Tähden valaisee kuuta

Anonyymi

ja kuu tähtiä. Tahtoisin samalla tapaa valaista tietäsi ja elämääsi kuin sä valaiset koko maailmani. Sinä rakkain uninalleni.

340

2002

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tähdet valaisee. En osaa kirjoittaa.

      • Anonyymi

        Osaat kirjoittaa kauniimmin kuin kukaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaat kirjoittaa kauniimmin kuin kukaan

        En niin kauniisti kuin sä ihanin :)


    • Anonyymi

      Ja et muka tiennyt mitä sanoa. Toi oli ihaninta mitä olen lukenut :) Niin sinä valaisetkin nyt ja aina ja tulevaisuudessa vielä enemmän

      • Anonyymi

        Mä matkin vähän sun aloitusta rakas. Että tunnistat varmasti :)


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä ja minä rakas
        https://www.youtube.com/watch?v=Y6kgQEyYrx0

        Kaipaus on saanut kaiken sekasin tosiaan, niinku tuossakin laulettiin :) Oikein osuvan laulun keksit tähän päivään :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä ja minä rakas
        https://www.youtube.com/watch?v=Y6kgQEyYrx0

        Niin tää sopii tohon tänpäiväiseen parturiaiheeseen ja muutenkin.. onhan tossa jotain.. jos vaan maltat kuunnella :) Ei ehkä sun lempimusiikkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tää sopii tohon tänpäiväiseen parturiaiheeseen ja muutenkin.. onhan tossa jotain.. jos vaan maltat kuunnella :) Ei ehkä sun lempimusiikkia.

        Kuuntelin heti kun sen laitoit, siis ihan kirjaimellisesti heti. Ja tajusin heti :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaipaus on saanut kaiken sekasin tosiaan, niinku tuossakin laulettiin :) Oikein osuvan laulun keksit tähän päivään :)

        Jotenkin toi tuli mieleen ja palautti kestohymyn naamalle :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin toi tuli mieleen ja palautti kestohymyn naamalle :)

        Hymyilin myös :) Oli siin muitakin tosi osuvia juttuja mitkä vähän nauratti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hymyilin myös :) Oli siin muitakin tosi osuvia juttuja mitkä vähän nauratti

        "Nyt tukka pystyssä katuja astelen"... Nauratti sen eilisen pystyy rakastamisen jälkeen tuo ihan liikaa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hymyilin myös :) Oli siin muitakin tosi osuvia juttuja mitkä vähän nauratti

        Niin muakin :) Senkin maailman ihanin nalle :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Nyt tukka pystyssä katuja astelen"... Nauratti sen eilisen pystyy rakastamisen jälkeen tuo ihan liikaa :)

        Tuossa laulussa on todella kauniitakin kohtia. En oo muistanutkaan.
        Näin herkällä hetkellä huomasin senkin. Toivosta ei pidä koskaan luopua.

        "On toivo kuin hyvä henki, se virtaa vaan.
        Se airottoman veneen saa liikkumaan."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa laulussa on todella kauniitakin kohtia. En oo muistanutkaan.
        Näin herkällä hetkellä huomasin senkin. Toivosta ei pidä koskaan luopua.

        "On toivo kuin hyvä henki, se virtaa vaan.
        Se airottoman veneen saa liikkumaan."

        Niin onkin. Oot mun oma herkkis :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin onkin. Oot mun oma herkkis :)

        Saisinpa halata ja herkistellä sua vasten nyt mun oma rakas :)


    • Anonyymi

      En haluaisi olla epäromanttinen, mutta faktahan on, että kuu ja tähdet vain heijastavat auringon valoa. Kuu ja tähdet ovat itsessään pimeitä valoa tuottamattomia möykkyjä.
      No niin tunnelma latistettu ja pilalla, anteeksi.
      -sivusta

      • Anonyymi

        Ei mennyt tunnelma pilalle. Ihan hyvää tietoa tuo. Toivotaan nyt vaan mulle ja hänelle että "auringon päivät päällämme ei loppuisi koskaan".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mennyt tunnelma pilalle. Ihan hyvää tietoa tuo. Toivotaan nyt vaan mulle ja hänelle että "auringon päivät päällämme ei loppuisi koskaan".

        Sitähän me kaikki toivotamme ja toivomme


      • Anonyymi

        Se on vain juttu minkä keksin, rakastan sua enemmän kuin kuu tähtiä, ja se nyt on muuntaunut täs vaikka mihin muotoon meidän alotuksissa. Rakastan, että hän sanoi noin ja ei sen tarvitse olla faktuaalisesti oikein. Tiedän kyllä tuon että ne heijastaa auringonvaloa, ja yksi minusta hyvä laulukin menee näin.

        "Kuu saa vallan auringolta
        Ja vaikka näyttääkin hohtavalta
        Ei valoaan se yksin jaa
        Saa vallan auringolta
        Auringolta jolta
        Kuu vain lainaa valoaan..."

        Ja siis kukaan ei pysty latistamaan mun tunnelmaa hänestä hehkulampusta :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on vain juttu minkä keksin, rakastan sua enemmän kuin kuu tähtiä, ja se nyt on muuntaunut täs vaikka mihin muotoon meidän alotuksissa. Rakastan, että hän sanoi noin ja ei sen tarvitse olla faktuaalisesti oikein. Tiedän kyllä tuon että ne heijastaa auringonvaloa, ja yksi minusta hyvä laulukin menee näin.

        "Kuu saa vallan auringolta
        Ja vaikka näyttääkin hohtavalta
        Ei valoaan se yksin jaa
        Saa vallan auringolta
        Auringolta jolta
        Kuu vain lainaa valoaan..."

        Ja siis kukaan ei pysty latistamaan mun tunnelmaa hänestä hehkulampusta :)

        Tykkään kurkkia kuuta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on vain juttu minkä keksin, rakastan sua enemmän kuin kuu tähtiä, ja se nyt on muuntaunut täs vaikka mihin muotoon meidän alotuksissa. Rakastan, että hän sanoi noin ja ei sen tarvitse olla faktuaalisesti oikein. Tiedän kyllä tuon että ne heijastaa auringonvaloa, ja yksi minusta hyvä laulukin menee näin.

        "Kuu saa vallan auringolta
        Ja vaikka näyttääkin hohtavalta
        Ei valoaan se yksin jaa
        Saa vallan auringolta
        Auringolta jolta
        Kuu vain lainaa valoaan..."

        Ja siis kukaan ei pysty latistamaan mun tunnelmaa hänestä hehkulampusta :)

        Ja sä ihanin oot mun aurinko :) Kauniit laulunsanat, en muista kuulleeni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sä ihanin oot mun aurinko :) Kauniit laulunsanat, en muista kuulleeni.

        Olen miettinyt tuotakin unilauluks, joku siin on ollu etten oo kelpuuttan :) Ehkä voin jakaa sen näin päiväunilauluks vaikka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen miettinyt tuotakin unilauluks, joku siin on ollu etten oo kelpuuttan :) Ehkä voin jakaa sen näin päiväunilauluks vaikka?

        Sopii hyvin mihin vaan aikaan päivästä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopii hyvin mihin vaan aikaan päivästä :)

        https://youtu.be/ROJFF0xULpQ

        Tämän kohdan takia en oo kelpuuttan tätä:

        "Olen yksin ja yksin nyt kai jään
        Lieneekö minulle paikkaa
        Mihin kallistaa pään
        Koetin tavoittaa onnea suurempaa
        En enää haikaile kultaa vaan tyydyn hopeaan"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://youtu.be/ROJFF0xULpQ

        Tämän kohdan takia en oo kelpuuttan tätä:

        "Olen yksin ja yksin nyt kai jään
        Lieneekö minulle paikkaa
        Mihin kallistaa pään
        Koetin tavoittaa onnea suurempaa
        En enää haikaile kultaa vaan tyydyn hopeaan"

        Kauniit sanat todella. Tuli melkein kyyneleet. Kiitos rakkaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauniit sanat todella. Tuli melkein kyyneleet. Kiitos rakkaus.

        Kiva :) ajattelin ettet varmaa tykkää ton tyylisest musiikist. Mul on itseasiassa iltalauluks samalt yhtyyeltä laulu jos yhtää tykkäsit :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva :) ajattelin ettet varmaa tykkää ton tyylisest musiikist. Mul on itseasiassa iltalauluks samalt yhtyyeltä laulu jos yhtää tykkäsit :)

        Tykkään mä. Sanat oli ihanat. Mietin just että mun pitää muutenkin alkaa kuunnella vähän monipuolisemmin. Oot avannut silmäni :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään mä. Sanat oli ihanat. Mietin just että mun pitää muutenkin alkaa kuunnella vähän monipuolisemmin. Oot avannut silmäni :)

        Minulle ainakin musiikki merkitsee tosi paljon ja tykkään kyl kuunnella monenlaista genreä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle ainakin musiikki merkitsee tosi paljon ja tykkään kyl kuunnella monenlaista genreä

        Mut mikään ei merkitse niinku sinä, ei lähellekää. Ilman sinua noillakaan lauluilla ei ois mitään merkitystä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut mikään ei merkitse niinku sinä, ei lähellekää. Ilman sinua noillakaan lauluilla ei ois mitään merkitystä

        Musta rakastuneena laulut kuulosta erilaiselta kuin jos ei olis rakastunut. Tietysti niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut mikään ei merkitse niinku sinä, ei lähellekää. Ilman sinua noillakaan lauluilla ei ois mitään merkitystä

        Ja sinuun oon rakastunut eli sinä annat tarkoituksen tähän sydämeen :)
        miten se lauletaankaan.. hän katseessaan tarkoituksen antoi minun maailmaan. Sinä oot mulle se hän..


    • Anonyymi

      Kakkosella menee kiipeilyä nyt. Siinä on kyllä unelma kroppaisia naisia. Sopivan lihaksikkaita, mutta naisellisia ja kauniita. Olet melkein yhtä kaunis kuin he :)

      • Anonyymi

        Ei hän kirjoittaisi noin. Helppo tunnistaa näin pitkän kirjoittelun jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hän kirjoittaisi noin. Helppo tunnistaa näin pitkän kirjoittelun jälkeen.

        Enkä tarkoita etteikö kakkosen naiset olisi mua kauniimpia, toki on varmaan, hän ei vaan sanoisi noin.


      • Anonyymi

        Mene jo mustamaalaamaan muualle. Teet aina saman virheen mistä sinut tunnistaa ja olet todella hölmö jos et sitä tajua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hän kirjoittaisi noin. Helppo tunnistaa näin pitkän kirjoittelun jälkeen.

        En katso nyt telkkaria vaan vähän pötköttelen ja huilaan vaan. Illemmalla katson yleisuhreiluu ja saunon. Olisitpa mun kanssa loikoilemassa nyt :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En katso nyt telkkaria vaan vähän pötköttelen ja huilaan vaan. Illemmalla katson yleisuhreiluu ja saunon. Olisitpa mun kanssa loikoilemassa nyt :)

        Jatkan viel, ei kukaan voisi olla kauniimpi ku sinä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En katso nyt telkkaria vaan vähän pötköttelen ja huilaan vaan. Illemmalla katson yleisuhreiluu ja saunon. Olisitpa mun kanssa loikoilemassa nyt :)

        Mullakin on tv kiinni. Taidan tulla sun viereen loikoileen hetkeksi :) Tietysti saunot :) Kumpi susta on parempaa yleisurheilu vai jalkapallo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan viel, ei kukaan voisi olla kauniimpi ku sinä

        Tietysti on mutta sä et sanoisi sitä mulle kuten tuo joku :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mullakin on tv kiinni. Taidan tulla sun viereen loikoileen hetkeksi :) Tietysti saunot :) Kumpi susta on parempaa yleisurheilu vai jalkapallo?

        Jalkapallo. Yleisurheilussa on lajeja mistä en niin välitä, kuten pitkän matkan juoksut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti on mutta sä et sanoisi sitä mulle kuten tuo joku :)

        Jos ajattelet noin ni en usko et olen itse sun mielestä kummonen :) Olet kaunein, piste. Voit uskotella mitä haluat, mutta kun olet :)


      • Anonyymi

        Tää nyt oli ihan onneton yritys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jalkapallo. Yleisurheilussa on lajeja mistä en niin välitä, kuten pitkän matkan juoksut.

