Pakotteita purettava..

Anonyymi

Mitäs nyt Eun pakotepimut?
Ykkin vaatii heti Venäjän pakoteiden purkua,? Muuten nälänhätä uhkaa. Lannotevienti ja viljan vienti pakotteet purettava.
Saksa jo ottaa norbit kakosen käyttöön oton.
Nyt Ursula, Marini ja Usa repii pöksynsä!

41

144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Epäselvä kirjoitus.
      Pakotteita Venäjälle tulisi lisätä. Ase- ja humanitääristä apua Ukrainalle lisättävä. Venäjä suljettava kaiken kansainvälisen yhteistyön ulkopuolelle.

      • Anonyymi

        Selvitä pääsi ja ymmärrät. Toi raina osoittautunut jo sudeksi!


      • Anonyymi

        Alkaa ruveta tuntumaan siltä että eu ampu itseään päähän kun alkoi JENKKINATON pakotteita noudattamaan, ainut joka hyötyy tästä on jenkki,saapi Euroopan kustannuksella kuitattua helvetin moiset velkansa ja meidän nilikit on Jenkin talutusnuorassa kanssa ja vielä enempi kunhan NATOPELLE liittoon liitytään


    • Anonyymi

      Karmea herätys realismiin pakotempimuilla.. Ursula ja Marin!
      Usahan väitti,että Eun kaadetava Venäjä pakotteilla? Suomenkin "talousnetot" yhtenään väittää tvssä,että Venäjä kaatuu pakotteidiin!
      Kaikki Nyt häpeään.

      • Anonyymi

        Mihin se nyt kaatuisi? EU:han ostaa 50 prosenttia Venäjän energiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin se nyt kaatuisi? EU:han ostaa 50 prosenttia Venäjän energiasta.

        Jos Venäjä myy?


    • Anonyymi

      Mikä typeryden huippu oli pakotekima!

    • Anonyymi

      Ei pitäis pissalisoja päästää päättämä.
      än.. Ainakin Usan narussa helposti juoksijoita!

    • Anonyymi

      Eu piti väkisin ajaa lamaan ja kurjuteen,muka Venäjälle kiukutalkakseen?

      • Anonyymi

        Niin juuri ,slaavit saisivat välinsä selvitettyä mutta kun Euroopan pitää vielä olla USAn sätkynukkena


    • Anonyymi

      Viisaat päättäjät ovat sanoneet että Venäjä ei ole talousmahti ,kuinkas se nyt näin?

      • Anonyymi

        Ei Venäjä mikään talousmahti ole, ei myöskään sotilasmahti. Venäjä on terroristimahti, joka pyrkii rikollisin tavoin valtaamaan naapurimailtaan itselleen omaisuutta, kuten ydinvoimalat ja tuottavat viljapellot Ukrainasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Venäjä mikään talousmahti ole, ei myöskään sotilasmahti. Venäjä on terroristimahti, joka pyrkii rikollisin tavoin valtaamaan naapurimailtaan itselleen omaisuutta, kuten ydinvoimalat ja tuottavat viljapellot Ukrainasta.

        Taidat päissäs sotkea Usaan. Usan takia on Ukrainan sotakin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat päissäs sotkea Usaan. Usan takia on Ukrainan sotakin!

        Ei USA ole lähettänyt ainuttakaan sotilasta Ukrainaan. USA on tunnustanut Ukrainan valtion olemassa olon kuten kaikki muutkin valtiot, Venäjä mukaan lukien. PUTIN ilmaisi puheessaan ennen hyökkäystä, että todellisuudessa mitään Ukrainan valtiota ja Ukrainan kansaa ei ole olemassakaan. Kyllä Ukraina on olemassa, sen rajat on kansainvälisesti tunnustettu ja sitä pitää kunnioittaa myös Venäjän. Ei tänä päivänä ratkota valtioiden välisiä asioita sodalla.


