Sinä olet aika tylsä kirjoittaja.

Anonyymi

Oletko aina ollut yhtä tylsä kirjoittaja? Vielä tylsempi puhuja? Harva tylsää seuraa jaksaa... sillä ei oikein toisten päähän jäädä.

20

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näin se on. En ole mikään paras seura kenellekään jaksaa ne silti olla minun seurassa.

    • Anonyymi

      Olen ollut aina yhtä tylsä. Minulla ei ole ystäviä , vain tuttavia jotka kuvittelevat tuntevansa mutta tietävät minusta ehkä 10%. Muu on piilossa, koska tylsää. Äärimmäisen tylsää.
      -sivusta vaan

    • Anonyymi

      Aina ollut surkee sanojen järjestelemisissä, hidaskin vielä oon. Puhuminenkin menee samaa rataa. Omanlainen rotu kuitenkin oon, ei oo tullut valittamista.

    • Anonyymi

      Jännä kommentti anonyymipalstalla. Muuta kuvitelmia. Kuvittele joku mielenkiintoisempi häneksi ja ongelmasi on ratkaistu.

    • Anonyymi

      Tällä aloittajalla on oltava melko kivuliaan menkat parhaillaan.

    • Anonyymi

      Keksin niin monta vastausta aina sinulle, että tulee vaikeuksia päättää mitä vastaisin.
      Siksi annan suurimmaksi osaksi olla.
      Mutta täytyy kysyä, haluatko että alan vastaamaan?

      • Anonyymi

        Minä haluan -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä haluan -sivusta

        Oletko nyt aivan varma? Lukitaanko vastaus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko nyt aivan varma? Lukitaanko vastaus?

        Ei taida uskallus riittää vastata saati lukita. Sivusta veikkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida uskallus riittää vastata saati lukita. Sivusta veikkaan.

        Ehkä hän ei vain ole kykenevä.


      • Anonyymi

        Miksi et uskalla vastata?
        Kyllä sä tiiät kuka kysyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et uskalla vastata?
        Kyllä sä tiiät kuka kysyy.

        Ehkä hänellä mieli järkyttyi jo pelkästä kysymyksestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä hänellä mieli järkyttyi jo pelkästä kysymyksestä.

        Vastaisi jo. Kohta jo unohdan koko "ihmisen".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaisi jo. Kohta jo unohdan koko "ihmisen".

        Ehkä hiljaisuus on myöntymisen merkki..? Tai sitten se pelkää sinun vastauksia. Ei voi varmaksi sanoa.


    • Anonyymi

      Sinua kiinnostaa sinun mielestäsi tylsän kirjoittajan mielipiteet. Miksi jos vastaukset on tylsiä.

    • Anonyymi

      Tällä hetkellä olen niin alamaissa etten oikein jaksa kirjoitella mitään minnekään.. :(

      • Anonyymi

        No voi❤


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Biisin pituus 555


    • Anonyymi

      Anteeksi, olen ulkopuolinen kirjoittaja. Onko tämä sellainen ketju, jossa pyritään toisen roustaamiseen? Tyyliin olet yhtä kelvoton kuin lätty ilman hilloa? Tämän poimin täältä joku aika sitten, minusta oli hyvin sanottu. Kauneus on katsojan silmissä, mut mitä jos toinen onkin sokea sen suhteen.

      Niin se kauneuskin katoaa, kun kyky nähdä oikeita asioita toisessa puuttuu. Tyhmyyttä vai viisautta, sekin riippuu paljon siitä, keneltä sitä kysyy. Perustella voi monella tapaa uskottavasti tai vähemmän uskottavasti. Ei se sanojen määrä vaan laatu.

      Riidelläkin voi monella tapaa, hyvän kautta tai pahan. Haluaako olla loukkaava toista kohtaan kärjistäen asioita mielensä mukaan vai yrittää riidalla saada toinen ymmärtämään asioita myös toisella tapaa katsomaan asioita laajemmin. Elämästä voi oppia tai katkeroitua oppimatta mitään suurempaa.

      Viisastelua vai näsä viisastelua. Haluaako toista ymmärtää hyvällä vai pahalla tavalla. Onko koston halua, jos toisen kokee pahasti, vaikka ei toista tunne ja tiedä toisen tarkoitusta. Toiset tekee valintoja herkemmin kuin toiset, siksi ymmärryksellekään ei ole aina tilaa, jos kyky sille puuttuu. Syyttömästä tulee helposti syyllinen.

      Itse en leimasi toisia alistavasti vaan enemmän kannustavasti. Ymmärrän ne tunteet, joita kohtaa, kun ymmärrys puuttuu ja lähdetään koston tielle. En suosittele tällaista, itse harrastin sitä aikoinaan harrasteissa ja jäähyt opetti muuttamaan tapaa paremmaksi. Toisen kunnioitus, periaatteita hyvä olla, hyvällä tapaa, sekin antaa enemmän.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      41
      7974
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4656
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3361
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2186
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1719
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1697
    7. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      17
      1586
    8. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      358
      1518
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1209
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      279
      1118
    Aihe