Miksi Iltasanomat valehtelee Volvosta?

Anonyymi

Miksi Iltasanomat ja varsinkin toimittaja Kari Ylänne valehtelevat viikottain Volvon ja Polestarin olevan ruotsalainen vaikka se on ollut kiinalaisten omistama vuodesta 2010?

Ranskalaiset ovat kieltäneet kiinalaisen Polestarin tuomisen maahansa koska kiinalaiset kopioivat ranskalaisten DS merkin.
Lisäksi Polestar sai Ranskassa 150 000 euron sakon:
https://carfule.com/2022/03/10/polestar-3-things-to-know-about-the-electric-brand-banned-in-france/

13

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Varmaan ihan sinua ärsyttääkseen! 😆

    • Anonyymi

      No, Volvo silti edelleen suunnitellaan Ruotsissa vaikka onkin kiinalaisten omistama.

      Ja muuten, Volvon rekka- ja bussituotantoa ei myyty Kiinaan, joten Volvo-rekat ovat edelleen ruotsalaisia. Vain Volvon henkilöautot ovat kiinalaisia.

    • Anonyymi

      Ruotsissa suunniteltu ja pääkonttori on Ruotsissa. Merkki on perinteinen ruotsalainen vaikka kiinalaisen sen omistaa. Onko tuolla jotain merkitystä avaajan mielestä.

      • Anonyymi

        Ostanhan minäkin Venäläisestä öljystä tehtyä Bensiiniä, eikä harmita ollenkaan! 🤡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostanhan minäkin Venäläisestä öljystä tehtyä Bensiiniä, eikä harmita ollenkaan! 🤡

        Minä ostan venäläisellä tekniikalla tehdystä ydinvoimalasta (loviisa 1/2) tehdyllä sähköllä sähköä omaan täys-sähkö autooni! Mitäs sähköauto Spedet tähän? 🤡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ostan venäläisellä tekniikalla tehdystä ydinvoimalasta (loviisa 1/2) tehdyllä sähköllä sähköä omaan täys-sähkö autooni! Mitäs sähköauto Spedet tähän? 🤡

        En tiedä muuta kuin että olet ihana poika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ostan venäläisellä tekniikalla tehdystä ydinvoimalasta (loviisa 1/2) tehdyllä sähköllä sähköä omaan täys-sähkö autooni! Mitäs sähköauto Spedet tähän? 🤡

        Minä yritän välttää kaikkea kiinalaista ja venäläistä. Ei kiinalaisia autoja eikä venäläistä sähköä.
        Sähkön alkuperän saa ostaja päättää ja sähköyhtiöltä saa vaikka aluperätodistuksen.
        "Sähkön alkuperätakuu on todistus siitä, että sähkö on tuotettu uusiutuvilla energialähteillä. Myyty sähkö voidaan alkuperätakuun avulla jäljittää aina tuotantolaitokseen asti"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä yritän välttää kaikkea kiinalaista ja venäläistä. Ei kiinalaisia autoja eikä venäläistä sähköä.
        Sähkön alkuperän saa ostaja päättää ja sähköyhtiöltä saa vaikka aluperätodistuksen.
        "Sähkön alkuperätakuu on todistus siitä, että sähkö on tuotettu uusiutuvilla energialähteillä. Myyty sähkö voidaan alkuperätakuun avulla jäljittää aina tuotantolaitokseen asti"

        Miten se "Oikea" sähkö osaa tulla sun tupaan. Onko se eriväristä vai miten sen voi todentaa?
        Venäjältä ei ole sähköä tullut vähään aikaan.


      • Anonyymi

        Elät menneisyydessä ja valheessa. Volvo on nykyisin Kiinan armeijan vakoilulaite.


    • Anonyymi

      Eikö kiinalaiset osaa edes keulamerkkiä keksiä itse?

    • Anonyymi

      Ja minähän en Kiinasta mitään osta. Lähikaupan valkosipulitkin tulee näköjään sieltä l. en osta sitten niitäkään...

      • Anonyymi

        Onneton vitsinpoikanen, mutta näinhän se on. Mitä Kiinasta nyt ei tulisi ja mitä siellä ei tehtäisi. Tuppaa olemaan jo niin, että laatukin samaa tasoa kuin täällä. Ai nii, mutta eihä täällä enää tehdä mitään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneton vitsinpoikanen, mutta näinhän se on. Mitä Kiinasta nyt ei tulisi ja mitä siellä ei tehtäisi. Tuppaa olemaan jo niin, että laatukin samaa tasoa kuin täällä. Ai nii, mutta eihä täällä enää tehdä mitään...

        Valkoihoinen maailma siirsi teollisen tuotantonsa ja ylivertaisen teknologisen osaamisensa Kiinaan. Nyt Lännen avulla rikastuttuaan Kiina kiittää ja uhkaa koko läntistä maailmaa tuholla. Se on perkeleestä ja todella vaarallista.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe