Voiko haneeseen piilottaa imurin? Katso itse!!

Anonyymi

214

1778

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rahtihame pn nimensä veroinen 😂😂😂

      • Anonyymi

        Tasku varkaat on ollut kuitenkin useimmat muslimeja.Pankkikortti tunnuslukuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tasku varkaat on ollut kuitenkin useimmat muslimeja.Pankkikortti tunnuslukuja.

        Murhaajat Suomessa ovat kuitenkin todennäköisimmin mustalaisia, suhteessa väkimäärään teette 16x enemmän henkirikoskia kuin suomalaiset ja 12x enemmän kuin seuraavat ryhmät.


    • Anonyymi

      Kansallispuku lunastettava valtiolle rikoksentekovälineenä

      • Anonyymi

        Uuteen hameeseen saa valtiolta tukea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uuteen hameeseen saa valtiolta tukea.

        Valtio ottaa hameen mutta sossu antaa rahat uuteen hameeseen.


      • Anonyymi

        Käsi amputoitava olkapäästä asti..


      • Anonyymi

        Sekin haloskan syytä, tuskin tulee koskaan yhtä huonoa pressaa, onneksi marinistakaan mikä haluaa kaikki elintasopakolaiset tänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uuteen hameeseen saa valtiolta tukea.

        Joo, 450 euroa kahden vuoden välein, myös perheen pienemmille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekin haloskan syytä, tuskin tulee koskaan yhtä huonoa pressaa, onneksi marinistakaan mikä haluaa kaikki elintasopakolaiset tänne.

        Eikös Haloskalla ole se sijoiutuskämppä moskovassa lähellä Putlerin kämppää?


    • Anonyymi

      Mäkin halua tuommoiseen hameen !! Olisi sillä niin mukava viedä tavaraa kotiin.

      • Anonyymi

        Mikä jottei. Kyllähän se hame miestäkin pukisi, kun olisi kunnon hame.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä jottei. Kyllähän se hame miestäkin pukisi, kun olisi kunnon hame.

        Mistä tiesit kirjoittajan mieheksi?


      • Anonyymi

        Lastenrattaat on yksi keino varastaa ja lasten reppuihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä jottei. Kyllähän se hame miestäkin pukisi, kun olisi kunnon hame.

        Hame on ollut alunperin miesten vaatekappale.


    • Anonyymi

      Tuo on vielä pientä verrattuna muihin varkauksiin .

      • Anonyymi

        Joo, kyllä vähän saa varastaa kun muut varastaa paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, kyllä vähän saa varastaa kun muut varastaa paljon.

        Ja entisistä saa lievennystä vaikka pitäisi koventaa rangaistuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, kyllä vähän saa varastaa kun muut varastaa paljon.

        Aina varastamassa jotain...ihme porukkaa. Selkeästi natsisaksa teki jotain oikein.


    • Anonyymi

      Kuinkahan paljon noi oikeesti varastaa kaikkea? Maksaakohan ne mitään rahalla/pankkikortilla? Ne on muutenkin niin ylimielisiä, että mitähän ne kuvittelee olevansa. Ainakin jonkkin sortin (aivo)invalidejä ne on, koska pysäköivät aina autonsa joko kaupan oven eteen, tai inva-paikalle. Ne eivät häpeä mitään. Koulussakin liikkatunneilla niiden pojilla on prässätyt mustat housut jalassa. Onko jotkut jopa vapautettu liikunnasta, kun ei niitä ainakaan suunnistamassa nää tossa meidän lähimetsåässä. Tuppakalle ne menee koulussakin, kun niitä huvittaa... jne.....

      • Anonyymi

        Mites "noiden" mitään tarvii varastaa, kun me jo käymme töissä heidän puolestaan, että kaiken saa ilmaiseksi?


      • Anonyymi

        Ei pidä yleistää. Tunnen itse uskovaisia romaneja ja olen ostanut maailman parhaimman kissan ja halvan hyvän auton romaneilta. On hyvä, että rikolliset jää kiinni; jotain hyvää valvontakameroistakin, ihmisten yksityisyyden varastamisen ohella.

        Jos olet sitä mieltä, että rikolliset tahraavat koko etnisen ryhmän luonteen, luuletko, että kaikki suomalaiset ovat typeriä huoria ja juoppoja, jos yksi on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä yleistää. Tunnen itse uskovaisia romaneja ja olen ostanut maailman parhaimman kissan ja halvan hyvän auton romaneilta. On hyvä, että rikolliset jää kiinni; jotain hyvää valvontakameroistakin, ihmisten yksityisyyden varastamisen ohella.

        Jos olet sitä mieltä, että rikolliset tahraavat koko etnisen ryhmän luonteen, luuletko, että kaikki suomalaiset ovat typeriä huoria ja juoppoja, jos yksi on?

        Oliko ostamanne auton omistaja "saanut" auton niin ikään edullisesti?
        Yksityisyyden varastamisen nimissä rahtihameen sisuksissa sopii kannella mitä tahansa kassan ohi?
        Pilaako 99% tämän etnisen ryhmän edustajista sen lakien ja asetusten mukaan elävän prosentin maineen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä yleistää. Tunnen itse uskovaisia romaneja ja olen ostanut maailman parhaimman kissan ja halvan hyvän auton romaneilta. On hyvä, että rikolliset jää kiinni; jotain hyvää valvontakameroistakin, ihmisten yksityisyyden varastamisen ohella.

        Jos olet sitä mieltä, että rikolliset tahraavat koko etnisen ryhmän luonteen, luuletko, että kaikki suomalaiset ovat typeriä huoria ja juoppoja, jos yksi on?

        Tämä oli päivän paras vitsi. Et voinut olla tosissasi. Kuulemma linnassa tulevat aina uskoon mutta vapauduttuaan taas unohtavat sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä oli päivän paras vitsi. Et voinut olla tosissasi. Kuulemma linnassa tulevat aina uskoon mutta vapauduttuaan taas unohtavat sen.

        Ikävää yleistämistä. Ulkomaillakin luullaan, että kaikki suomalaiset ovat typeriä huoraavia juoppoja, joita on helppo johdatella tekemään mitä tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko ostamanne auton omistaja "saanut" auton niin ikään edullisesti?
        Yksityisyyden varastamisen nimissä rahtihameen sisuksissa sopii kannella mitä tahansa kassan ohi?
        Pilaako 99% tämän etnisen ryhmän edustajista sen lakien ja asetusten mukaan elävän prosentin maineen?

        Jos sinä olisit älykäs, sivistynyt, raitis, vastuuntuntoinen suomalainen ja 99% suomalaisista rietastelisi ja juopottelisi, et pitäisi siitä, että sinutkin laskettaisiin mukaan siihen joukkoon, vai mitä? Mielikuvissa tosiaan on, että 99% romaneista ovat varkaita, mutta vaikka varastelu on ongelma, tuo virheellinen mielikuva on myös. Eivät KAIKKI mustalaiset ole varkaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä oli päivän paras vitsi. Et voinut olla tosissasi. Kuulemma linnassa tulevat aina uskoon mutta vapauduttuaan taas unohtavat sen.

        Meillä oli sellainen juttu aikoinaan että en yleistä. Isäni ajeli traktorilla kylän tiellä mukanaan kaurasäkkejä. No, sitten siitä kuormasta putosi yksi säkki tielle ja isäni jatkoi matkaansa. Perässä ajoi romanimies joka tuli ilmoittamaan isälleni että säkki oli pudonnut. Tällainen tapaus.

        Minä olen myynyt heinää ja kauraa hevosmiehille kymmeniä vuosia. Koskaan ei romanit ole huijanneet minua, sitävastoin valkolaiset ovat. Ovat vieläkin velkaa minulle satoja euroja. Ehkä noin 600.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko ostamanne auton omistaja "saanut" auton niin ikään edullisesti?
        Yksityisyyden varastamisen nimissä rahtihameen sisuksissa sopii kannella mitä tahansa kassan ohi?
        Pilaako 99% tämän etnisen ryhmän edustajista sen lakien ja asetusten mukaan elävän prosentin maineen?

        Sanoin, että valvontakamerat ovat vieneet meidän kaikkien yksityisyyden - paha asia. Varkaita jää kiinni - hyvä asia. Kuitenkin, kun ajttelen, mitä on tulossa kasvojen tunnistamisineen, siruineen, niin kieltäisin kaikki valvontakamerat ja palkkaisin lisää vartijoita, ja kieltäisin rahtihameet kaupoissa.

        Autolla oli huoltokirja uudesta asti. Ensimmäinen vanha auto, jonka olin ostanut, joka oli aina mennyt katsastuksesta läpi. Ja ei, katsastustodistuksia ei ollut väärennetty, tiedot löytyivät Trafin sivulta. Entisten omistajien nimet ja osoitteet myös ovat tiedossa. Huomaatko, miten sinuunkin on juntattu ennakkoluuloja? Mitä ihmettä romanin täytyisi tehdä, että alkaisit uskoa, että romani voi olla rehellinen siinä missä sinäkin (ehkä) olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä oli sellainen juttu aikoinaan että en yleistä. Isäni ajeli traktorilla kylän tiellä mukanaan kaurasäkkejä. No, sitten siitä kuormasta putosi yksi säkki tielle ja isäni jatkoi matkaansa. Perässä ajoi romanimies joka tuli ilmoittamaan isälleni että säkki oli pudonnut. Tällainen tapaus.

        Minä olen myynyt heinää ja kauraa hevosmiehille kymmeniä vuosia. Koskaan ei romanit ole huijanneet minua, sitävastoin valkolaiset ovat. Ovat vieläkin velkaa minulle satoja euroja. Ehkä noin 600.

        Joillakin valkolaisilla hevosmiehillä on tapana maksaa heinistä ja kauroista tiettyyn rajaan asti. He alussa maksaa hyvin, mutta sitten alkaa vetkuttelu. Lopulta eivät maksa mitään ja siirtyvät seuraavan myyjän pakeille. Tätä menoa heillä ei ole tavaran toimittajia kun monet tilat on huijattu. Mietin mistä ottavat heinänsä kun sillat ovat poltetut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä oli sellainen juttu aikoinaan että en yleistä. Isäni ajeli traktorilla kylän tiellä mukanaan kaurasäkkejä. No, sitten siitä kuormasta putosi yksi säkki tielle ja isäni jatkoi matkaansa. Perässä ajoi romanimies joka tuli ilmoittamaan isälleni että säkki oli pudonnut. Tällainen tapaus.

        Minä olen myynyt heinää ja kauraa hevosmiehille kymmeniä vuosia. Koskaan ei romanit ole huijanneet minua, sitävastoin valkolaiset ovat. Ovat vieläkin velkaa minulle satoja euroja. Ehkä noin 600.

        Niin ja romanit käyvät töissä ja maksavat meidän toimeentulomme, on se kauheata miten valkolaiset vaan ryöstelevät vanhuksia ja ovat yhteiskunnan elätteinä. Sen kaurasäkinkin olisi varmaan valkolainen vienyt ja myynyt sen 2 eurolla. On tämä kauheata miten valkolaiset ovat pahoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä oli sellainen juttu aikoinaan että en yleistä. Isäni ajeli traktorilla kylän tiellä mukanaan kaurasäkkejä. No, sitten siitä kuormasta putosi yksi säkki tielle ja isäni jatkoi matkaansa. Perässä ajoi romanimies joka tuli ilmoittamaan isälleni että säkki oli pudonnut. Tällainen tapaus.

        Minä olen myynyt heinää ja kauraa hevosmiehille kymmeniä vuosia. Koskaan ei romanit ole huijanneet minua, sitävastoin valkolaiset ovat. Ovat vieläkin velkaa minulle satoja euroja. Ehkä noin 600.

        Aikoinaan kun isäni vielä eli, valkolaiset hevosmiehet huijasi häntäkin huomattamalla rahamäärällä (määrää en muista). En muista että romanit olisi niin tehneet.

        Isäni vei jutun oikeuteen, mutta ei hän saanut mitään oikeutta. Sensijaan sai 2000 markkaa maksettavaa eli oikeudenkäyntikulut. Tämä heppamies oli siirtänyt kaiken omaisuutensa pojilleen eikä häneltä mitään saatu. Näin ovelia jotkut heistä on.

        Mikä noissa hevosmiehissä on että heissä on enemmän huijareita? Ei kaikki tietenkään mutta osa. Mikä se teettää sitä että ei voida maksaa myyjälle mitä myyjälle kuuluu? Rahasta se ei ole kiinni. Ehkä se voitontavoittelukulttuuri totoineen vaikuttaa tämän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä oli päivän paras vitsi. Et voinut olla tosissasi. Kuulemma linnassa tulevat aina uskoon mutta vapauduttuaan taas unohtavat sen.

        'Kuulemma' on hyvin usein käytetty ja varmasti Suomen luotettavin tietolähde.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja romanit käyvät töissä ja maksavat meidän toimeentulomme, on se kauheata miten valkolaiset vaan ryöstelevät vanhuksia ja ovat yhteiskunnan elätteinä. Sen kaurasäkinkin olisi varmaan valkolainen vienyt ja myynyt sen 2 eurolla. On tämä kauheata miten valkolaiset ovat pahoja.

        Varmaan olisi vienyt ne henkilöt jotka minua huijasivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja romanit käyvät töissä ja maksavat meidän toimeentulomme, on se kauheata miten valkolaiset vaan ryöstelevät vanhuksia ja ovat yhteiskunnan elätteinä. Sen kaurasäkinkin olisi varmaan valkolainen vienyt ja myynyt sen 2 eurolla. On tämä kauheata miten valkolaiset ovat pahoja.

        Tämä on minun kokemukseni romaneista. Kaikissa ryhmissä esiintyy epärehellisyyttä enemmän tai vähemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan olisi vienyt ne henkilöt jotka minua huijasivat.

        Voin sanoa että varmasti nämä minua huijanneet hevosmiehet olisi pöllineet sen säkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin sanoa että varmasti nämä minua huijanneet hevosmiehet olisi pöllineet sen säkin.

        Tunnen sen ukon ketaleen eikä häneen voi yksinkertaisesti luottaa. Silloin aikoinaan uskoin hänen valheellisuuden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja romanit käyvät töissä ja maksavat meidän toimeentulomme, on se kauheata miten valkolaiset vaan ryöstelevät vanhuksia ja ovat yhteiskunnan elätteinä. Sen kaurasäkinkin olisi varmaan valkolainen vienyt ja myynyt sen 2 eurolla. On tämä kauheata miten valkolaiset ovat pahoja.

        Minun tapauksessa valkolaiset ovat olleet pahoja. Se on minun kohdallani kylmä fakta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä oli sellainen juttu aikoinaan että en yleistä. Isäni ajeli traktorilla kylän tiellä mukanaan kaurasäkkejä. No, sitten siitä kuormasta putosi yksi säkki tielle ja isäni jatkoi matkaansa. Perässä ajoi romanimies joka tuli ilmoittamaan isälleni että säkki oli pudonnut. Tällainen tapaus.

        Minä olen myynyt heinää ja kauraa hevosmiehille kymmeniä vuosia. Koskaan ei romanit ole huijanneet minua, sitävastoin valkolaiset ovat. Ovat vieläkin velkaa minulle satoja euroja. Ehkä noin 600.

        Sitten kerron toisen jutun. Minulla on nykymittapuun mukaan pienehkö lihakarja. Ihmettelin vuosia vuosia sitten että mistä ilmestyy kymmeniä pikkupaaleja heinää pihalle navetan eteen. Tai oliko se niin että nämä henkilöt soitti mulle että saako he tuoda mulle ylimääräistä heinää. Oli miten oli mutta lähes joka vuosi he kippaa kymmeniä paaleja ilmaiseksi mun lehmille. Nämä romanit asuu naapurissa jotka näin toimivat.


      • Anonyymi

        Kun rahtihameeseen ladataan usean kymmenen kilon saalis, niin auton on hyvä olla lähellä uloskäyntiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä yleistää. Tunnen itse uskovaisia romaneja ja olen ostanut maailman parhaimman kissan ja halvan hyvän auton romaneilta. On hyvä, että rikolliset jää kiinni; jotain hyvää valvontakameroistakin, ihmisten yksityisyyden varastamisen ohella.

        Jos olet sitä mieltä, että rikolliset tahraavat koko etnisen ryhmän luonteen, luuletko, että kaikki suomalaiset ovat typeriä huoria ja juoppoja, jos yksi on?

        95% turmelee 5% maineen????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävää yleistämistä. Ulkomaillakin luullaan, että kaikki suomalaiset ovat typeriä huoraavia juoppoja, joita on helppo johdatella tekemään mitä tahansa.

        Valetta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä oli päivän paras vitsi. Et voinut olla tosissasi. Kuulemma linnassa tulevat aina uskoon mutta vapauduttuaan taas unohtavat sen.

        Oikeesti Vapaakirkon henkilöitä vankilassa huumeista varastamisesta varastetun myynnistä ja helluntailaisia.Yksi myi kaupasta varastettuja lasten vaatteita poliisin äidille....hups.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko ostamanne auton omistaja "saanut" auton niin ikään edullisesti?
        Yksityisyyden varastamisen nimissä rahtihameen sisuksissa sopii kannella mitä tahansa kassan ohi?
        Pilaako 99% tämän etnisen ryhmän edustajista sen lakien ja asetusten mukaan elävän prosentin maineen?

        Mut arabimiehet varastaa myös ihan hyllyistä taskuun vaan ja seuraa vanhuksia varastaa niiden pankkikortit aina jonkun automaatin lähellä tai kaupassa rahapusseja kassista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävää yleistämistä. Ulkomaillakin luullaan, että kaikki suomalaiset ovat typeriä huoraavia juoppoja, joita on helppo johdatella tekemään mitä tahansa.

        Kun näitä lukee tekee mieli juoda pää täyteen Espanjassa.Kanarian saaret on muuttunut siirtolaisten huumepride paratiisiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun tapauksessa valkolaiset ovat olleet pahoja. Se on minun kohdallani kylmä fakta.

        Valkoisia on kaikissa hienoissa ja ryhmissä uskonnoissa.Ihan valkoisia muslimeja tataareja on ammattivarkaina myös naisia.


      • Anonyymi

        Oletkohan käsittänyt tuon parkkipaikka-asian väärin? Ei kait se rullatuolikuva ole siinä siksi, että rullatuolin käyttäjä saisi parkkeerata? Eikös se ole varoituksena, että jos menet parkkeeraamaan kirjallisuushenkiön paikalle, voit joutua rullatuoliin?


      • Anonyymi

        Sossun diakonian ja kaupan lahjoitusruuat ei riitä sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä yleistää. Tunnen itse uskovaisia romaneja ja olen ostanut maailman parhaimman kissan ja halvan hyvän auton romaneilta. On hyvä, että rikolliset jää kiinni; jotain hyvää valvontakameroistakin, ihmisten yksityisyyden varastamisen ohella.

        Jos olet sitä mieltä, että rikolliset tahraavat koko etnisen ryhmän luonteen, luuletko, että kaikki suomalaiset ovat typeriä huoria ja juoppoja, jos yksi on?

        Ostanut kissan niitä saa ilmaiseksi kyllä. Mistä se auto oli varastettu ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävää yleistämistä. Ulkomaillakin luullaan, että kaikki suomalaiset ovat typeriä huoraavia juoppoja, joita on helppo johdatella tekemään mitä tahansa.

        Kännissä on kivaa kokeile sinäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikoinaan kun isäni vielä eli, valkolaiset hevosmiehet huijasi häntäkin huomattamalla rahamäärällä (määrää en muista). En muista että romanit olisi niin tehneet.

        Isäni vei jutun oikeuteen, mutta ei hän saanut mitään oikeutta. Sensijaan sai 2000 markkaa maksettavaa eli oikeudenkäyntikulut. Tämä heppamies oli siirtänyt kaiken omaisuutensa pojilleen eikä häneltä mitään saatu. Näin ovelia jotkut heistä on.

        Mikä noissa hevosmiehissä on että heissä on enemmän huijareita? Ei kaikki tietenkään mutta osa. Mikä se teettää sitä että ei voida maksaa myyjälle mitä myyjälle kuuluu? Rahasta se ei ole kiinni. Ehkä se voitontavoittelukulttuuri totoineen vaikuttaa tämän.

        Valkoisia muslimeja on myös ja blondeja värjättyjä myös juutalaisia on valkoisia. Ette voi päätellä ihonväristä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan olisi vienyt ne henkilöt jotka minua huijasivat.

        Montakin tattaria on valkoisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun tapauksessa valkolaiset ovat olleet pahoja. Se on minun kohdallani kylmä fakta.

        Mustalaisia on valkoisia myös muslimeja ei liity uskontoon. Juutalaisia on ihan valkoisia keltaisia Intiassa hinduina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut arabimiehet varastaa myös ihan hyllyistä taskuun vaan ja seuraa vanhuksia varastaa niiden pankkikortit aina jonkun automaatin lähellä tai kaupassa rahapusseja kassista.

        Valvonta kameraa missä muslimi miehet varastelee puistossa. No niin myös Ukrainassa työstävät asuntoja kauppoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun tapauksessa valkolaiset ovat olleet pahoja. Se on minun kohdallani kylmä fakta.

        Olet vaan niin tyhmä, ettet ole vieläkään tajunnut, miten paljon mustalaiset ovat sinua kusettaneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä yleistää. Tunnen itse uskovaisia romaneja ja olen ostanut maailman parhaimman kissan ja halvan hyvän auton romaneilta. On hyvä, että rikolliset jää kiinni; jotain hyvää valvontakameroistakin, ihmisten yksityisyyden varastamisen ohella.

        Jos olet sitä mieltä, että rikolliset tahraavat koko etnisen ryhmän luonteen, luuletko, että kaikki suomalaiset ovat typeriä huoria ja juoppoja, jos yksi on?

        Ihan samalla tavalla ne varastaa vaikka olisivat olevinaan uskovaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinä olisit älykäs, sivistynyt, raitis, vastuuntuntoinen suomalainen ja 99% suomalaisista rietastelisi ja juopottelisi, et pitäisi siitä, että sinutkin laskettaisiin mukaan siihen joukkoon, vai mitä? Mielikuvissa tosiaan on, että 99% romaneista ovat varkaita, mutta vaikka varastelu on ongelma, tuo virheellinen mielikuva on myös. Eivät KAIKKI mustalaiset ole varkaita.

        Mutta ne rehelliset mustalaiset hukkuu virhemarginaaliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä oli sellainen juttu aikoinaan että en yleistä. Isäni ajeli traktorilla kylän tiellä mukanaan kaurasäkkejä. No, sitten siitä kuormasta putosi yksi säkki tielle ja isäni jatkoi matkaansa. Perässä ajoi romanimies joka tuli ilmoittamaan isälleni että säkki oli pudonnut. Tällainen tapaus.

        Minä olen myynyt heinää ja kauraa hevosmiehille kymmeniä vuosia. Koskaan ei romanit ole huijanneet minua, sitävastoin valkolaiset ovat. Ovat vieläkin velkaa minulle satoja euroja. Ehkä noin 600.

        Niinpä, muut varastaa tarpeeseen, mustalaiset vaikka saavat kaiken ilmaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoin, että valvontakamerat ovat vieneet meidän kaikkien yksityisyyden - paha asia. Varkaita jää kiinni - hyvä asia. Kuitenkin, kun ajttelen, mitä on tulossa kasvojen tunnistamisineen, siruineen, niin kieltäisin kaikki valvontakamerat ja palkkaisin lisää vartijoita, ja kieltäisin rahtihameet kaupoissa.

        Autolla oli huoltokirja uudesta asti. Ensimmäinen vanha auto, jonka olin ostanut, joka oli aina mennyt katsastuksesta läpi. Ja ei, katsastustodistuksia ei ollut väärennetty, tiedot löytyivät Trafin sivulta. Entisten omistajien nimet ja osoitteet myös ovat tiedossa. Huomaatko, miten sinuunkin on juntattu ennakkoluuloja? Mitä ihmettä romanin täytyisi tehdä, että alkaisit uskoa, että romani voi olla rehellinen siinä missä sinäkin (ehkä) olet?

        Minusta on erittäin hyvä asia että kaupoissa on valvontaa, selvästikin pitäisi lisätä että kamerat tunnistaisi mustalaiset ja seuraisi erityisesti niitä ja hälyttäisi kun alkavat lastata rahtihameitaan. Ehkäpä vaa'atkin lattian olisi hyvä, kun paino nousee niin hälyttää. Parasta olisi kieltää noiden rahtihameiden käyttö kaupoissa ja muuallakin, ei niillä kansallispäivä joka päivä ole.

        Millä saataisiin mustalaiset itse uskomaan että hekin voi olla rehellisiä ja millä saataisiin suvakeista realisteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä oli päivän paras vitsi. Et voinut olla tosissasi. Kuulemma linnassa tulevat aina uskoon mutta vapauduttuaan taas unohtavat sen.

        Juu, jumala kuulemma hylkää heidät muurien ulkopuolella kun ei anna enemmän tukirahaa loisimiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinä olisit älykäs, sivistynyt, raitis, vastuuntuntoinen suomalainen ja 99% suomalaisista rietastelisi ja juopottelisi, et pitäisi siitä, että sinutkin laskettaisiin mukaan siihen joukkoon, vai mitä? Mielikuvissa tosiaan on, että 99% romaneista ovat varkaita, mutta vaikka varastelu on ongelma, tuo virheellinen mielikuva on myös. Eivät KAIKKI mustalaiset ole varkaita.

        Ei niin, vain 99.9% on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kännissä on kivaa kokeile sinäkin.

        Oota, mä soitan Marinille ja kysyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikoinaan kun isäni vielä eli, valkolaiset hevosmiehet huijasi häntäkin huomattamalla rahamäärällä (määrää en muista). En muista että romanit olisi niin tehneet.

        Isäni vei jutun oikeuteen, mutta ei hän saanut mitään oikeutta. Sensijaan sai 2000 markkaa maksettavaa eli oikeudenkäyntikulut. Tämä heppamies oli siirtänyt kaiken omaisuutensa pojilleen eikä häneltä mitään saatu. Näin ovelia jotkut heistä on.

        Mikä noissa hevosmiehissä on että heissä on enemmän huijareita? Ei kaikki tietenkään mutta osa. Mikä se teettää sitä että ei voida maksaa myyjälle mitä myyjälle kuuluu? Rahasta se ei ole kiinni. Ehkä se voitontavoittelukulttuuri totoineen vaikuttaa tämän.

        Kaikkihan sen tietää että kyösti huijaa hevosilla ja eukko pentuineen varastaa kaupoista. Yhdellä videolla meinasit kyösti ajaa myyjien päälle kun yrittivät estää lähtemästä autolla varastettujen tavaroiden kanssa, toisella videolla kun läksit maksamatta bensoja. Ja sekös harmittaa kun valkolaisilla on enemmän hevosia konepellin alla, sitten alkaa aseet räiskiä kuten siellä nakkarilla, muistatko kyösti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on minun kokemukseni romaneista. Kaikissa ryhmissä esiintyy epärehellisyyttä enemmän tai vähemmän.

        Sinäkin olet muuten rehellinen, mutta kova valehtelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun tapauksessa valkolaiset ovat olleet pahoja. Se on minun kohdallani kylmä fakta.

        Ilkeitä ihmisiä kun hälyttävät kytät jos vähän ottaa tavaraa tarpeeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten kerron toisen jutun. Minulla on nykymittapuun mukaan pienehkö lihakarja. Ihmettelin vuosia vuosia sitten että mistä ilmestyy kymmeniä pikkupaaleja heinää pihalle navetan eteen. Tai oliko se niin että nämä henkilöt soitti mulle että saako he tuoda mulle ylimääräistä heinää. Oli miten oli mutta lähes joka vuosi he kippaa kymmeniä paaleja ilmaiseksi mun lehmille. Nämä romanit asuu naapurissa jotka näin toimivat.

        Voisit alkaa lastenkirjailijaksi, esikoisteos Suvakkisadut!


      • Anonyymi

        Käykö ne muka koulua???
        Ei ainakaan ennen näkynyt näitä koulussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        'Kuulemma' on hyvin usein käytetty ja varmasti Suomen luotettavin tietolähde.

        Romani Mirella linna nimisessä sarjassa ainakin oli vankilassa uskossa mutta vapaalla ryösteli suomalaisia vanhuksia. FAKTA!


      • Anonyymi

        Auto pitää tietysti olla hollilla,että pääsee pian pois näkyvisti,jos joku huomaa
        tapahtuman.


    • Anonyymi

      Joutuuko kauppias nyt syytteeseen kun julkaisee tuollaisen videon

      • Anonyymi

        Rasismi, vihajulkaisu, ja kapitalismi. Siinä on rikosta kerraksen.


      • Anonyymi

        Kauppias ja Iltalehti joutuvat varmaan syytteeseen , ja maksamaan korvauksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauppias ja Iltalehti joutuvat varmaan syytteeseen , ja maksamaan korvauksia.

        Manne se osaa uhriutua hyvin kun jää kiinni varastamisesta,kaikki on sen jälkeen pelkkää rasismia


      • Anonyymi

        Woodoo noituus nuket älkää pitäkö esineitä outoja ei myös amuletteja.


    • Anonyymi

      Harvoinpa hameeseen onnistutaan näin piilottamaan, haneesta puhumattakaan.

      • Anonyymi

        Video oli kun romanialaiset kantaa tavaratalosta öljykanisteria myyjä juoksee perässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Video oli kun romanialaiset kantaa tavaratalosta öljykanisteria myyjä juoksee perässä.

        Niitähän oli peräti 14 kanisteria, yhdellä oli kaksi kaljakoria ja yhdellä moottorisaha. Hyvin kestää selät ja jalat vaikka ovat sairaseläkkeellä.


    • Anonyymi

      Kulttuurellisia erityispiirteitä nuo vain ovat.

      • Anonyymi

        Romaninaisten hame on kulttuurilinen erityspiirre, varastaminen taas kuuluu kaikkiin kulttuureihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Romaninaisten hame on kulttuurilinen erityspiirre, varastaminen taas kuuluu kaikkiin kulttuureihin.

        Onko kaikissa kulttuureissa tavallista että merkittävä osa on istunut vankilassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kaikissa kulttuureissa tavallista että merkittävä osa on istunut vankilassa.

        Eri kulttureissa vankiloissa istuneita on totta kai suhteessa eri määrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Romaninaisten hame on kulttuurilinen erityspiirre, varastaminen taas kuuluu kaikkiin kulttuureihin.

        Kulttuurillinen erityispiirre, jots alkoivat käyttää Suomessa 60 luvulla,Eipä noita muiden maiden romanit käytä pitkä hame riittää naisille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Romaninaisten hame on kulttuurilinen erityspiirre, varastaminen taas kuuluu kaikkiin kulttuureihin.

        Varastaminen on romaanilulttuurin erityispiirre


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kaikissa kulttuureissa tavallista että merkittävä osa on istunut vankilassa.

        On muuten oikeasti muslimit varastaa enemmän kuin nämä. Juutalaiset hoitaa huumekaupan ja taikatemput.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varastaminen on romaanilulttuurin erityispiirre

        Ei, vaan normaali toimintatapa joka opetetaan lapsille jo pienestä pitäen ja demoesitys näytetään kaupassa kuinka sisäfileet otetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Romaninaisten hame on kulttuurilinen erityspiirre, varastaminen taas kuuluu kaikkiin kulttuureihin.

        "Krimon tilaston mukaan romanit syyllistyvät henkirikoksiin kuusitoista kertaa useammin kuin muut suomalaiset."
        https://yle.fi/uutiset/3-11042210

        Kaikki tekee kaikkea, mutta mustalaiset tekee rikoksia moninkertaisesti, eikä juuri ollenkaan rehellistä työtä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Romaninaisten hame on kulttuurilinen erityspiirre, varastaminen taas kuuluu kaikkiin kulttuureihin.

        Rahtihameessa on rahti koukut ja salataskut.


    • Anonyymi

      Anttilassa rahtihameeseen mahtui moottorisaha, varmaan pöllittin työntekoon ! Joulun alla kassalla mätkähti joulukinkku lattialle ! Teko väline menetettävä valtiolle . Ainii, sehän sen on maksanutkin !

    • Anonyymi

      Eikös siinä videolla pöllitty taulutelevisio? Niin, ja pesukone.

      • Anonyymi

        Ei, kyllä siinä pöllittiin minikaivuri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, kyllä siinä pöllittiin minikaivuri.

        Venäläiset ajelee autoilla virolaiset parvekkeiden alle tyhjentää asuntoja huonekaluista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäläiset ajelee autoilla virolaiset parvekkeiden alle tyhjentää asuntoja huonekaluista.

        Niillä on Virossa oikeat varastetun tavaran huonekalun kodinkoneen varastoja.Baltiassa.


    • Anonyymi

      Moraalista hiukan: Eikö romaniperheissä opeteta, mikä on väärin ja mikä oikein? Vai koskeeko moraali vain heidän omaa rotuaan kohtaan? Valkolaisille voi tehdä mitä huvittaa?

      • Anonyymi

        Opetetaan kai, "Ota ota, niin käsi tottuu!"
        Presidentti Tarja Halosen mukaan meillä kaikilla on paljon opittavaa romaneilta.
        Opettavaista väkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opetetaan kai, "Ota ota, niin käsi tottuu!"
        Presidentti Tarja Halosen mukaan meillä kaikilla on paljon opittavaa romaneilta.
        Opettavaista väkeä.

        On tosiaan lapsia käytetään varastamiseen mutta kristityt opettaa lapsilleen ettei saa varastaa.


      • Anonyymi

        Valitettavan liian monesti noin. Toki on paljon myös kunniallisia.


    • Anonyymi

      Aina meitä varkaiksi syytetään.

      • Anonyymi

        Eikä syyttä. Kun 1990-luvulla nuorena miehenä olin opiskelujen ohella kauppakeskuksessa vartijana niin ohje oli että toisen vartijan kanssa seurattiin näitä mustalaisseurueita. Pahempaa rosvokansaa kuin mustalaiset ei maa päällään kanna. Tämä ei ole mielipide, tämä on fakta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä syyttä. Kun 1990-luvulla nuorena miehenä olin opiskelujen ohella kauppakeskuksessa vartijana niin ohje oli että toisen vartijan kanssa seurattiin näitä mustalaisseurueita. Pahempaa rosvokansaa kuin mustalaiset ei maa päällään kanna. Tämä ei ole mielipide, tämä on fakta.

        Ja pienemmissä liikkeissä pantiin ovet lukkoon kun nämä kyseiset ihmiset oli tulossa. Ja piti soittaa poliisit jos alkoivat ovella riehumaan kun ei päästetty sisään.


    • Anonyymi

      Kansanhame=rahtihame.

    • Anonyymi

      Ja me veronmaksajat kustannamme mannettarille vuosittain kansanhameen kaikkine krumeluureineen.Yksi "työasu" maksaa yli 1000 euroa kevyesti.
      Kuluuhan se hame ahkerissa "työtehtävissä".

      • Anonyymi

        Ottaen huomioon että sosiaaliviraston hamekangas raha usein menee arabimaihin Dubaihin mistä kangas haetaan.Pitäisi ostaa edes Suomesta kankaat.


    • Anonyymi

      Seuraavaksi sitten autokauppoille.

    • Anonyymi

      Tuo rahtihame vaatii jo kekseliäisyyttä ja luovuutta! Ja vahvoja jalkoja.

      • Anonyymi

        Suomen ennätys on 75 kiloa varastettua tavaraa yhdessä hameessa. Pitää olla kovakuntoinen nainen sillä pelkkä hame painaa toistakymmentä kiloa.

        "Väljien hameiden avulla varastetaan Suomessa yllättävän paljon tavaraa. Yksi tuoreimmista tapauksista on viime lauantailta, jolloin kolme naista yritti varastaa Vantaan Tarjoustalosta 125 Arabian muumikulhoa ja 31 muumilautasta kätkemällä ne hameiden alle. Poliisin mukaan hamekätköjä käyttävät suomalaisten lisäksi ulkomailta varta vasten tulleet varasporukat.

        – Käytössä on ollut erilaisia hameen alle laitettua pusseja, telineitä ja koukkuja, jotka kestävät melko suuriakin kuormia. Kiinni on otettu yksittäisiä yrittäjiä, mutta useimmiten kahden tai kolmen naisen ryhmiä, välillä puolen tusinan porukoita. Tämä on jatkuvaa toimintaa, Vantaan omaisuusrikostutkintayksikön vuoroesimies, rikosylikonstaapeli Anne Tuomisto kertoo.

        – Useimmiten viedään vaatteita, koska ne eivät kalise ja kolise, mutta kyllä yllätyksiä on ollut, kuten erilaisia öljykanistereita ja monenlaisia työkaluja. Skaala on hyvin laaja ja toiminta suunniteltua.

        Usein varasporukat operoivat aikansa ja vaihtavat seutuja, liikkuen eri puolilla Suomea. Porukkaan kuuluu välillä myös miehiä, joiden tehtävänä on kärähtämisen tullessa pidätellä vartijoita tai vetää heidän huomionsa muualle. Varastelutilanteessa rekvisiittana voi olla lehdenlukua ja ympärillä pari kolme peittelijää niin että itse tilanne ei tallennu välttämättä valvontakameraan.

        Tukevasti lastattu hamekokonaisuus ei välttämättä liiku kovin nopeasti, joten silloin hämäys voi antaa pakoaikaa, jos kassalla kehkeytyy epäjärjestystä.

        Hameita on käräjillä takavarikoitu valtiolle rikoksentekovälineitä.

        Vantaan tapauksesta kertoi ensimmäisenä Helsingin Sanomat.

        Porakone mahtui hyvin haarasäkkiin
        Rikoskomisario Vesa Aaltonen Varsinais-Suomen poliisista kertoo tutkineensa kerran juttua, jossa romaninaiselta löytyi hameen alta varastettua tavaraa 75 kiloa. Mukana oli erilaista omaisuutta, kuten tapettirullia.

        – Naisella oli yllään aivan kuin armeijan taisteluliivit, joten se antoi kantokykyä, mutta kyllä silti olimme ihmeissämme moisesta määrästä. Lisäksi romanien kansallispukukin jo painaa melkoisesti, joten naisella täytyi olla hyvä kunto, jotta pystyi kantamaan sellaista kokonaisuutta.

        – Ahneus kostautuikin, sillä nainen jäi kiinni, kun liivin toinen olkahihna meni poikki ja tavarat romahtivat liikkeessä lattialle.

        Aaltosen mukaan toisella kerralla kymmenen kerrosta käsittänyt valtava hamekokonaisuus oli aivan jumissa ja nainen sanoi sen menneen umpisolmuun. Poliisin tutkijat poimivat varastettua tavaraa lukuisista poimuista ja silläkin kertaa tavaraa kertyi iso kasa."

        https://www.ts.fi/uutiset/196143


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomen ennätys on 75 kiloa varastettua tavaraa yhdessä hameessa. Pitää olla kovakuntoinen nainen sillä pelkkä hame painaa toistakymmentä kiloa.

        "Väljien hameiden avulla varastetaan Suomessa yllättävän paljon tavaraa. Yksi tuoreimmista tapauksista on viime lauantailta, jolloin kolme naista yritti varastaa Vantaan Tarjoustalosta 125 Arabian muumikulhoa ja 31 muumilautasta kätkemällä ne hameiden alle. Poliisin mukaan hamekätköjä käyttävät suomalaisten lisäksi ulkomailta varta vasten tulleet varasporukat.

        – Käytössä on ollut erilaisia hameen alle laitettua pusseja, telineitä ja koukkuja, jotka kestävät melko suuriakin kuormia. Kiinni on otettu yksittäisiä yrittäjiä, mutta useimmiten kahden tai kolmen naisen ryhmiä, välillä puolen tusinan porukoita. Tämä on jatkuvaa toimintaa, Vantaan omaisuusrikostutkintayksikön vuoroesimies, rikosylikonstaapeli Anne Tuomisto kertoo.

        – Useimmiten viedään vaatteita, koska ne eivät kalise ja kolise, mutta kyllä yllätyksiä on ollut, kuten erilaisia öljykanistereita ja monenlaisia työkaluja. Skaala on hyvin laaja ja toiminta suunniteltua.

        Usein varasporukat operoivat aikansa ja vaihtavat seutuja, liikkuen eri puolilla Suomea. Porukkaan kuuluu välillä myös miehiä, joiden tehtävänä on kärähtämisen tullessa pidätellä vartijoita tai vetää heidän huomionsa muualle. Varastelutilanteessa rekvisiittana voi olla lehdenlukua ja ympärillä pari kolme peittelijää niin että itse tilanne ei tallennu välttämättä valvontakameraan.

        Tukevasti lastattu hamekokonaisuus ei välttämättä liiku kovin nopeasti, joten silloin hämäys voi antaa pakoaikaa, jos kassalla kehkeytyy epäjärjestystä.

        Hameita on käräjillä takavarikoitu valtiolle rikoksentekovälineitä.

        Vantaan tapauksesta kertoi ensimmäisenä Helsingin Sanomat.

        Porakone mahtui hyvin haarasäkkiin
        Rikoskomisario Vesa Aaltonen Varsinais-Suomen poliisista kertoo tutkineensa kerran juttua, jossa romaninaiselta löytyi hameen alta varastettua tavaraa 75 kiloa. Mukana oli erilaista omaisuutta, kuten tapettirullia.

        – Naisella oli yllään aivan kuin armeijan taisteluliivit, joten se antoi kantokykyä, mutta kyllä silti olimme ihmeissämme moisesta määrästä. Lisäksi romanien kansallispukukin jo painaa melkoisesti, joten naisella täytyi olla hyvä kunto, jotta pystyi kantamaan sellaista kokonaisuutta.

        – Ahneus kostautuikin, sillä nainen jäi kiinni, kun liivin toinen olkahihna meni poikki ja tavarat romahtivat liikkeessä lattialle.

        Aaltosen mukaan toisella kerralla kymmenen kerrosta käsittänyt valtava hamekokonaisuus oli aivan jumissa ja nainen sanoi sen menneen umpisolmuun. Poliisin tutkijat poimivat varastettua tavaraa lukuisista poimuista ja silläkin kertaa tavaraa kertyi iso kasa."

        https://www.ts.fi/uutiset/196143

        Ne kyllä syö tuolla vapaakirkollakin ilmaista ruokaa kauppiaat antanut niin ei näy yhtään suomalaisia vain näitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne kyllä syö tuolla vapaakirkollakin ilmaista ruokaa kauppiaat antanut niin ei näy yhtään suomalaisia vain näitä.

        Romanit ovat hartaita uskovaisia. Tosin eivätkö romanit tiedä mitä 7. käsky kieltää tekemästä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Romanit ovat hartaita uskovaisia. Tosin eivätkö romanit tiedä mitä 7. käsky kieltää tekemästä...

        Onkohan yhtään käskyä mitä eivät rikkoisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan yhtään käskyä mitä eivät rikkoisi.

        Joutavat ja joutuvat helvettiin tekouskovaiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan yhtään käskyä mitä eivät rikkoisi.

        Kunnioita äitiäsi ja isääsi, sitä käskyä eivät taida rikkoa, muiden käskyjen rikkominen kuuluu romanikulttuuriin.


    • Anonyymi

      Kiellämme hameet kaupassa.
      Voi tulla housuissa tai mennä muualle.

      • Anonyymi

        Isot housun taskut on juuri ne mihin katoaa paljon tavaraa.


      • Anonyymi

        Rasisti, kyllä romaneilla on oikeus harjoittaa romanikulttuuria kaupoissa!


    • Anonyymi

      Heeehahhahaheeee!!!!

    • Anonyymi

      Eiköhän jo olisi aika kieltää tuossa " rahtihameessa " kauppaan meno ?

      • Anonyymi

        Naisten henkkamaukka osastolla kierteli joskus mies ja poika niin taskuista rahapusseja kännyjä koruja ostoksia mutta yrittää kopioida kortteja tunnuksia jne.Itämaalta.


    • Anonyymi

      Manneakkoja ei pitäisi päästää kaupasta ulos ilman tarkastusta.

      • Anonyymi

        Kaupassa pitää olla ilmoitus vain yksi manneakkka kerrallaan kauppaan


      • Anonyymi

        Venäläinen nainen miehen kanssa vaatekaupan sovitus koppiin suuri määrä vaatetta mukana, hoikkana sisään, tulevat ulos oikein lihavina suoraan ulos ovesta ja sovituskoppi tyhjä.Venäläinen pari otti naiselle uudet kengät jalkaan vanhat jäi hyllyyn hintalappu vilkkuen ulos kaupasta.Kännyköitä varastaa eniten arabit tai venäläiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaupassa pitää olla ilmoitus vain yksi manneakkka kerrallaan kauppaan

        Ostoslista myyjä hakee ne ja tuo maksu ensin sitten saa tavarat.No muslimi pojat on alkanut varastaa sokerit pahvimukit Hesburger marketit.Nuoret laittaa reppuun jäätelöt suoraan ulos kaupasta.Arvatkaa miten tehtaan työläiset voi saada palkan !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaupassa pitää olla ilmoitus vain yksi manneakkka kerrallaan kauppaan

        Lisäksi metallinpaljastimet ei puukkoja eikä kantorautoja hameen alla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäläinen nainen miehen kanssa vaatekaupan sovitus koppiin suuri määrä vaatetta mukana, hoikkana sisään, tulevat ulos oikein lihavina suoraan ulos ovesta ja sovituskoppi tyhjä.Venäläinen pari otti naiselle uudet kengät jalkaan vanhat jäi hyllyyn hintalappu vilkkuen ulos kaupasta.Kännyköitä varastaa eniten arabit tai venäläiset.

        Pelkäätkö miranda että tulevat teidän apajille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäläinen nainen miehen kanssa vaatekaupan sovitus koppiin suuri määrä vaatetta mukana, hoikkana sisään, tulevat ulos oikein lihavina suoraan ulos ovesta ja sovituskoppi tyhjä.Venäläinen pari otti naiselle uudet kengät jalkaan vanhat jäi hyllyyn hintalappu vilkkuen ulos kaupasta.Kännyköitä varastaa eniten arabit tai venäläiset.

        Kerroppa miten romanilla joka ei ole ikinä töitä tehnyt on uudehkoja mersuja audeja ja volvoja. Nähty on. Eläke ei siihen riitä. Turha heitellä mitään valheita tänne.


    • Anonyymi

      Kyllä rahtihameeseen voi imurin pimittää, viinä on kangasta 15m.
      Aivan hyvin menee 55 tuuman televiokin ja samalla paljon muutakin tavaraa.

    • Anonyymi

      Hyvin epäselvä video. Minusta kyllä näytti ettei tuossa varastettu mitään.

      • Anonyymi

        Kyllä tuo "logistiikkahame" on niin taitavasti tehty, että sinne kätkeytyy pölyimurin sijasta vaikka viikonlopun elintarvikkeet kuten puolenkymmentä Oltermannia sekä muutamia
        kiloja fileitä. Pitäähän sitä syödä tukevasti, että jaksaa taas käydä kaupoilla.


      • Anonyymi

        Taidat olla rahtihameen kantaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla rahtihameen kantaja.

        Rahtihameen kantajaksi veikkaamani kommentti oli tarkoitettu "puolustajalle, epäselvä video."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tuo "logistiikkahame" on niin taitavasti tehty, että sinne kätkeytyy pölyimurin sijasta vaikka viikonlopun elintarvikkeet kuten puolenkymmentä Oltermannia sekä muutamia
        kiloja fileitä. Pitäähän sitä syödä tukevasti, että jaksaa taas käydä kaupoilla.

        Se on se romanien näkö ja muisti. Tuskin syytetyt muistavat edes käyneensä ko. kaupassa?


      • Anonyymi

        Jep. Vain tyhjä laatikko jäi imurista. Mihin lien imuri kadonnut ?


      • Anonyymi

        Ne varasti TV näytön seinältä juutalainen mies lapsi ja nainen lasten rattailla työnsi sitä kun nosti sen ikkunasta ulos ensin. Valvonta kameraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla rahtihameen kantaja.

        Yhdellä uskonnolla kuivuu hameen helmassa klitorikset ja esinahkat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne varasti TV näytön seinältä juutalainen mies lapsi ja nainen lasten rattailla työnsi sitä kun nosti sen ikkunasta ulos ensin. Valvonta kameraa.

        Mustalaisiahan te olitte.


    • Anonyymi

      Minun nähdäkseni romaani korjaa vain hamettaan. Eikö teillä ole ikinä käynyt niin että esimerkiksi vyö on liian löysällä tai paita repsottaa, jolloin se täytyy korjata. Kuitenkaan sen takia ei ole varkaaksi syytelty.

