Marin ei sovi millään tasolla Suomen pääministeriksi viimeaikaisten sekoilujensa perusteella. Suomi tarvitsee asiallisen edustajan joka ymmärtää miten vapaa-ajaan vietto pidetään omana tietona ja pois juorulehtien etusivuilta. Tämä on pöyristyttävää käytöstä!
Hävettää koko Suomen puolesta!
Sanna Marin pitäisi erottaa tehtävästään!
4
173
Vastaukset
- Anonyymi
Marin sanoi että hän juhli omalla vapaa-ajallaan. Se ei pidä paikkaansa vaan hän juhli ja käytti päihdyttäviä/huumaavia aineita ollessaan töissä. Kiistattomaksi sen tekee se että hän itse ilmoitti peruuttavansa lomansa ko.ajankohtana eli ilmoitti olevansa työssään pääministerinä. Asiaa ei voi mitenkään kiistää koska siitä tuli/jäi dokumentti arkistoihin. Tähän astiset selitykset ovat siis johtaneet vain uusiin epäselvyyksiin ja luottamuksen menettämiseen. Luottamuksen palauttaminen on paljon vaikeampaa kuin sen menettäminen. Pelkkä SDP:n tuki ei enää riitä koska hän on Suomen/meidän pääministerimme.
- Anonyymi
Todellakin hävettää. Ja kuinka mahtavat esim. EU:ssa suhtautua Suomen pääministeriin jatkossa. Häntä ei ota vakavasti enää kukaan!
Suomen edun valvonta maailmalla ei voi olla tämmöisen bilettäjän käsissä.
Kiireimmiten vaihtoon pääministeri varsinkin kun ajat ovat näin epävakaat joka suhteessa. - Anonyymi
Silminnäkijä hämmästeli myös sitä, miten Sanna Marin ravintolassa vastakkaista sukupuolta kohtaan.
– Sanna tanssi intiimisti ainakin kolmen eri miehen kanssa. Lisäksi hän istui kahden eri miehen sylissä. Pääministeri piti kättään erään miehen rinnalla ja mies piteli Sannaa hellästi käsivarresta.
– Sanna oli kuin yksi hänen missiporukkaseurueestaan. Hän käyttäytyi kuin parikymppinen sinkku. Oli vaikea uskoa, että hän on naimisissa. Hän juhli vip-tiloissa ainakin aamuyöhön puoli viiteen saakka. Itse en ollut juurikaan humalassa, joten siksi minulla on tilanteesta tarkka kuva.
Seiska lehti - Anonyymi
Marin on ministerin irwikuva ja holisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215404- 501421
- 11837
- 47809
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58798Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52787- 46782
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49776Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom132765Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille8754