biletyskerma

Anonyymi

suomalaisen valkosen hetero miehen vika ja syy kun ministeri dokaa työajal. ja kaikenlisäksi pitää itseään toimintakuntosena ja ihan kun ei mitään olisi tapahtunut eikä myönnä tehneensö väärin. tämä on sitä narsismia

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tällä kertaa tanssiparina on tunnettu missikaunotar Sabina Särkkä.

      Katso uusi video tanssivasta pääministeristä:

      https://www.seiska.fi/Kotimaa/Taas-uusi-kohuvideo-Sanna-Marinista-paaministeri-kiehnasi-kuumasti-Sabina-Sarkan-kanssa

      Video on kuvattu ravintola Teatterissa sunnuntaina (7.8.) aamuyöllä, heti pääministerin riehakkaiden kotibileiden jälkeen.

      Videolla naimisissa oleva perheenäiti tanssii Sabinan kanssa intiimisti lähekkäin ja jalat harallaan.

      Tanssin tunnelma on sen verran kiihkeä, että pääministeri puristaa kädellään missiystäväänsä tämän asun selkämyksestä.

    • Anonyymi

      Puolustajien lauma kuolaa kateellisena,että hekin haluais remuta!

    • Anonyymi

      Uusi Viiina & Aineita puolue rekisteröity. Uurnilla tavataan.

    • Anonyymi

      Kaljaa & Makkaraa ilmoittatutuu myös mukaan. Muista äänestää!

    • Anonyymi

      Politiikot ovat osanneet pitää huolen omasta asemastaan ja tuloitaan, jota kautta heidän toimeentulonsa on turvattu huomattavasti paremmin kuin normikansan. Tuota kautta ovat nostaneet itsensä asemaan jossa ovat ottaneet itse oikeutetusti aseman jossa nousevat tavallisen kansan yläpuolelle toimissaan ja tuo ei kuulu demokratiaan jossa kansa valitsee edustajansa kansan parita. Jotta päätöksenteko pysyy kansan etuja valvovana eikä arki pääsisi karkaamaan päätöksenteossa on kansanedustajien edut oltava yhtäläiseksi koettavia kansan kanssa .Edut ,kuten lomakaudet ,työttömyys turva ,jota nimitetään sopeutumisrahaksi. Näin ei nykyisin ole .Kansalais aloite on tuon korjaamiseksi käynnissä:

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/10713

    • Anonyymi

      Demut tykkää ja äänestää sutena.. Löyhäpää bilekansa riemuitsee.. Näin Suomen päättäjät!

    • Anonyymi

      Biletä aamu neljään ja työkuntosena töihin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2636
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1431
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1146
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      9
      1063
    Aihe