Haapavesi huumori tasossa Kummeliakin pidemmällä

Anonyymi

Mitä sketzi sarjoilla kun on Haapavesi ja houvaava porukka. Valtuustossa houvataan ja souvataan niin ku souvarit konsanaan. Älytöntä menettelyä ja hömpöttelyä joka ajaa vain Haapaveen alakuloon. Kummeli ja Mankeliki jää kakkoseksi. Alistus konjuktio! Vai oliko se konfektio. Hävettää valtavasti. Päättäjät vaihtoon!

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja kepulien diktatuuri ja ylivalta jatkuu. sulle mulle sulle mulle kabinettikähmintää...

      • Anonyymi

        Koko seurue ihan vasureihin ja persuihin tekee sitä samaa. Älä laske koko kunniaa kepulien päälle. Haapavesi kaipaa asiallista kokoomuslaista politiikkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko seurue ihan vasureihin ja persuihin tekee sitä samaa. Älä laske koko kunniaa kepulien päälle. Haapavesi kaipaa asiallista kokoomuslaista politiikkaa.

        Kepuleilla on se Ylivalta. Ei muilla puolueilla. No tähän on tultava muutos. #turve


    • Anonyymi

      Haapavesi on umpeen pöhelisöitynyt hölmölä nykyisin. Hoopolaksikki paikkaa nykyjään kutsutaan. Harmillista, että iteki oon hooponen, vaikka mulla ei oo osaa eikä arpaa muiden hoopoiluihin. Nykyisin en kehtaa enää sanoa olevani Haapaveeltä. Sanonkin aina, että asun lähellä Siikalatvaa. Kaikki tietää nykyisin, missä Siikalatva on!

      • Anonyymi

        Hoopola on hyvä nimi. Kuvaa hyvin Haapaveden nykyistä tilaa. Terv. nivalainen maajussi


    • Anonyymi

      Kepumafia haastattelee kepulaista viranhakijaa, sen jälkeen kepumafia päättää valitaanko virkaan kepulainen vai kepulainen.. Ettekö muka huomaa ketkä ovat olleet valtuustoissa ylivallassa vuosikymmeniä Pohjoispohjanmaan valtuustoissa. Kuka puolue on sanellut ja määräillyt. ? KEPU. No, nyt siihen on onneksi vähitellen tulossa muutos !! #lessumafia.

      • Anonyymi

        Mikä on työttömän elintaso nyt?


      • Anonyymi

        Niin se Kaikki Synnit kostettiin.. Pätevöitynyt hakija Teija ei kelvannut, mutta nyt virassa onkin toistaitoinen vailla kytköksiä Kaikki Synnit sarjaan ja filmatisointiin...

        Näin se homma Haapaveellä toimii ja persut yhteisessä rintamassa siunaavat tämän pöhelistymiskehityksen


      • Anonyymi

        Keput ei oo syypää, vaan koko penteleen kööri puolueisiin yms katsomatta. On se jukulauta ihime hommaa tuo vatulointi täällä. Persut ja vasuritkaan eivät oo puhtaita pulmusia👿


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keput ei oo syypää, vaan koko penteleen kööri puolueisiin yms katsomatta. On se jukulauta ihime hommaa tuo vatulointi täällä. Persut ja vasuritkaan eivät oo puhtaita pulmusia👿

        Mutta totuus on kiistatta se, Että kepuleilla on Ylivalta näillä seuduilla. He sanelevat, He päättävät. Sulle mulle sulle mulle sulle mulle. . .


      • Anonyymi

        Meno on ihan kuin TV sarjassa, Kaikki synnit.


    • Anonyymi

      Tosi on. Valtuusto = robot chicken wars

      • Anonyymi

        liikuntaa Haapaveellä yyy kaaa kolii nelii- Keravan Kollien tyylillisesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        liikuntaa Haapaveellä yyy kaaa kolii nelii- Keravan Kollien tyylillisesti

        Eipä ollut Keravan Kollit, vaan Kaido Kuukap & Voimlemisen karpsed


    • Anonyymi

      Serveeli soikoon Haapavesi kuntoon !

    • Anonyymi

      No meneppä laittamaan.

      Mitkä on ne toimivat keinot, joilla Haapavesi saadaan kuntoon?

      • Anonyymi

        No kammetaan se koiranmakkarapötköllä oikeille raiteille ja ostetaan uusi souvkouvvaa generaattori altenaattori torin vasemmalle laidalle.Aloitetaan uusi tositv sarja haluatko valtuutetuksi valtuustoon valittamatta valitsemalla


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1023
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe