Voi häipyä jo häpäisemästä suomea lisää.
Marinin poliittinen ura on ohi.
18
163
Vastaukset
- Anonyymi
Pääministeriksi tarvitaan joku oikeesti aikuinen.
- Anonyymi
mielellään hetero mies
- Anonyymi
Marinin suosio gallupin mukaan videovuodon jälkeen ennallaan 60% ja vain 13% eli PataPorvarit Marinvastaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marinin suosio gallupin mukaan videovuodon jälkeen ennallaan 60% ja vain 13% eli PataPorvarit Marinvastaisia.
Joo minkä "gallupin"? Joko hesari on rustannut hätäpaska-gallupin vakuuttelemaan että kaikki tykkää Marinista?
- Anonyymi
Uskottavuus nollassa.
- Anonyymi
Odotettua koska EU natsien valikoitu toimija. Kuten muutkin YK depopulaatio ja täyttä orjuutus agendaa ajavat satanistien kätyrit,apurit.
Covid oli huijaus piikeille jotka tuhoaa terveyttä. Luin että piikki aineet kohdistettu valkoiseen rotuun jossa toivoivat suurta ruumis määrää. Askenaasit oli täysin turvassa ja aasialaiset vain 10% olisi altis. Samoin 10% suomalainen etnisyys johtuen varmaan DNA Aasian Siperia mieslinjasta N1 haploryhmästä johon suurin osa suomalaisita kuuluu. Ukrainassa oli bioase tehtaita noita ulkomaat rahoitti. Sievällä on myös paikkakunta Chyna. Chy-na..Kemialliset tehtaat sijoitettu lähelle asuinpaikkoja joista aiheutui haittoja.
Höpsis, ei mihinkään. Valtiovierailulle Japaniin näyttämään esimerkkiä miten juhlitaan, siellähän hallitus on ollut huolissaan nuorten vähentyneestä alkoholin käytöstä.
- Anonyymi
Vaikuttaa päinvastaiselta. Sdp menossa ryminällä jatkoon 4ksi vuodeksi ja sama Marin pääministerinä. Suomessa pelkästään alkoholisoituneet perussuomalaiset ovat oivaltaneet sdpssä jotain miksi äänestää.
- Anonyymi
Marinin toinen kausi fakta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marinin toinen kausi fakta.
Ei tule mitään enää. Ura loppu. Mihin yksi menee sinne mene muutkin..
- Anonyymi
Samarinia närästykseen, olkaa hyvät. 36 annospussia 5,29€.
- Anonyymi
Kusiluuska tosiaan takavasemmalle, please.
- Anonyymi
marininille on tiedossa huippuvirka eussa,se on jo varmaa.
- Anonyymi
Macronin sihteerinä.
- Anonyymi
Juurikin näin, ison määrän kun lapioi suomalaisten veronmaksajien rahaa muille EU:n maille, niin palkintovirkahan siitä napsahtaa. On nähty jo aiemminkin, näin se systeemi toimii...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin näin, ison määrän kun lapioi suomalaisten veronmaksajien rahaa muille EU:n maille, niin palkintovirkahan siitä napsahtaa. On nähty jo aiemminkin, näin se systeemi toimii...
Tyypillistä demaritouhua.
- Anonyymi
Jonkunhan sekin piti tehdä, että pääsee koko maailman julkisuuteen.
- Anonyymi
Valitettavasti on niin että tuollaisesta työaikana kännäämisestä ja mahdollisesta lain rikkomisesta kannatus vaan nousee. Sellainen on kansan mielipide nykyään.
Ja vaikka ei viitsikkään pitää virkapuhelinta mukana, ihasama.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131244
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201121- 1381003
- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten315796Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä43682Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592