On rankkaa......
Yksipuolinen rakkaus
15
215
Vastaukset
Eihän sen rankempaa olekaan... Vaikeinta kun ei pysty unohtamaan.
- Anonyymi
Stalkkaus on rankkaa....
- Anonyymi
No en ole stalkannut ketään.
- Anonyymi
Jos kunnolla haluaa stalkata niin silloin on unohdettava kaikki muu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kunnolla haluaa stalkata niin silloin on unohdettava kaikki muu.
Ai niinkuin päivätyö tai omanarvontunne?
Jos sen osaa pakata itseensä niin, ettei odota mitään vastinetta toiselta ja antaakin sen rakkauden olla itsessään silti olemassa kauniina tunteena toista kohtaan, niin se ei enää tunnukkaan rankalta vaan hyvältä.
Voimaannuttavalta jopa, kun tietää että jossain tuolla kulkee ihminen joka on niin ihana ja rakastettava olento. Touhuaa omaa elämäänsä ja on lähipiirissään tärkeä. Varmasti hänestä muutkin tykkää. :)Kysehän on kuitenkin lopulta omista tunteistasi, ei toisen. Eikä toisen tunteita voi päättää toisen puolesta.
Eikä se olis enää rakkauttakaan, jos niin tekisi. Se olisi itserakkautta.- Anonyymi
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Kysehän on kuitenkin lopulta omista tunteistasi, ei toisen. Eikä toisen tunteita voi päättää toisen puolesta.
Eikä se olis enää rakkauttakaan, jos niin tekisi. Se olisi itserakkautta.Hienosti kirjoitettu. Olen samaa mieltä kanssasi.
Anonyymi kirjoitti:
Hienosti kirjoitettu. Olen samaa mieltä kanssasi.
Kiitos. :)
On mennyt jokun aika itselläkin tuon oivaltamiseen, mutta hyvä kun oivalsi. On helpompi olla.
- Anonyymi
Rankkaa ja hajottavaa on. Rakkauden pitäisi olla maailman ihanin asia, eikä satuttaa.
- Anonyymi
Ei ole. Ilman rakkautta on rankempaa.
- Anonyymi
Se se vasta oli rankkaa kun moni yritti minun ihastusta. Ei ota kaikkia. Ja itsekin juoksi muiden perässä.
Nyt se on ohi. Minusta on tullut tunteeton ja haaveet ovat haihtuneet. Hän on käynyt joskus ja soittaa mulle joskus... Mies on kyseessä. - Anonyymi
Se ei ole yksipuolista. Sä katosit.
- Anonyymi
silloin Nasu kuiskasi Puhin korvaan, ehkä tämä on sitä ihmisten yksipuolista rakkautta, kun mun yhtä ainutta kankkua puuduttaa, puh.
https://m.youtube.com/watch?v=sTZvnhn5InA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1432946- 502432
- 1072391
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382101- 981627
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2341614Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141478Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4101472Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j81449R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi191251