Marin ei sovi millään tasolla Suomen pääministeriksi viimeaikaisten sekoilujensa perusteella. Suomi tarvitsee asiallisen edustajan joka ymmärtää miten vapaa-ajaan vietto pidetään omana tietona ja pois juorulehtien etusivuilta. Tämä on pöyristyttävää käytöstä!
Hävettää koko Suomen puolesta!
Sanna Marin pitäisi erottaa tehtävästään!
4
125
Vastaukset
- Anonyymi
Marin sanoi että hän juhli omalla vapaa-ajallaan. Se ei pidä paikkaansa vaan hän juhli ja käytti päihdyttäviä/huumaavia aineita ollessaan töissä. Kiistattomaksi sen tekee se että hän itse ilmoitti peruuttavansa lomansa ko.ajankohtana eli ilmoitti olevansa työssään pääministerinä. Asiaa ei voi mitenkään kiistää koska siitä tuli/jäi dokumentti arkistoihin. Tähän astiset selitykset ovat siis johtaneet vain uusiin epäselvyyksiin ja luottamuksen menettämiseen. Luottamuksen palauttaminen on paljon vaikeampaa kuin sen menettäminen. Pelkkä SDP:n tuki ei enää riitä koska hän on Suomen/meidän pääministerimme.
- Anonyymi
Todellakin hävettää. Ja kuinka mahtavat esim. EU:ssa suhtautua Suomen pääministeriin jatkossa. Häntä ei ota vakavasti enää kukaan!
Suomen edun valvonta maailmalla ei voi olla tämmöisen bilettäjän käsissä.
Kiireimmiten vaihtoon pääministeri varsinkin kun ajat ovat näin epävakaat joka suhteessa. - Anonyymi
Silminnäkijä hämmästeli myös sitä, miten Sanna Marin ravintolassa vastakkaista sukupuolta kohtaan.
– Sanna tanssi intiimisti ainakin kolmen eri miehen kanssa. Lisäksi hän istui kahden eri miehen sylissä. Pääministeri piti kättään erään miehen rinnalla ja mies piteli Sannaa hellästi käsivarresta.
– Sanna oli kuin yksi hänen missiporukkaseurueestaan. Hän käyttäytyi kuin parikymppinen sinkku. Oli vaikea uskoa, että hän on naimisissa. Hän juhli vip-tiloissa ainakin aamuyöhön puoli viiteen saakka. Itse en ollut juurikaan humalassa, joten siksi minulla on tilanteesta tarkka kuva.
Seiska lehti - Anonyymi
Marin on ministerin irwikuva ja holisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982