yksinkertaisesti pidetä. Kaikki valheet ja pettämisillä ylpeilyt ym 🤷


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jahas, Mara on itkenyt kirjassaan somekiusaamista vaikka totuus on että hänestä ei yksinkertaisesti pidetä. Kaikki valheet ja pettämisillä ylpeilyt ym 🤷

        Jos sinä et pidä hänestä se ei tarkoita, että muutkaan ei pidä. Voit puhua vain itsesi puolesta.

        Luulen, että ei ole itkenyt, on elänyt vuosia tämän some kiusaamisen kohteena. Luin vain Kortteen kommentin hänen luettuaan kirjan, koska on itsekkin joutunut samanlaisen kiusaamisen kohteeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinä et pidä hänestä se ei tarkoita, että muutkaan ei pidä. Voit puhua vain itsesi puolesta.

        Luulen, että ei ole itkenyt, on elänyt vuosia tämän some kiusaamisen kohteena. Luin vain Kortteen kommentin hänen luettuaan kirjan, koska on itsekkin joutunut samanlaisen kiusaamisen kohteeksi.

        Eihän Martina lue somekommentteja, sekinkö ollut siis valetta... 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi teet tuosta ongelman? Olen iäkkäämpi henkilö, eikä fanit ja idolit kuulu elämääni. Mutta Martinan kirja kiinnostaa minua ja aion lukea sen. En tiedä, onko hyvä vai huono, mutta jo tämä mahdoton meuhkaaminen on aikaansaanut mielenkiinnon heräämään.

        Motivaatio on kullakin omanlaisensa...Olet siis ns yllätyshullu. Ei mikään hieno asia iäkkäälle ihmiselle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös pikajuoksija Annemari Korte siteerannut kirjaa ja yhtyi täysin Martinan mielipiteeseen hänen kirjassaan kirjoittamaan mielipiteeseen some kiusaamisesta.

        Mitä se tarkoittaa sun mielestä? Eihän Korte edusta kuin itseään ei siis yleistä mielipidettä. Korte todennäköisesti säälii Martinaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se tarkoittaa sun mielestä? Eihän Korte edusta kuin itseään ei siis yleistä mielipidettä. Korte todennäköisesti säälii Martinaa

        Sanoo varsinainen pikkupissis. 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se tarkoittaa sun mielestä? Eihän Korte edusta kuin itseään ei siis yleistä mielipidettä. Korte todennäköisesti säälii Martinaa

        Korte on joutunut samanlaisen some kiusaamisen kohteeksi kuin Martina, eli yhtyi siksi mielipiteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Motivaatio on kullakin omanlaisensa...Olet siis ns yllätyshullu. Ei mikään hieno asia iäkkäälle ihmiselle

        Jos haluat asian noin ilmaista, suon sen sinulle.

        Ehkä et ole oikea henkilö arvioimaan, mikä sopii minulle ja mikä ei. Olen oikeustoimikelpoinen, eli päätän itse mitä teen. Luen sitä, mikä kiinnostaa.

        Vinkkinä, mikäli haluat antaa neuvoja näin kirjallisesti, opettele oikeinkirjoitusta, tekee neuvoistasi uskottavampia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi teet tuosta ongelman? Olen iäkkäämpi henkilö, eikä fanit ja idolit kuulu elämääni. Mutta Martinan kirja kiinnostaa minua ja aion lukea sen. En tiedä, onko hyvä vai huono, mutta jo tämä mahdoton meuhkaaminen on aikaansaanut mielenkiinnon heräämään.

        Onko sun nimesi mahdollisesti Anne? 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos haluat asian noin ilmaista, suon sen sinulle.

        Ehkä et ole oikea henkilö arvioimaan, mikä sopii minulle ja mikä ei. Olen oikeustoimikelpoinen, eli päätän itse mitä teen. Luen sitä, mikä kiinnostaa.

        Vinkkinä, mikäli haluat antaa neuvoja näin kirjallisesti, opettele oikeinkirjoitusta, tekee neuvoistasi uskottavampia.

