Millä benciinillä saa tankata vm 2012 i20?
Saisin ostaa tuollaisen 64000 km ajetun auton mutta on epäselvää on oltava 95 vain 95 E10 tai joku toinen laatu!
Hyundai i20 2012 vuosimallin E10?
7
609
Vastaukset
- Anonyymi
Pelkkää 95 ei enää löydy, se on aina 95 E10. Mutta jos pelkäät että auto tulee "känniin" liiasta pirtusta, niin 98 oktaanisessa on pirtua vain puolet.
- Anonyymi
Siis 95 E10.
Kävin iltapäivällä tutkimassa mutta en löytänyt 95 E10
mutta 98 E10 oli mutta en tankannut.
Pitänee muistaa tankata toisella huolto asemalla.
Kiitos tiedosta!
- Anonyymi
Myös E85 sopii. Tätä polttoainetta saa lähes jokapaikasta ja on halvempaa kuin nuo alkoholipitoiset E95 ja E98.
E85 polttoaineen kulutus on pienintä johtuen parhaista lisäaineista ja suuresta bensiini pitoisuudesta.
Tässä super polttoaineessa on bensiiniä 85 prosenttia ja loput on voimaa ja säästöä tuovaa ainetta.
E85 polttoaine myös hoitaa ja voitelee bensapumpun.
Valitse siis tämä polttoaine autoosi.- Anonyymi
Wow!
Aina vaan paranee! Tarkistan tuon seuraavan huollon yhteydessä. En epäile rehellisyyttäsi mutta tiivisteiden vuoksi olen tarkkana. Kiitos vihjeestä!
- Anonyymi
Ole hyvä! On myös vee cee ceesä tutkittu asia että kylmäkäynnitys E85 bensalla on varmaa ja nopeaa.
- Anonyymi
Joten minun ei tarvitse asiaa enempää tietää!
Toivottavasti joku/toisetkin ovat saaneet tietosi oppia joista on hyötyä!
KIITOS!
- Anonyymi
Niin mä sellainen tyyppi joka tietää kaikesta kaiken.
Hoitajakin sanoi että ole koko osaston järkevin ja sain oman tietokoneen joka on vain mun käytössä.
Tällä hetkellä tällä koneella pääsee vain Suomi24 sivuille, joten kirjoittelen viisauksiani juuri tälle palstalle. Terveisiä vain kaikille täältä Kuopiosta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818