      • Anonyymi

        Viisaat?????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei USA ole lähettänyt ainuttakaan sotilasta Ukrainaan. USA on tunnustanut Ukrainan valtion olemassa olon kuten kaikki muutkin valtiot, Venäjä mukaan lukien. PUTIN ilmaisi puheessaan ennen hyökkäystä, että todellisuudessa mitään Ukrainan valtiota ja Ukrainan kansaa ei ole olemassakaan. Kyllä Ukraina on olemassa, sen rajat on kansainvälisesti tunnustettu ja sitä pitää kunnioittaa myös Venäjän. Ei tänä päivänä ratkota valtioiden välisiä asioita sodalla.

        Eiköhän ollut kouluttajia ja pimeä pilvi Cian kiihottajia.. Aseisti Ukrainaa,että sais Krimin!


      • Anonyymi

        Viisaat???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän ollut kouluttajia ja pimeä pilvi Cian kiihottajia.. Aseisti Ukrainaa,että sais Krimin!

        Krim on edelleen osa Ukrainaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Krim on edelleen osa Ukrainaa.

        Kuvittelet!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvittelet!

        Ei ole KUVITELMAA! Venäjä, Valkovenäjä ja Ukraina tekivät sopimuksen Neuvostoliiton hajotessa, että entisten Neuvostotasavaltojen rajat ovat uusien itsenäisten valtioiden rajoja ja siinä sopimuksessa Krimi kuului ja kuuluu edelleen Ukrainalle. Niitä rajoja ei muuteta sotimalla. Sen oppii kyllä Putinin hallintokin, kunhan Venäjä kokee ensin samanlaisen puutteen ja kurjuuden kuin Neuvostoliitto loppuaikanaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole KUVITELMAA! Venäjä, Valkovenäjä ja Ukraina tekivät sopimuksen Neuvostoliiton hajotessa, että entisten Neuvostotasavaltojen rajat ovat uusien itsenäisten valtioiden rajoja ja siinä sopimuksessa Krimi kuului ja kuuluu edelleen Ukrainalle. Niitä rajoja ei muuteta sotimalla. Sen oppii kyllä Putinin hallintokin, kunhan Venäjä kokee ensin samanlaisen puutteen ja kurjuuden kuin Neuvostoliitto loppuaikanaan.

        Mutta, kun ei koe!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Venäjä mikään talousmahti ole, ei myöskään sotilasmahti. Venäjä on terroristimahti, joka pyrkii rikollisin tavoin valtaamaan naapurimailtaan itselleen omaisuutta, kuten ydinvoimalat ja tuottavat viljapellot Ukrainasta.

        Riittää, kun Venäjällä on sitä, mitä muilta puuttuu. Luulisin tuon tyhmemmällekin menevän kaaliin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole KUVITELMAA! Venäjä, Valkovenäjä ja Ukraina tekivät sopimuksen Neuvostoliiton hajotessa, että entisten Neuvostotasavaltojen rajat ovat uusien itsenäisten valtioiden rajoja ja siinä sopimuksessa Krimi kuului ja kuuluu edelleen Ukrainalle. Niitä rajoja ei muuteta sotimalla. Sen oppii kyllä Putinin hallintokin, kunhan Venäjä kokee ensin samanlaisen puutteen ja kurjuuden kuin Neuvostoliitto loppuaikanaan.

        1954 Venäjän alueesta luovutettiin Krimin niemimaa Ukrainalle. Luovutusta johti
        ukrainalaista syntyperää oleva Nikita Hrustsev (sov).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat päissäs sotkea Usaan. Usan takia on Ukrainan sotakin!

        Totta töriset, jenkkinaton sätkynukkehallituksia ainoastaan nämä zelenskyyn jutut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän ollut kouluttajia ja pimeä pilvi Cian kiihottajia.. Aseisti Ukrainaa,että sais Krimin!

        Näin on CIA oli siellä punomassa juoniaan ja tässä on tulos,ei kyllä ole kehumista venäjän armeijan hommista,ei pitäisi lähteä sotimaan noin älyttömillä suunnitelmilla,ihan pohjois Korean luokkaa tuo homma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvittelet!

        Aina ollut Venäjää mutta tämän perkeleen USA meni sinne lonkeroitaan levittämään


    • Anonyymi

      Tyhmyyttä lähdettiin Usan juoksupoikana ajaa Eu lamaan,!

      • Anonyymi

        Tämä USA on maapallon suurin roistovaltio ja meidän nilikit antoivat maamme jenkkinaton rosvokoplan haltuun,kohta on vesivarannotkin jenkkien hallussa,ja täällä ihannoidaan tätä paskaa hyvinvoinnin täystuholaista


    • Anonyymi

      Öljystäkään ei ole pulaa sillä Turkkikin on suostuntu ostamaan halpaa öljyä Venäjältä . Euroopan Uunot hirttävät kansalasiet ja sitten palelluttavat heidät .

      • Anonyymi

        Mut,mut,kun pitää olla rähmälleen Usalle!


    • Anonyymi

      Tämä narsistimarin ei tajua, eikä kiinnosta. On muut mielenkiinnon kohteet. Eu rakoilee jo ja siellä ei olekkaan nössöjä vaan pistetään hulinaksi, kohta täälläkin, suomalainen sietää ja sietää, mutta kun suuttuu, alkaa tapahtumaan. Ämmät voikin jo painua poteroihinsa. Ei pitäisi yllättää. Innolla odotan

      • Anonyymi

        Persut eivät nyt vain tajuu jotta Putin on pysäytettävä. Persut ovat putinisteja ja kuitenkin he suutahtavat jos tästä asiasta mainitsee. Kovin ovat omituisia nuo persujen ajatusten juoksut.


    • Anonyymi

      Jospa nämä ovat jo pöksyttömiä ! Ja tämä leikki on vasta alkamassa jo lopputulosta
      ei tiedä kukaan uhoamisesta huolimatta.
      Jotain uhoamisessa on toisen maailman sodan alun mallia!

      • Anonyymi

        Kyllä. Venäjä uhoaa kuten Saksa ennen toista maailman sotaa. Onko lopputulos samanlainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Venäjä uhoaa kuten Saksa ennen toista maailman sotaa. Onko lopputulos samanlainen?

        Brittien ulkoministeri "syyttää Venäjää" briteissä pahenevasta energiapulasta, ei heidän itse asettamistaan pakotteista Venäjän suhteen.
        Konservatiivin johtohahmo ulkoministeri Liz Truss on valmis käyttämään Trident-ydinohjuksia asian ratkaisemiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Brittien ulkoministeri "syyttää Venäjää" briteissä pahenevasta energiapulasta, ei heidän itse asettamistaan pakotteista Venäjän suhteen.
        Konservatiivin johtohahmo ulkoministeri Liz Truss on valmis käyttämään Trident-ydinohjuksia asian ratkaisemiseksi.

        Tämä järjen jättiläinen Liz on tosiaan meinaamassa tuhota koko maapallon pistäisivät rautoihin ja äkkiä


    • Anonyymi

      Keväällä Eu on toinen,laman riehuessa!

    • Anonyymi

      Mikä ihmeen Ykki?

    • Anonyymi

      Ulkopolitiikan lopputulos. Sauli Niinistö on allekirjoittanut lain jolla veroja korotetaan
      1.1.2023 vuoden alusta lukien.

      • Anonyymi

        Nato kallis!


      • Anonyymi

        Salestakin tuli jenkkien täydellinen sätkynukke itse eurooppahan näitä typeriä pakotteita laati ja USAn neuvosta helppo on Jenkin huudella saavat itse myytyä huippukallista luiskekaasua typerälle Euroopan unionin maille


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      73
      633
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe