No ostin Mini One 04 Autokaaresta Seinäjoelta,olen kuolannut jo kauan mutta nyt rohkenin,niin on aikaisemmin ollut vaikka mitä hilavitkuttimia,mutta nyt voin sanoa,ajamisesta voi nauttia,ja laadun huomaa.Kauppa paikkana annan myös hyvät pinnat Autokaareen palvelu pelaa.
Mini One 04
7
1631
Vastaukset
- '03 Cooper
Minkäs värisen ostit?
- Mini
Met,Kulta ja sinne jäi puna/valko Cooper 03 uudet,saan huomenna alut alle ja vahauksen. PS.SUOSITTELEN
- '03 Cooper
Mini kirjoitti:
Met,Kulta ja sinne jäi puna/valko Cooper 03 uudet,saan huomenna alut alle ja vahauksen. PS.SUOSITTELEN
nähnyt sen punasen siellä...
www.omorf.com on aika hyvä mini-foorumi...Paljon tietoa ja taitoa... - J Cooper
Mini kirjoitti:
Aivan järkyttävän värinen se kultainen Mini ja vielä kattokin töhritty samalla värillä..
Sehän oli jo jonkin aikaa vaihtoautohallissa. Kävin katsomassa ja muutoin ok, mutta se väri! - '03 Cooper
J Cooper kirjoitti:
Aivan järkyttävän värinen se kultainen Mini ja vielä kattokin töhritty samalla värillä..
Sehän oli jo jonkin aikaa vaihtoautohallissa. Kävin katsomassa ja muutoin ok, mutta se väri!jokainenhan ostaa sen värisen auton mikä itseään miellyttää. Mä en ainakaan valitse autoni väriä sen mukaan mitä muut ajattelevat...
Itse en pidä punainen/valkoinen ministä, koska niitä on niin paljon... - J Cooper
'03 Cooper kirjoitti:
jokainenhan ostaa sen värisen auton mikä itseään miellyttää. Mä en ainakaan valitse autoni väriä sen mukaan mitä muut ajattelevat...
Itse en pidä punainen/valkoinen ministä, koska niitä on niin paljon...En minäkään autoa osta muille kuin itselleni.
En myöskään ostaisi punavalkoista tai keltavalkoista.
Sen sijaan tummasininen tai tummanvihreä valkoisella katolla ovat todella komeat. - MiniWEIJARI
J Cooper kirjoitti:
En minäkään autoa osta muille kuin itselleni.
En myöskään ostaisi punavalkoista tai keltavalkoista.
Sen sijaan tummasininen tai tummanvihreä valkoisella katolla ovat todella komeat.Mutta paras on mielestäni metallihopea ja mustakatto..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631443Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on561247Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241229Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2141130- 1261068
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk317999Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223994- 42939
- 72905
- 73899