        Itse sanoit, että palstan meuhkaamisen perusteella aiot lukea kirjan eli sehän ei silloin perustu omaan harkintaan vaan ulkopuolisten käytökseen. Osoita kirjoitusvirhe tekstistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korte on joutunut samanlaisen some kiusaamisen kohteeksi kuin Martina, eli yhtyi siksi mielipiteeseen.

        Kiusaamista jos tyrkystä ei tykätä. Tuota Kortetta en onneksi edes tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiusaamista jos tyrkystä ei tykätä. Tuota Kortetta en onneksi edes tiedä.

        Varsinkin jos ei tykätä ihan syystä. Korte ei ole tainnut koskaan saada mitään tuomiota, tai ole ollut julkisuudessa miessotkujen takia? Martinalla kumminkin kaksi tuomiota pahoinpitelystä, rattijuopumus, kortitta ajo, ylinopeus lapset kyydissä, tausta salarakkaana, pettäjänä, on esitellyt tissinsä Seiskassa ja Hymyssä, yhteistyö silikonit Seiskan kanssa. Siinäpä siinä syitä, miksi ihmiset ei oikeen arvosta ja listalta varmasti unohtui jotain.


      • Anonyymi

        Storeihin? Taas tää yx ja sama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varsinkin jos ei tykätä ihan syystä. Korte ei ole tainnut koskaan saada mitään tuomiota, tai ole ollut julkisuudessa miessotkujen takia? Martinalla kumminkin kaksi tuomiota pahoinpitelystä, rattijuopumus, kortitta ajo, ylinopeus lapset kyydissä, tausta salarakkaana, pettäjänä, on esitellyt tissinsä Seiskassa ja Hymyssä, yhteistyö silikonit Seiskan kanssa. Siinäpä siinä syitä, miksi ihmiset ei oikeen arvosta ja listalta varmasti unohtui jotain.

        Martinan miessotkut on sellaisia että miehet ovat tehneet jotain, ei Martina. Martina on vain nostettu tikunnokkaan miesten tekemisten takia. Martina on vetänyt kahta tyrkkyä hiustenpidennyksistä aivan aiheesta, mitä mediasta lukee, ja saanut niistä sakot ja huom! maksanut ne myös! Kerran on ollut 8 vuotta sitten pienet promillet ja tullut sakot ja maksanut ne myös. Oli joo pettäjän Eremenkon kanssa suhteessa jotain vajaa kuukauden. Oli myös suhteessa pettäjä Eskon kanssa ja pettäjä Stefun kanssa, viimeisen kanssa aika pitkäänkin. Tissikuvia en ole etsinyt netistä joten en osaa sanoa. Sellaista tekee vain Martinaan intohimoisesti suhtautuva, joka etsii yöllä kuvia Martinasta. Sanot että ihmiset ei arvosta, pidät siis itseäsi ihmisenä? No, se on hyvä että edes joku pitää ja täytyykin rakastaa ja palvoa itseään ennemmin kuin ketään julkkista esimerkiksi 24/7. Sellainen on epänormaalia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan miessotkut on sellaisia että miehet ovat tehneet jotain, ei Martina. Martina on vain nostettu tikunnokkaan miesten tekemisten takia. Martina on vetänyt kahta tyrkkyä hiustenpidennyksistä aivan aiheesta, mitä mediasta lukee, ja saanut niistä sakot ja huom! maksanut ne myös! Kerran on ollut 8 vuotta sitten pienet promillet ja tullut sakot ja maksanut ne myös. Oli joo pettäjän Eremenkon kanssa suhteessa jotain vajaa kuukauden. Oli myös suhteessa pettäjä Eskon kanssa ja pettäjä Stefun kanssa, viimeisen kanssa aika pitkäänkin. Tissikuvia en ole etsinyt netistä joten en osaa sanoa. Sellaista tekee vain Martinaan intohimoisesti suhtautuva, joka etsii yöllä kuvia Martinasta. Sanot että ihmiset ei arvosta, pidät siis itseäsi ihmisenä? No, se on hyvä että edes joku pitää ja täytyykin rakastaa ja palvoa itseään ennemmin kuin ketään julkkista esimerkiksi 24/7. Sellainen on epänormaalia.

        Vihaan sanontaa "pienet promillet". Joko niitä promilleja on tai ei ole.
        Jos on joutunut käsittelemään rattijuoppojen aiheuttamia onnettomuuksia ja vammautumisia, ei ikinä puhu "pienistä promilleista". Luepa eilinen artikkeli (17.8) Iltalehdestä, jossa asiantuntijana on A-klinikka Oy:n tj ja vs. johtava ylilääkäri, Helsingin Yliopiston päihdelääketieteen työelämäprofessori Simojoki kertoo promilleista ja krapulasta.
        No, tämä "pienet promillet"-fani onkin professoria viisaampi.
        Ja sen verran vielä, kenenkään ihmisen päälle ei käydä! Aivan sama, onko tekotukkaa vai ei.
        Jokaisella on oikeus fyysiseen koskemattomuuteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihaan sanontaa "pienet promillet". Joko niitä promilleja on tai ei ole.
        Jos on joutunut käsittelemään rattijuoppojen aiheuttamia onnettomuuksia ja vammautumisia, ei ikinä puhu "pienistä promilleista". Luepa eilinen artikkeli (17.8) Iltalehdestä, jossa asiantuntijana on A-klinikka Oy:n tj ja vs. johtava ylilääkäri, Helsingin Yliopiston päihdelääketieteen työelämäprofessori Simojoki kertoo promilleista ja krapulasta.
        No, tämä "pienet promillet"-fani onkin professoria viisaampi.
        Ja sen verran vielä, kenenkään ihmisen päälle ei käydä! Aivan sama, onko tekotukkaa vai ei.
        Jokaisella on oikeus fyysiseen koskemattomuuteen.

        Tämä kommentti 💯asiaa. Rattiin ei mennä, vaikka olisi kuinka ”pienet promillet”. Jos rattijuopumuksen raja ylittyy, niin se on aina liikaa.

        Martinalla on kaksi tuomiota pahoinpitelystä, jotka on oikeudelta saanut. Laissa ei lue, että saa käydä käsiksi ja repiä muita, jos kiukuttaa. Sitten on tuoreempia juttuja kortitta ajo, josta tuomio käräjiltä 2020, metsästyslain rikkominen, törkyparkit. Martina on henkilö, jota ei yhteiset lait ja säännöt koske. Ei näemmä fanienkaan mielestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jahas, Mara on itkenyt kirjassaan somekiusaamista vaikka totuus on että hänestä ei yksinkertaisesti pidetä. Kaikki valheet ja pettämisillä ylpeilyt ym 🤷

        Kyllä on kuule satoja ellei tuhansia, jotka pitävät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varsinkin jos ei tykätä ihan syystä. Korte ei ole tainnut koskaan saada mitään tuomiota, tai ole ollut julkisuudessa miessotkujen takia? Martinalla kumminkin kaksi tuomiota pahoinpitelystä, rattijuopumus, kortitta ajo, ylinopeus lapset kyydissä, tausta salarakkaana, pettäjänä, on esitellyt tissinsä Seiskassa ja Hymyssä, yhteistyö silikonit Seiskan kanssa. Siinäpä siinä syitä, miksi ihmiset ei oikeen arvosta ja listalta varmasti unohtui jotain.

        Voi kauheeta. Kyllä on niin syntinen, pitäis jalkapuuhun laittaa. Eihän kukaan muu julkkis tai tavis ole koskaan tehnyt vastaavia kuolemansyntejä. Sinä ainakin olet varmaan jokin Herran enkeli, joka ei ole milloinkaan tenyt pienintäkään rikettä elämässäsi. Pääset varmaan isän oikealle polvelle tuomitsemaan niin syntisiä kuin hurskaita.


    • Anonyymi

      Edelleen kirjan menestys mitataan myöhemmin. Virallisia tietoja odotellessa... Jos kiinnostaa.

      • Anonyymi

        Floppi kuten sen tv ohjelmat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Floppi kuten sen tv ohjelmat

        Ei tarvinnut kuitenkaan eurolla kaupata... 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvinnut kuitenkaan eurolla kaupata... 😄

        Hetken kun jaksat odottaa , niin ovat euron ALE laarissa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hetken kun jaksat odottaa , niin ovat euron ALE laarissa !

