Moottoripyöräilijä törmäsi puuhun ja kuoli

Anonyymi

Pieksämäki 21.08.2022 18:07:03 tieliikenne­onnettomuus: pieni

Moottoripyörä törmäsi puuhun Partaharjuntiellä. Moottoripyörän kuljettaja menehtyi elvytyksestä huolimatta.

Moottoripyöräilijä kuoli sunnuntaina alkuillasta Pieksämäen Partaharjuntiellä tapahtuneessa onnettomuudessa.

Itä-Suomen poliisi kertoo tiedotteessaan, että moottoripyöräilijä oli törmännyt puuhun noin kello kuuden aikaan sunnuntai-iltana.

Moottoripyörän kuljettaja menehtyi onnettomuuspaikalla elvytyksestä huolimatta.

Onnettomuudessa ei ollut muita osallisia. Poliisi jatkaa onnettomuuteen johtaneiden syiden selvittämistä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009018653.html

45

4334

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

keuruulla rallissa meni myös puuhun karturi kuoli ja kuski jäi henkihieveriin,

• Anonyymi

Auto oli tasoltaan pieksämäen teinien koppimoposta seuraava kolo Daihatsu. On ajan kysymys milloin joku koppimopo pyörii männikössä.

• Anonyymi

Koronaanki vois kuolla. Ja koronapiikkiin.

• Anonyymi

Tämä moottoripyöräilijä oli nainen.

• Anonyymi

Partaharjuntiella jalka tai käsi pitää olla aina jarrun päällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Partaharjuntiella jalka tai käsi pitää olla aina jarrun päällä.

Mulla on noin, tosiaankin täyteen olla kun mullakin aina vauhtia 90-120kh/h

• Anonyymi

Meille kyllä kuulu ambulassin ja poliisin ääni

• Anonyymi

Mitäpä poliisi sanoi?

• Anonyymi

Ikävä homma. Tapahtuiko Jäppiläntiellä vai kirkon takaa hietakylään päin.

• Anonyymi

Opistolta vähän kaupunkiin päin.harjun päällä kaiteiden kohdalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Opistolta vähän kaupunkiin päin.harjun päällä kaiteiden kohdalla.

Kaiteisiin törmännyt ensin ja oli nainen

• Anonyymi

ei voi sanoa mitään ennenkuin poliisitutkinta ohitse,turhaa spekulointia

• Anonyymi

jyrkän mutkan jälkeen loivassa kurvissa.

• Anonyymi

Siis eihän tää sitten Jäppilässä ollu vaan partaharjussa.

• Anonyymi

Ei vaan nimenomaan Jäppilässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaan nimenomaan Jäppilässä.

no ei kuule ollut jäppilässä,lue uutiset

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tori- ja huoltoasema parlamenttien Jäppilä alkaa Nikkarilan rautatiesillasta.
        Kun Jäppilästä tulee kaupunkiin illalla aurinko sokaisee täysin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon kyllä lukenut. Jäppilässä tapahtunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon kyllä lukenut. Jäppilässä tapahtunut.

höpö höpö

• Anonyymi

turhake.....kahden lapsen äiti kuoli,niin seon sinun mielestä,turhake.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

turhake.....kahden lapsen äiti kuoli,niin seon sinun mielestä,turhake.....

Moottoripyörä on turhake.

• Anonyymi

Joo mut minä en kouhota moottoripyörällä. Minä ajan polkupyörällä ja rauhallisesti. Se on minun harrastus. Moottoripyöräilijät kerjää itselleen onnettomuuksia. Ties kuinka monta tänä kesänäkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo mut minä en kouhota moottoripyörällä. Minä ajan polkupyörällä ja rauhallisesti. Se on minun harrastus. Moottoripyöräilijät kerjää itselleen onnettomuuksia. Ties kuinka monta tänä kesänäkin

eipä kannata yleistää asiaa,on kuollut liikenteessä,sekä polkupyöräilijöitä,jalankulkijoita jne....sitäpaitsi kukaan meistä täällä ei tiedä onnettomuuden syytä,mikä sen aiheutti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eipä kannata yleistää asiaa,on kuollut liikenteessä,sekä polkupyöräilijöitä,jalankulkijoita jne....sitäpaitsi kukaan meistä täällä ei tiedä onnettomuuden syytä,mikä sen aiheutti.

