Mies parille

Anonyymi

50 bi mies haluaisi parin seuraa

12

51

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mistäpäin ap on?
      Pohjanmaalla voisi olla käyttöä.

      • Anonyymi

        Itä suomi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itä suomi

        Harmi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itä suomi

        Mistäpäin itä-suomea?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäpäin itä-suomea?

        Savonlinnan seudulla


    • Anonyymi

      Nim. - ap on aktiivinen joka avauksessa mukana, tavalla tai toisella?! Onko ikääntyminen tms. kiire tuonut patoumat esiin, ja nyt toimittava kun ja jos aikaa on vähän kokea kaikki mikä jäänyt kokematta?

      • Anonyymi

        Tiedoksi, ap on lyhenne sanoista "aloituksen postaaja" eli tarkoittaa kyseisen keskusteluketjun ensimmäisen viestin kirjoittajaa. Myöhemmin sama henkilö pyrkii erottumaan muista kirjoittajista käyttämällä tuota ap- tunnistetta. Kyse ei siis ole, että jokaiseen keskusteluun kommentoisi joku Anna Puu tms.


    • Anonyymi

      Miesparin vai lesbojen vai hetskujen seuraa jopa?🤔

    • Anonyymi

      Tubi vai tippari?

      • Anonyymi

        Mistä sait?


    • Anonyymi

      Olisihan tuollainen viiskymppinen kaveri kiva, jos olisi samankaltaiset kiinnostuksenkohteet ja ajatukset mukavasti kohtaisi. Pilkettä silmäkulmassa ja kohtelias, sopivasti sporttinen että voisi harrastaa kaikenlaista kivaa liikuntaa. Ehdottomasti tupakoimaton, mutta joskus voi saunajuoman ottaa.
      Olisi hauska, jos hän ymmärtäisi, että nainen on leikin kuningatar ja tarkoituksena on saada nainen aivan kiimasta sekaisin. Yhdessä tuumin ja hyvällä fiiliksellä, kannustaa kaveria ja välillä vaihtaa paikkaa, neljä kättä, kaksi suuta ja kaksi kalua on oikein käytettynä niin paljon enemmän. Eikä hätkähtäisi, vaikka kaveri vähän koskisi, imaisisi tai ottaisi pusseista kiinni.

      • Anonyymi

        Kuulostaa kivalle


    Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      182
      2001
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      276
      1531
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1315
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1107
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      73
      1098
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      81
      1041
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      183
      1018
    8. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      3
      868
    9. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      40
      838
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      63
      825
    Aihe