Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Jeesukseen uskomalla pelastuu.

Anonyymi

”Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.”
Joh 3:16

11

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juupajuu.
      Jätetään turvavyöt ja pelastusliivit käyttämättä, luotetaan Jeesukseen.

      • Saat käyttää pelastusliivei ja turvavöitä, ei se siitä ole pois.


    • Anonyymi

      Uskon Jeesukseen:

      Johanneksen evankeliumi:
      17:3 Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka yksin olet totinen Jumala, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen.

      Jeesus Jumalalle:
      "yksin olet totinen Jumala"

      Hebrealaiskirje:
      5:7 Ja lihansa päivinä hän väkevällä huudolla ja kyynelillä uhrasi rukouksia ja anomuksia sille, joka voi hänet kuolemasta pelastaa; ja hänen rukouksensa kuultiin hänen jumalanpelkonsa tähden.

      • Anonyymi

        Minä uskon enemmin Tuomasta kuin Jeesusta sillä Tuomas puhuu totta mutta Jeesus ei kun pilkkaa vain Pyhää Kolminaisuusoppiamme.

        Johanneksen evankeliumi:
        20:28 Tuomas vastasi ja sanoi hänelle: "Minun Herrani ja minun Jumalani!"


    • Anonyymi

      Minä uskon Jeesusta:

      Johanneksen evankeliumi:
      20:17 Jeesus sanoi hänelle: "Älä minuun koske, sillä en minä ole vielä mennyt ylös Isäni tykö; mutta mene minun veljieni tykö ja sano heille, että minä menen ylös, minun Isäni tykö ja teidän Isänne tykö, ja minun Jumalani tykö ja teidän Jumalanne tykö."

      “minun Isäni tykö ja teidän Isänne tykö, ja minun Jumalani tykö ja teidän Jumalanne tykö."

      Ilmestyskirja:
      3:2 Heräjä valvomaan ja vahvista jäljellejääneitä, niitä, jotka ovat olleet kuolemaisillaan; sillä minä en ole havainnut sinun tekojasi täydellisiksi Jumalani edessä.

      “Jumalani edessä”

      Ilmestyskirja:
      3:12 Joka voittaa, sen minä teen pylvääksi Jumalani temppeliin, eikä hän koskaan enää lähde sieltä ulos, ja minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, sen uuden Jerusalemin, joka laskeutuu alas taivaasta minun Jumalani tyköä, ja oman uuden nimeni.

      “Jumalani temppeliin”

      “Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen”

      “minun Jumalani tyköä”

      • Anonyymi

        Myös Paavali uskoi Jeesusta:

        Galatalaiskirje:
        3:20 Välimies taas ei ole yhtä varten; mutta Jumala on yksi.

        1.Timoteuksen kirje:
        2:5 Sillä yksi on Jumala, yksi myös välimies Jumalan ja ihmisten välillä, ihminen Kristus Jeesus,


    • Anonyymi

      Jesse on ilmeisesti kova tyyppi, onko joku tavannut?
      Oikeasti hei! Kuka järkevä uskoo johonkin tuollaiseen huuhaahan, pitää olla kovasti sekaisin ja herkästi huijattava.

      • Anonyymi

        On ilmestynyt 2003. Hiljainen tyyppi joka ei sanoja juuri tuhlaa.
        Raamatun kirjoitukset eivät ole sama asia kuin Kristus. Ei Jeesusta tunne kuin Isä.
        Raamatussa on kirjattu joitakin sanoja opetukseksi, jotka Isä laittoi Jeesuksen suuhun. Ne ei kerro mitään siitä millainen Jeesus on.

        Joku voisi tehdä mustakin kirjan, mutta ei sen perusteella mua voi tuntea. Elän hetken oikkujen mukaan ja puhun mitä sylki suuhun tuo.
        Mulla on 20 vuotta ollut kaveri ja vaikka ollaan usein yhdessä en voi sanoa tuntevani häntä pintaa syvemmältä. Sen tiedän, että kun hänelle syntyi ensimmäinen lapsi hänen luonteensa muuttui aivan toiseksi. Kaksi eri ihmistä. Ennen ja jälkeen.....


    • Anonyymi

      Uskotko sinä aloittaja Jeesusta kun hän sanoo ettei ole Jumala?

    • Anonyymi

      Pelastus Jeesuksessa on äärimmäisen tärkeä!

    • Anonyymi

      Höpö höpö hihhulit jessenne kanssa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2005
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1420
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1327
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      13
      1285
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1201
    Aihe