Moottoripyöräilijöitä kuolee vuosittain useita ja suurimmassa osassa su ylinopeus tai liian suuri tilanne nopeus.
        Tänään kesänä en ole liikenteessä nähnyt ainoatakaan moottoripyöräilijät joka olisi kiltisti ajanut jonossa nopeusrajoitusten mukaisesti. .eli aina ajavat ylinopeutta.
        Huomioitavaa myös että nuoret naisetkin ostaa liian äkkiä liian suuren pyörän.
        Sitä paitsi ajonopeuden tulee olla sellainen että kykenee pitämään moottoripyöränsä hallinnassa tilanteessa kuin tilanteessa.

• Anonyymi

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009036023.html

Tätä minä juuri tarkoitan! Täysin holtitonta moottoripyöräily nykyään.
      Ovat myös vaaraksi muille tienkäyttäjille ei koskaan tiedä milloin suistuu moottoripyörä vastaantulevien kaistalle.
      Taas saa ottaa pari konjakkia ja tuprutella pari sikaria ja ehkä munkkikaffeet vielä päälle...kaksi hillomunkkia!!

• Anonyymi

Uppoa! Tärkeä aihe!

Vanhemmat! Ostakaa pojallenne tehokas moottoripyörä!

• Anonyymi

Lukion parkissa on kymmenittäin näitä mummontappaja nelipyöräisiä. Siinä voi olla leipäjonon asiakkaiden lapsilla 200000 € edestä aina vaarallisia kulkupeleja. Ovat aina etuoikeutettuja kaupunkiliikenteessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lukion parkissa on kymmenittäin näitä mummontappaja nelipyöräisiä. Siinä voi olla leipäjonon asiakkaiden lapsilla 200000 € edestä aina vaarallisia kulkupeleja. Ovat aina etuoikeutettuja kaupunkiliikenteessä.

Kännykkää rassataan samalla kun ajetaan,vilkaistaan välillä tietä ja sitten mennäänkin sillä näkemällä 50m ja katse kännykässä.

• Anonyymi

poliisitutkinta on edennyt, liiallinen vauhti oli todennäköinen syy moottoripyöräilijän kuolin turmaan,kuljettaja liukui metallikaiteen alta päin puuta,kaatumisen jälkeen pyörä syttyi palamaan pientareella.

• Anonyymi

Mitäs minä sanoin, mitäs minä sanoin! En ole tavannut liikenteessä yhtäkään moottoripyöräilijät joka ajaisi nopeusrajoitusten mukaisesti.

• Anonyymi

Nopeus tappaa..Taito ei riitä..

• Anonyymi

Kaksi viimeistä kommenttia miehiltä jotka ajaa kaupungin maksamilla nelipyöräisillä akku inva mopoilla.

• Anonyymi

Tämä kirjoittaja ajaa kyllä 62 tonnista autoa..

• Anonyymi

..ja minä ajan polkupyörällä. Olisi ollut kiva saada tuoreeltaan kolaripaikalla selfie ja sitten olisi voinut soittaa 112.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

..ja minä ajan polkupyörällä. Olisi ollut kiva saada tuoreeltaan kolaripaikalla selfie ja sitten olisi voinut soittaa 112.

miksi? aika sairasta puhetta......

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää kesää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

miksi? aika sairasta puhetta......

On se aika sairasta ajaa ylinopeutta kun ja vaarantaa muidenkin henki ja terveys tuolla teillä.
        Tuollaiset ylinopeutta kaahasivat eivät sääliä kaipaa.

• Anonyymi

Samoin sinne..Yöllä oli pakkasta.

• Anonyymi

Kaikki kuolleet moottoripyöräilijöiden raadot tulisi ripustaa puuhun malliksi muille miten käy kun kaahailee.

• Anonyymi

Kuin sinut myös,oot sairas ihminen.sika

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3545
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      69
      1886
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1578
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1204
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      1002
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      968
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      833
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      824
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe