on mielestäsi Suomen epäeroottisin nainen tai mies ?
Yksi naisehdokas voisi olla Erika Wikman. Erika voidaan pukea vaikka mihin asuun, niin seksiä saatikka erotiikkaa hänessä ei ole vähääkään. Tai ehkä joidenkin vanhusten mielestä voi olla.
Kuka seksikkäänä itseään pitävä henkilö
12
139
Vastaukset
- Anonyymi
Erika on kyllä teennäinen. Mitä enemmän "esittää" seksikästä
sen vähemmän on. - Anonyymi
Se punapäinen lakkojohtaja on karmea, vaikkei se yritäkään olla seksikäs - kai ?
- Anonyymi
Olen saamaa mieltä - suttuisuus ja sutturamaisuus ja liian pienet vaatteet eivät todellakaan ole seksikkyyttä.
Todelliset sensuellit ja seksikkään naiset eivät ole puolipukeissa ja viimeisen päälle meikattuna ja feikattuna. Satu Silvo esimerkiksi ei tarvitse mitään lisää ja on luonnollisesti kaunis ja sensuelli nainen. Ulkomaisista voisi mainita vaikkapa nämä vanhemmat starat kuten Gina Lollbrigina tai Raquel Welch, aivan upeita ja todellisia kaunottaria. - Anonyymi
Nuorena lavoilla Anita Hirvonen oli seksikäs sekä olemukseltaan että käytökseltään. Viihdyttävä, pieni pippurinen pirpana. Miehet hulluna vislasi.
Ruotsin pääministeri on epäseksikäs.
Joo, Erika on ehkä alun perin liiankin asiallinen ja vaatii itseltään paljon. Kaikkensa yrittää siinä että pärjäisi kovalla alalla, kokeilee myykö seksikkyys ja menee vähän yli. Lauluista tykkään ja laulamisen osaamisesta.- Anonyymi
Kerran livenä nähnyt Erikan esiintymisen ja lähinnä myötähäpeää herätti monessa muussakin kuin minussa kun kommentteja kuulin. Alkaa olemaan kuin Tuksu aikoinaan. Ei tarvii toiste mennä katsomaan.
- Anonyymi
Jostakin syystä tulee mieleen Roman Schatz.
- Anonyymi
Vaikea tietää ketkä pitävät itseään seksikkäinä. Ja se mikä juuri minusta olisi eroottinen tai epäeroottinen riippuu niin monesta asiasta. Ei ihan yksinkertainen kysymys.
Siili - Anonyymi
Botoksi-huuliset iines ankat ei ainakaan ole seksikkäitä.
- Anonyymi
Danny
- Anonyymi
Miehille riittää kun on isot tissit, jotka on esillä. Se on niitten mielestä seksikästä.
- Anonyymi
Moni mies on naisen muhkean pepun perään.
Ja sitähän he saavat. Pakaraimplantit alkavat olla yhtä arkipäiväisiä kuin turbohuulet.
- Anonyymi
Ei yhtikäs mitään.. Luulot on suuret, vasn kohta tipahtaa..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1422653Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601977- 401707
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii321566Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772