biletyskerma

Anonyymi

suomalaisen valkosen hetero miehen vika ja syy kun ministeri dokaa työajal. ja kaikenlisäksi pitää itseään toimintakuntosena ja ihan kun ei mitään olisi tapahtunut eikä myönnä tehneensö väärin. tämä on sitä narsismia

7

186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tällä kertaa tanssiparina on tunnettu missikaunotar Sabina Särkkä.

      Katso uusi video tanssivasta pääministeristä:

      https://www.seiska.fi/Kotimaa/Taas-uusi-kohuvideo-Sanna-Marinista-paaministeri-kiehnasi-kuumasti-Sabina-Sarkan-kanssa

      Video on kuvattu ravintola Teatterissa sunnuntaina (7.8.) aamuyöllä, heti pääministerin riehakkaiden kotibileiden jälkeen.

      Videolla naimisissa oleva perheenäiti tanssii Sabinan kanssa intiimisti lähekkäin ja jalat harallaan.

      Tanssin tunnelma on sen verran kiihkeä, että pääministeri puristaa kädellään missiystäväänsä tämän asun selkämyksestä.

    • Anonyymi

      Puolustajien lauma kuolaa kateellisena,että hekin haluais remuta!

    • Anonyymi

      Uusi Viiina & Aineita puolue rekisteröity. Uurnilla tavataan.

    • Anonyymi

      Kaljaa & Makkaraa ilmoittatutuu myös mukaan. Muista äänestää!

    • Anonyymi

      Politiikot ovat osanneet pitää huolen omasta asemastaan ja tuloitaan, jota kautta heidän toimeentulonsa on turvattu huomattavasti paremmin kuin normikansan. Tuota kautta ovat nostaneet itsensä asemaan jossa ovat ottaneet itse oikeutetusti aseman jossa nousevat tavallisen kansan yläpuolelle toimissaan ja tuo ei kuulu demokratiaan jossa kansa valitsee edustajansa kansan parita. Jotta päätöksenteko pysyy kansan etuja valvovana eikä arki pääsisi karkaamaan päätöksenteossa on kansanedustajien edut oltava yhtäläiseksi koettavia kansan kanssa .Edut ,kuten lomakaudet ,työttömyys turva ,jota nimitetään sopeutumisrahaksi. Näin ei nykyisin ole .Kansalais aloite on tuon korjaamiseksi käynnissä:

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/10713

    • Anonyymi

      Demut tykkää ja äänestää sutena.. Löyhäpää bilekansa riemuitsee.. Näin Suomen päättäjät!

    • Anonyymi

      Biletä aamu neljään ja työkuntosena töihin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      122
      1241
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      919
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      835
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      621
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      600
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      567
    7. 52
      541
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      508
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      491
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      238
      461
    Aihe