Jos tapellaan, kumpi voittas?
Porokylä vs Nurmes
11
235
Vastaukset
- Anonyymi
Eräiden mielestä Porokylä vetää puoleensa. Minä tykkään Nurmeksen keskustasta vaikka se on pieni alue Nurmesta. Ja Pitkästä mäestä jossa Tokmannikin sijaitsee sekä teollisuusalueesta. Voittaisikohan Porokylä? Ei kannata tapella paras voittakoon.
- Anonyymi
Porokylässä on ilmeisesti jotakin toimintaa, kun konkurssejakin on aika tiheästi. Tekohengitysrahaa Porokylään ainakin työnnetään Nurmeksessa eniten.
- Anonyymi
Penan pub, penan pub!😇
- Anonyymi
Yhteiskunta voittaa!! Vois olla taas vähemmän nurmekselaisia.
- Anonyymi
porossa pähein jengi
- Anonyymi
Toivottavasti et puhu JAUHOJENGISTÄ🙄?
- Anonyymi
Ai Alkon ympärilläkö.
- Anonyymi
70 luvulla itäkaupunki otti pataan porokylän pojilta.
- Anonyymi
Kehitys keskittyy Porokylään.
- Anonyymi
Turistit pettyy, kun laskeutuvat Kuopintien suunnasta ja koukkaavat mitään sanomattomaan Porokylään, jossa ei ole muuta nähtävää kuin viina- ja muutama ruokakauppa. Apsilla vähän ruokaa mahaan ja vauhdilla kohti Kuhmoa, kun ei tiedetä, missä Nurmeksen komea ydinkeskus sijaitsee, ellei navigaattori ole päällä.
- Anonyymi
Olen noin 64-vuotias mies. Nurmeslaiset on kovia tappelemaan muistan nuoruus ajoilta. Olen tosin nykyisin eläkkeellä. Lieksalainen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2246979Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61847Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733