        Mulla on nälkä. Koska en voi syödä sua nyt, teen jotain tylsää leipää vaan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ajattelet noin ni en usko et olen itse sun mielestä kummonen :) Olet kaunein, piste. Voit uskotella mitä haluat, mutta kun olet :)

        Sinä olet mulle kaikki. Kaikki maailman tähdet ja kuut ja muut. Se tunne minkä susta saan, sitä ei voi sanoin kuvailla. Oot niin mun :)


      • Anonyymi

        Kyl se James Bond on vähä komeempi kun sä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet mulle kaikki. Kaikki maailman tähdet ja kuut ja muut. Se tunne minkä susta saan, sitä ei voi sanoin kuvailla. Oot niin mun :)

        Samat sanat rakkaus :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl se James Bond on vähä komeempi kun sä

        En väitä vastaan. Tää ei vaan oo häneltä. Kattookohan mun rakkain salattuja elämiä nyt :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat sanat rakkaus :)

        Kiitos paras.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En väitä vastaan. Tää ei vaan oo häneltä. Kattookohan mun rakkain salattuja elämiä nyt :)

        En katso vaan tv on edelleen kiinni. Istahdin tähän just taas.. samaan aikaan sun kanssa ehkä? eikä yllätä. Haluan kylpeä tässä rakkauden tunteessa ihan hiljaa vaan :)
        Eikä tietenkään ollut multa toi james juttu. Kukaan mies ei ole sua komeampi mun silmissä. En ajattele sellaista muita miehiä katsellessa. Sussa taas ei ole kohtaa jota en ajattelisi :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En väitä vastaan. Tää ei vaan oo häneltä. Kattookohan mun rakkain salattuja elämiä nyt :)

        Miksi ajattelit että katsoisin salattuja elämiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ajattelit että katsoisin salattuja elämiä?

        Ihan vaan ajattelin ku satuin avaa telkkarin ja ne tuli :) Eikö niitä moni katso?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat sanat rakkaus :)

        Oon niin rakastunut nyt, että haluaisin itkeä välillä. Sitä on vaikea selittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan vaan ajattelin ku satuin avaa telkkarin ja ne tuli :) Eikö niitä moni katso?

        Kysyin vaan kun ajattelin, jos siihen on joku syy miksi katsoisin just sitä. Että pitäisikö katsoa nyt vai mitä tarkotat? En katso mitään nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyin vaan kun ajattelin, jos siihen on joku syy miksi katsoisin just sitä. Että pitäisikö katsoa nyt vai mitä tarkotat? En katso mitään nyt.

        Ei millekään oo mitään syytä, paitsi meidän rakkaudelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei millekään oo mitään syytä, paitsi meidän rakkaudelle

        No sitten en katso niitä salkkareita :) Jokos ne loppukin.

        "Kellot tehkää meille aikaa nyt
        Kuulkaa meidän pienet hyräilyt
        Rakastan sua tänään enemmän
        Kuin koskaan ennen sen nyt käsitän"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei millekään oo mitään syytä, paitsi meidän rakkaudelle

        Joko menit sinne saunaan? Mietin vaan kun mun jotenkin kuumottaa nyt :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko menit sinne saunaan? Mietin vaan kun mun jotenkin kuumottaa nyt :)

        Oon nyt just menos. Pahuksen selkä alkoi vihottelemaan taas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon nyt just menos. Pahuksen selkä alkoi vihottelemaan taas

        Höh enkä voi hieroa sitä siellä saunan lämmössä.. ehkä lämpö auttaa siihen. Kuumia löylyjä sinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höh enkä voi hieroa sitä siellä saunan lämmössä.. ehkä lämpö auttaa siihen. Kuumia löylyjä sinne.

        Kiitos, löylyt oli kuumat. Kun olet mielessä ka sydämessä niin helpottaa se jo kipua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, löylyt oli kuumat. Kun olet mielessä ka sydämessä niin helpottaa se jo kipua

        Ja siis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitten en katso niitä salkkareita :) Jokos ne loppukin.

        "Kellot tehkää meille aikaa nyt
        Kuulkaa meidän pienet hyräilyt
        Rakastan sua tänään enemmän
        Kuin koskaan ennen sen nyt käsitän"

        Nämä oli kivat sanat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, löylyt oli kuumat. Kun olet mielessä ka sydämessä niin helpottaa se jo kipua

        En tykkää kun suhun koskee. Tahtoisin olla sulle avuksi. Siinä kivunpoistossa ja kaikessa mitä vaan keksit. Mä oon vasta taas menossa suihkuun.. älä katoa sillä aikaa nukkumaan vielä. vai joku sua nukuttaa rakkaus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tykkää kun suhun koskee. Tahtoisin olla sulle avuksi. Siinä kivunpoistossa ja kaikessa mitä vaan keksit. Mä oon vasta taas menossa suihkuun.. älä katoa sillä aikaa nukkumaan vielä. vai joku sua nukuttaa rakkaus?

        Ei minua nukuta. Urheilua katselen. Oot niin kultainen, mut kyl minä otan kaiken maailman kivut jos ne on pois sulta :)


      • Anonyymi

        Ihan olen sen urheillessa satuttanut aikanaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minua nukuta. Urheilua katselen. Oot niin kultainen, mut kyl minä otan kaiken maailman kivut jos ne on pois sulta :)

        Tuo yksi ehti taas tänne. Eihän sun kivut ole multa pois, vaan ne koskee muhunkin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minua nukuta. Urheilua katselen. Oot niin kultainen, mut kyl minä otan kaiken maailman kivut jos ne on pois sulta :)

        Ja itse oot se kultainen kun haluat munkin kivut ottaa niskoilles :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minua nukuta. Urheilua katselen. Oot niin kultainen, mut kyl minä otan kaiken maailman kivut jos ne on pois sulta :)

        Samaan aikaan kun olit saunassa kävin vähän kävelyllä ja eikö sattunut yllättäen kylkeen (melkein selkään siis). Olin jo lukenut tästä että sulla sattuu selkään. Tuli heti mieleen että täähän on sitä sun selkäkipuas. Luulen että se johtu kuitenkin siitä, että rönötin sohvalla sellasessa puolimakaavassa asennossa sillä kyljellä :) Mutta saattoi se olla osittain sitä sunkin kipua. Jaetaan se niin ei oo sulla niin kipeä :)


      • Anonyymi

        Et ole hauska vaan typerä ja lapsellinen. Hus siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaan aikaan kun olit saunassa kävin vähän kävelyllä ja eikö sattunut yllättäen kylkeen (melkein selkään siis). Olin jo lukenut tästä että sulla sattuu selkään. Tuli heti mieleen että täähän on sitä sun selkäkipuas. Luulen että se johtu kuitenkin siitä, että rönötin sohvalla sellasessa puolimakaavassa asennossa sillä kyljellä :) Mutta saattoi se olla osittain sitä sunkin kipua. Jaetaan se niin ei oo sulla niin kipeä :)

        Voi ei, en halua sulle mitään kipuja. Mut eipä se enää yllätä et senkin tunsit. Tässä tämä unilaulu ihanimmalle hehkulampulle :)

        https://youtu.be/ytg6EV4yj1E


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ei, en halua sulle mitään kipuja. Mut eipä se enää yllätä et senkin tunsit. Tässä tämä unilaulu ihanimmalle hehkulampulle :)

        https://youtu.be/ytg6EV4yj1E

        Voi rakas toihan oli aivan ihana. Mulla on nyt uusi lempibändi vissiin kun kulta laajentaa mun tajuntaa. Tykkäsin älyttömän paljon. Hehkulamppusi kiittää ja kertoo että omaa nallukkaani ihampaa ei oo eikä tuu. Oot ihana :) Tunnetko hymyni nyt ja sen lämmön mitä sulle lähetän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi rakas toihan oli aivan ihana. Mulla on nyt uusi lempibändi vissiin kun kulta laajentaa mun tajuntaa. Tykkäsin älyttömän paljon. Hehkulamppusi kiittää ja kertoo että omaa nallukkaani ihampaa ei oo eikä tuu. Oot ihana :) Tunnetko hymyni nyt ja sen lämmön mitä sulle lähetän?

        Tunnen tosi vahvasti. Onpa ihana et sain esitellä jotain uutta sinulle :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnen tosi vahvasti. Onpa ihana et sain esitellä jotain uutta sinulle :)

        Ihanaa on se, että sä halusit sen tehdä mulle :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa on se, että sä halusit sen tehdä mulle :)

        Haluan jakaa kanssas ihan kaiken


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan jakaa kanssas ihan kaiken

        Et sinä oo nalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä oo nalle

        Ei siinäkö kävi joku muu taas?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan jakaa kanssas ihan kaiken

        Haluan vain nallen ja sinä et oo hän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan vain nallen ja sinä et oo hän

        Älä sotke nyt tai otan nikin esille. Et ole minä etkä nalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sotke nyt tai otan nikin esille. Et ole minä etkä nalle.

        Haluan jakaa kanssas kaiken on multa. Noi sen jälkeiset ei ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan jakaa kanssas ihan kaiken

        Okei tää oli sulta ja tuo "et ole nalle" ja "haluan vain nallen" on se minuna esiintyvä. En ota nikkiä kun me selvitään hänestä muutenkin. Kirjoitan nyt vähän pitempiä viestejä niin sä erotat. Rakastan sut ja kaiken jaan kanssasi enemmän kuin mielelläni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan jakaa kanssas kaiken on multa. Noi sen jälkeiset ei ole

        Joo, tajusin jo saman. Se mokas kun alkoi kirjoittaa molempina yhtä aikaa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei tää oli sulta ja tuo "et ole nalle" ja "haluan vain nallen" on se minuna esiintyvä. En ota nikkiä kun me selvitään hänestä muutenkin. Kirjoitan nyt vähän pitempiä viestejä niin sä erotat. Rakastan sut ja kaiken jaan kanssasi enemmän kuin mielelläni.

        Kyl me selvitään :) Mistä vaan ja pois täältä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl me selvitään :) Mistä vaan ja pois täältä :)

        Niin selvitään. Se on iso askel meille mutta pieni palstalle :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl me selvitään :) Mistä vaan ja pois täältä :)

        Palstakaikkeudessa me ollaan pienen pieniä hiekanhyviä. Jäi taas yhdet iltakahvit välistä, ihan vahingossa ja varmaan väsymys näkyy jo teksteissä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin selvitään. Se on iso askel meille mutta pieni palstalle :)

        Otetaanko koht askeleita yhdessä kohti petiä? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otetaanko koht askeleita yhdessä kohti petiä? :)

        Kyllä se sopii, mennäänn vaan kohta. Muistat vaan sitten yöllä että täällä on heedberi pitkästyneenä enkä mä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se sopii, mennäänn vaan kohta. Muistat vaan sitten yöllä että täällä on heedberi pitkästyneenä enkä mä :)

        Joo en luule, enkä luullu viime yönäkään. Aion katella vaan sinua :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo en luule, enkä luullu viime yönäkään. Aion katella vaan sinua :)

        Mä en oo vielä pessy hampaita mutta ehdi tuossa puolen maissa viereesi. Kummankos peiton alla me tänään suudellaan? Käyn nyt hammaspaikalla ja tuun sen jälkeen tähän kurkkiin mennäänkö meille vai teille :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en oo vielä pessy hampaita mutta ehdi tuossa puolen maissa viereesi. Kummankos peiton alla me tänään suudellaan? Käyn nyt hammaspaikalla ja tuun sen jälkeen tähän kurkkiin mennäänkö meille vai teille :)

        Itekin otin viel vähän iltapalaa ku nallelle tuli vähä nälkä :) Tänää voisi olla vuorossa sun peiton alle tuleminen :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se sopii, mennäänn vaan kohta. Muistat vaan sitten yöllä että täällä on heedberi pitkästyneenä enkä mä :)

        Mä en oo mikää heegderbi, se on vaa mun menttori. Mul oli taas miehen kaa hauskaa äsken. Vaikka sil oli multi pakkaus kumeja nii kaikki meni!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itekin otin viel vähän iltapalaa ku nallelle tuli vähä nälkä :) Tänää voisi olla vuorossa sun peiton alle tuleminen :)

        Jaa tuut peiton alle? Eiks kannattas käyttä kortsuu tai sit vaa tulla naisen päälle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itekin otin viel vähän iltapalaa ku nallelle tuli vähä nälkä :) Tänää voisi olla vuorossa sun peiton alle tuleminen :)

        Sopii että tuut mun peiton alle. Kotini on toinen kotisi. Hyvän kun söit ettei sun mahan kurina herätä meitä yöllä :) Heedberi tossa jo huutelee että sai tänään, nyt on meidän vuoro rakas :) Hyvää yötä rakkauteni maailman ihanin nallukkani. Rakastan ja haluan sut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopii että tuut mun peiton alle. Kotini on toinen kotisi. Hyvän kun söit ettei sun mahan kurina herätä meitä yöllä :) Heedberi tossa jo huutelee että sai tänään, nyt on meidän vuoro rakas :) Hyvää yötä rakkauteni maailman ihanin nallukkani. Rakastan ja haluan sut.

