Vihreät ja Ohisalo ovat ärsyttäneet minua aina. Olen ollut viime vuodet demari. En tiedä miksi Ohisalo antaa nyt tavattoman hyvä kuvan itsestään. Pitää tarkastella mitä Vihreillä on vaaliohjelmassaan.
Vastaukset 14
- Anonyymi
Kieltämättä kova kontrasti,kun avasin aamun Hesarin….Ohisalo on edustava.
- Anonyymi
Hiukka vaikea kuvitella Ohisaloa haarat levällään vieraiden ukkojen kanssa😅Tuli tilaus hänelle.
- Anonyymi
Kieltämäti kaivataan normaalia naispoliitikkoa näinä aikoina: nyt on Marian aika👍Paljon näkyvyyttä vaan ja vihreät saadaan nousuun.
- Anonyymi
No ei todellakaan ole, ei ole koskaan Marian aika muuten tämän maan hukka perii kyllä se on Saarikko joka tästä kohusta hyötyy ja taatusti hykertelee käsiään että siinäs näitte.
En jäisi Marinia kaipaamaan enkä noita muitakaan mutta eikö Suomessa ole yhtään tolkun ihmistä edes pääministeriksi ? kaikilla on jotain kytköksiä ja epämääräisiä sellaisia.
- Anonyymi
Ymmärtänyt mitä on vastuu elämässä!
- Anonyymi
freesi ja suloinen ja ehkä tunteva ihminen,muistan kun ilmoitti vauvastaan
- Anonyymi
Ohisalo arvostaa myös meitä boomereita joten plussaa siitä. Toukon pikku pepunläpsyttelytkin tuntuvat nyt hyttysenkakalta Itämeressä! Kaikki on suhteellista.
- Anonyymi
Lähden ottamaan Marinit ennen iltavuoroa😂
- Anonyymi
Johtuisiko siitä, että Hutisalo on ollut perhesyiden vuoksi vähemmän eetterissä kuin teini-kuningattaren oloinen pääministeri? Vasemman jalan saappaita,, molemmat. Kun vertailukohta on heikkoa huonompi niin huonokin vaikuttaa kohtuulliselta.
- Anonyymi
No nyt tuli Ojisalon momentum
- Anonyymi
Vihreät haloo,hyödyntäkää tarkasti!
- Anonyymi
Ohisalossa on omat puutteensa ja vikansa, mutta Mariniin verrattuna hän on edes joten kuten salonkikelpoinen. Sanna Marinhan on jo useaan kertaan osoittanut olevansa varsin vastuuton pääministeri ja useasti myös tehnyt tietoisen valinnan juopottelun & bailaamisen hyväksi, virkatoimiensa kärsiessä.
- Anonyymi
Olen persumyönteinen mutta myönnän että Ohisalo vaikuttaa nyt jopa älylliseltä olennolta !
- Anonyymi
Kyllä siinä naisessa on jotain...
Hänestä vielä tullaan kuulemaan enemmänkin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 65968
- 69722
- 133646
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37635Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️35629- 69606
SAHIMÄKI LOPETA
Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve43571- 43560
Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m112525Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19500Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k172484Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18461Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto62396- 52383
- 17372
- 42368
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)29364Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline96353YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene22348Kuhmolaiset valittaa kaikesta
Ootte te kyllä yksiä sanonko mitä... Kaikesta uudesta ja kaupunkia kehittävästå löytyy aina muutama vinkuja kun ei mene9348