vaimo määrää

Anonyymi

Mitä mieltä siitä ku vaimon pano ottaa nykyisin kaverinsa mukaan ja mun tehtävä on ottaa suihin koko se aika ku toiset panee

33

5602

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onko se vasten mielistä ottaa suihin?

      • Anonyymi

        kun sen oppii voi ottaa vaikka kuin suurta ja syvälle niin saa lastit äkkiä suuhunsa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kun sen oppii voi ottaa vaikka kuin suurta ja syvälle niin saa lastit äkkiä suuhunsa

        Sikailua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kun sen oppii voi ottaa vaikka kuin suurta ja syvälle niin saa lastit äkkiä suuhunsa

        joo ja imee uudestaan kovaks niin on vaimolle taas kovaa kullia yhteinen onni


      • Anonyymi

        sehän vasta ihanaa onkin imet ja nuolet kalun kovaks vaimon uusintaa varten tuotat välillisesti nautintoa vaimolle


    • Anonyymi

      oispa mahtavaa olla sun tilalla

      • Anonyymi

        Älä muuta sano, ajatuskin kiihottaa.


    • Noin se menee kun naiset pääsee valtaan.
      Vieraat miehet panee ja mä imen ne uuteen nousuun.

      • Hupia olen niille vieraille tuottanut.
        Jotkut ovat sanoneet että vaimo ilman minua olisi jotenkin turhan tavallista.


      • Anonyymi
        virtasenposti kirjoitti:

        Hupia olen niille vieraille tuottanut.
        Jotkut ovat sanoneet että vaimo ilman minua olisi jotenkin turhan tavallista.

        ja ilman vieraita ois myös tavallista


      • Anonyymi kirjoitti:

        ja ilman vieraita ois myös tavallista

        Näin se menee " kahden kauppa ja kolmen nautinto"


    • Anonyymi

      Kun eka kerran jouduin sellaiseen tilanteeseen, haluan jatkuvasti lisää. Ihanaa kun saa sivusta seuratya vamon panemista ja sen jälkeen nuolla paikat puhtaiksi.

      • Anonyymi

        Kiihottavaa...


    • Anonyymi

      Vieras kaveri panee vaimoa ja joka kymmenes työntö mun suuhun oos alla kuusysissä. Vaimo vain kevyesti kiusottelee kielellä mun terskaa. Hirvee panetus.

    • Anonyymi

      vois olla mahtavaa itellä ainakin ois kovana koko ajan

    • Anonyymi

      Ihanaa, käy kateeksi... saisinpa minäkin.

    • Anonyymi

      Kuulostaa hienolta

    • Ihan toimiva juttu

    • Anonyymi

      olisinpa tilallasi

    • Anonyymi

      Kuullostaa herkulliselta. Montaako munaa saat kerralla ? Kai saat nieltäväksi ja nuoltavaksi kaikki herkkukastikkeet ?
      Nimim kyttä tuplamällillä

    • Anonyymi

      Jestas kun tää sai mut kiimaiseksi heti aamusta ! Nam !

    • Anonyymi

      Vaimot kihottuu ihan saatanasti Bi miehistä,oma vaimokin ihan kiimassa kun edes jutellaan asioista

    • Anonyymi

      Kai ne kaverit on sen verran reiluja että ne välillä panee myös sua ?

    • Anonyymi

      Vieraat lastit on ihana nuolla pillusta tai perseestä. Olis ihana putsata kunnon bukkake huora.

    • Anonyymi

      Kyllä tossa on jotain niin sanoinkuvaamattoman herkkää. Miten maltat antaa sällien panna vaimoasi-itse omisin ahnaasti kaikki nuo miehet itselleni.

    • Anonyymi

      Mukava vaimo sinulla

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kuinka usein vaimosi järjestää näitä herkkuhetkiä sinulle ja kuinka monta vierasta on parhaimmillaan. Saisiko tulla katsomaan ?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Erittäin hyvä juttu. Voisin olla mukana 😀

    • Anonyymi

      Saisinko minäkin tulla mukaan, ihan vaan pantavaksi ? Sinäkin saisit panna jos haluat

    • Anonyymi

      Hyvä homma kiimasta imeä kyrpä kovaksi,,,

    • Anonyymi

      Aivan mahtavuutta. Olla aluksi vaimon kanssa kuusysissä ja vieras mies tuuppaa vaimoa takaapäin siinä päällä ja välillä antaa kullin suuhusi liukastettavaksi ja sitten käännytään vaimon kanssa ympäri ja mies nuolettaa vaimolla ennen työntymistä persaukseesi. Legendaarista.

    Ketjusta on poistettu 110 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      414
      4490
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      243
      2228
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1630
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      159
      1437
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      289
      1315
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1127
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1084
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1065
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      60
      1011
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      118
      957
    Aihe