Pieksämäki 21.08.2022 18:07:03 tieliikenneonnettomuus: pieni
Moottoripyörä törmäsi puuhun Partaharjuntiellä. Moottoripyörän kuljettaja menehtyi elvytyksestä huolimatta.
Moottoripyöräilijä kuoli sunnuntaina alkuillasta Pieksämäen Partaharjuntiellä tapahtuneessa onnettomuudessa.
Itä-Suomen poliisi kertoo tiedotteessaan, että moottoripyöräilijä oli törmännyt puuhun noin kello kuuden aikaan sunnuntai-iltana.
Moottoripyörän kuljettaja menehtyi onnettomuuspaikalla elvytyksestä huolimatta.
Onnettomuudessa ei ollut muita osallisia. Poliisi jatkaa onnettomuuteen johtaneiden syiden selvittämistä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009018653.html
Moottoripyöräilijä törmäsi puuhun ja kuoli
45
4334
Vastaukset
- Anonyymi
keuruulla rallissa meni myös puuhun karturi kuoli ja kuski jäi henkihieveriin,
- Anonyymi
Auto oli tasoltaan pieksämäen teinien koppimoposta seuraava kolo Daihatsu. On ajan kysymys milloin joku koppimopo pyörii männikössä.
- Anonyymi
Koronaanki vois kuolla. Ja koronapiikkiin.
- Anonyymi
Tämä moottoripyöräilijä oli nainen.
- Anonyymi
Partaharjuntiella jalka tai käsi pitää olla aina jarrun päällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Partaharjuntiella jalka tai käsi pitää olla aina jarrun päällä.
Mulla on noin, tosiaankin täyteen olla kun mullakin aina vauhtia 90-120kh/h
- Anonyymi
Meille kyllä kuulu ambulassin ja poliisin ääni
- Anonyymi
Mitäpä poliisi sanoi?
- Anonyymi
Ikävä homma. Tapahtuiko Jäppiläntiellä vai kirkon takaa hietakylään päin.
- Anonyymi
Opistolta vähän kaupunkiin päin.harjun päällä kaiteiden kohdalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opistolta vähän kaupunkiin päin.harjun päällä kaiteiden kohdalla.
Kaiteisiin törmännyt ensin ja oli nainen
- Anonyymi
ei voi sanoa mitään ennenkuin poliisitutkinta ohitse,turhaa spekulointia
- Anonyymi
jyrkän mutkan jälkeen loivassa kurvissa.
- Anonyymi
Siis eihän tää sitten Jäppilässä ollu vaan partaharjussa.
- Anonyymi
Ei vaan nimenomaan Jäppilässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan nimenomaan Jäppilässä.
no ei kuule ollut jäppilässä,lue uutiset
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tori- ja huoltoasema parlamenttien Jäppilä alkaa Nikkarilan rautatiesillasta.
Kun Jäppilästä tulee kaupunkiin illalla aurinko sokaisee täysin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon kyllä lukenut. Jäppilässä tapahtunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon kyllä lukenut. Jäppilässä tapahtunut.
höpö höpö
- Anonyymi
turhake.....kahden lapsen äiti kuoli,niin seon sinun mielestä,turhake.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
turhake.....kahden lapsen äiti kuoli,niin seon sinun mielestä,turhake.....
Moottoripyörä on turhake.
- Anonyymi
Joo mut minä en kouhota moottoripyörällä. Minä ajan polkupyörällä ja rauhallisesti. Se on minun harrastus. Moottoripyöräilijät kerjää itselleen onnettomuuksia. Ties kuinka monta tänä kesänäkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo mut minä en kouhota moottoripyörällä. Minä ajan polkupyörällä ja rauhallisesti. Se on minun harrastus. Moottoripyöräilijät kerjää itselleen onnettomuuksia. Ties kuinka monta tänä kesänäkin
eipä kannata yleistää asiaa,on kuollut liikenteessä,sekä polkupyöräilijöitä,jalankulkijoita jne....sitäpaitsi kukaan meistä täällä ei tiedä onnettomuuden syytä,mikä sen aiheutti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eipä kannata yleistää asiaa,on kuollut liikenteessä,sekä polkupyöräilijöitä,jalankulkijoita jne....sitäpaitsi kukaan meistä täällä ei tiedä onnettomuuden syytä,mikä sen aiheutti.
Moottoripyöräilijöitä kuolee vuosittain useita ja suurimmassa osassa su ylinopeus tai liian suuri tilanne nopeus.
Tänään kesänä en ole liikenteessä nähnyt ainoatakaan moottoripyöräilijät joka olisi kiltisti ajanut jonossa nopeusrajoitusten mukaisesti. .eli aina ajavat ylinopeutta.
Huomioitavaa myös että nuoret naisetkin ostaa liian äkkiä liian suuren pyörän.
Sitä paitsi ajonopeuden tulee olla sellainen että kykenee pitämään moottoripyöränsä hallinnassa tilanteessa kuin tilanteessa.
- Anonyymi
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009036023.html
Tätä minä juuri tarkoitan! Täysin holtitonta moottoripyöräily nykyään.
Ovat myös vaaraksi muille tienkäyttäjille ei koskaan tiedä milloin suistuu moottoripyörä vastaantulevien kaistalle.
Taas saa ottaa pari konjakkia ja tuprutella pari sikaria ja ehkä munkkikaffeet vielä päälle...kaksi hillomunkkia!! - Anonyymi
Uppoa! Tärkeä aihe!
Vanhemmat! Ostakaa pojallenne tehokas moottoripyörä!- Anonyymi
Lukion parkissa on kymmenittäin näitä mummontappaja nelipyöräisiä. Siinä voi olla leipäjonon asiakkaiden lapsilla 200000 € edestä aina vaarallisia kulkupeleja. Ovat aina etuoikeutettuja kaupunkiliikenteessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lukion parkissa on kymmenittäin näitä mummontappaja nelipyöräisiä. Siinä voi olla leipäjonon asiakkaiden lapsilla 200000 € edestä aina vaarallisia kulkupeleja. Ovat aina etuoikeutettuja kaupunkiliikenteessä.
Kännykkää rassataan samalla kun ajetaan,vilkaistaan välillä tietä ja sitten mennäänkin sillä näkemällä 50m ja katse kännykässä.
- Anonyymi
poliisitutkinta on edennyt, liiallinen vauhti oli todennäköinen syy moottoripyöräilijän kuolin turmaan,kuljettaja liukui metallikaiteen alta päin puuta,kaatumisen jälkeen pyörä syttyi palamaan pientareella.
- Anonyymi
Mitäs minä sanoin, mitäs minä sanoin! En ole tavannut liikenteessä yhtäkään moottoripyöräilijät joka ajaisi nopeusrajoitusten mukaisesti.
- Anonyymi
Nopeus tappaa..Taito ei riitä..
- Anonyymi
Kaksi viimeistä kommenttia miehiltä jotka ajaa kaupungin maksamilla nelipyöräisillä akku inva mopoilla.
- Anonyymi
Tämä kirjoittaja ajaa kyllä 62 tonnista autoa..
- Anonyymi
..ja minä ajan polkupyörällä. Olisi ollut kiva saada tuoreeltaan kolaripaikalla selfie ja sitten olisi voinut soittaa 112.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
..ja minä ajan polkupyörällä. Olisi ollut kiva saada tuoreeltaan kolaripaikalla selfie ja sitten olisi voinut soittaa 112.
miksi? aika sairasta puhetta......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää kesää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miksi? aika sairasta puhetta......
On se aika sairasta ajaa ylinopeutta kun ja vaarantaa muidenkin henki ja terveys tuolla teillä.
Tuollaiset ylinopeutta kaahasivat eivät sääliä kaipaa.
- Anonyymi
Samoin sinne..Yöllä oli pakkasta.
- Anonyymi
Kaikki kuolleet moottoripyöräilijöiden raadot tulisi ripustaa puuhun malliksi muille miten käy kun kaahailee.
- Anonyymi
Kuin sinut myös,oot sairas ihminen.sika
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113545MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja611002Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60833- 171824
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768