Ei minkäänlaista arvostelukykyä.Et ole tavallinen pörrääjä.Olet Suomen pääministeri,silloin ei tule järjestää itseään tällaisiin tilanteisiin. Jos ei pysty käyttäytymään muutamaa vuotta ns.kunnolla ei pitäisi olla pääministerinä. Tollo,lähes nelikymppinen anorektikko pissis. Vaikket itse kokkelia vetäisi aiheutat Suomelle ja suomalaisille vaaran liikkumalla sellaisissa piireissä juopotellen. Missä nyt oli turvamiehet,missä nyt oli se kuuluisa puhelin.Aikuisella ihmisellä ei mitään kykyä hillitä itseään.
Sanna Marin SDP
Anonyymi
1
191
Vastaukset
- Anonyymi
Pääministerin eli Suomen valtionjohdonei tule hankkiutua tilanteisiin joissa voi joutua hyväksikäytetyksi,esim.vieraan vallan taholta. Sanoi bilettäneensä ystävien kanssa. Ihmisiä jotka vasta tavannut.Onko hänellä tosi ystäviä vuosien takaa. Saattaa vaaraan toiminnallaan Suomen. Mikä uskottavuus hänellä on nyt esim.ulkomailla. Pidättäydytäänkö hänelle nyt kertomasta salassapidettäviä asioita jos muiden maiden johtajat pitävät häntä turvallisuusuhkana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs491334- 1601135
- 611027
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli198861- 8852
- 12792
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27786Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51771- 346748
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti79718