Minne hävisi subwayt

Anonyymi

Mitä kävi subwaylle, ikkunassa vaan lappu toistaiseksi suljettu???

18

842

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eka hävis akselista ja nyt tuokin..

    • Anonyymi

      Duunari artistit vaativat palkkaa, lisiä, taukoja sekä muita etuja, jotka eivät orja subway artisteille kuulu. Eikä uusia orjia löydy, joten lappu luukulle..

    • Anonyymi

      Tommosia lisäaine känttyjä ei kannata mennä ahmimaan, ameriikan kakka innovaatio!🤓

      • Anonyymi

        ei nii, suolisyövän niistä saa, ja se on loppusi sit.


    • Anonyymi

      Ei taida asiakkaita riittää Mikkelin kokoisessa kaupungissa...

      • Anonyymi

        Siia orjia palvelemaan asiakkaita. Niistä oli pulaa ja sen vuoksi lappu luukulle..


    • Anonyymi

      Ei kannata Mikkelissä. Kuten ei paljon mikään muukaan. Miksei Mikkeli, no siksei kun on eläkeläiskylästä puhe.

    • Anonyymi

      Niin niitä yrityksä katoaa Mikkelin kaupungista.
      Pitäneekö huhut paikkansa että Carlson on lähtemässä kanssa, keskustan ja sataman liikeiden myötä.

      • Anonyymi

        Carlson on näivettynyt jo kauan. Ei sinne tahdo ihminen omalla ajallaan mennä, keskustan tavaratalon yläkertaan kun menee, niin on aikamatkalla 80-luvulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Carlson on näivettynyt jo kauan. Ei sinne tahdo ihminen omalla ajallaan mennä, keskustan tavaratalon yläkertaan kun menee, niin on aikamatkalla 80-luvulle.

        Eihän se ole Carlsonin vika! Totta, että esim. pohjakerroksessa myytiin aikoinaan ihan tavallisia taloustavaroita, nyt vaan jotain hifistelytuotteita, Carlson on ollut jo pitkään
        paremman väen ostopaikka, en itse tarvitse Carlsonia, mutta olisi Mikkelille kyllä suuri
        tappio jos sekä keskustan että sataman Carlsonit lähtisivät Mikkelistä.
        Mutta, tuo väite Carlsonin näivettymisestä, sehän oli iso juttu aikoinaan kun koko
        Carlson tuli Mikkeliin. SOKOKSEN tavaratalohan ei ole näivettynyt. Aikoinaan kaikki
        osastot mahtuivat aivan hyvin siihen vanhaan tavarataloon, sitten piti hävittää vanhan
        tavaratalon sisusta ja tuli se laajennusosa, joka purettiin taasen Stellan tieltä. SOKOKSELLA oli aikoinaan todella hyvä taloustavaraosasto, mutta kaikki on pitänyt hävittää sen jälkeen kun Graanin kaksoismarketit avattiin. Kyllä se SOKOS, mikä on näivettynyt, ei Carlson.


    • Anonyymi

      2 x käynyt subwayssa, molemmilla kerroilla semi pettymys. Ihmettelen miksi se on maailman laajin pikaruokaketju..

      • Anonyymi

        Birger Kingin voittaa koska tahansa. Sämpylät sentään ihan syötäviä, Burger Kingin purilaiset aivan karmean makuisia.


      • Anonyymi

        1kerta Subwayssa riitti, eikö sen leivän pidä olla lämmin? Kylmä leipä täyvellä hinnalla.


    • Anonyymi

      Liiketiloja tyhjenee vauhdilla Mikkelissä. Akselissa on tyhjiä tiloja, Porrassalmenkadulla on monta tyhjää tilaa... ja firmoja lähtee.

    • Anonyymi

      Raviksen ekotorilla parhaat sapuskat ;)

    • Anonyymi

      Eikö Korona kuitenkin suurin syyllinen Subway ravintoloiden sulkemiselle Mikkelistä?
      Eihän Subway sitä päätöstä tehnyt vaan, paikallinen yrittäjä.

    • Anonyymi

      Kaksi kertaa olen käynyt subissa. Ekalla kerralla tilasin valitsemalla itse täytteitä. Seuraavalla kerralla kun oli kiire, niin pyysin että tekevät jonkun valmiin tuotteen, ettei itse tarvitse valita jokaista täytettä erikseen. Ei kelvannut myyjälle, joten menin muualle syömään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      143
      10396
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      55
      2973
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2809
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1689
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1606
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. 82
      1368
    Aihe