suomalaisen valkosen hetero miehen vika ja syy kun ministeri dokaa työajal. ja kaikenlisäksi pitää itseään toimintakuntosena ja ihan kun ei mitään olisi tapahtunut eikä myönnä tehneensö väärin. tämä on sitä narsismia
Vastaukset 7
- Anonyymi
Tällä kertaa tanssiparina on tunnettu missikaunotar Sabina Särkkä.
Katso uusi video tanssivasta pääministeristä:
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Taas-uusi-kohuvideo-Sanna-Marinista-paaministeri-kiehnasi-kuumasti-Sabina-Sarkan-kanssa
Video on kuvattu ravintola Teatterissa sunnuntaina (7.8.) aamuyöllä, heti pääministerin riehakkaiden kotibileiden jälkeen.
Videolla naimisissa oleva perheenäiti tanssii Sabinan kanssa intiimisti lähekkäin ja jalat harallaan.
Tanssin tunnelma on sen verran kiihkeä, että pääministeri puristaa kädellään missiystäväänsä tämän asun selkämyksestä. - Anonyymi
Puolustajien lauma kuolaa kateellisena,että hekin haluais remuta!
- Anonyymi
Uusi Viiina & Aineita puolue rekisteröity. Uurnilla tavataan.
- Anonyymi
Kaljaa & Makkaraa ilmoittatutuu myös mukaan. Muista äänestää!
- Anonyymi
Politiikot ovat osanneet pitää huolen omasta asemastaan ja tuloitaan, jota kautta heidän toimeentulonsa on turvattu huomattavasti paremmin kuin normikansan. Tuota kautta ovat nostaneet itsensä asemaan jossa ovat ottaneet itse oikeutetusti aseman jossa nousevat tavallisen kansan yläpuolelle toimissaan ja tuo ei kuulu demokratiaan jossa kansa valitsee edustajansa kansan parita. Jotta päätöksenteko pysyy kansan etuja valvovana eikä arki pääsisi karkaamaan päätöksenteossa on kansanedustajien edut oltava yhtäläiseksi koettavia kansan kanssa .Edut ,kuten lomakaudet ,työttömyys turva ,jota nimitetään sopeutumisrahaksi. Näin ei nykyisin ole .Kansalais aloite on tuon korjaamiseksi käynnissä:
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/10713 - Anonyymi
Demut tykkää ja äänestää sutena.. Löyhäpää bilekansa riemuitsee.. Näin Suomen päättäjät!
- Anonyymi
Biletä aamu neljään ja työkuntosena töihin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta914003Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii4131461Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty391147Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä241982Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty72953Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s294855Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto24832Sysmä tarvitsee päätöksiä
Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen26752Älä katoa elämästäni
Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan43736Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel33731