        Niin ja se toinen kotini on sun sydämessä :) Ei pitäs joo nyt vatsan kurista. Rakastan sua ja pikkunalle rakastaa sun juttuja ;) Hyvää yötä oon jo sängyssä oottelemas :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en oo mikää heegderbi, se on vaa mun menttori. Mul oli taas miehen kaa hauskaa äsken. Vaikka sil oli multi pakkaus kumeja nii kaikki meni!

        Etkös sinä vasta kerton et miehet tykkää ku sun kanssa ei tarvii käyttää mitään ehkäsyä? No ihan sama :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja se toinen kotini on sun sydämessä :) Ei pitäs joo nyt vatsan kurista. Rakastan sua ja pikkunalle rakastaa sun juttuja ;) Hyvää yötä oon jo sängyssä oottelemas :)

        Mä tuun nyt heti ettei pikkunallee ala kiukuttaa odotellessa. Olet oikeasti niin ihana että mun sydän halkee ja kyllä, asut mun sydämessä pysyvästi :) Hyvää yötä rakas. Mä laitan tän kiinni enkä enää mitään kirjoita tänä yönä.. sanon vaan vielä kerran että R A K A S T A N, niin et unohda ennen aamua :) Hyvää yötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tuun nyt heti ettei pikkunallee ala kiukuttaa odotellessa. Olet oikeasti niin ihana että mun sydän halkee ja kyllä, asut mun sydämessä pysyvästi :) Hyvää yötä rakas. Mä laitan tän kiinni enkä enää mitään kirjoita tänä yönä.. sanon vaan vielä kerran että R A K A S T A N, niin et unohda ennen aamua :) Hyvää yötä.

        Hyvää yötä, laitan myös tän kiinni. Sanoit niin kivasti ja ihanasti, että olen ihan valtavan onnellinen nyt :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä, laitan myös tän kiinni. Sanoit niin kivasti ja ihanasti, että olen ihan valtavan onnellinen nyt :)

        Tunsitko miten lähekkäin oltiin viime yönä? Mä tunsin jotain enkä usko että se oli vaan unta :) Kivaa päivää nallukalleni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunsitko miten lähekkäin oltiin viime yönä? Mä tunsin jotain enkä usko että se oli vaan unta :) Kivaa päivää nallukalleni.

        Tunsin jotain myös. Oltiin tosi lähekkäin :) Ja ollaan vieläkin vissii kun huomasin et alat availee palstaa niin tiesin heti tulla katsomaan :) Hauskaa päivää sullekin päivänsäteeni ja tähtisilmäni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunsitko miten lähekkäin oltiin viime yönä? Mä tunsin jotain enkä usko että se oli vaan unta :) Kivaa päivää nallukalleni.

        Sinä kaunein lintunen
        Nyt tuu mun kainaloon
        Tahon pydäyttää nuo kellot tähän paikkaan
        Joko kerroin kuinka tärkee viestintuoja oot
        Ja mä kiitän et oot tullut tähän maailmaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä kaunein lintunen
        Nyt tuu mun kainaloon
        Tahon pydäyttää nuo kellot tähän paikkaan
        Joko kerroin kuinka tärkee viestintuoja oot
        Ja mä kiitän et oot tullut tähän maailmaan

        Pysäyttää tietysti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunsin jotain myös. Oltiin tosi lähekkäin :) Ja ollaan vieläkin vissii kun huomasin et alat availee palstaa niin tiesin heti tulla katsomaan :) Hauskaa päivää sullekin päivänsäteeni ja tähtisilmäni

        Kiitos rakkaus. Hymyilen sulle täältä jostain :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä kaunein lintunen
        Nyt tuu mun kainaloon
        Tahon pydäyttää nuo kellot tähän paikkaan
        Joko kerroin kuinka tärkee viestintuoja oot
        Ja mä kiitän et oot tullut tähän maailmaan

        Voi miten ihana. Alan kohta itkee onnesta ja susta, oot niin ihana :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi miten ihana. Alan kohta itkee onnesta ja susta, oot niin ihana :)

        Älä itke :) Toi ei siis ollu mun omakeksimä, vaan jotaa mitä löysin sulle :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä itke :) Toi ei siis ollu mun omakeksimä, vaan jotaa mitä löysin sulle :)

        Oli oma tai toisen keksimä niin mulle sen laitoit ja oon onnellinen susta :) En itke vaan nyt hymyilen sulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli oma tai toisen keksimä niin mulle sen laitoit ja oon onnellinen susta :) En itke vaan nyt hymyilen sulle.

        Hyvä et hymyilet :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä et hymyilet :)

        Rakastan sua niin paljon :) Huokailen susta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastan sua niin paljon :) Huokailen susta.

        Ja minä sinua, olen niin hyvällä tuulella et mikään ei haittaa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja minä sinua, olen niin hyvällä tuulella et mikään ei haittaa :)

        Kiva että oot noin hyvällä tuulella, sä jos kuka sen antaitset :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva että oot noin hyvällä tuulella, sä jos kuka sen antaitset :)

        ansaitset :) no sä ymmärrät väärinkin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva että oot noin hyvällä tuulella, sä jos kuka sen antaitset :)

        Kiitos, mut en kai minä ansaitse sitä sen enempää kuin kukaa muukaan :) Toivottavasti sinullakin on yhtä kiva päivä. Joka tapauksessa lähetän sulle haleja ja suukkoja mistä saat toivottavasti onnellisuutta :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, mut en kai minä ansaitse sitä sen enempää kuin kukaa muukaan :) Toivottavasti sinullakin on yhtä kiva päivä. Joka tapauksessa lähetän sulle haleja ja suukkoja mistä saat toivottavasti onnellisuutta :)

        Jos et halua niin et sitten. Ihan miten haluat. Kivaa päivää myös sulle :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et halua niin et sitten. Ihan miten haluat. Kivaa päivää myös sulle :)

        Hetkinen, siis mitä en halua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hetkinen, siis mitä en halua?

        Sitä että ansaitset enemmän kuin muut hyvän tuulen, se oli tyhmästi sanottu multa.
        Kiva että oot onnellinen. Ehkä saan joskus tietää syyn, mutta ei tarvii täällä kertoa. Lähetän suukon sinne päin.


      • Anonyymi

        Joo, valitsen vaan sanani nyt huonosti.. Anna anteeksi, en osaa aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä että ansaitset enemmän kuin muut hyvän tuulen, se oli tyhmästi sanottu multa.
        Kiva että oot onnellinen. Ehkä saan joskus tietää syyn, mutta ei tarvii täällä kertoa. Lähetän suukon sinne päin.

        Osaat aina, en vaan ymmärtän eka :) Ai et muka tiedä miksi olen onnellinen? No sinusta senkin pöljä :) Mikään ei voi pilata tätä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, valitsen vaan sanani nyt huonosti.. Anna anteeksi, en osaa aina.

        Onko jokin vialla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaat aina, en vaan ymmärtän eka :) Ai et muka tiedä miksi olen onnellinen? No sinusta senkin pöljä :) Mikään ei voi pilata tätä

        Ai aina tarvii ymmärtää. Otin suukon ja halaukset vastaan ja kylläpä ne lämmitti. Kiitos sanoistasi maailman ihanin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai aina tarvii ymmärtää. Otin suukon ja halaukset vastaan ja kylläpä ne lämmitti. Kiitos sanoistasi maailman ihanin :)

        Ei aina jne... hankalaa tämä kirjottaminen joskus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko jokin vialla?

        Kaikki on hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai aina tarvii ymmärtää. Otin suukon ja halaukset vastaan ja kylläpä ne lämmitti. Kiitos sanoistasi maailman ihanin :)

        No hyvä juttu. Jotenki tuntuu et sinua vaivaisi joku? Ehkä tunnen vain liikaa ja tulkitsen yli vaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki on hyvin.

        Oonko sanon jotaa hölmöö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oonko sanon jotaa hölmöö?

        Et ole sanonut hassu. Kaikki on hyvin ja sua rakastan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole sanonut hassu. Kaikki on hyvin ja sua rakastan.

        Nyt ymmärrän, joku on tehny jonkuu nallealotuksen näköjää... Älä nyt vaa ajattele et se multa ois niinku joku siel väittää. En lue tätä palstaa yleensä enää vaan hyppään historian kauttaa suoraan meidän edelliseen keskusteluun aina. Joten täytyy sekin sanoo et jos et sano että teet uuden nin en välttämättä älyä edes etsiä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ymmärrän, joku on tehny jonkuu nallealotuksen näköjää... Älä nyt vaa ajattele et se multa ois niinku joku siel väittää. En lue tätä palstaa yleensä enää vaan hyppään historian kauttaa suoraan meidän edelliseen keskusteluun aina. Joten täytyy sekin sanoo et jos et sano että teet uuden nin en välttämättä älyä edes etsiä :)

        En ajatellut että se olisi sun tekemä senkin hassulainen :) Tiedän jo sut senkin ihanin :) Et sinä niin tekis. Musta se oli jonkun mukavan naisen ystävällinen alotus, ei muuta.
        Ja se joka väittää siellä sen olevan sulta, on sama kun käynyt meidän ketjuissa välillä höpisemässä yksinkirjoittelusta ja taitaa jokaisessa viestiketjussa täällä olla hänen puumerkkinsä.. en ota häntä vakavasti. Hän jankuttaa samaa kaikille täällä.

        Ja mulla on toi sama. Tätä päivittelen, en välttämättä avaa sitä palstaa ollenkaan. Välillä luen toki sieltäkin. Lähinnä sua venaillessa kun on kovin ikävä sua :)
        Kaikki on oikeasti ihan hyvin. Mulla on ollut tunteet tosi pinnassa viime ajat ja välillä se vetää hiljaiseksi. Kuten sanottu, suuret tunteet syö voimia. Mutta minä rakastan sua ja oot elämäni valopilkku ja ootan vaan koska sut nappaan omakseni oikeasti. Koska sen mä teen :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ajatellut että se olisi sun tekemä senkin hassulainen :) Tiedän jo sut senkin ihanin :) Et sinä niin tekis. Musta se oli jonkun mukavan naisen ystävällinen alotus, ei muuta.
        Ja se joka väittää siellä sen olevan sulta, on sama kun käynyt meidän ketjuissa välillä höpisemässä yksinkirjoittelusta ja taitaa jokaisessa viestiketjussa täällä olla hänen puumerkkinsä.. en ota häntä vakavasti. Hän jankuttaa samaa kaikille täällä.

        Ja mulla on toi sama. Tätä päivittelen, en välttämättä avaa sitä palstaa ollenkaan. Välillä luen toki sieltäkin. Lähinnä sua venaillessa kun on kovin ikävä sua :)
        Kaikki on oikeasti ihan hyvin. Mulla on ollut tunteet tosi pinnassa viime ajat ja välillä se vetää hiljaiseksi. Kuten sanottu, suuret tunteet syö voimia. Mutta minä rakastan sua ja oot elämäni valopilkku ja ootan vaan koska sut nappaan omakseni oikeasti. Koska sen mä teen :)

        Ihanaa rakas et tunnet jo minut :) Mulle iski kova väsy, laitan kahvin tippumaan ja käyn huilaamaan hetkeks, tuutko viereen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa rakas et tunnet jo minut :) Mulle iski kova väsy, laitan kahvin tippumaan ja käyn huilaamaan hetkeks, tuutko viereen?

