Onko muilla ollut ongelmia tuon Blaukkarin viiden levyn CD-soittimen kanssa? Minulla on uudesta asti ollut ongelmana se, että kun vaihtaa soitettavaa levyä, soitin ilmoittaa noin joka kolmannella kerralla "CD ERROR" ja siirtyy seuraavaan levyyn. Välillä soitin saattaa käydä koko pakan läpi soittamatta levyäkään ja välillä kaikki soivat. Levyn tunnistuksessa on siis jotain omituista. Soitin on myös alkanut hyppiä soittaessa (myös uusilla levyillä).
Viime viikonloppuna soitin jumitti täysin niin, että mikään levy ei soinut, levyä ei voinut vaihtaa eikä levyjä saanut ulos soittimesta. Vain virta-avaimella virran katkaisu ja etupaneelin irtiotto saivat CD-soittimen "resetoitumaan", jolloin soitin alkoi taas toimia. Radiossa ja kasettisoittimessa ei ole ollut mitään ongelmia. Soitin ja auto on tänään takuuhuollossa, joten soitin lähtee varmaankin korjattavaksi mutta olisi mielenkiintoista kuulla olenko ainoa ongelmista kärsivä...
Nubira CDX:n soitin
6
1416
Vastaukset 6
- -ah-
Ei ole ollut mitään ongelmaa vaan hyvin toimii.
- PPLehto
Hyvä tietää, että tuo levyjen hylkääminen ei ole ominaisuus, kuten aluksi epäilin... Soitin lähti nyt korjattavaksi. Toivottavasti tulisi toimivana takaisin.
- PPLehto
PPLehto kirjoitti:
Hyvä tietää, että tuo levyjen hylkääminen ei ole ominaisuus, kuten aluksi epäilin... Soitin lähti nyt korjattavaksi. Toivottavasti tulisi toimivana takaisin.
... mutta ongelmat eivät ainakaan täysin poistuneet. Kolinat vähenivät, kun nyt on uusi levyjen vaihtomekanismi mutta edelleen on jo pariin kertaan tullut CD-error, kun soitin on yrittänyt lukea levyä. Kerran myös soitin alkoi hyppiä yhtä kappaletta omituisesti vaikka levyssä ei ole mitään vikaa. Täytyy katsoa, miten jatkossa toimii, jos vaikka laittaisi uudestaan huoltoon. "Aika" surkea kapistus tuo tuntuu olevan...
- CDX
...ongelmia.
- yks
Taitaa olla yksi tyypillisimmistä vioista, koskettaa kaikkia muitakin malleja joissa sama soitin. Kurkatkaapa joskus autoliikkeen huollon taakse tiskille, ainakin Espoossa näkyy siellä pino 5-levyn soittia autoista poistettuina. Uuden saanee vaatimalla.
- oulu
mullon ollu nubira wagon lokakuusta ja soitin on jo toista kertaa huollossa... Ekakerralla katkoi itsestää virtoja. 2 viikkoa sittä lähti uudestaa huoltoon. Kun levyä kuunteli, (alkuperäistä) ihan ku olis kuunnellu radioa huonolla taajuudella. eikä levyllä tai vaihtajan lukijalla ollu väliä. paska mikä paska. Nyt laittovat mulle opelin CD-soittimen sijaismankanksi. Ei näyttöä, antennipiuhan pää ei passaa soittimeen ja pesusieni puristaa laitteen siihen ettei laite liiku. WAU! Onneksi otin kuvia digikameralla.:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3391355Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan77936Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61823Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.69790Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt44699- 120693
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka38682- 49648
- 50606
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95552- 45547
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K9526- 32521
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48515- 25515
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o32492Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain84485- 79457
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8447- 44425