Siperia on nykyään lähinnä joutomaata. Kiinassa taas on valtavasti asukkaita, ahkeruutta ja osaamista.
Pitäisikö Siperia liittää Kiinaan?
21
118
Vastaukset
- Anonyymi
Joo käyppä liittämässä.
- Anonyymi
Putinin jälkeen Venäjän jako on ajankohtainen.
- Anonyymi
Vladivostok on vanha Kiinalainen kaupunki luulisin että palautuu myös Kiinalle pian.
- Anonyymi
Vladivostokilla on vanha kiinalainen nimikin kiinalaisissa uusissa kartoissa: Hǎishēnwǎi
- Anonyymi
Kyllä Putin ja Xi ovat siitä keskustelleet. Putin on tietojen mukaan jo ehdottanut vaihtokauppaa aseisiin ja elektroniikkaan, kun Venäjällä ei ole enää kumpaakaan.
- Anonyymi
Siperian kiinalaiset saa ydinaseesta.
- Anonyymi
Venäjällä on paljon alueita, jotka historiallisen oikeudenmukaisuuden nimissä kuuluvat ilman muuta Kiinalle.
- Anonyymi
Ilman muuta.
- Anonyymi
Venäjällä historia määrää myös tulevaisuuden. Loppu Venäjä kuuluu siis mongolivallan alle.
- Anonyymi
Historiallisesti Siperia kuuluu Kiinalle.
- Anonyymi
Aloittaja voi koittaa liittää Siperian Kiinaan, siinähän sulle sopiva homma. Heil Ukraina.
Kiinaisiahan on paljon Venäjän puolella puolilaittomastikin viljelemässä saati sitten virallisissa yhteistyöprojekteissa.
Lisäksi Venäjän väkiluku pienenee nopeasti ja vanhuksia tulee vauhdilla lisää.
Sellainen hiuksenhieno rajanmuutos on suunnitteilla ja hyvinkin realistiselta tuo näyttää.
Uudet rajat:
https://static01.nyt.com/images/2014/07/04/opinion/map/map-articleLarge.png- Anonyymi
Noin aluksi.
- Anonyymi
Putinille pitäisi kertoa, että hänen valtansa per neliökilometri tiivistyy.
- Anonyymi
Kiinalaisia joukkoja on jo menossa Venäjälle.
- Anonyymi
Tämä on vain ajan kysymys. Putin on mokannut niin pahasti että jää historiaan miehenä jonka ansioista Siperia siirtyi Kiinan vallan alle.
- Anonyymi
Kiinan maaseudulla on riittävästi omaa joutomaata.
- Anonyymi
Kiinalainen demokratia olisi silloin lähempänä eurooppaa!
- Anonyymi
Ei missään tapauksessa, Siperia toimii asumattomana hiilinieluna, mikä on elintärkeää ilmastonmuutosta torjuttaessa!
- Anonyymi
Kiina tulee vielä anastamaan Siperian ryssltä tämän vuosisadan puolella.
- Anonyymi
Historiallisesti Siperia kuuluu Kiinalle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181861Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541156Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16966TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15930Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki74920- 46815
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84791- 69772
Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä18752