Kulta, sydän herkkänä

Anonyymi

Kun et vain olisi ynseä minulle, se satuttaa. Suo hymysi ja ole iloinen. Naura niin kuin silloin, kun olit oma aito itsesi ja me olimme vielä tuntemattoman edessä. Emme tienneet, mitä tulee, emmekä vieläkään tiedä. Sinut tiedän, olet se, jolle tahdon sanoa, kultani. Tule jakamaan pieniä hetkiä kanssani.

33

966

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihanat sanat jollekin.

    • Anonyymi

      Lycka till.

    • Anonyymi

      Sanna?

    • Anonyymi

      Kulta ... koen et tämä on mulle taas. Haluunnsullebpelkkää hyvää...katotaan ny mite menee...jutellaa vielä irl joohan pliis

      • Anonyymi

        En ole ap mut täällä moni tosi myrkyllisiä, tarttuvat kaikken. Ehkäpä parempi suojella sitä henkilöä ja jutella vain irl kuin täällä. Ota yhteys oikeaan henkilölle irl, tää paikka tuhoaa kaiken!


    • Anonyymi

      Koskettava kirjoitus. Minusta on voinut välittyä hänelle ynseä käsitys, mutta en tiennyt miten olisin ollut. Kyllä sen iloisuuden sieltä löydän pienellä kaivelulla.

    • Anonyymi

      En ole kenenkään kulta.

    • Anonyymi

      Kenelle tämä viesti on tarkoitettu?

    • Anonyymi

      Olen ynseä kun siltä tuntuu, Faktoila ja todellisuudella on vain pieni osa yhtälössä kuten hyvin tiedät.
      Ihana sinä, 110%, näin sen heti.

      • Anonyymi

        Kommunikoi irl älä täällä, paha paikka!


    • Anonyymi

      Pohjanalaista kultaa 😂🤣😅😅🙃

    • Anonyymi

      Anteeks, olen nyt vaan ihan allapäin sinusta johtumattomista syistä mutta sä varmasti saisit mut nauramaan siitä huolimatta :)

      • Anonyymi

        Katso tuota köörii, ei helvete !
        Skulasko vai liian offensiivistä?
        En pistä hymiöitä. koska liian teenage etc.


    • 💜💙💚💛🧡

    • Anonyymi
      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Olisin enemmän kuin mielelläni hänen kulta💗

    • Anonyymi

      Kohta kaikki on ohi

      • Anonyymi

        Se on ohi silloin kun niin haluat


    • Anonyymi

      Menen nukkumaan toivottomana. Toivottomuus aina löytää minut. Tulee olo että ei hän voi kaivata, ei me voida kohdata, en osaa mitään, olen liian yksinäinen, en osaa puhua, kaikkia tuollaisia. En tiedä mihin uskoa tässä asiassa. Sattuu ja on ikävä. Mieheltä naiselle.

      • Anonyymi

        Onko sen oloinen että voi, ajattele positiivisesti.


      • Anonyymi

        Kyllä voimme, etkö näe kuinka yksinäinen olen? Tukeudu siihen että olemme aiemminkin osanneet puhua. Eikä aina tarvitse, olisin mielelläni myös hiljaa kanssasi kuten luonnonkin.


      • Anonyymi

        Mies kuule. Elämä on oppimista, kasvamista ja kehittymistä. Se ei haittaa että olet keskeneräinen, minäkin olen. Tämä ikävä on todella uuvuttavaa.


    • Anonyymi

      Menee rankasti pieleen, unohda koko juttu!

    • Anonyymi

      Oli joku asia mielessä kirjoittaa ja ei olekaan enää.

    • Anonyymi

      Täällä nää kaikki kauniit ja ihanat viestit menee niin hukkaan.

      • Anonyymi

        Hetken pienen.
        . .


        Always for you


    • Anonyymi

      Ota yhteyttä IRL muuta kautta, tavataan ja puhutaan. n>m.

    • Anonyymi

      Naura? Missä on nauranut

    • Anonyymi

      Ihana hän! Eikö olekin?

    • Anonyymi

      Uskalla olla avoin kun nähdään se helpottaa etenemistä :) Olit hieman etäinen eilen surin itsemielessäni olinko tahattomasti loukannut ja se jäi vähä vaivaan mutta onneksi sitte lopulta olit hymyilevä kaunis itsesi :)

    • Anonyymi

      En kylläkään koe olevani kenenkään kulta... Eipä ole mitään syytä olla iloinen ja nauravainen.

    • Anonyymi

      Pieniä hetkiä? Oletko kahlittuma jotenkin...

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5790
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3667
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      227
      1921
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1772
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1222
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1177
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      290
      955
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      50
      948
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe