Ei tee enää mitään. Mikään ei toimi, ei voi valita edes kieltä. On kokeiltu Operaa, Firefoxia, Edgeä ja Chromea.
Googlekääntäjä lakkasi toimimasta
8
290
Vastaukset
- Anonyymi
Ja laitoit nettiyhteyttäsi koskevan ongelman Windows 10 -palstalle. Ei yhtään vaikuta Linuxhihhuloinnilta. Ei niin yhtään.
- Anonyymi
Vapusella ennen vuosituhennen vaihdetta lakkasi toimimsata .. se...
- Anonyymi
Kokeile jotain toista kääntäjää.
- Anonyymi
Onko ehdotuksia?
- Anonyymi
Hyvin toimii. Vika on sinun nettiyhteydessäsi tai sitten et ole päivittänyt selaimiasi viiteen kuukauteen.
- Anonyymi
On se ennen toiminut huonommallakin yhteydellä. Nyt olen kokeillut kahdessa eri verkossa yhtä huonolla menestyksellä.
Osan selaimista asensin ihan vartavasten kokeillakseni, eivätkä silti toimi.
Bing toimii, mutta siinä on merkkirajoitus max 1000 merkkiä. Babelfishin kielivalikoima on rajoittunut. - Anonyymi
Vika on vapusen päässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se ennen toiminut huonommallakin yhteydellä. Nyt olen kokeillut kahdessa eri verkossa yhtä huonolla menestyksellä.
Osan selaimista asensin ihan vartavasten kokeillakseni, eivätkä silti toimi.
Bing toimii, mutta siinä on merkkirajoitus max 1000 merkkiä. Babelfishin kielivalikoima on rajoittunut.Google voi bannata tietyn idiootin palveluissataan ja tää täälä häiriköivä on varmaan yksi massa valetiedon levittäjä!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 973533
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232872Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122431- 431875
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421623Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411555- 321547
- 281350
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201316- 951191