      • Anonyymi

        Ne oikeesti avaa sen paketin ottaa imurin ulos ja työntää sen salataskuun koukkuihin.


      • Anonyymi

        Jotenkin imuri meni hameen alle korjatessa, sitähän sattuu kaikille :)


    • Anonyymi

      Tuomiot on mitättömiä, se kannustaa jatkamaan rikollista elämää.

    • Anonyymi

      Rasismia. On täysin ymmärrettävää ottaa tuotteita henkensä pitimiksi, kun sosiaaliset tulonsiirrot ovat liian pieniä.

      • Anonyymi

        Mersuilla kuitenkin varaa liikkua.


      • Anonyymi

        Jep. Vaikka Ruotsista nostaa samaan aikaan tukia, niin silti on vaikea pitää polle kaurassa ja mersu liikenteessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Vaikka Ruotsista nostaa samaan aikaan tukia, niin silti on vaikea pitää polle kaurassa ja mersu liikenteessä.

        Ne nostaa tukia Norjasta virosta Liettuasta Latviasta Venäjältä Espanjasta turkista ruotsin lisäksi Saksasta ....virolaiset esiintyy täällä myös eri nimellä tai valehtelee tulonsa tai ei kerro perheensä tuloista.Kyllä niillä asunnot on siellä.


    • Anonyymi

      On rikos näyttää tälläisia videoita, teen tästä tutkintapyynnön poliisille. Epäilty rikos on kiihoitus kansanryhmää vastaan!

      • Anonyymi

        No ei muuta kuin iltalehteä vastaan rikosilmoitus menemään


      • Anonyymi

        Kauheesti kiihottaa


      • Anonyymi

        Pitäisikö sitten kehua, että kaikkien kuuluisi noudattaa videon esimerkkiä ???


      • Anonyymi

        Paskat ole mikään rikos näyttää kun romaanit varastelee,hyvä vaan. Lisää näitä julkisuuteen, kauppiaat ja henkilökunta saa olla tarkkana. Tottakai tuo kansanryhmä älähtää heti rasismikorttia käyttäen.Suomessa se käy,.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskat ole mikään rikos näyttää kun romaanit varastelee,hyvä vaan. Lisää näitä julkisuuteen, kauppiaat ja henkilökunta saa olla tarkkana. Tottakai tuo kansanryhmä älähtää heti rasismikorttia käyttäen.Suomessa se käy,.

        Täysin samaa mieltä.


    • Anonyymi

      Montakohan tuhatta tuntia löytyy vastaavia valvontakameravideoita? Paljonko menee aikaa vartijoilta seurata suoraa lähetystä näyttöpäätteiltä?

      Kaikkihan on alusta alkaen täysin selvää. Jotain yritetään tehdä. Ei kaikkea heti varasteta. Ollaan vaan varastavinaan ja varsinainen varkaus tapahtuu ihan muualla tai joskus myöhemmin. Ammattimaista organisoitua yhteiskunnan tukemaa toimintaa.

      Pelkkä yrityskin ptäisi olla rangaistavaa.

    • Anonyymi

      Hameväkeä ei saisi koskaan päästää kauppoihin. Youtube on täynnä mitä ihmeellisimpiä juttuja mitä hameen alle on saatu kätkettyä.

      • Anonyymi

        Miehet varastaa naisilta gigolot kaupoissa puistoissa.Ostareilla.


    • Anonyymi

      Suomessa vankiloissa on väestöryhmien määriin suhteutettuna 13- 14- kertaisesti enemmän romaneja kuin valkolaisia. Asia on tarkistettu ja laskettu ja on faktaa, ei mitään tarkoituksellista mustamaalausta.
      Mutta millainen tuo kerroin olisi jos esim. kaikki sanokaamme yli 100€ arvoisia varkauksia kaupoista tekevät laitettaisiin hekin linnaan joksikin aikaa?

    • Anonyymi

      Selvä tapaus rahtihameen alle menivät jäätelöt sekä imuri

      • Anonyymi

        Jäätelöitä ja ruokaa menee venäläiseen virolaiseen myös runsaasti jos pääsee kassalle alkaa heti varastaa.


    • Anonyymi

      Romaani on siinä mielessä erikoinen maahanmuuttaja että se ei ole kotoutunut 500 vuoteen Suomalaiseen yhteiskuntaan,mistä tämä ongelma mahtaa johtua?

      • Anonyymi

        Samaa miettiny, sitte vastaavasti jotkut vietnamilaiset on parinviikon kuluttua niinkuin kuka tahansa aitosavolainen kierosilmä Kuopion torilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa miettiny, sitte vastaavasti jotkut vietnamilaiset on parinviikon kuluttua niinkuin kuka tahansa aitosavolainen kierosilmä Kuopion torilla.

        ... ja tekevät TYÖTÄ eivätkä jonota sossussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa miettiny, sitte vastaavasti jotkut vietnamilaiset on parinviikon kuluttua niinkuin kuka tahansa aitosavolainen kierosilmä Kuopion torilla.

        Olisiko syy siinä että jotkut ovat vaan älykkäämpiä ja rehellisempiä kun kotoutuvat.


      • Anonyymi

        Vanhassa Ruotsi-Suomessa oli laki, joka kielsi mustalaisilta mustaamista lapsiaan.


    • Anonyymi

      Kun imuri vilahti hameeseen, niin haneenhan se lähti!

    • Anonyymi

      Videoita on myös samanlaisia kun mies tunkee tavaraa housun taskuihin isot löysät housut.Hyllystä suoraan ottaa ja kun joku varastaa kaljakorin hameeseen intialainen ja arabinaiset kultakoruja ihan huivi päässä.Mikään vaate tai uskonto ei kerro mitään millainen ihminen on.Somaleja on myös hameiden alle piilotellut tavaraa.Helluntailaiset varastaa koruja vaatteita huonekaluja myös juutalaiset ja huumeet.New age kamasutra huumeet.

      • Anonyymi

        Tässä päivänä muutamana jo keski-ikäinen tukeva manne tunki Lidlissä muutaman kaljatölkin löysien housujensa taskuihin ja meni pari tölkkiä kädessä kassajonoon. Siinä sitten tuskaili jonoa ja hääräili aikansa ja jätti lopulta ne kädessä olleet tölkit kassalle ja lähti pois maksamatta taskussaan muutama varastettu tölkki. Niin se käy kun sen osaa.


      • Anonyymi

        Mutta miksi te mustalaiset teette rikoksia 10x enemmän kuin seuraavat ryhmät?


    • Anonyymi

      Neljän 4 litran öljykanisteria lienee aika lähellä ennätystä.

      • Anonyymi

        Muistan lukeneeni, että ennätys on 75 kg sekalaista tavaraa.


      • Anonyymi

        Oli aikoinaan Stockkalla tuo tapaus....


      • Anonyymi

        Ei vaan 14, eihän sekään ole vielä kuin 56-70kg.


    • Anonyymi

      Tulipahan mieleen, että kun Suomen kesässä on vähän vaikka mitä suolentopalloa ja eukonkantoa, niin miten olisi rahtihamekisa? Radalla olisi vaikkapa 10 metrin välein aina isompia ja isompia laatikoita, joiden painokin suurenisi radan edetessä. Kisan voittaisi se, joka pääsisi pisimmälle. Kyse ei missään tapauksessa saisi olla juoksukilpailusta, vaan tasaisella kävelyvauhdilla voisi voittaa, kunhan pystyisi poimimaan isoimman laatikon pudottamatta aiempia.

      • Anonyymi

        Ja mustalaisakat voisi kantaa miehiä.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Monelta eläkeläiseltä vievät kaikki rahat joka kk ja tappavat jos uhkaa kertoa poliisille.


    • Anonyymi

      Akku käyttöinen imuri varmaan sujahtaa hyvinkin

    • Anonyymi

      Rahtihameeseen menee varmaan pesukonekin tarvittaessa.

      • Anonyymi

        Menee taatusti ja sekaan sopii vielä 50 tuumanen telkkarikin ,kun näes "halvalla saa"....


    • Anonyymi

      Imuri on vielä siinä ja siinä mutta tuskin sentään työkaluja lähtevät varastamaan?

      • Anonyymi

        Myytäväksi kelpaa mikä vaan.


    • Anonyymi

      Hyvin voi yleistää jo näiden kohdalla. Jos siellä 1% kunnollisia olisikin niin aika epätodennäköistä semmoiseen törmätä.

      • Anonyymi

        Vuodesta 1982 olen käynyt töissä ja kyllä, vuonna -83 tai -84 kesällä törmäsin naispuoliseen rotunsa edustajaan, joka kävi päivätöissä. Sittemmin ollut enempi vaaleita työkavereita.


    • Anonyymi

      Katsomisoikeus ollut viha vain on tapa, katsoo

    • Anonyymi

      Kyllä. Sen kuin vain pyllistää ja tunkee imurin haneen.

    • Profilointi on kiellettyä eli miksi valvontakamera seurasi romaani naisia? Ainakin poliiseja on joskus syytetty tiettyjen kansanryhmien profiloinnista, vaikka poliisilla on vuosien kokemus-ja tietämys erään kansanryhmän mieltymyksestä esim. terä-aseiden mukana pitämiseen julkisillapaikoilla.

      • Anonyymi

        Eiköhän ne kamerat ole kiinteästi asennettu, ei ne kenenkään perässä kulje.
        Kyllä tuossa näkyi muitakin asiakkaita ja tuo vilmi on kooste useamman kameran nauhoista.


      • Anonyymi

        Vanhan rikospoliisin sanoin: Ketä kerran keksitään, sitä aina epäillään.


      • Anonyymi

        Seuraa ne kaikkia ja jos ennenkin jäänyt kiinni niin syytäkin seurata ja rahtihameisia aina. Ei noilla rahtihameilla muuta tarkoitusta ole kuin varastaminen.


    • Anonyymi

      Kuussattaa vuotta Suomessa ovat olleet ja eivät ole kotoutuneet... tuoko on sitä monikulttuurisuutta?

    • Anonyymi

      Niihin rahtihameisiin pitää kauppaan tullessa laittaa lukittava vyö, joka poistetaan vasta kaupan ulkoeteisessä.

    • Anonyymi

      Tukiaisia vähennettävä selkeästi Romaneilta ja eikun aktiivimallitöihin 4€/pv.

    • Anonyymi

      "Rahtihameet". Yleensä nuo ovat uskonnoltaan helluntailaisia, jos nyt todellisuudessa mitään "uskovat".

      Ja noihin sitten pitäisi suhtautua kuin tasavertaisiin ihmisiin.

    • Anonyymi

      Sanonko mitä,voi helv...Siinä on romaanit vauhdissa. Suomessa vaan ei voi niille mitään sanoa, pistävät rähinäksi ja syyttävät rasistiksi. Nuo pikku sakot maksaa veronmaksajat, eihän nämä täti työssä käy,vain varkaissa. Röyhkeää touhua.

      • Anonyymi

        Mitä sitten jos nimittävät rasistiksi? Onko heillä jotain väliä?
        Itse ovat halveksuntansa itselleen hankkineet.

        Eikä "miestensäkään" naurettava ylipukeutuminen herätä kunnioitusta. Kuinka monella romanimiehellä on kunnollinen, hyvällä koulutuksella hankittu ammatti? Opettaja? Lääkäri? Diplomi-insinööri?

        Hyvä, jos ovat edes kirjoitustaitoisia.

        Sliipattu pukeutuminen ei herätä kunnioitusta, jos henkilö vaatteiden alla on muutoin täysi pelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitten jos nimittävät rasistiksi? Onko heillä jotain väliä?
        Itse ovat halveksuntansa itselleen hankkineet.

        Eikä "miestensäkään" naurettava ylipukeutuminen herätä kunnioitusta. Kuinka monella romanimiehellä on kunnollinen, hyvällä koulutuksella hankittu ammatti? Opettaja? Lääkäri? Diplomi-insinööri?

        Hyvä, jos ovat edes kirjoitustaitoisia.

        Sliipattu pukeutuminen ei herätä kunnioitusta, jos henkilö vaatteiden alla on muutoin täysi pelle.

        Suomalaisten vanhusten ryöstely on todella törkeää. Poliisi-tv:ssä näitä oli aikoinaan uutisoitu. Ei ole mitään halveksuttavampaa kuin ryöstää avuton vanhus porukalla.
        Pitäisi pistää loppuiäksi linnaan tuollaiset saastat.


    • Anonyymi

      99% pilaa 1 % Maineen mutta noi saa tuntuvat korvaukset kun on kuvaa julkaistu niin ovat bensavarkaatkin saaneet eli aina kannattaa rahdata sieltä missä kuvataan

      • Anonyymi

        No miksi niitä kameroita sitten ylipäätään on jos niillä ei saa kuvata...Toki tiedän että jotta kameran kuvaamaa materiaalia voidaan käyttää vaikka oikeudessa todisteena, kameran sijaintipaikalla tulee olla näkyvillä merkintä taellentavasta valvontakamerasta.


      • Anonyymi

        Kertoo itte mustalainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miksi niitä kameroita sitten ylipäätään on jos niillä ei saa kuvata...Toki tiedän että jotta kameran kuvaamaa materiaalia voidaan käyttää vaikka oikeudessa todisteena, kameran sijaintipaikalla tulee olla näkyvillä merkintä taellentavasta valvontakamerasta.

        Nuohan menivät touhuamaan hyllykön päätyyn, jonne ei suoraa näkyvyyttä. Tiesivät kameroista. Jokaisessa kaupassahan on kamerat.


    • Anonyymi

      Odottakaahan kun tulee rahtihame V4. Sinne sujahtaa autokin kuin tyhjää vain.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Mina ei varas!
      Sina ola rassisti.

    • Anonyymi

      Tuota en tuossa uutisessa ymmärrä kun olivat saaneet kuitenkin melkein heti sieltä hameen alta ne jäätelöt takaisin. Niin miksi niitä ei voinut laittaa takaisin myyntiin.

      • Anonyymi

        Kuka niitä haluaa edes koskea ja ehtineet sulaakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka niitä haluaa edes koskea ja ehtineet sulaakin.

        Hameen alla on melkoinen vittuhiki näillä helteillä...


    • Anonyymi

      Mutta voiko sinne piilottaa hanurin?

    • Anonyymi

      Myö ei oltu siel varastamas sit imurii juur yhtää.

    • Anonyymi

      Tuntuu vähän siltä nykyään kun jotakuta sanotaan rasistiksi, se onkin titteli josta voi olla ylpeä. Tarkoittaa sitä että rasistiksi haukuttu on yleensä sanonut rehellisen totuuden.

    • Anonyymi

      Ne hameet on alunperin suunniteltu niin, että alle mahtuu talliin hevonen. Naapurin isännän hevonen eli heppi.

    • Anonyymi

      Jenkeissä on joissain osavaltioissa laki kun tekee tiettynä aikana kolme rikosta saa elinkautisen. Näin poistuisi ongelma. Veronmaksajat olisivat tyytyväisiä.

      • Anonyymi

        Suomessa menettää ajokortin jos on ollut 3 kertaa putkassa 6kk aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa menettää ajokortin jos on ollut 3 kertaa putkassa 6kk aikana.

        siis vaikka ei olisi ajanut autoa vuosiin tai edes koskenut siihen.

        samalla perusteella voitaisiin viedä vaikka asunto, vaimo, lapsethan jo viedäänkin.


    • Anonyymi

      Saarikolla on rahtihameita, mutt tuskin sinne mahtuu edes American pekoni pakkaustakaan.

      • Anonyymi

        saarikko ja kurvinen voisivat kuljettaa kokonaisen sian syömällä sen.


    • Anonyymi

      Onko rahtihame puoliperä vai täysperä?

    • Anonyymi

      Olen kuullut, että hameessa on rahdattu moottorisahaakin

    • Anonyymi

      Miten olisi työleirit pystyyn ja iltasin suihkuun?
      ongelmat häviäisivät.
      pelkkiä haittaelukoita.

    • Anonyymi

      Kyllähän kauppa voi laittaa hamekiellon ja vaikka peililattian Romani naisille ovensuuhun hameteline mihin hameet voi jättää

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      283
      2968
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1890
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1562
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1330
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1208
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      261
      1152
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1011
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      951
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      814
    Aihe