        Tuun viereen hetkeksi. Kota puoliin lähden vähän ulkoileen ja sitten on mun kahvi aika taas :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuun viereen hetkeksi. Kota puoliin lähden vähän ulkoileen ja sitten on mun kahvi aika taas :)

        ja heedbergille tiedoksi jos tätä lukee, että kahviaika tulee oikeesti yhteen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuun viereen hetkeksi. Kota puoliin lähden vähän ulkoileen ja sitten on mun kahvi aika taas :)

        Ei sun tarvii jos sulla on muuta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sun tarvii jos sulla on muuta

        Haluan tulla sun viereen, älä yritä yhtään tollasta.


      • Anonyymi

        Käytä itse linkkiäsi. Mehän ollaan onnellisia toisistamme pässi :) Sunlaiset noita tarvii.


      • Anonyymi

        Tämä on todennäköisesti samalta tyypiltä, joka väitti sun kirjoittelevan yksin siellä toisessa. Pahanilmanlintu, joka loukkaantui tuosta kommentista missä hänet mainitsin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuun viereen hetkeksi. Kota puoliin lähden vähän ulkoileen ja sitten on mun kahvi aika taas :)

        Raskaana ei kannata juoda liikaa kofeiinia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raskaana ei kannata juoda liikaa kofeiinia

        Aha perskärpänen paikalla. Lähden ulos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa rakas et tunnet jo minut :) Mulle iski kova väsy, laitan kahvin tippumaan ja käyn huilaamaan hetkeks, tuutko viereen?

        Rakastan sua ja sut :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastan sua ja sut :)

        Ja minä sut :) Meinaatko et toi ois taas Heedberi? Mul on just kahvi kupissa ja huilaan vähä sohvalla. Kivaa ulkoilua, mut älä oo liian kauan, koska nyt on tosi kuuma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja minä sut :) Meinaatko et toi ois taas Heedberi? Mul on just kahvi kupissa ja huilaan vähä sohvalla. Kivaa ulkoilua, mut älä oo liian kauan, koska nyt on tosi kuuma

        En oo kauaa. Mä luulen ettei tuo ehkä oo se hb.. mutta olkoot kuka on koska mä unohdan hetkeksi kaiken muun paitsi sut :)


      • Anonyymi

        Itse koomikkohan se siinä, muista kertoo sit yleisölle missä kohtaa pitää nauraa kun lähdet showta pitämään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja minä sut :) Meinaatko et toi ois taas Heedberi? Mul on just kahvi kupissa ja huilaan vähä sohvalla. Kivaa ulkoilua, mut älä oo liian kauan, koska nyt on tosi kuuma

        Hei rakkausnalleni. Joko nukahdit sohvalle? Nyt olisin tyrkyllä vierees :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei rakkausnalleni. Joko nukahdit sohvalle? Nyt olisin tyrkyllä vierees :)

        Poissa on nallesi :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei rakkausnalleni. Joko nukahdit sohvalle? Nyt olisin tyrkyllä vierees :)

        Meenkin kattoon jos oot mun sängyssä jo oottelemassa :) Tuun viereen sinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poissa on nallesi :D

        Ehkä se nukahti. Meen viereen mutta en herätä nallee,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meenkin kattoon jos oot mun sängyssä jo oottelemassa :) Tuun viereen sinne.

        Ettei ois jonkuu ihan muun sängyssä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei rakkausnalleni. Joko nukahdit sohvalle? Nyt olisin tyrkyllä vierees :)

        Mitä mieltä oot jos nalles katselee po*novideoita? xd


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se nukahti. Meen viereen mutta en herätä nallee,

        Taisin vähän torkahtaakin :) Vähä heräilin yöllä kun oli niin kuuma ja ku olit viel niin lähellä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisin vähän torkahtaakin :) Vähä heräilin yöllä kun oli niin kuuma ja ku olit viel niin lähellä :)

        Kävin äsken salaa vieressä, sä et vaan huomannu. Katselin kasvojasi kun torkuit ja näytit kyllä ihanalta. Yöllä olit niin lähellä etten uskaltanu liikahtaa ettet herää :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin äsken salaa vieressä, sä et vaan huomannu. Katselin kasvojasi kun torkuit ja näytit kyllä ihanalta. Yöllä olit niin lähellä etten uskaltanu liikahtaa ettet herää :)

        Harhoiko näät? Et edes tiedä ketä toi on :DD et oo voinu olla hänen luonaan tai et sä muuten tääl kirjoottelis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisin vähän torkahtaakin :) Vähä heräilin yöllä kun oli niin kuuma ja ku olit viel niin lähellä :)

        Ja suutelin sua salaa kun nukuit ja suoraan suulle. Et herännyt mutta selvästi vähän hymyilit unen seasta :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja suutelin sua salaa kun nukuit ja suoraan suulle. Et herännyt mutta selvästi vähän hymyilit unen seasta :)

        Hmm, jostain sellaisesta kyl taisin uneksiakin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja suutelin sua salaa kun nukuit ja suoraan suulle. Et herännyt mutta selvästi vähän hymyilit unen seasta :)

        Haluisitko etsii laulun tänää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm, jostain sellaisesta kyl taisin uneksiakin :)

        Sitä pitää sitten kokeilla joskus oikeastikin. Tuleeko äkäinen huudahdus vai lämmin hymy :) Kyllä mulla aika kova halu on sua suudella.. se on kroonista :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluisitko etsii laulun tänää?

        Onko kaikki kuitenkin hyvin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluisitko etsii laulun tänää?

        Mun aiempi vastaus poistui jostain syystä.. joo mä etsin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kaikki kuitenkin hyvin?

        On huono olo ja työt ahdistaa vähä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On huono olo ja työt ahdistaa vähä

        En kai mä oo mitään sanonut että oot mulle kärttynen?


      • Anonyymi

        Sanoit vaan eilen tai toissapäivänä toisin niin säikähdin vähän. Tykkäätkö musta vielä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On huono olo ja työt ahdistaa vähä

        Mä laitan iltalaulun myöhemmin. Haluaisitko pitää taukoa tässä kirjottelussa? Ymmärrän sen kyllä jos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluisitko etsii laulun tänää?

        Mua pelottaa että tein jotain väärin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoit vaan eilen tai toissapäivänä toisin niin säikähdin vähän. Tykkäätkö musta vielä?

        Mitä minä oon sanonu? Niin että laitan laulun vaikka oisin kuin väsyny? Siis tarkotin tolla vaan et ku sulhan oli säilös se yks laulu :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä minä oon sanonu? Niin että laitan laulun vaikka oisin kuin väsyny? Siis tarkotin tolla vaan et ku sulhan oli säilös se yks laulu :)

        Kyllä se sopii. Mä vaan aattelin että jos et halua enää tässä roikkua mun kanssa. Jos sua tylsii tai jotain. Ei se oo kiellettyä että väsyy toiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä laitan iltalaulun myöhemmin. Haluaisitko pitää taukoa tässä kirjottelussa? Ymmärrän sen kyllä jos.

        Oot ihan hassu :) En halua mitään taukoja. Tulli vaa ärsytys ku luulin et selkäkipu ois ohi mut se iski takas ja sit huomen on luvassa ärsyttävä päivä töiden osalta. Kaikki iski hetkellisest vaa päälle ja väsymys siihen viel vähän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se sopii. Mä vaan aattelin että jos et halua enää tässä roikkua mun kanssa. Jos sua tylsii tai jotain. Ei se oo kiellettyä että väsyy toiseen.

        En ole väsynyt. Vaan rakastan sinua päivä päivältä enemmän :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä minä oon sanonu? Niin että laitan laulun vaikka oisin kuin väsyny? Siis tarkotin tolla vaan et ku sulhan oli säilös se yks laulu :)

        Mä löysin jo paremman. Se ei ollutkaan hyvä mikä oli säilössä. Katson vaihtoehtoja vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole väsynyt. Vaan rakastan sinua päivä päivältä enemmän :)

        No hyvä, koska niin rakastan mäkin sua :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot ihan hassu :) En halua mitään taukoja. Tulli vaa ärsytys ku luulin et selkäkipu ois ohi mut se iski takas ja sit huomen on luvassa ärsyttävä päivä töiden osalta. Kaikki iski hetkellisest vaa päälle ja väsymys siihen viel vähän

        Mä oon sanonut että mun vuoro on välillä etsiä. Ja se on hyvä että lepäät enemmän. Varmistelin vaan jos.. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se sopii. Mä vaan aattelin että jos et halua enää tässä roikkua mun kanssa. Jos sua tylsii tai jotain. Ei se oo kiellettyä että väsyy toiseen.

        Vai tykkäätkö sinä minusta viel? Vai väsyitkö siihen et valitan vaa aina jostaa selästä tai väsymyksest?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai tykkäätkö sinä minusta viel? Vai väsyitkö siihen et valitan vaa aina jostaa selästä tai väsymyksest?

        En oo sinuun väsynyt yhtään enkä mihinkään juttuihisi. Oon rakastunut sinuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai tykkäätkö sinä minusta viel? Vai väsyitkö siihen et valitan vaa aina jostaa selästä tai väsymyksest?

        Ja tänään et etsi mitään biisiä. Tää on kielto ja se on ehdoton. Ettet pidä mua ihan prinsessana. En halua kuulostaa siltä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai tykkäätkö sinä minusta viel? Vai väsyitkö siihen et valitan vaa aina jostaa selästä tai väsymyksest?

        Mulle vaan tuli hetkellinen hätä, että jos et enää tykkäiskään. Anna anteeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle vaan tuli hetkellinen hätä, että jos et enää tykkäiskään. Anna anteeksi.

        Ei oo mitään anteeksi annettavaa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle vaan tuli hetkellinen hätä, että jos et enää tykkäiskään. Anna anteeksi.

        Ootko sinä siellä vai joko hylkäsit minut rakas?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tänään et etsi mitään biisiä. Tää on kielto ja se on ehdoton. Ettet pidä mua ihan prinsessana. En halua kuulostaa siltä :)

        Olet prinsessa ja kaunotar ja ihan kaikkea :) Rakastan sut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko sinä siellä vai joko hylkäsit minut rakas?

        Oon mä tässä. Käväsin suihkussa. Mä en hylkää sua ja tän illan unibiisi on siltä varalta, jos mut joskus hylkäisit.. kaunis biisi ja tykkään, vaikka ei ihan osu meidän tilanteeseen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko sinä siellä vai joko hylkäsit minut rakas?

        Tiesinhän aina, että tiemme eroavat ennemmin tai myöhemmin. Tämä vain tulee nyt nopeammin kuin ajattelinkaan. En ole valmis vielä hyvästelemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet prinsessa ja kaunotar ja ihan kaikkea :) Rakastan sut

        Hyvää yötä kun meet maailman tärkein ja ihanin ja rakkain :)
        ja mulla on toinenkin biisi sulle kohta.

        https://www.youtube.com/watch?v=oBfgIQhAlh0


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiesinhän aina, että tiemme eroavat ennemmin tai myöhemmin. Tämä vain tulee nyt nopeammin kuin ajattelinkaan. En ole valmis vielä hyvästelemään.

        Ei multa todellakaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei multa todellakaan!

        Eikä multa. Kehtaakin joku :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä kun meet maailman tärkein ja ihanin ja rakkain :)
        ja mulla on toinenkin biisi sulle kohta.

        https://www.youtube.com/watch?v=oBfgIQhAlh0

        En tunnistanut esittäjää tai laulun nimeä, mutta kun kappale alko ni tajusin et täähän on tuttu laulu ja tykkään ihan hurjasti :)


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet prinsessa ja kaunotar ja ihan kaikkea :) Rakastan sut

        Rakastan sut ja sua myös. Ikuisesti nallukkani :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on toinen unibiisi. Jostain syystä tää biisi on aina saanut mut hymyilemään. Siinä on asennetta :)

        https://www.youtube.com/watch?v=PmOSUxMpzwY

        Tää oli kyl tosi hauska, tykkäsin kans paljon. Tuli hyvä mieli tästä :) Ihanat valinnat rakas, kiitos ♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tunnistanut esittäjää tai laulun nimeä, mutta kun kappale alko ni tajusin et täähän on tuttu laulu ja tykkään ihan hurjasti :)

        Ehkä tuo on enempi eronneille kun meille (jotka ei todellakaan olla eroamassa) mutta kaunis :) Ja on siinä paljon osuvaakin. Koska I'm in love and always will be.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon mä tässä. Käväsin suihkussa. Mä en hylkää sua ja tän illan unibiisi on siltä varalta, jos mut joskus hylkäisit.. kaunis biisi ja tykkään, vaikka ei ihan osu meidän tilanteeseen..

        Ja älä edes ajattele mitään hylkäämistä :) Oisin tietysti etsin sulle laulun tänääkin ja voin etsii vielkin jos et uskois etten sinua halua :) Oli vaa ihanaa saada sinultakin välil laulu, etenki kun alkoi ärsyttää et selkä temppuilee edelleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää oli kyl tosi hauska, tykkäsin kans paljon. Tuli hyvä mieli tästä :) Ihanat valinnat rakas, kiitos ♥️

        Sano vaan heti kun hypätään sänkyyn. Hieron siellä sitten selkääs hellästi, että saisít nukuttua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja älä edes ajattele mitään hylkäämistä :) Oisin tietysti etsin sulle laulun tänääkin ja voin etsii vielkin jos et uskois etten sinua halua :) Oli vaa ihanaa saada sinultakin välil laulu, etenki kun alkoi ärsyttää et selkä temppuilee edelleen

        Ja nythän se yks heedberi saa hupia. Jos et uskois että sinut haluan. Noin tietysti. Liian paljo sanottavaa ja liian nopeaa kirjottamista niin meni ihan väärin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sano vaan heti kun hypätään sänkyyn. Hieron siellä sitten selkääs hellästi, että saisít nukuttua.

        Varmaan täytyy kohta mennä, mulla on pitkä päivä tiedossa huomen ni täytyy mennä et jaksaa. Ihanaa jos hierot :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja älä edes ajattele mitään hylkäämistä :) Oisin tietysti etsin sulle laulun tänääkin ja voin etsii vielkin jos et uskois etten sinua halua :) Oli vaa ihanaa saada sinultakin välil laulu, etenki kun alkoi ärsyttää et selkä temppuilee edelleen

        En ajattele. Sä oot niin mun ihminen ettei kukaan koskaan ikinä missään voisi olla :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan täytyy kohta mennä, mulla on pitkä päivä tiedossa huomen ni täytyy mennä et jaksaa. Ihanaa jos hierot :)

        Jaksamista rakkauteni ja hieron mä sua :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan täytyy kohta mennä, mulla on pitkä päivä tiedossa huomen ni täytyy mennä et jaksaa. Ihanaa jos hierot :)

        Hyvää yötä rakkain ja muista turvallisesti vaikka olis kuinka pitkä päivä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaksamista rakkauteni ja hieron mä sua :)

        Tuota noin, kielsit tän... Mut minulle jäi paha mieli kun niin sinut säikytin vaikkei ollut tarkotus tietenkään. Niin jotaa multakin sulle jos et viel nuku, kuuntelet tai et :) Täs ei ole meille sopivat sanat, mut tää on minusta kaunis kappale muuten ja jotain haluan jakaa sulle viel ennen nukkumaan menoa :)

        https://youtu.be/rV6scngusQY


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä rakkain ja muista turvallisesti vaikka olis kuinka pitkä päivä :)

        Kiitos rakas, turvallisesti tietysti, koska haluan viel sun viekkuun :) Hyvää yötä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota noin, kielsit tän... Mut minulle jäi paha mieli kun niin sinut säikytin vaikkei ollut tarkotus tietenkään. Niin jotaa multakin sulle jos et viel nuku, kuuntelet tai et :) Täs ei ole meille sopivat sanat, mut tää on minusta kaunis kappale muuten ja jotain haluan jakaa sulle viel ennen nukkumaan menoa :)

        https://youtu.be/rV6scngusQY

        Mä en haluais olla sellanen hankala, joka mä nyt taisin tänään olla, anteeksi.
        En oo vielä nukkumassa ja alan kuunnella tätä. Kiitos rakkaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä pitää sitten kokeilla joskus oikeastikin. Tuleeko äkäinen huudahdus vai lämmin hymy :) Kyllä mulla aika kova halu on sua suudella.. se on kroonista :)

        Ehkä esittäisin että olisin unessa ja sit joutusit suutelee lisää :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä esittäisin että olisin unessa ja sit joutusit suutelee lisää :)

        Tai no hymyilisin niin että jäisin kiinnii :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota noin, kielsit tän... Mut minulle jäi paha mieli kun niin sinut säikytin vaikkei ollut tarkotus tietenkään. Niin jotaa multakin sulle jos et viel nuku, kuuntelet tai et :) Täs ei ole meille sopivat sanat, mut tää on minusta kaunis kappale muuten ja jotain haluan jakaa sulle viel ennen nukkumaan menoa :)

        https://youtu.be/rV6scngusQY

        Oli kaunis kappale, kiitos. Sitten kun oot mun kaikkialla niin jutellaan tästä lisää :)
        Hyvää yötä maailman ihanimmalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai no hymyilisin niin että jäisin kiinnii :)

        Ihan näin ton tilanteen silmissäni jo nyt :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli kaunis kappale, kiitos. Sitten kun oot mun kaikkialla niin jutellaan tästä lisää :)
        Hyvää yötä maailman ihanimmalle.

        Kiitos rakas, jutellaan vaan :) Ja tuli väärä sanamuoto aiemmin noihin, hymyilen siis niin että jään kiinni kun suutelet :) Ja ei viel sovittu ollaako meil vai teil?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos rakas, jutellaan vaan :) Ja tuli väärä sanamuoto aiemmin noihin, hymyilen siis niin että jään kiinni kun suutelet :) Ja ei viel sovittu ollaako meil vai teil?

        Voidaan olla sun sängyssä nyt jos haluut :) Rakastan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan näin ton tilanteen silmissäni jo nyt :)

        Minäkin nään ja tunnen kans jo vähän :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voidaan olla sun sängyssä nyt jos haluut :) Rakastan.

        Ollaan vaan :) Oonkin jo peiton alla, mut on ihanaa nukahtaa sinuun. Siis että saan sanoa jotaa sulle ennen ku painan silmät kiinni :) Joudun sit lähtemää aikasee, mut en herätä sinua ja saat jäädä makoilee mun petiin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan vaan :) Oonkin jo peiton alla, mut on ihanaa nukahtaa sinuun. Siis että saan sanoa jotaa sulle ennen ku painan silmät kiinni :) Joudun sit lähtemää aikasee, mut en herätä sinua ja saat jäädä makoilee mun petiin :)

        Muista antaa suukko aamulla kun meet vaikka jään nukkumaan :)
        Nuku nyt ihanin, oon vieressä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista antaa suukko aamulla kun meet vaikka jään nukkumaan :)
        Nuku nyt ihanin, oon vieressä :)

        Niin oletkin, tunnen sen, koska nyt mieli lepää :) Suukkoja nyt ja suukko sit. Ja vaikka näinkin on ihanaa nukahtaa, ni mikään ei oo sit ihanampaa ku et olen ihan kaikin tavoin vieres ja nukahtaa sinua tuijotellen. Hyvää yötä tähti-hehkulamppuni ihanin :) Nyt laitan tän pois. Ja älä siis hätäile jos en huomen vastaile normaalil aikataulul


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin oletkin, tunnen sen, koska nyt mieli lepää :) Suukkoja nyt ja suukko sit. Ja vaikka näinkin on ihanaa nukahtaa, ni mikään ei oo sit ihanampaa ku et olen ihan kaikin tavoin vieres ja nukahtaa sinua tuijotellen. Hyvää yötä tähti-hehkulamppuni ihanin :) Nyt laitan tän pois. Ja älä siis hätäile jos en huomen vastaile normaalil aikataulul

        Olen, olet.. meil samat kirjotusvirheetkin nykyään :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin oletkin, tunnen sen, koska nyt mieli lepää :) Suukkoja nyt ja suukko sit. Ja vaikka näinkin on ihanaa nukahtaa, ni mikään ei oo sit ihanampaa ku et olen ihan kaikin tavoin vieres ja nukahtaa sinua tuijotellen. Hyvää yötä tähti-hehkulamppuni ihanin :) Nyt laitan tän pois. Ja älä siis hätäile jos en huomen vastaile normaalil aikataulul

        Sitä mäkin odotan ja haaveilen kun nukahdan sun viereen oikeasti. Uskon ja tiedän että se tapahtuu. Meidän matka on vasta alussa. Nuku vaan nyt, enempi huolestun jos et nyt nuku :) Hyvää yötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä mäkin odotan ja haaveilen kun nukahdan sun viereen oikeasti. Uskon ja tiedän että se tapahtuu. Meidän matka on vasta alussa. Nuku vaan nyt, enempi huolestun jos et nyt nuku :) Hyvää yötä.

        Lähdin jo jonkin aikaa sitten, ja jäit siihen tuhisemaan :) Nuku vaan vielä ihana ja kivaa päivää kun heräät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähdin jo jonkin aikaa sitten, ja jäit siihen tuhisemaan :) Nuku vaan vielä ihana ja kivaa päivää kun heräät.

        Joo, tuhisemaan jäin :) Kivaa päivää myös sinne sulle maailman rakkaimmalle. Turvallisesti siellä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, tuhisemaan jäin :) Kivaa päivää myös sinne sulle maailman rakkaimmalle. Turvallisesti siellä :)

        Turvallisesti tietty. Ei tulekaan niin pitkä päivä tänään onneksi :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turvallisesti tietty. Ei tulekaan niin pitkä päivä tänään onneksi :)

        Se on mukava kuulla :) Oot rakas ja koko ajan mielessä mulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turvallisesti tietty. Ei tulekaan niin pitkä päivä tänään onneksi :)

        Mitäs touhuat työksesi? 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs touhuat työksesi? 😊

        Kysymys on sivusta. Ei multa. Eiköhän täs oo julkisuutta jo tarpeeks näinkin:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys on sivusta. Ei multa. Eiköhän täs oo julkisuutta jo tarpeeks näinkin:)

        Toki sen tiesit sanomattakin että multa ei oo :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki sen tiesit sanomattakin että multa ei oo :)

        Nalle tietää jo mikä on sulta varmaa :D Mä mietin just et oon ku delfiinin kouluttaja, koska miehet ja delfiinit tietää et palkinto on lähel ku silli tuoksuu :D D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nalle tietää jo mikä on sulta varmaa :D Mä mietin just et oon ku delfiinin kouluttaja, koska miehet ja delfiinit tietää et palkinto on lähel ku silli tuoksuu :D D

        Ei hän kaikkia tiedä. Mutta jotain juttuja mistä tietää, että toinen ei käytä yleensä. Kuten toi sun käyttämä hymiö. Näsinneula tais lopettaa jo :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hän kaikkia tiedä. Mutta jotain juttuja mistä tietää, että toinen ei käytä yleensä. Kuten toi sun käyttämä hymiö. Näsinneula tais lopettaa jo :)

        Oliks hyvää komiikkaa? Mä oon ollu teille vähä ilkeä. Ku se totta ei ne miehet rakasta mua. En tiedä miltä tuntuu ku joku rakastaa. Ni jos ootte oikeest kaks ihmist ni haluisin tuntee samal taval


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliks hyvää komiikkaa? Mä oon ollu teille vähä ilkeä. Ku se totta ei ne miehet rakasta mua. En tiedä miltä tuntuu ku joku rakastaa. Ni jos ootte oikeest kaks ihmist ni haluisin tuntee samal taval

        Ollaan me kaks ihmistä oikeasti. Tai en mä ainakaan jaksaisi illasta toiseen näitä yksin vääntää. Niin sä oot ollut. Mutta täällä palstalla ilkeyskin on niin yleistä että siihen tottuu.. Rakkaus tulee kun tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan me kaks ihmistä oikeasti. Tai en mä ainakaan jaksaisi illasta toiseen näitä yksin vääntää. Niin sä oot ollut. Mutta täällä palstalla ilkeyskin on niin yleistä että siihen tottuu.. Rakkaus tulee kun tulee.

        Kumpi sä nyt oot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan me kaks ihmistä oikeasti. Tai en mä ainakaan jaksaisi illasta toiseen näitä yksin vääntää. Niin sä oot ollut. Mutta täällä palstalla ilkeyskin on niin yleistä että siihen tottuu.. Rakkaus tulee kun tulee.

        Mies sanoo ettei jaksa joka ilta kirjottaa! Herää nainen! :D jätä se sika. Ja muutenki tosta saa kuvan et se ei usko edes sun olevan oikee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies sanoo ettei jaksa joka ilta kirjottaa! Herää nainen! :D jätä se sika. Ja muutenki tosta saa kuvan et se ei usko edes sun olevan oikee.

        Ei sanonut ja ihan oikeat ollaan. Taitaa vähän kateus kolkutella siellä. Sinä et meitä erota. Älä oo naurettava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies sanoo ettei jaksa joka ilta kirjottaa! Herää nainen! :D jätä se sika. Ja muutenki tosta saa kuvan et se ei usko edes sun olevan oikee.

        Ihan läpinäkyvää tuo sun käytös. Mies toivotti sulle hyvää yötä, alat sönköttää että haluat tuntea saman kuin me ja heti perään alat erottaa meitä. Jätä jo rauhaan kun sinä et meitä erota. Ja vaikka me erottas sinä et sitä miestä sais. Joten ole jo hiljaa. Eikä me erota. Aliarviot nyt pahasti meitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpi sä nyt oot?

        Nainen oon ja jätä meidät rauhaan jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies sanoo ettei jaksa joka ilta kirjottaa! Herää nainen! :D jätä se sika. Ja muutenki tosta saa kuvan et se ei usko edes sun olevan oikee.

        Raivostuttaa tämä kommentti vieläkin kun ei oo totta. Olet vastemielinen tyyppi. Katoa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies sanoo ettei jaksa joka ilta kirjottaa! Herää nainen! :D jätä se sika. Ja muutenki tosta saa kuvan et se ei usko edes sun olevan oikee.

        Jätä se sika? Mikä sika? Missä sinä näissä teksteissä näet jonkun sian? Maailman suloisin mies kyseessä. Pitää sun olla sekaisin jos tuossa miehessä näet sikaa jossain. Ja joo, suutuin tuosta. Maailman ihaninta kultaa ei noin mustamaalata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turvallisesti tietty. Ei tulekaan niin pitkä päivä tänään onneksi :)

        Tuun tänne sun lämpöön hetkeksi rauhottumaan kun meni hermot tohon heedberiin taas kerran. Oon mä helposti provosoitavissa välillä :) Mutta sitä se rakkaus teettää. Ja sitä mulla on sulle nallukkani.. rakkautta on ja sitä riittää loppuelämäksi :) Meidän yhteisestä elämästä tulee hieno matka rakkauteen, tai kyllähän tää on sitä jo ollu tähänkin asti :) Meidän matka onneen :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turvallisesti tietty. Ei tulekaan niin pitkä päivä tänään onneksi :)

        Se olis sitten perjantai-ilta senkin rakkaus. Alkaa än yy tee nyt eli ihan just. Sitten kun oot mun kaikkialla, laitan tähän aikaan sulle tekstarin, että oot rakas, koska tuut ja tuo maitoo kun tuut :) Ja tällasia laitan sulle kans 💛🧡 sitten. Oot mun rakas 🐻 toivottaa 💡. Mukavaa perjantai-iltaa ihanalle multa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se olis sitten perjantai-ilta senkin rakkaus. Alkaa än yy tee nyt eli ihan just. Sitten kun oot mun kaikkialla, laitan tähän aikaan sulle tekstarin, että oot rakas, koska tuut ja tuo maitoo kun tuut :) Ja tällasia laitan sulle kans 💛🧡 sitten. Oot mun rakas 🐻 toivottaa 💡. Mukavaa perjantai-iltaa ihanalle multa.

        Noniin, nyt viimein kotona. Olen ihan rättiväsynyt, mutta ihana viestisi piristää paljon. Hauskaa iltaa sullekin :) Olispa nyt ihana vaan kaatua sun viereen :) Ja ihanasti puhuit minusta tolle hullulle, ihan sydämessä tuntui


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies sanoo ettei jaksa joka ilta kirjottaa! Herää nainen! :D jätä se sika. Ja muutenki tosta saa kuvan et se ei usko edes sun olevan oikee.

        En ole ehtin kirjottaa tänne edes tänää oikee ni missähän muka noin oisin sanon? En ikinä sanois noin. Maailman ihanin ja sulosin nainen on mun tähtisilmä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noniin, nyt viimein kotona. Olen ihan rättiväsynyt, mutta ihana viestisi piristää paljon. Hauskaa iltaa sullekin :) Olispa nyt ihana vaan kaatua sun viereen :) Ja ihanasti puhuit minusta tolle hullulle, ihan sydämessä tuntui

        Senkös takia muakin väsyttää, kun tuntuu että väsyttää ilman syytä. Tunnen sun tuntemukset. Istuin vaan tässä ja luin yhtä maksullista lehteä netistä, jonka jutuista en viiti maksaa, eli kattelin otsikoita :) Kiva kun pääsit vihdoin kotiin ja olis sekin ollut kiva, jos olisit tullut kaatumaan mun viereen :) Tai se olis ollut mahtavaa ja joskus se tapahtuukin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Senkös takia muakin väsyttää, kun tuntuu että väsyttää ilman syytä. Tunnen sun tuntemukset. Istuin vaan tässä ja luin yhtä maksullista lehteä netistä, jonka jutuista en viiti maksaa, eli kattelin otsikoita :) Kiva kun pääsit vihdoin kotiin ja olis sekin ollut kiva, jos olisit tullut kaatumaan mun viereen :) Tai se olis ollut mahtavaa ja joskus se tapahtuukin :)

        Taidat tuntea joo :) Tai sitten vaa potkit minua ylös kun lösähdän kuin possu viereesi :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat tuntea joo :) Tai sitten vaa potkit minua ylös kun lösähdän kuin possu viereesi :)

        Saat sä levätä rauhassa, en potki yhtään. Tuon sulle kahvia ja ruokaa sohvalle :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat sä levätä rauhassa, en potki yhtään. Tuon sulle kahvia ja ruokaa sohvalle :)

        Sinä ootkin yli-ihana :) Ja tietysti myös sit hemmottelen sinua ku olen saanut levättyä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä ootkin yli-ihana :) Ja tietysti myös sit hemmottelen sinua ku olen saanut levättyä :)

        Kun oot saanut levättyä niin sitten se "hemmottelu" vasta alkaakin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun oot saanut levättyä niin sitten se "hemmottelu" vasta alkaakin :)

        Niin kyl alkaakin :) Ja se ei muuten ihan heti lopukaan sit :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kyl alkaakin :) Ja se ei muuten ihan heti lopukaan sit :)

        Olishan tässä aikaa koko viikonloppu :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olishan tässä aikaa koko viikonloppu :)

        Niin ja enemmänkin, loppuelämä :) Mut nyt täytyy varmaan torkahtaa, väsyttää hirmuisesti. Tuu ihanuus viereen :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ehtin kirjottaa tänne edes tänää oikee ni missähän muka noin oisin sanon? En ikinä sanois noin. Maailman ihanin ja sulosin nainen on mun tähtisilmä :)

        Päättelin sen ja oliko se sit toi muija joka sano etten jaksa joka ilta kirjoittaa. Ja sanoit mulle öitä ni mietin et jos kuitenki haluut mua? Jos et oo naista saanu oikee ni mistä voit tietää et toi on sulle sopiva :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päättelin sen ja oliko se sit toi muija joka sano etten jaksa joka ilta kirjoittaa. Ja sanoit mulle öitä ni mietin et jos kuitenki haluut mua? Jos et oo naista saanu oikee ni mistä voit tietää et toi on sulle sopiva :D

        Sinulla on pahoja ongelmia luetun ymmärtämisessa. Ei, en todellakaan halua sua. En halua kun yhden ja se yks onkii maailman ihanin söpöliini :) Tiedän että rakkaus on sulle täysin tuntematon asia, ni et tietenkään voi ymmärtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päättelin sen ja oliko se sit toi muija joka sano etten jaksa joka ilta kirjoittaa. Ja sanoit mulle öitä ni mietin et jos kuitenki haluut mua? Jos et oo naista saanu oikee ni mistä voit tietää et toi on sulle sopiva :D

        Uskomaton maalailija. En ole niin sanonut minäkään. Et osaa lukea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja enemmänkin, loppuelämä :) Mut nyt täytyy varmaan torkahtaa, väsyttää hirmuisesti. Tuu ihanuus viereen :)

        Loppuelämä sopii oikein hyvin. Nuku vaan rakkaus. Heräsit niin aikasin, tunsin kyllä sun suukon ennenku lähdit :) Oon vieressä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päättelin sen ja oliko se sit toi muija joka sano etten jaksa joka ilta kirjoittaa. Ja sanoit mulle öitä ni mietin et jos kuitenki haluut mua? Jos et oo naista saanu oikee ni mistä voit tietää et toi on sulle sopiva :D

        Sanoi sulle hyvää yötä kertoen samalla miten onnellinen on musta. Arvaa onko mun hymy korvissa nyt :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loppuelämä sopii oikein hyvin. Nuku vaan rakkaus. Heräsit niin aikasin, tunsin kyllä sun suukon ennenku lähdit :) Oon vieressä.

        Joo huomaan et oot vieressä, tuli rento ja hyvä olo :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo huomaan et oot vieressä, tuli rento ja hyvä olo :)

        Oot ihana, nuku vähän ihanin, kattelen miten tuhiset unissas :)


      • Anonyymi

        Olet oikeasti mies.


      • Anonyymi

        Samalla saatetaan rakastella, mutta siitähän sitä et mitään ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot ihana, nuku vähän ihanin, kattelen miten tuhiset unissas :)

        Taisin ollakin puoliks unessa ainaki :) Aivan älyvapaita ton yhden jutut, onko jääny jollee tasolle... Niin ja varmasti rakastellaan ;)


      • Anonyymi

        Sinä oot ihan sairas. Oikeen harmittaa et yritin sulle olla jotenki mukava edes. Kyllä minä joo taisin ajatella et ihanan kanssa rakasteltais, harmittaako?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä oot ihan sairas. Oikeen harmittaa et yritin sulle olla jotenki mukava edes. Kyllä minä joo taisin ajatella et ihanan kanssa rakasteltais, harmittaako?

        Mut ku oon ikionnellinen ku pääsen vaa hänen lähelle, saan hieroa häntä, siltellä, katsoa silmiin, koskettaa, jutella ihan mistä vaan... Tajuatko sinä, että et sinä tai kukaan muu, palstalla tai muualla, voi meitä erottaa. RAKASTAN :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisin ollakin puoliks unessa ainaki :) Aivan älyvapaita ton yhden jutut, onko jääny jollee tasolle... Niin ja varmasti rakastellaan ;)

        Niin rakastellaan ja mulla on unibiisejä jemmassa meille kun sulla oli niin pitkä päivä. Ei ehkä parhaita mutta rakkauslauluja :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin rakastellaan ja mulla on unibiisejä jemmassa meille kun sulla oli niin pitkä päivä. Ei ehkä parhaita mutta rakkauslauluja :)

        Ne on ihan parhaita, koska ne on sulta. Odotan innolla. No ehkä en sit laita sulle tänää unilauluu, vaikka toki olen jo vähän etsinytkin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut ku oon ikionnellinen ku pääsen vaa hänen lähelle, saan hieroa häntä, siltellä, katsoa silmiin, koskettaa, jutella ihan mistä vaan... Tajuatko sinä, että et sinä tai kukaan muu, palstalla tai muualla, voi meitä erottaa. RAKASTAN :)

        Mä rakastan sut takasin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä rakastan sut takasin :)

        Saanks laittaa sulle yhden kappalen nyt ni en laita enää illal? Hymyilen tälle laululle kovasti :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saanks laittaa sulle yhden kappalen nyt ni en laita enää illal? Hymyilen tälle laululle kovasti :)

        Laitan vaikka kieltäisit :)

        https://youtu.be/KdRKfAKo030


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saanks laittaa sulle yhden kappalen nyt ni en laita enää illal? Hymyilen tälle laululle kovasti :)

        Saat sä laittaa millon haluut. Eikä mulle oikeasti oo mitään hyvää vielä, jotain vaan :)


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat sä laittaa millon haluut. Eikä mulle oikeasti oo mitään hyvää vielä, jotain vaan :)

        Siis mulla ei ole mitään hyvää vielä. Typerä kirjoitusvirhe tuli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mulla ei ole mitään hyvää vielä. Typerä kirjoitusvirhe tuli.

        En ois huoman oikeesti jos et ois sanon :) Ei sul mitää hyvää olekaa, vaan parasta :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ois huoman oikeesti jos et ois sanon :) Ei sul mitää hyvää olekaa, vaan parasta :)

        Teenkö uuden unilaululle vai piileksitäänkö täällä :) Kukaan ei tätä enää lue meidän lisäksi kun on niin pitkä. Paitsi toi yks.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teenkö uuden unilaululle vai piileksitäänkö täällä :) Kukaan ei tätä enää lue meidän lisäksi kun on niin pitkä. Paitsi toi yks.

        Saat päättää :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat päättää :)

        Mä rakastan sua niin paljon :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä rakastan sua niin paljon :)

        Samat sanat :) odotan jo innolla laulua


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ihana, tämä on ihan täydellinen :)

        Sinä oot täydellinen mun sydämelle :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä tää. Kuvattu aika hyvin sitä mitä susta ajattelen :)
        Hyvä yötä kun meet uninalleni.

        https://www.youtube.com/watch?v=Smpmq3QuWz8

        Minust tuntuu et täs laulus oli paljo asioita mitä olet sanonut mulle tavalla tai toisella, vaikket ehkä ole tätä laulua tiennyt? Ja tunnen ihan samalla tavalla sinua kohtaan :) Ois mullakin yks juttu sulle, mut en kyl tiedä laitanko näim hyvän biisin perään sitä heti :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minust tuntuu et täs laulus oli paljo asioita mitä olet sanonut mulle tavalla tai toisella, vaikket ehkä ole tätä laulua tiennyt? Ja tunnen ihan samalla tavalla sinua kohtaan :) Ois mullakin yks juttu sulle, mut en kyl tiedä laitanko näim hyvän biisin perään sitä heti :)

        En oo tätä laulua tiennyt mutta kiva jos viestintä on ollu ton suuntaista jollain tapaa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oo tätä laulua tiennyt mutta kiva jos viestintä on ollu ton suuntaista jollain tapaa :)

        Hyvää yötä rakkaimmalle
        toivottaa sun uninalle
        Sun kanssas kuljen kaikkialle,
        vaikka maailman laidalle tai taivasalle

        Yritin pähkäillä iltalöylyis jotaa kivaa, mut parempaa en nyt keksinyt :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä rakkaimmalle
        toivottaa sun uninalle
        Sun kanssas kuljen kaikkialle,
        vaikka maailman laidalle tai taivasalle

        Yritin pähkäillä iltalöylyis jotaa kivaa, mut parempaa en nyt keksinyt :)

        Mutta tuohan on täydellinen ja sä oot myös :) Mun rakkaus..
        Vaikka mentäs sillan alle? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä rakkaimmalle
        toivottaa sun uninalle
        Sun kanssas kuljen kaikkialle,
        vaikka maailman laidalle tai taivasalle

        Yritin pähkäillä iltalöylyis jotaa kivaa, mut parempaa en nyt keksinyt :)

        Ei hitsi, tohon ois loppuun sopin viel yks lisäys:

        Hyvää yötä rakkaimmalle
        toivottaa sun uninalle
        Sun kanssas kuljen kaikkialle,
        vaikka maailman laidalle tai taivasalle,
        Peiton alle piilosalle

        Ei täst tullu kovin hyvä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta tuohan on täydellinen ja sä oot myös :) Mun rakkaus..
        Vaikka mentäs sillan alle? :)

        Sillan alle ja kaikkialle
        Seuraa rakkaus mukanamme


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hitsi, tohon ois loppuun sopin viel yks lisäys:

        Hyvää yötä rakkaimmalle
        toivottaa sun uninalle
        Sun kanssas kuljen kaikkialle,
        vaikka maailman laidalle tai taivasalle,
        Peiton alle piilosalle

        Ei täst tullu kovin hyvä

        Tulipas senkin vaatimaton ihana nalleni. Se on aivan ihana :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hitsi, tohon ois loppuun sopin viel yks lisäys:

        Hyvää yötä rakkaimmalle
        toivottaa sun uninalle
        Sun kanssas kuljen kaikkialle,
        vaikka maailman laidalle tai taivasalle,
        Peiton alle piilosalle

        Ei täst tullu kovin hyvä

        Äläkä luulekaan että runosi katoaa bittiavaruuteen. Otan ne talteen itselleni :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillan alle ja kaikkialle
        Seuraa rakkaus mukanamme

        Niin seuraa.
        Meidän rakkaus on vahva
        Kuin teräksinen ovenkahva
        Sillä aukeaa rakkauden portit
        ja meille jaetaan onnen kortit
        Mäkin yritän :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin seuraa.
        Meidän rakkaus on vahva
        Kuin teräksinen ovenkahva
        Sillä aukeaa rakkauden portit
        ja meille jaetaan onnen kortit
        Mäkin yritän :)

        Voih miten kaunis :) Paljo parempi ku mum omat. Otan myös tän talteen :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voih miten kaunis :) Paljo parempi ku mum omat. Otan myös tän talteen :)

        Hymyilen sulle nyt senkin ihanin :) Kyllä sun on paremmat mun mielestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hymyilen sulle nyt senkin ihanin :) Kyllä sun on paremmat mun mielestä.

        Molemmpien runot kun liittäs yhteen niistä tulis mestariteos :) Hymyilen sulle senkin kaunotar :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molemmpien runot kun liittäs yhteen niistä tulis mestariteos :) Hymyilen sulle senkin kaunotar :)

        Niin koska me kuulutaan yhteen. Se on siellä tähdissä jossain päätetty :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin koska me kuulutaan yhteen. Se on siellä tähdissä jossain päätetty :)

        On, mut sinusta tykkään ja rakastan sinua ihan omasta päätöksestä myös :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On, mut sinusta tykkään ja rakastan sinua ihan omasta päätöksestä myös :)

        Samoin. Rakkaus suhun ei oo mitenkään vastentahtoista vaan oikein mieluista :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin. Rakkaus suhun ei oo mitenkään vastentahtoista vaan oikein mieluista :)

        Rakastan rakastan anteeks anteeks pus pus läh puuh :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On, mut sinusta tykkään ja rakastan sinua ihan omasta päätöksestä myös :)

        Nukuttaako sua jo? Mietin vaan kun alko yllättäen nukuttaa, että sultako se tunne tuli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nukuttaako sua jo? Mietin vaan kun alko yllättäen nukuttaa, että sultako se tunne tuli.

        Joo anteeks rakas, nukahdin sohvalle sen viimeisen viestin jälkee, nyt tää nalle menee nopee hammaspaikan kautta petiin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo anteeks rakas, nukahdin sohvalle sen viimeisen viestin jälkee, nyt tää nalle menee nopee hammaspaikan kautta petiin :)

        Parempi kun nyt et kirjotakaan vähään aikaan mulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parempi kun nyt et kirjotakaan vähään aikaan mulle

        Miten niin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo anteeks rakas, nukahdin sohvalle sen viimeisen viestin jälkee, nyt tää nalle menee nopee hammaspaikan kautta petiin :)

        Mä kävin jo valmiiksi pesemässä hampaat. Tuo joku känniläinen on sitten sivusta huutelija negakommentteineen. Mutta onneksi molemmat jo tietää sen :) Rakastan sut nallukkani. Kumman petiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin?

        Se oli sivusta hassu. Miksi noin sanoisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin?

        Se on aina sun tunteet ensin. Olen väsynyt, auts mun selkä, nyt on huono mieli... Mun ololla ei ole ikinä välii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on aina sun tunteet ensin. Olen väsynyt, auts mun selkä, nyt on huono mieli... Mun ololla ei ole ikinä välii

        Mene nyt naimaan niitä ukkojas äläkä yritä esiintyä minuna. Sokeakin huomaa ettet oo minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on aina sun tunteet ensin. Olen väsynyt, auts mun selkä, nyt on huono mieli... Mun ololla ei ole ikinä välii

        Sun ololla ei todellakaan ole väliä meillä kummallekaan. Hus siitä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli sivusta hassu. Miksi noin sanoisin.

        Niin, tietysti. Anteeks rakkain. Olen vähä pihalla ku torkahdin siihen sohvalle. Voisin tulla sinne sun lakanoihin vaikka :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, tietysti. Anteeks rakkain. Olen vähä pihalla ku torkahdin siihen sohvalle. Voisin tulla sinne sun lakanoihin vaikka :)

        Niin mä ajattelinkin että puoliunessa meet tohon mutta tajuat hetkessä kun heräilet. Tuu sinne. Mä alan jo hipsiin sänkyä kohti, tuu pian perässä.


      • Anonyymi

        Nii siusta vai? :D sikahan toi on eikä sua erota täält, meni mun vedätykseen tosta vaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii siusta vai? :D sikahan toi on eikä sua erota täält, meni mun vedätykseen tosta vaan

        Tosta vaan unisena muutamaan sanaan? Älä nyt siitä ylpisty :) Tajusin just ettet ole nainen vaan joku yläasteikäinen pojankoltiainen. En jaksa sua näin väsyneenä poikanen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, tietysti. Anteeks rakkain. Olen vähä pihalla ku torkahdin siihen sohvalle. Voisin tulla sinne sun lakanoihin vaikka :)

        Hei rakkauteni. Mun on mentävä kun nukuttaa. Tuu sinne mun vällyihin ellet jo ole. Hyvää yötä. En kirjoita enää mitään tänä yönä, koomikot hoitaa tän yön loppuun. Oot mun ja rakastan sut. Siitä en tingi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei rakkauteni. Mun on mentävä kun nukuttaa. Tuu sinne mun vällyihin ellet jo ole. Hyvää yötä. En kirjoita enää mitään tänä yönä, koomikot hoitaa tän yön loppuun. Oot mun ja rakastan sut. Siitä en tingi.

