Miksi Iltasanomat valehtelee Volvosta?

Anonyymi

13

193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Varmaan ihan sinua ärsyttääkseen! 😆

• Anonyymi

No, Volvo silti edelleen suunnitellaan Ruotsissa vaikka onkin kiinalaisten omistama.

Ja muuten, Volvon rekka- ja bussituotantoa ei myyty Kiinaan, joten Volvo-rekat ovat edelleen ruotsalaisia. Vain Volvon henkilöautot ovat kiinalaisia.

• Anonyymi

Ruotsissa suunniteltu ja pääkonttori on Ruotsissa. Merkki on perinteinen ruotsalainen vaikka kiinalaisen sen omistaa. Onko tuolla jotain merkitystä avaajan mielestä.

• Anonyymi

Ostanhan minäkin Venäläisestä öljystä tehtyä Bensiiniä, eikä harmita ollenkaan! 🤡

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ostanhan minäkin Venäläisestä öljystä tehtyä Bensiiniä, eikä harmita ollenkaan! 🤡

Minä ostan venäläisellä tekniikalla tehdystä ydinvoimalasta (loviisa 1/2) tehdyllä sähköllä sähköä omaan täys-sähkö autooni! Mitäs sähköauto Spedet tähän? 🤡

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä ostan venäläisellä tekniikalla tehdystä ydinvoimalasta (loviisa 1/2) tehdyllä sähköllä sähköä omaan täys-sähkö autooni! Mitäs sähköauto Spedet tähän? 🤡

En tiedä muuta kuin että olet ihana poika.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä yritän välttää kaikkea kiinalaista ja venäläistä. Ei kiinalaisia autoja eikä venäläistä sähköä.
        Sähkön alkuperän saa ostaja päättää ja sähköyhtiöltä saa vaikka aluperätodistuksen.
        "Sähkön alkuperätakuu on todistus siitä, että sähkö on tuotettu uusiutuvilla energialähteillä. Myyty sähkö voidaan alkuperätakuun avulla jäljittää aina tuotantolaitokseen asti"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä yritän välttää kaikkea kiinalaista ja venäläistä. Ei kiinalaisia autoja eikä venäläistä sähköä.
        Sähkön alkuperän saa ostaja päättää ja sähköyhtiöltä saa vaikka aluperätodistuksen.
        "Sähkön alkuperätakuu on todistus siitä, että sähkö on tuotettu uusiutuvilla energialähteillä. Myyty sähkö voidaan alkuperätakuun avulla jäljittää aina tuotantolaitokseen asti"

Miten se "Oikea" sähkö osaa tulla sun tupaan. Onko se eriväristä vai miten sen voi todentaa?
        Venäjältä ei ole sähköä tullut vähään aikaan.

• Anonyymi

Elät menneisyydessä ja valheessa. Volvo on nykyisin Kiinan armeijan vakoilulaite.

• Anonyymi

Eikö kiinalaiset osaa edes keulamerkkiä keksiä itse?

• Anonyymi

Ja minähän en Kiinasta mitään osta. Lähikaupan valkosipulitkin tulee näköjään sieltä l. en osta sitten niitäkään...

• Anonyymi

Onneton vitsinpoikanen, mutta näinhän se on. Mitä Kiinasta nyt ei tulisi ja mitä siellä ei tehtäisi. Tuppaa olemaan jo niin, että laatukin samaa tasoa kuin täällä. Ai nii, mutta eihä täällä enää tehdä mitään...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneton vitsinpoikanen, mutta näinhän se on. Mitä Kiinasta nyt ei tulisi ja mitä siellä ei tehtäisi. Tuppaa olemaan jo niin, että laatukin samaa tasoa kuin täällä. Ai nii, mutta eihä täällä enää tehdä mitään...

Valkoihoinen maailma siirsi teollisen tuotantonsa ja ylivertaisen teknologisen osaamisensa Kiinaan. Nyt Lännen avulla rikastuttuaan Kiina kiittää ja uhkaa koko läntistä maailmaa tuholla. Se on perkeleestä ja todella vaarallista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      91
      1929
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      278
      1761
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      305
      1560
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1442
    5. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      88
      1038
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      1007
    7. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      56
      977
    8. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      56
      968
    9. 67
      944
    10. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      941
    Aihe