Vihreät ja Ohisalo ovat ärsyttäneet minua aina. Olen ollut viime vuodet demari. En tiedä miksi Ohisalo antaa nyt tavattoman hyvä kuvan itsestään. Pitää tarkastella mitä Vihreillä on vaaliohjelmassaan.
Ohisalo näyttää niin fiksulta yhtäkkiä Marinin rinnalla
14
96
Vastaukset
- Anonyymi
Kieltämättä kova kontrasti,kun avasin aamun Hesarin….Ohisalo on edustava.
- Anonyymi
Hiukka vaikea kuvitella Ohisaloa haarat levällään vieraiden ukkojen kanssa😅Tuli tilaus hänelle.
- Anonyymi
Kieltämäti kaivataan normaalia naispoliitikkoa näinä aikoina: nyt on Marian aika👍Paljon näkyvyyttä vaan ja vihreät saadaan nousuun.
- Anonyymi
No ei todellakaan ole, ei ole koskaan Marian aika muuten tämän maan hukka perii kyllä se on Saarikko joka tästä kohusta hyötyy ja taatusti hykertelee käsiään että siinäs näitte.
En jäisi Marinia kaipaamaan enkä noita muitakaan mutta eikö Suomessa ole yhtään tolkun ihmistä edes pääministeriksi ? kaikilla on jotain kytköksiä ja epämääräisiä sellaisia.
- Anonyymi
Ymmärtänyt mitä on vastuu elämässä!
- Anonyymi
freesi ja suloinen ja ehkä tunteva ihminen,muistan kun ilmoitti vauvastaan
- Anonyymi
Ohisalo arvostaa myös meitä boomereita joten plussaa siitä. Toukon pikku pepunläpsyttelytkin tuntuvat nyt hyttysenkakalta Itämeressä! Kaikki on suhteellista.
- Anonyymi
Lähden ottamaan Marinit ennen iltavuoroa😂
- Anonyymi
Johtuisiko siitä, että Hutisalo on ollut perhesyiden vuoksi vähemmän eetterissä kuin teini-kuningattaren oloinen pääministeri? Vasemman jalan saappaita,, molemmat. Kun vertailukohta on heikkoa huonompi niin huonokin vaikuttaa kohtuulliselta.
- Anonyymi
No nyt tuli Ojisalon momentum
- Anonyymi
Vihreät haloo,hyödyntäkää tarkasti!
- Anonyymi
Ohisalossa on omat puutteensa ja vikansa, mutta Mariniin verrattuna hän on edes joten kuten salonkikelpoinen. Sanna Marinhan on jo useaan kertaan osoittanut olevansa varsin vastuuton pääministeri ja useasti myös tehnyt tietoisen valinnan juopottelun & bailaamisen hyväksi, virkatoimiensa kärsiessä.
- Anonyymi
Olen persumyönteinen mutta myönnän että Ohisalo vaikuttaa nyt jopa älylliseltä olennolta !
- Anonyymi
Kyllä siinä naisessa on jotain...
Hänestä vielä tullaan kuulemaan enemmänkin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2062439
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo411607Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1381251Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2871043Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56992Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis303985Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen21941- 55916
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S19794Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58773