        Anna mulle anteeks, nuokun sun jo pedis jo ja yritin ootta niin kauan et tuut kans. Olin ihan väsny ku katoin ton kommentin,ei se tietenkään ole olis sulta. Mun kömyän kiinni suhun nyt ku nallen poikanen ja nukahdan siihenz hyvää yötä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna mulle anteeks, nuokun sun jo pedis jo ja yritin ootta niin kauan et tuut kans. Olin ihan väsny ku katoin ton kommentin,ei se tietenkään ole olis sulta. Mun kömyän kiinni suhun nyt ku nallen poikanen ja nukahdan siihenz hyvää yötä :)

        Oon ihan tosi pahoillani et menin luulee niin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna mulle anteeks, nuokun sun jo pedis jo ja yritin ootta niin kauan et tuut kans. Olin ihan väsny ku katoin ton kommentin,ei se tietenkään ole olis sulta. Mun kömyän kiinni suhun nyt ku nallen poikanen ja nukahdan siihenz hyvää yötä :)

        Ja kirjotinkin ihan mitä sattuu ku on nallehiekkaa jo silmis :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kirjotinkin ihan mitä sattuu ku on nallehiekkaa jo silmis :(

        Vähä oot naurettava ihminen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna mulle anteeks, nuokun sun jo pedis jo ja yritin ootta niin kauan et tuut kans. Olin ihan väsny ku katoin ton kommentin,ei se tietenkään ole olis sulta. Mun kömyän kiinni suhun nyt ku nallen poikanen ja nukahdan siihenz hyvää yötä :)

        Kännissäkii oot nolla. Kukaa. Ei. Rakasta. Sinua. Kukaan ei välitä sinusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kirjotinkin ihan mitä sattuu ku on nallehiekkaa jo silmis :(

        Kyllä siitä sai selvää ja ehdin sen lukea ennenku nukahdin. Ei haittaa vaikka luulit, ei se mitään haittaa ja selviää aina myöhemmin. Vika on siinä, joka tietoisesti koittaa erehdyttää, ei sussa. Heräämisestä asti oot ollut mielessä kuten aina. Rakastan sut. Ja huomenta :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kirjotinkin ihan mitä sattuu ku on nallehiekkaa jo silmis :(

        Ja kännissäkin olisit maailman ihanin ja rakastaisin sua :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä siitä sai selvää ja ehdin sen lukea ennenku nukahdin. Ei haittaa vaikka luulit, ei se mitään haittaa ja selviää aina myöhemmin. Vika on siinä, joka tietoisesti koittaa erehdyttää, ei sussa. Heräämisestä asti oot ollut mielessä kuten aina. Rakastan sut. Ja huomenta :)

        Huomenta, nukuin tosi pitkään :) Kyllä oon aika unessa ollut kun nyt lukee uudestaan :) Paras olet kun ymmärrät ♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kännissäkin olisit maailman ihanin ja rakastaisin sua :)

        Oot maailman ihanin :) Mut en ollut kännissä vaan unessa :) Enkä harrasta kännäämistä muutenkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot maailman ihanin :) Mut en ollut kännissä vaan unessa :) Enkä harrasta kännäämistä muutenkaa

        Arvasin sen että oot vaan uninen. Kirjoitin vaan noin kun joku muu kirjoitti jotain höpöä meidän nukkuessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta, nukuin tosi pitkään :) Kyllä oon aika unessa ollut kun nyt lukee uudestaan :) Paras olet kun ymmärrät ♥️

        Hyvä kun sait nukuttua ja oot taas nallen voimissas :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kun sait nukuttua ja oot taas nallen voimissas :)

        Et kai tylsisty kun tuntuu et olen ollut väsynyt joka ilta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kai tylsisty kun tuntuu et olen ollut väsynyt joka ilta?

        En tietenkään tylsisty suhun koskaan. Ennemmin sinä kyllästynyt muhun kuin toisinpäin. Eikä mua sun väsymys haittaa, mutta sulle itelles on kivempi jos ei väsytä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tietenkään tylsisty suhun koskaan. Ennemmin sinä kyllästynyt muhun kuin toisinpäin. Eikä mua sun väsymys haittaa, mutta sulle itelles on kivempi jos ei väsytä :)

        Kyllä se vaan niin on, ettei sinua ihanampaa, ymmärtäväisempää ja kauniimpaa voi olla :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se vaan niin on, ettei sinua ihanampaa, ymmärtäväisempää ja kauniimpaa voi olla :)

        Tietysti on moniakin, mutta kiva jos ajattelet noin :) Sinä oot se paras.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se vaan niin on, ettei sinua ihanampaa, ymmärtäväisempää ja kauniimpaa voi olla :)

        Meneppä lukeen "mies tässä sulle" alotus. Voi olla et mieles muuttuu. Oot jääny kiinni rottanaama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meneppä lukeen "mies tässä sulle" alotus. Voi olla et mieles muuttuu. Oot jääny kiinni rottanaama.

        Miks muuttuis? Ei liity meihin millään tapaa. Kannattas jo lopettaa toi salapoliisikoulun kirjekurssi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks muuttuis? Ei liity meihin millään tapaa. Kannattas jo lopettaa toi salapoliisikoulun kirjekurssi.

        Hauska tuo kirjekurssi. Just noin :) Miks se nyt multa olisi. En jaksa välittää tosta höyrypäästä. Älä sinäkään. Mä rakastan vain sut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks muuttuis? Ei liity meihin millään tapaa. Kannattas jo lopettaa toi salapoliisikoulun kirjekurssi.

        En oo mitään muita aloituksia kirjoitellut nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks muuttuis? Ei liity meihin millään tapaa. Kannattas jo lopettaa toi salapoliisikoulun kirjekurssi.

        Ajattele tuota sivullista. Se lukee tästä joka sanan. Meidän kahden toisilleen lähinnä hempeitä juttelevien sanat ja käy samalla etsimässä palstoilta meitä, että saisi meidät erotettua. Ihan ihmeellistä paikoista löytää meidän jonkun pilkun paikan perusteella ilmeisesti :) Onhan tuo nyt aika koomistakin käytöstä :) Mä uskon jo siihen, että meitä ei voi kukaan ulkopuolinen erottaa. Tää homma on täysin meidän kahden käsissä, täällä ja muualla :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattele tuota sivullista. Se lukee tästä joka sanan. Meidän kahden toisilleen lähinnä hempeitä juttelevien sanat ja käy samalla etsimässä palstoilta meitä, että saisi meidät erotettua. Ihan ihmeellistä paikoista löytää meidän jonkun pilkun paikan perusteella ilmeisesti :) Onhan tuo nyt aika koomistakin käytöstä :) Mä uskon jo siihen, että meitä ei voi kukaan ulkopuolinen erottaa. Tää homma on täysin meidän kahden käsissä, täällä ja muualla :)

        Mitä sun aviomies sanoo tästä sala rakkaasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sun aviomies sanoo tästä sala rakkaasta

        Salarakas kirjoitetaan yhteen! Usko jo, sinä tai kukaan muu ei meitä erota vaikka keksisit mitä valheita ja mustamaalauksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salarakas kirjoitetaan yhteen! Usko jo, sinä tai kukaan muu ei meitä erota vaikka keksisit mitä valheita ja mustamaalauksia.

        Sala punainen rakas ei tee mitään järkeä! Laitat adjectiivin väliin niin ymmärrät. Niin et myös kiistä et mies jo löytyy :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salarakas kirjoitetaan yhteen! Usko jo, sinä tai kukaan muu ei meitä erota vaikka keksisit mitä valheita ja mustamaalauksia.

        Vanha muistisääntöhän sanoo, että yhdyssanaehdokkaan osasten väliin voi kokeilla laittaa minkä tahansa adjektiivin. Jos lopputulos ei kuulosta järkevältä, on kyseessä yhdyssana. Mikäli adjektiivi taas sopii väliin, kirjoitetaan sanat erikseen

        Kopion ihan sulle ton. Siinä faktaa tyhmä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sala punainen rakas ei tee mitään järkeä! Laitat adjectiivin väliin niin ymmärrät. Niin et myös kiistä et mies jo löytyy :D

        Tunge ne punaiset jo housuus. Peruskouluun joutaisit takaisin :) Mulle on tässä maailmassa olemassa tasan tarkkaan yksi mies ja se on just tuo nalle kenen kanssa tässä kirjoittelen. Mitä jos sä hankkisit oman miehen jostain ja jättäisit nuo typerät väliintuloyritykset jo vihdoin? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanha muistisääntöhän sanoo, että yhdyssanaehdokkaan osasten väliin voi kokeilla laittaa minkä tahansa adjektiivin. Jos lopputulos ei kuulosta järkevältä, on kyseessä yhdyssana. Mikäli adjektiivi taas sopii väliin, kirjoitetaan sanat erikseen

        Kopion ihan sulle ton. Siinä faktaa tyhmä :D

        Miten tyhmä sä olet? Kirjoitit sen itse tuohon just. "Jos lopputulos ei kuulosta järkevältä, on kyseessä yhdyssana"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanha muistisääntöhän sanoo, että yhdyssanaehdokkaan osasten väliin voi kokeilla laittaa minkä tahansa adjektiivin. Jos lopputulos ei kuulosta järkevältä, on kyseessä yhdyssana. Mikäli adjektiivi taas sopii väliin, kirjoitetaan sanat erikseen

        Kopion ihan sulle ton. Siinä faktaa tyhmä :D

        Mieti noita sanoja tuossa sun omassa kommentissa.
        muisti-punainen-sääntö
        yhdys-punainen-sana-punainen-ehdokas
        loppu-punainen-tulos
        yhdys-punainen-sana
        Käytä päätäsi heedberi! :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salarakas kirjoitetaan yhteen! Usko jo, sinä tai kukaan muu ei meitä erota vaikka keksisit mitä valheita ja mustamaalauksia.

        Hyvä koomikko toi on kyl omal tyhmyydellään :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä koomikko toi on kyl omal tyhmyydellään :)

        Tiesin et tykkäät 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä koomikko toi on kyl omal tyhmyydellään :)

        Rakastan sua ja teen sulle uuden aloituksen tän pitkän tilalle nyt kohta eli heti. Koska tähän pitkään hukkuu jo kommentit ja mulle tulee liian ikävä sua. Laitan siihen päiväunibiisin sulle. Ehkä sitten tuut viereen jo päivällä? :) nallelle hehkulta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiesin et tykkäät 😘

        Sun vääntelysi on ihan turhaa... Lopeta vääristelemästä asioita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastan sua ja teen sulle uuden aloituksen tän pitkän tilalle nyt kohta eli heti. Koska tähän pitkään hukkuu jo kommentit ja mulle tulee liian ikävä sua. Laitan siihen päiväunibiisin sulle. Ehkä sitten tuut viereen jo päivällä? :) nallelle hehkulta

        Tulen viereen mielelläni ja alan etsimään sitä uutta :)


    • Anonyymi

      Ja siis

      • Anonyymi

        Kirjotin väärään kohtaan tän


    • Anonyymi

      "Jos et uskois etten sinua halua. " Pariskunnan freudilaiset senkun jatkuu XD ja pariskunta yhteen: paris ei ole oma sana ja lisäks paris punainen kunta sopii ni siitä tiedän

      • Anonyymi

        Oot sinäkin kyl jotenki hellyyttävän hölmö


      • Anonyymi

        Öitä muuten sullekin Heedberi, oon niin onnelinen tosta mun hehkusta et ei sunkaa vinoilut oo haitannu :)


      • Anonyymi

        Jaa no yötä nyt sit. Mulla ei tänää ollu mies vierasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa no yötä nyt sit. Mulla ei tänää ollu mies vierasta

        Mies punainen vierasta? :) Hyvää yötä täältäkin sulle heedberi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies punainen vierasta? :) Hyvää yötä täältäkin sulle heedberi.

        Yötä. Punainen vieras kyl se sopii, taidat olla oikeas, miesvieras sen täytyy olla. Ihme kyllä olit oikeassa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies punainen vierasta? :) Hyvää yötä täältäkin sulle heedberi.

        Eihän siinä tietysti jos oikeasti kaks henkilöö olette. Toivotaan kai et toisenne saatte. Ja sit sen jälkeen saatte tosiltanne : D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän siinä tietysti jos oikeasti kaks henkilöö olette. Toivotaan kai et toisenne saatte. Ja sit sen jälkeen saatte tosiltanne : D

        En aio olla sulle enää ystävällinen koskaan. Taas näytit todellisen luontosi sivullinen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En aio olla sulle enää ystävällinen koskaan. Taas näytit todellisen luontosi sivullinen!

        No älä oo jos ei oikee seura kelpaa. Miehiähän mulla oikeest riittä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No älä oo jos ei oikee seura kelpaa. Miehiähän mulla oikeest riittä :D

        Naiselta oli tuo kommentti. Et sinä ees erota meitä :)


    • Anonyymi

      En kommentoi mitään tähän ketjuun.

    • Anonyymi

      Astronomia kohtuu kehnosti hallussa.

      • Anonyymi

        Ei tämä olekaan kun ihan meidän omaa rakkauden astronomiaa ja sitä ei muut ymmärräkää :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tämä olekaan kun ihan meidän omaa rakkauden astronomiaa ja sitä ei muut ymmärräkää :)

        Kulta opettaa mulle meidän astronomian salat joskus kädestä pitäen :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kulta opettaa mulle meidän astronomian salat joskus kädestä pitäen :)

        Kyl se oot sä joka ottaa käteen jotaa :D


    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      362
      4359
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1819
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1560
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1380
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1335
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    Aihe