Vaikka päätä pahkaan rakastuisit

Anonyymi

niin tiedät, etten voi alkaa suhteeseen, vaikka tunnetta olisikin kuinka paljon. Niin se vain on. Vain satumaassa se onnistuu. Voisit muuten mulle kelvata, mutta sekin pitäisi ensin selvittää.

45

1152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aah... Kiitos että kerroit! Nyt helpotti koska onhan tää ollut aika vuoristorataa tää meidän "juttu" tai jutun alku... Eli tää pitäis tehdä vaikeimman kautta ja missä mekin syvällisesti keskustellaan? Tämä avauksesi selitti käytöstäsi! En tiedä mitä asioita arveluttaa minussa mutta ymmärrän näkökantasi... En tiedä minkälaisista miehistä pidät ja minussa on omat vikani... Jos nyt oikein ymmärsin niin pistät mut jäähylle... Yhden asian haluaisin kertoa... Jos haluat tutustua minuun olen siihen valmis jos taas koet että en ole sittenkään niin mielenkiintoinen kun "alkuhuumassa" on saattanut vaikuttaa niin se on ihan ok ymmärrän sen... Annan sulle aikaa enkä häiritse mutta jos haluat niin olen valmis keskusteleen jne jne... Ei varmaan ollu mulle mutta voisi olla siksi vastasin. Terv yx tee mies vaan

      • Anonyymi

        Yhdelle teelle sanoisin, että älä viitsi kiemurrella noin.
        Nainen rakastaa sinua eikä kirjoita tuollaisia aloituksia tänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhdelle teelle sanoisin, että älä viitsi kiemurrella noin.
        Nainen rakastaa sinua eikä kirjoita tuollaisia aloituksia tänne.

        No voi että oon taas ihan sekaisin :/ Olisitpa kohteeni ja jos kertoisit että rakastat olisin maailman onnellisin... :)))

        Teeltä tää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi että oon taas ihan sekaisin :/ Olisitpa kohteeni ja jos kertoisit että rakastat olisin maailman onnellisin... :)))

        Teeltä tää.

        Kaipaat H naista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaipaat H naista?

        Kyllä... Kokoajan mietin mitä pitäisi tehdä etten olisi liian tunkeileva... Ajattelen kaikkia niitä hetkiä mitä meillä on ollut..

        Teeltä tää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä... Kokoajan mietin mitä pitäisi tehdä etten olisi liian tunkeileva... Ajattelen kaikkia niitä hetkiä mitä meillä on ollut..

        Teeltä tää

        No en oo H niin ei ole mulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en oo H niin ei ole mulle.

        Toivottavasti löydät kuitenki oman kohteesi :)

        Teeltä tää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi että oon taas ihan sekaisin :/ Olisitpa kohteeni ja jos kertoisit että rakastat olisin maailman onnellisin... :)))

        Teeltä tää.

        Tuo 22:11 kommentti oli eriltä kuka jatkoi tässä kanssasi. Varmaan aloittaja joka jatkoi. 22:11 kommentti on edelleen voimassa ja totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti löydät kuitenki oman kohteesi :)

        Teeltä tää

        Minä 22:11 kirjoittanut olen H. Että piti jonkun sotkea tämäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä 22:11 kirjoittanut olen H. Että piti jonkun sotkea tämäkin.

        Minäkin rakastan sinua...

        Teeltä tää


    • Anonyymi

      Ehkäpä niin. Ei siis hukata aikaa ja jatkan omaa polkua.

    • Anonyymi

      No mä en suostu tuollaiseen "suhteeseen". Voit katsella muita ihan rauhassa, jos ne vaikka kelpaisi.

    • Anonyymi

      Aivan järjetön aloitus. En halua tuollaista narsistia.

      • Anonyymi

        Miksi järjetön? Onko sulla siihen selitys?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi järjetön? Onko sulla siihen selitys?

        Jos ei itse kaipaa ja kuvittelee jonkun muun kaipaamaan itseään niin silloin on narsisti. Tämä palsta kun perustuu kuvitelmiin.


    • Anonyymi

      Miksi et voi alkaa suhteeseen?

      • Anonyymi

        Sama kysymys tuli kielen päälle. Sivusta.


    • Anonyymi

      Aloitus on varatulta naiselta unelmiensa miehelle!

      • Anonyymi

        Kyllä tuo miehen aloitus on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tuo miehen aloitus on.

        Joo, miehen aloitus tämä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tuo miehen aloitus on.

        Ei ole vaan varatulta naiselta miehelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, miehen aloitus tämä on.

        No kyllä se niin vain on tämänkin ajatusten aatelin kohdalla…


    • Anonyymi

      Elikkä sun täytyy nähdä ulkonäkö, että voit mahdollisesti kelpuuttaa?

    • Anonyymi

      Minä en voi alkaa naisen kanssa suhteeseen koska en osaa. En osaa edes olla ystävä kenellekään.

      • Anonyymi

        Sitten täytyy vaan harjoitella, ei siinä muu auta.

        Sosiaalinen kömpelyys nyt ei ole mikään kuolemansynti, vaikka jotkut aina niin tuntuvat jostain syystä ajattelevan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten täytyy vaan harjoitella, ei siinä muu auta.

        Sosiaalinen kömpelyys nyt ei ole mikään kuolemansynti, vaikka jotkut aina niin tuntuvat jostain syystä ajattelevan.

        Olet niin ymmärtäväinen ja lempeä. Ilmoittaudun vapaaehtoiseksi suhdekoulutukseenne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet niin ymmärtäväinen ja lempeä. Ilmoittaudun vapaaehtoiseksi suhdekoulutukseenne.

        Ehkä olen, ehkä en aina olekkaan ja saat karttakepistä näpeille. Mutta tokihan se on vaan osa koulutustasi...😃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä olen, ehkä en aina olekkaan ja saat karttakepistä näpeille. Mutta tokihan se on vaan osa koulutustasi...😃

        Opinto-ohjelmaan varmaan sisältyy kurssi hellyydestä ja välittämisestä, käytetäänkö senkin aikana karttakeppiä, jos oppilas ei osaa eikä ymmärrä tai käyttäytyy huonosti?


    • Anonyymi

      Sehän se on tietenkin tärkeintä, että kumppanilla on kaunis tai komea pärstä jota toljottaa päivästä toiseen.

      • Anonyymi

        Muuta ei sitten tarvitakkaan.


    • Anonyymi

      Mutta, entäpä jos minä en kelpuutakkaan sinua?

    • Anonyymi

      Mistä minä sen tietäisin? Oletko kertonut vai mistä tämä tieto on peräisin minulla?

    • Anonyymi

      En halua ketään kehen en jo olisi rakastunut päätäpahkaa. Hän ei kirjoittaisi kuten sinä.

      • Anonyymi

        Niin. Samaa mieltä. Olen rakastanut päätäpahkaa


    • Anonyymi

      En tule valitsemaan täältä ketään.

    • Anonyymi

      Rikkaana jää rahamaahan.

    • Anonyymi

      Tiedän. Rakastan sinua silti mies vaikka en sinua saisi.

    • Anonyymi

      Täytyy sit vaan koittaa miten menee, minullakin on vaatimukseni.

      En itse halua asua yhdessä kenenkään kanssa, varmaan ymmärrät. Enkä halua olla missään tekemisissä sinun sukulaisten kanssa.

      Äläkö puhu mulle mistään imelästä Satumaasta, suomalainen tango on kuvottavaa laahausta enkä ole mikään naiivi haaveilija muutenkaan.

    • Anonyymi

      Se on päätä pahkaa, ei pahkaan.

      • Anonyymi

        Sivusta: mistä tiedät? Voihan kysymyssessä olla pahkaan rakastuminen tai pakurikääpään.


    • Anonyymi

      Minä en taas muuta toivo kuin silloin tällöin yhteisiä hetkiä.
      Ei vaan ottanu oikein tulta alleen, ehkä sitten menen eteenpäin.

    • Anonyymi

      Kiitos jalomielisestä armopalasta, tarjous hyväksikäyttösuhteeseen onkin just sitä mitä toinen tarvii ja haluaa. Se mikä sulle sopii onkin just passelia.

      /%#¤& tätä itsekkyyden määrää tässä maailmassa. Jätä sikseen jos et osaa olla toiselle mitä se toinen tarvii.

    • Anonyymi

      Älä ala. Ei täällä kaikkien ruikuttajien kirjoituksia kannata ajatella sen oman kiinnostuksen kohteen kirjoittamiksi.

    • Anonyymi

      Onko mitään säälittävämpää kuin varattu prinsessa huutamassa miehen perään netissä, vaikka sai jo pakit? No on, mutta ehkä siitä myöhemmin...

    • Anonyymi

      Kyllä nämä tekstit ovat sitten kirjoittelun aatelia 😂 mutta oikeastikko ajattelit minun kirjoittelevan sinulle tällä sivulla? 🙄

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2903
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1526
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      22
      1058
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe