Kulta, sydän herkkänä

Anonyymi

Kun et vain olisi ynseä minulle, se satuttaa. Suo hymysi ja ole iloinen. Naura niin kuin silloin, kun olit oma aito itsesi ja me olimme vielä tuntemattoman edessä. Emme tienneet, mitä tulee, emmekä vieläkään tiedä. Sinut tiedän, olet se, jolle tahdon sanoa, kultani. Tule jakamaan pieniä hetkiä kanssani.

34

1043

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihanat sanat jollekin.

• Anonyymi

Lycka till.

• Anonyymi

Sanna?

• Anonyymi

Kulta ... koen et tämä on mulle taas. Haluunnsullebpelkkää hyvää...katotaan ny mite menee...jutellaa vielä irl joohan pliis

• Anonyymi

En ole ap mut täällä moni tosi myrkyllisiä, tarttuvat kaikken. Ehkäpä parempi suojella sitä henkilöä ja jutella vain irl kuin täällä. Ota yhteys oikeaan henkilölle irl, tää paikka tuhoaa kaiken!

• Anonyymi

Koskettava kirjoitus. Minusta on voinut välittyä hänelle ynseä käsitys, mutta en tiennyt miten olisin ollut. Kyllä sen iloisuuden sieltä löydän pienellä kaivelulla.

• Anonyymi

En ole kenenkään kulta.

• Anonyymi

Kenelle tämä viesti on tarkoitettu?

• Anonyymi

Olen ynseä kun siltä tuntuu, Faktoila ja todellisuudella on vain pieni osa yhtälössä kuten hyvin tiedät.
      Ihana sinä, 110%, näin sen heti.

• Anonyymi

Kommunikoi irl älä täällä, paha paikka!

• Anonyymi

Pohjanalaista kultaa 😂🤣😅😅🙃

• Anonyymi

Anteeks, olen nyt vaan ihan allapäin sinusta johtumattomista syistä mutta sä varmasti saisit mut nauramaan siitä huolimatta :)

• Anonyymi

Katso tuota köörii, ei helvete !
        Skulasko vai liian offensiivistä?
        En pistä hymiöitä. koska liian teenage etc.

• 💜💙💚💛🧡

• Anonyymi
      • Anonyymi

• Anonyymi

Olisin enemmän kuin mielelläni hänen kulta💗

• Anonyymi

Kohta kaikki on ohi

• Anonyymi

Se on ohi silloin kun niin haluat

• Anonyymi

Menen nukkumaan toivottomana. Toivottomuus aina löytää minut. Tulee olo että ei hän voi kaivata, ei me voida kohdata, en osaa mitään, olen liian yksinäinen, en osaa puhua, kaikkia tuollaisia. En tiedä mihin uskoa tässä asiassa. Sattuu ja on ikävä. Mieheltä naiselle.

• Anonyymi

Onko sen oloinen että voi, ajattele positiivisesti.

• Anonyymi

Kyllä voimme, etkö näe kuinka yksinäinen olen? Tukeudu siihen että olemme aiemminkin osanneet puhua. Eikä aina tarvitse, olisin mielelläni myös hiljaa kanssasi kuten luonnonkin.

• Anonyymi

Mies kuule. Elämä on oppimista, kasvamista ja kehittymistä. Se ei haittaa että olet keskeneräinen, minäkin olen. Tämä ikävä on todella uuvuttavaa.

• Anonyymi

Menee rankasti pieleen, unohda koko juttu!

• Anonyymi

Oli joku asia mielessä kirjoittaa ja ei olekaan enää.

• Anonyymi

Täällä nää kaikki kauniit ja ihanat viestit menee niin hukkaan.

• Anonyymi

Hetken pienen.
        . .

Always for you

• Anonyymi

Ota yhteyttä IRL muuta kautta, tavataan ja puhutaan. n>m.

• Anonyymi

Naura? Missä on nauranut

• Anonyymi

Ihana hän! Eikö olekin?

• Anonyymi

Uskalla olla avoin kun nähdään se helpottaa etenemistä :) Olit hieman etäinen eilen surin itsemielessäni olinko tahattomasti loukannut ja se jäi vähä vaivaan mutta onneksi sitte lopulta olit hymyilevä kaunis itsesi :)

• Anonyymi

En kylläkään koe olevani kenenkään kulta... Eipä ole mitään syytä olla iloinen ja nauravainen.

• Anonyymi

Pieniä hetkiä? Oletko kahlittuma jotenkin...

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      92
      2127
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      33
      2070
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1835
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1360
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1251
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1141
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1050
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      56
      1003
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      67
      936
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      282
      895
    Aihe