        Niinkuin muidenkin julkkisten elämänkerrat. So what.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hetken kun jaksat odottaa , niin ovat euron ALE laarissa !

        No niinhän noiden muidenkin julkkisten elämänkerroille tapahtuu. So what?


    • Anonyymi

      Mr Bajamaja ylistää häntä omassa Instagramissaan.
      @mrbajamaja

    • Anonyymi

      Ise hää on isseäin kehunut ja hyvin on tullu kehutuks.

    • Anonyymi

      Martina ja äitinsä eivät mitään muuta teekään kuin kehuvat itseään.

      • Anonyymi

        Mutta olen ollut huolissani Sofiasta ja päiväni pelastui, kun näkyi illalla ihana jälkkärilautanen. Niitä oli kaksi. Sofia on syömässä jonkun makeen herra tyypin kanssa. Sain hyvin nukuttua yöni. 🕌


      • Anonyymi

        Säälittävintä on se, kun ei ole minkäänlaista pohjaa tälle kehumiselle. Täysin huuhaata ovat niin äiti kuin tytärkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta olen ollut huolissani Sofiasta ja päiväni pelastui, kun näkyi illalla ihana jälkkärilautanen. Niitä oli kaksi. Sofia on syömässä jonkun makeen herra tyypin kanssa. Sain hyvin nukuttua yöni. 🕌

        Sohvin insta on hiljainen, faneja huolettaa. Huoli kanavoidaan Martinaan ja vieläpä hänen äitiinsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sohvin insta on hiljainen, faneja huolettaa. Huoli kanavoidaan Martinaan ja vieläpä hänen äitiinsä.

        Harhat tulilla!


    • Anonyymi

      Itse asiassa rattijuoppous on myös komea meriitti. Annen mukaan kyseessä oli "yksi lasillinen viiniä"
      #maailmansuurinlasi

    • Anonyymi

      Tämän palstan ylläpito on jäänyt ajassa jälkeensä. Nostaa aloituksillaan kuolevan paperitähden esiin jatkuvasti - niin noloa

    • Anonyymi

      Nyt se mainostaa jotain rusketuspurkkia instassa vaikka käy itse suihkurusketuksessa helsinkiläisessä rusketusliikkeessä. Kyllä, olen itse muutaman kerran tämän todistanut sattumalta kun asun siinä kulmilla. Eikä varmasti käytä tätä mainostamaansa tuotetta. Kusettaja luonteeltaan ja jotkut pösilöt vielä uskoo. Herätkää loputkin! :D

      • Anonyymi

        Ihan sama kuin se Oslo skin lab. Mainostaa instassaan, että se on hehkeän ihon salaisuus. Todellisuudessa ottaa botoxia yms myrkkypiikkejä. Mesolangat yms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama kuin se Oslo skin lab. Mainostaa instassaan, että se on hehkeän ihon salaisuus. Todellisuudessa ottaa botoxia yms myrkkypiikkejä. Mesolangat yms.

        Hehkeän ihon salaisuus on suihkurusketus, botoxit, mesot, muut kasvojen muokkaukset, meikit ja kuvankäsittelyt. Harva on nähnyt Martinan naamaa vaikka aamulla livenä. Tuskin on kovin hehkuva :D


    • Anonyymi

      Yritin kuunnella Martinan kirjaa pätkän parina iltana ja kiitti mulle riitti. Kaikkihan on jo aiemmin kirjoitettu ja moneen kertaan. Ajatukset harhaili ihan muualle kun ei jaksanut kiinnostaa., ei mitään uutta. TAISTELIJA, jo nimikin niin liioiteltu. Martinan kootut seltykset tai muistelmat olisi ollut vähemmän naurettava, kuin Taistelija.

    • Anonyymi

      Otsikkoon voisi vaihtaa "vähän" sanan tilalle TODELLA

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1699
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1584
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1458
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      54
      1435
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      51
      1349
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1298
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      1217
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1158
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe