Kaisa Mäkäräisen unelmaliitto on särkynyt!!!

Anonyymi

Kaisa antoi sitten monoa Jarkolle, joka nöyrästi vuosikausia toteutti oikuttelevan Kaisan jokaisen toiveen. Nyt kävi näin ja Jarkko joutuu opettamaan kurittomia riiviölapsia pienellä opettajan palkalla kun on tottunut Kaisan pöydässä nauttimaan yltäkylläisyydestä.

Miten käy Noljakan luksuslinnan, jonka kaupunki lahjoitti Kaisan ja Jarkon yhteiseksi lemmenpesäksi? Kenet Kaisa vie uudeksi ukonketaleeksi nauttimaan taloudenhoidosta? Lapsillakin lienee jo hiljalleen kiire?

36

1280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vain tyhmät tekee lapsia tällaiseen maailmaan.
      Toki sossutuilla ja lapsilisillä elävät pentutehtailijat pukeltavat pentuja liukuhihnalta ja kaikki eri isälle, mutta niistä lapsista ei yhteiskunnalle koidu sen enempää hyötyä kuin vanhemmistaankaan.

    • Anonyymi

      Mutta mikä rikkoi unelmaliiton? Muuttaako Kaisa pois Jönssistä kun vanhemmat ja työ on Vuokatin tuolla puolen?

      • Anonyymi

        Joutaakin lähteä.


      • Anonyymi

        Mutta mikä rikkoi unelmaliiton? Kaisan ärsyttävä luonne.


    • Anonyymi

      No on siinä epelillä huolet. Ettet vain olisi näitä kyläharakoita, jotka ovat suuna-päänä "tietämässä" miten asiain laita on. Eikö ne useimmat avioliitot ole yleensä unelma-avioliittoja? Tuskinpa tämä oli sellainen taloudellinen tai muu järjestetty yhdistyminen.
      Nyt vain niistät nenäsi ja huolehdit vain omista asioistasi, etkä täällä tunnelmoi. Ainakaan muiden yksityisasioista.

    • Anonyymi

      Lieneekö ero edes totta, vai tuuletetaanko suhdetta.

      • Anonyymi

        Eivät ole aviossa joten turha jahkailla kuka saa mitäkin...


    • Anonyymi

      Ennen yleensä mentiin naimisiin. Niistä jotka eivät menneet, sanottiin että ne eivät
      ole naimisissa mutta varmoilla puheilla.

    • Anonyymi

      Kaisa ratsastelee big massive fat cok päällä ooh , huudot raikuvat makkarissa maali lähestyy jytke kiihtyy.

    • Anonyymi

      Helppohan tuosta liitosta on sitten lähteä, jos vain vesisade on heidät vihkinyt !
      Kaisa on ollut aina esillä, kilpaillessa ja nyt muuten vain, jostain on euroja tienattava, hyvät vuositulot näkyi olevan hänelläkin, niiden saamiseksi on vain jatkossakin yritettävä "puuhastella" jotain. Talon saa ehkä ihan näppärästi myytyä, jos on ollut ns. puoli-ilmainen, niin voittoakin tulee.
      Sääli miestä, joka on väkisin jäänyt paitsioon, mutta varmaa pärjäilee, jos on työssä, vaikka siinä opettajan virassaan, josta joku jo "juorusi" !?
      Joensuulaisten oma kuuluisuus ollut tämä Kaisa, niinpä täällä nyt puidaan miten hänellä "suksi luistaa", vai taitaa nyt juosten edetä !?
      Onnellista eloa kumminkin, molemmille !! Kyllä se siitä... elämä jatkuu !!

    • Anonyymi

      Kaisa löysi mahtisonnin Kainuusta ja lähtee sinne.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Mistä te tiedätte kuinka asiat OIKEASTI olivat? Oliko joku oikeasti tyytyväinen tai oliko salaa tyytymätön? Mistä te tiedätte mitään?
        Joku Yökylä-ohjelma on vain käsikirjoitettua kaupallista "roskaa".

        Keidenkään toisten parisuhteen ja kotielämän todellista tilaa ette tiedä te, tienneekö edes kyseinen parikaan vielä täysin. Se todellisuus kun valkenee joskus vasta jälkikäteen. Itseasiassa näin käy aika useinkin.
        Minä en ainakaan viitsi kommentoida heidän suhdettaan.

        Omastani voin jotain kertoa, siitä entisestä. Minä olin ihan helkkarin onnellisessa avosuhteessa ja kuvittelin, että näinhän sen kuuluukin olla. No sitten se päättyi ja olin saakelin surullinen ja näin kaiken hyvin synkkänä.
        Menikö kahtakaan vuotta kun aloin tajuta minkälaista "onnea" olin pitänyt oikeana.

        Todellisuudessa se suhde oli yhden ihmisen unelman toteuttamista ja minä olin vain jonkinlainen statisti. Minua vietiin kuin litran mittaa, aina sinne missä minusta oli eniten hyötyä.
        Nyt monet asiat ovat toisin. Nyt minä itse käsikirjoitan elämääni ja minulla on omat vuorosanat. On siis ihan oikea rooli, ihan oikeassa omassa elämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä te tiedätte kuinka asiat OIKEASTI olivat? Oliko joku oikeasti tyytyväinen tai oliko salaa tyytymätön? Mistä te tiedätte mitään?
        Joku Yökylä-ohjelma on vain käsikirjoitettua kaupallista "roskaa".

        Keidenkään toisten parisuhteen ja kotielämän todellista tilaa ette tiedä te, tienneekö edes kyseinen parikaan vielä täysin. Se todellisuus kun valkenee joskus vasta jälkikäteen. Itseasiassa näin käy aika useinkin.
        Minä en ainakaan viitsi kommentoida heidän suhdettaan.

        Omastani voin jotain kertoa, siitä entisestä. Minä olin ihan helkkarin onnellisessa avosuhteessa ja kuvittelin, että näinhän sen kuuluukin olla. No sitten se päättyi ja olin saakelin surullinen ja näin kaiken hyvin synkkänä.
        Menikö kahtakaan vuotta kun aloin tajuta minkälaista "onnea" olin pitänyt oikeana.

        Todellisuudessa se suhde oli yhden ihmisen unelman toteuttamista ja minä olin vain jonkinlainen statisti. Minua vietiin kuin litran mittaa, aina sinne missä minusta oli eniten hyötyä.
        Nyt monet asiat ovat toisin. Nyt minä itse käsikirjoitan elämääni ja minulla on omat vuorosanat. On siis ihan oikea rooli, ihan oikeassa omassa elämässä.

        Se on juurikin näin. Täälläkin olevista kommenteista paistaa joistakin niin suuri lapsellisuus, että oksat pois.


    • Anonyymi

      Tiedän monesta parista, kuinka mies ahkeroin kotinsa eteen älyttömästi töitä ja vaimo katselee illat saippuasarjoja niin ahkerasti, että lähtee seikkailemaan samaan malliin.

    • Anonyymi

      Kaisuliina vaihto isompaan.

      • Anonyymi

        Eli ei siis ainakaan sinun kanssa seurustele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli ei siis ainakaan sinun kanssa seurustele.

        Juuri miun matkaan läks


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri miun matkaan läks

        Katselehan ympärillesi. Näkyykö Kaisaa? Tuskinpa. Sitäpaitsi suurta sulla on vain luulot. Niitä tosi nainen tuskin arvostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katselehan ympärillesi. Näkyykö Kaisaa? Tuskinpa. Sitäpaitsi suurta sulla on vain luulot. Niitä tosi nainen tuskin arvostaa.

        Tuossa vieressä pötköttää.


    • Anonyymi

      Ei kaupunki lahjoittanut taloa, vaan tontin.

      • Anonyymi

        Hiä, miun mielestä kylän pitäs ottaa tontti takas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiä, miun mielestä kylän pitäs ottaa tontti takas.

        Kaisa sai tontin urheilusuorituksistaan, ei Jarkon takia. Ei se urheilusuoritus minnekkään katoa, vaikka avo-/avioliitto kariutuu. Eikö mene järkeen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaisa sai tontin urheilusuorituksistaan, ei Jarkon takia. Ei se urheilusuoritus minnekkään katoa, vaikka avo-/avioliitto kariutuu. Eikö mene järkeen?

        Mutta jospa tällä takaisin perivällä ns. 'ajattelijalla' onkin sellaiset putin-mieliset aatteet, että tietyn ajan jälkeen lahjatkin voi käydä perimässä takaisin? Eli kyseeseen tulisi sellainen eräänlainen erikoistakaisinperimisoperaatio.


    • Anonyymi

      Vaan jospa se Jarkko oli se joka löysi paremman.kaisa kun oli kuuluisa kiukuttelustaan.kukapa sellaista mäkättäjää jaksaa enempäänsä.

    • Anonyymi

      Pohjois-Karjalassa sitä jaksetaan jauhaa Kaisa Mäkäräisestä maailman tappiin asti. Suomen turhin julkkis ja aina kun avaa suunsa, toivon, että sulkisi sen mahdollisimman pian, ja olisi hiljaa.

      • Anonyymi

        Pysyttelet vain poissa kanavilta, joissa Kaisaa voi näkyä. Urheilulähetykset, radiokanavat, lehdet jne. Ryhdy vaikka polkupyöräilemään ja kysy vaatetus- ja ajovinkit tältä palstalta.


      • Anonyymi

        🙌🙌🙌🙌🙌


    • Anonyymi

      Joinsuussa asuu hirveitä juntteja. Ihan maalaistollukoita joita kiinostaa jonkun entisen ampumishiihtelijän elämä.

      • Anonyymi

        Olenpa kuullut sellaisestakin juntista, joka kirjoittaa Joensuun Joinsuuksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olenpa kuullut sellaisestakin juntista, joka kirjoittaa Joensuun Joinsuuksi.

        Kiinostaako sinua, kun oot Joinsuun juntti ampuhishiihteljiän rakkauselämä? Voi voi mikä Joinsuun maalaistollero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinostaako sinua, kun oot Joinsuun juntti ampuhishiihteljiän rakkauselämä? Voi voi mikä Joinsuun maalaistollero.

        Ei kiinnosta, mutta eihän niitä rakkauselämäjuttuja tarvitse lukeakaan. Taidat olla sellainen tyypillinen joensuulainen ns. turhan sottailija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kiinnosta, mutta eihän niitä rakkauselämäjuttuja tarvitse lukeakaan. Taidat olla sellainen tyypillinen joensuulainen ns. turhan sottailija.

        Taitaa Joinsuun junttia kuitenkin kiinnostaa, kun täällä pyörit. Tyypillinen Joinsuulainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa Joinsuun junttia kuitenkin kiinnostaa, kun täällä pyörit. Tyypillinen Joinsuulainen.

        Tarkoitatko, että sinä tiedät Kaisun rakkauselämästä?


    • Anonyymi

      Kaisuleena pieni hermoilija

    • Anonyymi

      Kaksi ihmistä erosi. Mitä ihmeellistä?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1595
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1062
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1029
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      950
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      922
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      816
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      731
    Aihe