Windowsin ikkunan vieritys kosketuslevyllä toimii väärään suuntaan jostain syystä. Saako tuon suunnan jostain valittua, jotta olisi hiukan mukavampi käyttää?
Ikkunan vieritys
5
239
Vastaukset
- Anonyymi
Kosketusnäyttö ja kosketuslevy ovat kaksi eri asiaa ja ne toimivat juurikin päinvastaisilla tavoilla, koska se on käyttäjän kannalta intuitiivista: kosketuslevy on hiiren korvike, joten sen kuuluu toimia mahdollisimman samankaltaisesti hiiren kanssa.
Toki voit silti halutessasi muuttaa kosketuslevyn toimimaan "väärin päin" jos haluat.- Anonyymi
Windows on perseestä!
Tämä on rehellinen mielipiteeni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Windows on perseestä!
Tämä on rehellinen mielipiteeni.Ei tuo liity mitenkään käyttöjärjestelmään, vaan hardwareen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Windows on perseestä!
Tämä on rehellinen mielipiteeni.Windows on todella hankala!
- Anonyymi
Sulla on silmät kierossa. Siitä se johtuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1205850
- 574306
- 532665
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282478Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161855- 151514
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331362Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241301- 261147
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431101